Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford of Europe vyhlášen Automobilkou roku 2007

Britský automobilový časopis Autocar udělil minulý týden společnosti Ford of Europe ocenění „Automobilka roku 2007“.
Zpět na článek
20. 11. 2007 08:48
neregistrovaný "forďák_BV"
20. 11. 2007 11:10
neregistrovaný "BeranK"
20. 11. 2007 11:34
anonym
20. 11. 2007 16:04
neregistrovaný "BeranK"
20. 11. 2007 12:50
neregistrovaný "nextrom"
20. 11. 2007 13:21
20. 11. 2007 13:43
anonym
20. 11. 2007 22:48
20. 11. 2007 16:26
20. 11. 2007 18:08
20. 11. 2007 18:44
20. 11. 2007 22:59
21. 11. 2007 08:49
21. 11. 2007 09:42
neregistrovaný "nextrom"
21. 11. 2007 10:20
21. 11. 2007 10:21
neregistrovaný "nextrom"
21. 11. 2007 10:19
21. 11. 2007 12:57
21. 11. 2007 12:59
21. 11. 2007 10:32
20. 11. 2007 21:12
neregistrovaný "franta vomacka"
21. 11. 2007 22:03
neregistrovaný "stegy"
21. 11. 2007 11:16
21. 11. 2007 16:41
22. 11. 2007 09:55
22. 11. 2007 23:40
20. 11. 2007 08:43
Voda čo ma drží nad vodou...
Tak tuhle píseň od kapely Elán si v americké centrále Fordu musí snad pouštět denně...protože není Ford jako Ford.Evropský plave nad hladinou rychlostí olympijského plavce,zatímco americký zkouší brát stereoidy aby ho dohnal. ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "forďák_BV"
20. 11. 2007 08:48
Re: Voda čo ma drží nad vodou...
je to tak, podívej se na poslední modely z Evropy ( S-max, Mondeo, vize nové Fiesty...)¨no krása. Ale ta amerika.....
20. 11. 2007 08:52
Re: Voda čo ma drží nad vodou...
Jasně,nové modely evropského Fordu jsou špičkové,jak kvalitativně,tak designově,zatímco...
neregistrovaný "BeranK"
20. 11. 2007 11:10
Re: Voda čo ma drží nad vodou...
Ford, tedy ten evropský si všechna ocenění rozhodně zaslouží. Mondeo bylo stejně největším pozitivním zjevením tohoto roku a výsledek ankety Auto roku nelze brát vážně. Mondeo se stalo obětí loňského premianta, no nicméně jak jsem na vlastní oči viděl koncept (už dost "hotový") nástupce fiesty, tak si myslím, že Ford bude mít další hodně žhavé železo v ohni....Schopně vypadá i Kuga, prostě tahle automobilka mi sedí, i když jsem žádný její exemplář nevlastnil a produkty znám důvěrněji spíš ze sedadla spolujezdce. A když si vezmu to logo, co je pořád stejné a nemění se každých deset let, tak držím palce a doufám, že ten americký Ford ten evropský nepotopí ani nezkazí........
anonym
20. 11. 2007 11:34
Re: Voda čo ma drží nad vodou...
Zaujimalo by ma kde si videl uz dost "hotovy" koncept fiesty, ten vo Frankfurte? Myslim ze bude vyzerat inak.
Ani ja som ziadny nevlastnil ale nasledujuce moje auto bude ford model nebudem prezradzat ;-)
neregistrovaný "BeranK"
20. 11. 2007 16:04
Re: Voda čo ma drží nad vodou...
Měl jsem tam dost času a bylo možné porovnat i koncepty - například VW koncept malého vozu byl na jednu stranu přístupný (otevřené dveře) a pod dohledem bylo možné sednout dovnitř, na druhou stranu zpracování detailů bylo asi tak na úrovni Joysteru nebo Yetiho. Naproti tomu Ford vystavoval dva koncepty a to tuhle Fiestu (koncept měl jiné jméno, teď si nevzpomenu) a Cougar hned vedle. Fiesta (budu to tak jmenovat) nebyla sice přístupná (dveře byly zavřené), ale včetně klik, světel a vnitřku (ten byl dost dobře viditelný - auto bylo na točně) to bylo podobné jako poslední Civic v Ženevě před dvěma roky. Produkční vůz, který měl premieru ve Frankfurtu se od studie prezentované v Ženevě lišil skutečně velice málo. Zatímco koncept Mondea (to bylo tuším před dvěma lety v Brně) byl skutečně studie, mezi provedením téhle budoucí Fiesty a sousedícího Cougaru (Kugy) nebyl rozdíl a Cougar má jít do výroby příští rok...Přiznávám, byl to můj pocit, ale byla to snad nejreálněji vypadající studie ze všech, co jsem si tam prohlížel (Cougar nepočítám). Navíc stávající Fiesta je stále nejprodávanější auto v kategorii, takže nástup novinky bude muset být bleskový....Doufám, že nebudeme zklamáni, ale myslí, že to takhle bude. :-)
20. 11. 2007 11:50
Re: Voda čo ma drží nad vodou...
:yes: Dobře jsi to vystihl.Já osobně řadím Ford spolu s VW za nejlepší výrobce mainstreamových evropských vozů.
neregistrovaný "nextrom"
20. 11. 2007 12:50
huraaa
Tyhle putovni pohary, no ja nevim, nevidim na Fordu nic co by u ostatnich nebylo, snad jen to, ze tim znacka dostane maly kopanec aby si ji vubec nekdo vsimnul, protoze je-li tu putovni pohar vsichni budou rvat - huraaaa, ale jestli je jasne proc??

