Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford: nový V6 (150 kW) a další TDCi (114 kW, 400 Nm)

Na autosalonu v Madridu se představily dva modely limitované série „Titanium X“ poháněné novými výkonnými motory. Mondeo dostane nové TDCi (114 kW, 400 Nm) a další verzi zážehového šestiválce 3.0 (150 kW).
Zpět na článek
24. 5. 2004 10:49
neregistrovaný "Duke"
24. 5. 2004 12:50
neregistrovaný "HUFUH"
24. 5. 2004 13:11
neregistrovaný "BOB"
24. 5. 2004 14:02
neregistrovaný "Tomas"
24. 5. 2004 19:43
neregistrovaný "Krutibrk"
25. 5. 2004 08:40
neregistrovaný "STANDA"
25. 5. 2004 10:32
neregistrovaný "Svoboda"
26. 5. 2004 00:40
neregistrovaný "-"
26. 5. 2004 20:49
neregistrovaný "Karel"
29. 5. 2004 08:23
neregistrovaný "noname"
29. 5. 2004 09:19
neregistrovaný "xXx"
3. 6. 2004 10:49
neregistrovaný "Pavel"
24. 5. 2004 15:39
neregistrovaný "HUFUH"
24. 5. 2004 15:49
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 9. 2004 15:55
neregistrovaný "Jarda"
25. 5. 2004 10:03
neregistrovaný "sir Patislav"
24. 5. 2004 16:01
neregistrovaný "jarek"
25. 5. 2004 09:19
neregistrovaný "BIZI"
24. 5. 2004 17:28
neregistrovaný "Jiri"
neregistrovaný "Duke"
24. 5. 2004 10:49
Nice car...
V tejto triede je Mondeo moja jednoznačná jednička! Super kára, a nejazdí ich taľko jak Passatov čo je tiež plus...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HUFUH"
24. 5. 2004 12:50
no ale vykon nic moc ...
benzin V6 od VW ma 150kw uz celkem dlouho ... o BMW 170kw ani nemluvim ;) ... proto mi i ST220 (cca 160kw) prijde jako smesny ;)
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "BOB"
24. 5. 2004 13:11
Re: no ale vykon nic moc ...
Sám jsi směšný - rozdíl mezi 160 a 170 kW nepoznáš ani náhodou. A kromě toho proč bych si nevybral 150 kW verzi, když bude výrazně levnější a pojede i tak velmi dobře!!
neregistrovaný "Tomas"
24. 5. 2004 14:02
Re: no ale vykon nic moc ...
NO já myslím, že kdo neřídil Ford, tak vůbec neví o čem to auto je.Kde má VW 10 - 20 kW navrch (ani teda nevím jestli vůbec mají navrch, ty jejich klapací nafťáky jsou už dávno za zenitem oproti common railu a benziny stály od vw za ho*no vždycky) tam ho Ford vezme v zatáčce, díky skvělýmu podvozku o kterým si VW může nechta jen zdát i s x prvkovou nápravou.
No a jinak na BMW nemá nic !
neregistrovaný "Krutibrk"
24. 5. 2004 19:43
Re: no ale vykon nic moc ...
Souhlas, konecne se u Forda trochu neco deje. VW never, Ford forever! Tech passatu je jak nas***o!
neregistrovaný "STANDA"
25. 5. 2004 08:40
Re: no ale vykon nic moc ...
No alespoň je na co se koukat...mluvím o Passatech
neregistrovaný "Svoboda"
25. 5. 2004 10:32
Re: no ale vykon nic moc ...
No já měl to starší mondeo a byl to lék jak zapomenout na všechny Fordy.
neregistrovaný "-"
26. 5. 2004 00:40
Re: -no-
Coo? Vzdyt je Ford designove sterilni, boze, cela jeho rada vypada uplne stejne (od Ka po Galaxy), je horsi nez vw na vrcholu, Focus ma desnej interier, jel jsem v nem a po 5 minutach se mi obracel zaludek pohledem na ten plastovej des okolo me...no more anymore!
