Na autosalonu v Madridu se představily dva modely limitované série „Titanium X“ poháněné novými výkonnými motory. Mondeo dostane nové TDCi (114 kW, 400 Nm) a další verzi zážehového šestiválce 3.0 (150 kW).
Sám jsi směšný - rozdíl mezi 160 a 170 kW nepoznáš ani náhodou. A kromě toho proč bych si nevybral 150 kW verzi, když bude výrazně levnější a pojede i tak velmi dobře!!
NO já myslím, že kdo neřídil Ford, tak vůbec neví o čem to auto je.Kde má VW 10 - 20 kW navrch (ani teda nevím jestli vůbec mají navrch, ty jejich klapací nafťáky jsou už dávno za zenitem oproti common railu a benziny stály od vw za ho*no vždycky) tam ho Ford vezme v zatáčce, díky skvělýmu podvozku o kterým si VW může nechta jen zdát i s x prvkovou nápravou.
No a jinak na BMW nemá nic !
Coo? Vzdyt je Ford designove sterilni, boze, cela jeho rada vypada uplne stejne (od Ka po Galaxy), je horsi nez vw na vrcholu, Focus ma desnej interier, jel jsem v nem a po 5 minutach se mi obracel zaludek pohledem na ten plastovej des okolo me...no more anymore!
A spousta automobilek dela davno vykonnejsi motory. Tak nesrovnavejte furt jenom s VW, nic jinyho neznate? Nebo z nej mate mindraky?
A ostatni podle tebe sterilni nejsou? Alfa romeo - vsechny typy podobne, mazda totez, atd. Proste kazdy vyrobce ma svuj vyrobni program, ktery pro danou generaci dodrzuje urcity typ designu napric tridami. Nez nejake navrharske vystrelky ala Renault a popr. Peugeot, tak to radeji nemecky konzervativismus. Mne osobne se design mondea dost libi (a proto jej mam taky v garazi). Focus bych neodsuzoval je to uz dosluhujici model. Takovy C-max je uz prece jen o necem jinem.
Z dieselů od VW může dnes mít mindráky možná opel, daewoo a pod. , např. šestiválec VW 2,5 TDi (Superb, Passat) má jen 114 kW a 310 Nm, fakt nevím, proč je pořád někdo srovnává s fordem. Konkurence fordových dieselů je dnes u BMW (např 320 D - 110 kW a 340 Nm), Mercedes i Honda už dost zaostávají.
To je hloupost. VW ma jedny z nejlepsich dieslu vubec.
Jsem zvedavy, co budete psat, az za rok bude na svete 2L Tdi 132 kW. Mimochodem, aktualni novy model 2.5 je V5, 128 kW a 400 Nm - porad. To neni spatne. Motor neni jen o vykonu, take o pruznosti, spotrebe. Zvysit tlak turba dokaze kazdy.
PumpeDuse-i CommonRail II. generace ma max. 1650 Baru. A common rail III. generace bude mit 1800. PD ma uz leta 2000. Proto ta hlasitost. Jiny problem je pocet vstriku a jejich rizeni, v tom je common rail lepsi. Porad ma ale PD vyssi vykon a nizsi spotrebu. No a "diky" vyssimu tlaku neni tak kultivovany a je hlucnejsi.
Howgh
jenže Ford uvádí ST jako vrcholný model a i tak má méně než BMW ... neřikám, že ST220 jede zle ... ale prostě se musim smát když se vytahujou jaký maj nadstandardní fáro a přitom je horší než normální sériovka od BMW ... o tom mluvim ... a cena strovnatelná
Rozdíl je taky v tom, ze k fordu si vetsina lidi nejde pro nadupanej sportak, ale pro seriozni prakticky auto za dobry prachy, k BMW se nechodi pro dodavky a minivozy, ale pro auta na vyziti, ktery ale vetsinou nejsou moc prakticky a hlavne sou o mnoho drazsi, tzn mensi auto za vic penez. Proto si myslim ze znacka jako ford nebude investovat do vyvoje hypervykonyho motoru, ale spis do uspornyho a pohodlnyho, nic proti BMW, v mych ocich sou to bezva bouraky, jenomze z praktickych a financnich duvodu nakupuju u forda, uz za dva mesice budu mit kombika ve 2.2 TDCI, tak vam dyztak poreferuju.
Nu smesn˙ vykon bych nerekl, st220 ma 166kw coz proti 170 kw je malinky rozdil....kdez to u BMW to stoji mnoooohem viiic...a tech 150kw je schvalne snizene at jeto vice na pohodu ....skvela pruznost sametovy beh...takovy byl a je uz 2,5l 125kw...a ten diesel je super 2,2l 114kw /400Nm tomu rikam mazec...vem te si ze Honda ma ze sveho 2,2l jen 104 kw/340 Nm...bude sice papat mene...ale za tu ziskanou dynamiku a max rychlost to stoji :o)
No, to mě teda trochu naštvali. Před 14dny jsem koupil nové mondeo s 96kW TDCi a oni hned vypustí vylepšený motor! Alespoň že jsem na to dostal speciální slevu (skoro 2x tolik jako v akci mondeo storm) - její výši už teď tedy chápu :-(.