Ne, tak uplne jasne to neni 8-s

Snad jen Transit s jeho koncepci je neco co opravdu vynika - predni nebo zadni pohon a velmi robustni konstrukce, vsechny moznosti a upravy atd. atd. . Ale i to maji dnes vsechny firmy, az na to, jak uz receno, ze jim chybi moznosti pohonu kol. Transit tady prekonal konkurenci. Nicmene tomu uz tak bylo pred paar lety takze ten pohar vlastne ani tady moc nechapu .

No pravdepodobne automobilove Lobby samo vi proc, komu a jak udelit ceny ...
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2007 13:21
objektivita
A co třeba již zmiňované špičkové jízdní vlastnosti napříč celou modelovou řadou, které konkurence jen dotahuje? :-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
20. 11. 2007 13:43
Re: objektivita
Ajooo, tak kdyz tomu tak je popis tedy nektere rozdily, tak jak jsi to prozil na Nürburgringu ve 220ti po zrychleni z Karussell! Spickove jizdni vlasnosti maji i nektere modely jinych znacek, ale s o dost levnejsi tuhou zadni napravou. I VW rozpoznal tu ujetost tech slozitych konstrukci zadnich naprav u vozu s prednim pohonem a v pristi modelove rade to bude vypadat o neco jednoduseji. Nicmene spickove jizdni vlastnosti i tak zustanou. Pro normalniho jezdce naprosto dostacujici a setrici penezenku pri servisu ...
20. 11. 2007 22:48
Re: objektivita
tak ci onak nesuhlasim.. jazdil som na passate B6 teraz mam mondeo a moje srdce je spokojnejsie.... pisal som to uz X krat... ale noveee mondeo je omnoho lepsie ako novy passat... tak si onak mam to z vlastnych skusenosti... mondeo proste super jazdi.... nechce sa mi to pisat a porovnavat znova...
20. 11. 2007 16:26
zajímavé
no je to vskutku zajímavé pozorovat jak jedna značka na jedné straně oceánu prosperuje a na druhé má ohromné potíže ... každopádně evropské části přeju ať se udrží tam kde je, us aby se vyhrabala z5 těch problémů které má ... mají teď spoustu nových aut a v detriotu bychom měli vidět jedno z těch nejzásadnějších - novou F150 - [odkaz] - tak snad jim pomůže dostat se zpět na hladinu ... a snad se nějaké brzo doustanou i sem k nám :-) :*) :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2007 18:08
KLID KLID KLID
Blíží se konec roku, tak se s těmi "nej" pomalu roztrhává pytel. Jasně, lidé mají rádi úspěšné. Takže, aby jako jsme si to napsali - jeden motoristický časopis z Anglie udělil svou cenu. Je to to samé, jako by zde Svět motorů udělil cenu - automobilka vesmíru. Můžeš hádat, která by to byla... Ostatně, že to v Anglii obdržel Ford, to snad chápeš také, ne? Nebo se snad domníváš, že jedničkou je tam Rover?