A spousta automobilek dela davno vykonnejsi motory. Tak nesrovnavejte furt jenom s VW, nic jinyho neznate? Nebo z nej mate mindraky?
neregistrovaný "Karel"
26. 5. 2004 20:49
Re: -no-
A ostatni podle tebe sterilni nejsou? Alfa romeo - vsechny typy podobne, mazda totez, atd. Proste kazdy vyrobce ma svuj vyrobni program, ktery pro danou generaci dodrzuje urcity typ designu napric tridami. Nez nejake navrharske vystrelky ala Renault a popr. Peugeot, tak to radeji nemecky konzervativismus. Mne osobne se design mondea dost libi (a proto jej mam taky v garazi). Focus bych neodsuzoval je to uz dosluhujici model. Takovy C-max je uz prece jen o necem jinem.
neregistrovaný "noname"
29. 5. 2004 08:23
Re: -no-
Z dieselů od VW může dnes mít mindráky možná opel, daewoo a pod. , např. šestiválec VW 2,5 TDi (Superb, Passat) má jen 114 kW a 310 Nm, fakt nevím, proč je pořád někdo srovnává s fordem. Konkurence fordových dieselů je dnes u BMW (např 320 D - 110 kW a 340 Nm), Mercedes i Honda už dost zaostávají.
neregistrovaný "xXx"
29. 5. 2004 09:19
Re: -no-
VW 2.5TDI je hrozně starý, proto nejde srovnávat s Fordem. A neřekl bych, že zrovna Honda zaostává.
neregistrovaný "Pavel"
3. 6. 2004 10:49
Re: -no-
To je hloupost. VW ma jedny z nejlepsich dieslu vubec.
Jsem zvedavy, co budete psat, az za rok bude na svete 2L Tdi 132 kW. Mimochodem, aktualni novy model 2.5 je V5, 128 kW a 400 Nm - porad. To neni spatne. Motor neni jen o vykonu, take o pruznosti, spotrebe. Zvysit tlak turba dokaze kazdy.
PumpeDuse-i CommonRail II. generace ma max. 1650 Baru. A common rail III. generace bude mit 1800. PD ma uz leta 2000. Proto ta hlasitost. Jiny problem je pocet vstriku a jejich rizeni, v tom je common rail lepsi. Porad ma ale PD vyssi vykon a nizsi spotrebu. No a "diky" vyssimu tlaku neni tak kultivovany a je hlucnejsi.
Howgh
neregistrovaný "HUFUH"
24. 5. 2004 15:39
Re: -no-
jenže Ford uvádí ST jako vrcholný model a i tak má méně než BMW ... neřikám, že ST220 jede zle ... ale prostě se musim smát když se vytahujou jaký maj nadstandardní fáro a přitom je horší než normální sériovka od BMW ... o tom mluvim ... a cena strovnatelná
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 5. 2004 15:49
Re: -no-
Nejspis uz vis, kolik bude Titanuim-X stat, vid? :o) Jinak 5ka od BMW se srovnatelnym vykonem stoji o 270 hadru vic (tedy o 1/4 ceny ST220) ...
neregistrovaný "Jarda"
16. 9. 2004 15:55
Re: -no-
Rozdíl je taky v tom, ze k fordu si vetsina lidi nejde pro nadupanej sportak, ale pro seriozni prakticky auto za dobry prachy, k BMW se nechodi pro dodavky a minivozy, ale pro auta na vyziti, ktery ale vetsinou nejsou moc prakticky a hlavne sou o mnoho drazsi, tzn mensi auto za vic penez. Proto si myslim ze znacka jako ford nebude investovat do vyvoje hypervykonyho motoru, ale spis do uspornyho a pohodlnyho, nic proti BMW, v mych ocich sou to bezva bouraky, jenomze z praktickych a financnich duvodu nakupuju u forda, uz za dva mesice budu mit kombika ve 2.2 TDCI, tak vam dyztak poreferuju.
neregistrovaný "sir Patislav"
25. 5. 2004 10:03
Re: -no-
Nu smesn˙ vykon bych nerekl, st220 ma 166kw coz proti 170 kw je malinky rozdil....kdez to u BMW to stoji mnoooohem viiic...a tech 150kw je schvalne snizene at jeto vice na pohodu ....skvela pruznost sametovy beh...takovy byl a je uz 2,5l 125kw...a ten diesel je super 2,2l 114kw /400Nm tomu rikam mazec...vem te si ze Honda ma ze sveho 2,2l jen 104 kw/340 Nm...bude sice papat mene...ale za tu ziskanou dynamiku a max rychlost to stoji :o)
neregistrovaný "jarek"
24. 5. 2004 16:01
2.2TDCi
No, to mě teda trochu naštvali. Před 14dny jsem koupil nové mondeo s 96kW TDCi a oni hned vypustí vylepšený motor! Alespoň že jsem na to dostal speciální slevu (skoro 2x tolik jako v akci mondeo storm) - její výši už teď tedy chápu :-(.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "BIZI"
25. 5. 2004 09:19
Re: 2.2TDCi
2,2 TDCI bude samozřejmě o poznání dražší!
neregistrovaný "Jiri"
24. 5. 2004 17:28
Budou k tomu davat i automat?
doufam ze jo
Rozbalit vlákno
0