Co se týká modelového portfolia, pak Ford horko těžko drží krok s evropskou jedničkou, s VW. Co drží, krok ztrácí - žádné střední SUV, žádné velké SUV, s limuzínou končí ve střední třídě a malý sporťáček-coupe v nedohlednu, zrovna tak velké čtyřdveřové kupe v nedohlednu. Ani Focus ani Mondeo nejedou na čtyřkolce. No... vskutku zasloužené evropské prvenství...
Rozbalit vlákno
19
20. 11. 2007 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 11. 2007 18:44
Re: KLID KLID KLID
Podle výraziva musíš pocházet ze zajímavého sociálního prostředí. Přejdu-li velkoryse tvou přisprostlost, přeci jen mi to nedá se tě nezeptat, zda nepostrádáš v modelové nabídce Fordu velké SUV? A co střední SUV? A co pohon obou náprav? Nebo, že by z tvých lehce dementních holovětých výkříků prýštila než dokonalá neschopnost zaujmout něčím jiným, než nadávkou?
20. 11. 2007 22:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 11. 2007 22:59
Re: KLID KLID KLID
Volvo? Co sem taháš Volvo a Mustanga. To je to samé, jako bych teď argumentoval lamborghinim či bentleyem >:D Jo, jsi zoufalý a nevíš kudy kam, viď. No, tak, že by Ford neměl potřebu čtyřkolek, to zatím napadlo jenom tebe >:-[] :yes: Trénuj, cosworthe, trénuj hlavu, takhle jsi tu jen pro smích :-) :yes:
21. 11. 2007 02:52
Re: FORD FORD FORD
Tak zase prrr. Ford nemá velké SUV a tím to končí. Střední SUV VW právě začíná a Kuga klepe na dveře už taky.

Phaeton se počítat nedá, protože to není příklad hodný následování. Jó, to kdyby byl aspoň výdělečnej. Takhle může Ford navrhnout za 5mio sáňky a tvrdit, že VW je nemá...

Sporťáček nemá ani jeden. O Irocu se stále mluví, ale skutek utek. Ford může nabídnout Mustang. V Evropě se prodává a je to Ford. Tak by bylo nesmyslné dělat ještě evropskou verzi. A co nedávno skončený prodej Fordu GT? Co proti němu měl VW?

Kde se dokonale VW ztrácí je Ranger. Nedávno ukončený prodej Mavericku.

Fox (koupil to vůbec někdo, nebo ho aspoň viděl?) není soupeř pro Ka, stejně jako plastová výbava Pola není soupeřem Fusionu.

Ford (ač v značných fin.problémech) je plnohodnotný světový hráč a o to se VW jen začíná snažit.

Ford v Evropě nutně potřebuje dostat 4x4 do Mondea, (S-Maxu, Focusu, Fusionu). Taky by už konečně měl přijít se silnější naftou pro Mondeo.
21. 11. 2007 08:49
Re: FORD FORD FORD
Netahej sem Mustanga, já přece také netrumfuji Lamborghinim. A to je nějaký kalibr. Nebo, že bych předhodil Veyrona? :-) Faktem je, že evropská dcera Fordu má co dohánět. Ano, souhlasím, nejpřitažlivější je dnes Fiesta (Fusion), nejstarší model...
neregistrovaný "nextrom"
21. 11. 2007 09:42
Re: FORD FORD FORD
Je to proste putovni pohar ktery si automobilove lobby udeluje socialistickym zpusobem >:-[]

Pozitri ho dostane jina automobilka a tady se bude stejnym zpusobem "diskutovat" o tom, proc vlastne... 8-s
neregistrovaný "nextrom"
21. 11. 2007 10:21
Re: FORD FORD FORD
Ale Mustag a Lambo je preci jen trochu rozdil, patri-li Mustang neodbouratelne a odjakziva k Fordu, je Lambo jen neco jako privesek, ktery si Audi zakoupilo u klenotnika.
To, ze Ford po ukonceni produkce Capri nedokazal na trh dodat neco co by trhem pohnulo, nesvedci zrovna ve prospech Fordu.
21. 11. 2007 10:00
Re: FORD FORD FORD
Nič v zlom, GTI, ale Lambo ani Veyron nenesú značku VW, takže ťažko o nich možno hovoriť, že sú to Volkswageny. To by si proti Fordu mohol postaviť celú paletu áut koncernu, vrátane Audi, Seatu aj Škody... Alebo to nie sú samostatné značky?
21. 11. 2007 10:19
Re: FORD FORD FORD
Jsou to právní subjekty spadající ovšem pod koncern VW, ostatně nahoře to zkouší Cosworth s Volvem...
21. 11. 2007 10:38
Re: FORD FORD FORD
Ty ted zacnes porovnavat Lamborghini s Fordem? ;-\ Tady porovnavame znacky NE koncerny. To by Ford mohl vythnout Volvo, Zatim jeste LandRover a Jaguar a dalsi...
21. 11. 2007 12:57
Re: FORD FORD FORD
No, tak i když porovnáme jen VW a evropský Ford, pak VW je samzřejmě daleko vpředu. A to ti povolím i započítat toho Mustanga ;-) :-)
21. 11. 2007 13:03
Re: FORD FORD FORD
Skús brať v úvahu čo predáva v Európe Ford a Volkswagen a porovnaj konkrétne, takto z toho múdry nie som. ;-)
21. 11. 2007 10:43
Re: FORD FORD FORD
Fiesta a Fusion, at jsou velmi oblibene, tak nepatri mezi nejpritazlivejsi, tak mi nepodsouvej neco, co jsem nenapsal. A docela zabavny je, jak zacinas vytahovat italske Lamborghini nebo francouzske Bugatti >:D .
21. 11. 2007 12:59
Re: FORD FORD FORD
To vytahuji propto, že Lambo je stejne italské, jako Škoda česká... a proto, že tu někdo nahoře argumentuje v Evropě Mustangem. Přitom evropský Ford je právně to samé co pro VW Seat.
21. 11. 2007 09:56
Re: FORD FORD FORD
RUKU NA SRDCE, PANE ARISTOKRAT. KDYBY TUHLE JEDNIČKU OBDRŽEL VOLKSWAGEN, BYLA BY VAŠE REAKCE STEJNÁ? DOVOLÍM SI MÍT O TOM POCHYBNOSTI. BÝT TO VOLKSWAGEN, VYNESETE JEJ DO NEBE.

JEDNIČKA JE FORD. Ó, JAK NEDŮLEŽITÉ, KAŽDÝ VÍ, ŽE NEJLEPŠÍ JE STEJNĚ VW, TYHLE "NEJ" JSOU O NIČEM A NEMAJÍ ŽÁDNÝ SMYSL... :no:
21. 11. 2007 10:32
Re: FORD FORD FORD
Přečti si, střízlíku, co jsem napsal ještě jednou... možná to pochopíš.
21. 11. 2007 12:59
Re: KLÍDEK, GTI
JEDINÝ SNAD ARGUMENT: FORD NEMÁ V EVROPĚ ČTYŘKOLKU. JO, TĚŽKEJ PRŮSER...
HATCH GOLF - VŠE SLABŠÍ S VÝJIMKOU UMĚLE VYTVOŘENÉ IMAGE
KOMBÍK GOLF - V PRODEJECH VŮČI FOCUSU PŘEPADÁK
JETTA - TAK PODOBNĚ
TOURAN, SHARAN - NA C-MAX A S-MAX SE NECHYTAJÍ ABSOLUTNĚ
POLO - S FIESTOU NEMŮŽE SOUPEŘIT ANI VE SNU, PROSTĚ NA TO NEMÁ
FOX - VEDLE FORDU KA JAK CHUDEJ PŘÍBUZNEJ
PASSAT - SNAD JEDINÝ VW CO SNESE SROVNÁNÍ S FORDEM
A PAK KDE MÁ VOLKSWAGEN SPORŤÁK, TŘEBAS MALÝ, COŽ TAKHLE PUMA NEBO COUGAR.

LIDOVÁ ZNAČKA CO SE NAFUKUJE RÁDOBY PRÉMIOVOSTÍ, ZNAČKA, KTERÁ JE NA SVĚTĚ OD TEPRVE VČEREJŠKA ZÁSLUHOU ADOLFA HITLERA, CO JI NIKDO MIMO EVROPU A ČÍNU ANI NEZNÁ (JO, JEŠTĚ BRAZÍLIE), SE SNAŽÍ BÝT LEPŠÍ NEŽ SVĚTOVÝ FORD S VÍC JAKO STOLETOU TRADICÍ. NENÍ-LIŽ TO SMĚŠNÉ?
neregistrovaný "franta vomacka"
20. 11. 2007 21:12
GTI always rules:)
hele strejdo,kdyby mel mit ford k dispozici prostredky na vyvoj jako VW,bylo by to taky asi jinak....to co se v evrope vydela jde na brutalni dluh US Fordu,takze cela firma jede stale na totalnim minimu nutnem pro preziti!!!
Rozbalit vlákno
5
20. 11. 2007 21:28
Re: GTI always rules:)
Tak Franto, takovouhle upřímnou poklonu tu už dlouho Volkswagenu nikdo nevysek´ :yes:
20. 11. 2007 22:57
Re: GTI always rules:)
tak ci onak uz pri X-clankov som si vsimol tvoju zaujatost proti fordu respektive sudrznost s VW... na jednej strane mas pravdu na druhej nie... 4x4 u fordu nenajdes to je fakt... ale na druhu stranu keby sme porovnavali "NEW" passat(2-oj kolku)2,0 TDI a NEW mondeo 2,0 TDCi... tak by sme prisli k zaveru ze mondeo poraza passat vo veeeeeela bodoch... je to proste tak... mal som passat a teraz mam mondeo tak to viem posudit.. jazdne vlastnosti su u mondea lepsie, je pohodlnejsie a lepsie sa s nim manevruje... nehovoriac ze pruznost motora a spotreba je u mondea lepsia...
BTW: viezol si sa niekedy na mondeu ?? na focuse??
20. 11. 2007 23:36
Re: GTI always rules:)
Pravda je taková, že tříletý Passat stále sekunduje zcela novému produktu od Forda... Mimochodem, žádná zaujatost proti fordu není, co já se tu nachválil jízdních vlastností Focusu i Mondea... ovšem musíme vidět skutečnost v tom správném světle. Absence čtyřkolky je prostě dnes už neudržitelná. Passat jede už i na 300 koních (R36) a Mondeo stále nic. Co se týká dvoulitrové nové CRnafty v Passatu, tu jsem zatím nejel, ale věř, že bude výborná.
20. 11. 2007 23:39
Re: GTI always rules:)
ono je to relativne.... myslim ze kazdy si vyberie to svoje... pravdu povedat som hovoril ze do buducnakeby som mal kupovat auto alebo niekto z rodiny tak pozeram po 4-or kolke... :-)
20. 11. 2007 23:46
Re: GTI always rules:)
:-) :yes:
21. 11. 2007 11:13
KVALITA JE JINDE NEŽ U VW
Kdyby se VW soustředil radši na kvalitu a ne na kvantitu, udělal by líp... VW má suveréně nejhorší pozici v testech spolehlivosti Autobildu na 100.000 km, koupí nové auto namátkou a pak už jen počítají závady. Zajímavé je též to, že Focus a Mondeo obsadili špičkovou 4. resp. 5. pozici... To je minimálně k zamyšlení.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "stegy"
21. 11. 2007 22:03
Re: KVALITA JE JINDE NEŽ U VW
Nové Mondeo toť můj sen, ale prachy chybí. :'-(
21. 11. 2007 11:16
POZICE
A k již zmíněným pozicím: předposlední bylo Polo, před naprosto katastrofálním posledním Touranem 2,0 TDI DSG... Prasklá hlava motoru, porouchané turbo jsou jen částí puzzle neuvěřitelného množství poruch u značky, která je pokládána za kvalitní...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hadXR
21. 11. 2007 16:41
Gratulace
Tak v prvni rade chci pogratulovat Fordu k zisku titulu i kdyz osobne tomu moc dulezitosti neprikladam, sem s jeho produktama spokojenej a to mi staci.

Jinak k ty diskuzi co se tu roztocila myslim ze Ford si to oceneni zaslouzi protoze mezi evropskejma mainstreamoveja automobilkama je fakt na vrcholu, VW mam celkem rad akorat mi vadi to ze ze sebe dela neco co neni a to jest to ze si hraje na "prestizni" znacku a to i pres to ze z jejiho nazvu primo vypliva co by mela vyrabet za auta.
Jinak GTi fakt si myslis ze kuli tomu ze VW vyrabi Phaeton ze je diky tomu nad Fordem nebo nad jinejma znackama. Me osobne se Phaeton libi ale to nic nemeni na tom ze je to prodelecnej model protoze i kdyz by byl jak by chtel dobrej tak snob ktrej chce svetu ukazat ze ma prachy tak si koupi auto u kteryho to do sveta krici uz samotna znacka jako treba MB a proto je treba i takovej MB E320CDi na pohled prestiznejsim vozem nez VW Phaeton W12. Myslis ze by Ford nedo jakokoliv jina automobilka nedokazala vyrobit velkou limuzinu, to vis ze dokazala akorat si asi nekdo ve vedeni domyslel ze by na tom prodelali kalhoty.
Jinak ke tvej otazkam, Velky SUV mi v nabidce opravdu nechybi maly taky ne i kdyz se zacne brzo prodavat. Velka limuzina by sice byla takova libovka ale pro znacku by nemela zadnej uzitek, co by melo smysl by byl nastupce Scorpia tedy vuz vyssi stredni tridy i kdyz tady je taky otazka jestli by se v dnesni dobe posedly SUV uzivil.
A ctyrdverovy kupe??? Co je tohle zase za nesmysl, kupe vdycky melo dvere dve a to ze Mercedes vyrobi nepraktickej sedan (i kdyz pripoustim ze vypada dobre), zacne mu rikat ctyrdverovy kupe a kazedej to od nej zacne kopirovat este neznamena ze to opravdu je kupe. Co mi v nabidce EU Fordu chybi je sportak tedy pravy kupe (dvoudverovy aby nedoslo k omylu). I kdyz je fakt ze to vynahrazuje US Mustang mylim ze milion je dobra cena za 300koni a pohanenou spravnou napravu.
A jestli je chyba ze neni v nabidce Mondeo nebo Focus 4x4 je dost slozita protoze pokud mas na prebohrabu poradny zimaky tak vyjedes taky skoro vsude 4x4 urcite o kus dal ale de o to jestli se kuli tomu vyplati ivestovat do vyvoje. A pokud ti de o sportovni jizdni vlasnosti tak tam ti pomuze jen poradnej pohon vsech kol kterej nabizi treba Subaru ale urci ne Haldex. Nemel moznost to porovnat ale myslim si ze treba takovej Passat se stejny motorem a vybavou bude v zatackach rychejsi jako predokolka protoze je o nejakejch 100kg lehci.
Jinak mi neni uplne jasny to ze kdyz tady nekdo mluvi o Fordu GT tak proti nemu vytahujes Lamborghini. GT je sice z US divize Fordu ktera toho ma s evropskou sice asi spolecnyho min nez VW se Skodou, ale na kapote je jasne napsano "Ford" a treba na takovym Murcielagu (v praci se dostanu k celkem dost zajimavejm autum) sem na kapote napis "VW" nenasel:)
Rozbalit vlákno
2
22. 11. 2007 09:55
Re: Gratulace
Pozor, ten titul, to je rozhodnutí redakce jedno časopisu. je to jako by tu Svět motorů uděli titul automobilky roku třeba Protonu. Takže na to nazírej kvalitou ocenění. co se týká loga na kapotě, to není vůbec rozhodující rozhodující je, kdo o tom rozhoduje. a když se zítra VW rozhodne, že na Lambu bude logo Seatu, bude tam logo Seatu.

Velký evropský fordproblém je absence velkého SUV a čtyřkolky jak u Focusu tak u Mondea.
Avatar - hadXR
22. 11. 2007 23:40
Re: Gratulace
No v prvi rade nezapomen ze sem psal ze ten titul pro me neni moc dulezitej ale potesi.
Narazel sem na to ze Ford vyrabi opravdu dobry auta at uz ma titul nebo ne a ze podle miho nazoru je v soucastny dobe Ford lepsi nez VW.

Ano je to rozhodnuti redakce. A v ty redakci sou lidi jejichz prace je testovat auta, coz znamena ze z vetsinou aut soucastny produkce jezdily, nektry z nich maj na dlouhodobi testy apod. navic se celkove orientujou v automobilovym prumyslu a to asi vic nez ja nebo ty(bez urazky). Takze rozhodnuti o udeleni podobnyho titulu ma asi nejakej opodstatnelej zaklad a nerozdava se to zpusbem: "Tak letos treba tomuhle".

Jinak asi je pravda ze kdyby u VW chteli tak by asi mohli dat na Murcielago znacek Seat ale nikdy to neudelaj protoze by strapnily samy sebe. Protze kazdej normalni clovek by vedel ze je to jen umele vytvorenej model z modelu jiny automobilky neco jako trojka Galaxy/Sharan/Alhambra (na to se VW aspon od Fordu naucilo vyrabet elektricky vyhrejvany predni sklo:) Ale kdyz by VW udelalo naco jako treba Audi s R8 tak proc ne to je proste jinej model nez Gallardo i kdyz je mu technicky pribuznej. Ale myslim ze VW uz melo koncept vlastniho supersportu (ted si nevzpominam na meno) ale do vyroby se nedostal. Proc asi? Kolik lidi asi myslis ze by mu dalo prednost pred zavedenejma zanckama supersportu jako treba Lamborghini nebo Ferrari. Asi moc a to bez ohledu na to jak by byl dobrej.

Absence SUV je problem protze by urcite vydelavalo to je jasny ja psal ze me osobne neschazi, osobne nechapu proc bych si mel koupit napriklad misto MB E500 Combi MB ML500 kdyz to SUV proti beznymu kombi nema moc vyhod zato ma dost nevyhod ale to at si rozhodne kazdej sam.

Jinak absence 4x4 u Mondea/Focusu? nevim proc to opakujes myslim ze k tomu sem se vyjadril tak ten muj nazor bud nejak vyvrat nebo se k nemu nevracej.