Tak to je pecka při sobotním ránu. Kdo se chce stylově povozit, odtahat přepravky s nákupem, naložit rodinu a sportovní náčiní k tomu, tak má teď o dost lehčí rozhodování :yes: Tenhle krok se Fordu velmi povedl. A např. Croma teď bude mít ještě větší problém...
S první částí souhlas :yes: Ale ta druhá část: já bych řekl, že croma je levnější a hlavně si dle mého soudu kupují cromu spíše lidé co chtějí "o něco prostornější kombík", prostě kombík směrem k MPV. Ten S-max je spíše opak, MPV směrem ke sportovnímu kombíku, posaz, výhled a prostor budou asi rozdílné. To ale nic nemění na tom, že obě káry jsou výborné ;-)
Tak už jsi to dočetl ? To je co ? Motory bezva, výbava slušná, prostor a funkce dokonalé a cena ? Cena vynikající. Takže na co čekáš ? Koukej zvednout slamník, vyndej ty ruličky a vyraž do saloonu s názvem Ford. Tam ti za tvý těžce vydělaný prachy daj dokonalý auto - S-max. Nádherný auto, odvezeš celou rodinu ve stylový káře se sportovním kukučem, ostatní "řidiči" rodin budou tohle těžko rozdýchavat. Přeci jen, nechat lechtat své ego 2.5 T je milionkrát lepší než naftou PD ;-) PS: Buď už konečně jednou svůj a ber ten dokanelej vozejk pro tebe a tvou rodinu. S-MAX - nejlepší volba ;-)
Já bych řekl, že pokud použiješ právě ty správné proměnné (tedy jako Ford a S-MAX, tak ten styl je dokonalý ;-) PS: Je to divný, ale mě to prostě šlo takhle z hlavy přes ruce rovnou do klávesnice. A teď když na to čučím, tak mně to ta podoba zaráží. Asi si zakážu číst ty oslavné příspěvky. PSS: Žádný úmysl v tom nebyl :-) Holt máme asi stejnou vlnu, jen to oko máme každý jiné, někdo čisté (já) a někdo (dosaď) zákal >:-[]
No přece TTT!!! >:-[];-) LC100 má V6 4.2, kterej dává 200 koní, krouťák 430 Nm, stovku to dělá za slušných 11.5 sekundy, maximálka 180 km/h.. mám možnost s ním občas jezdit, opravdu to nejede špatně a průžné zrychlení je až nečekané (na pravověrný off-road) :-!
Asi to bude takhle: malé turbo v malých otáčkách + větší turbo pro střední a vyšší otáčky = super zátah v celém využitelném spektru otáček. Podle těch 640 Nm a relativně nížkého výkonu soudím, že hlavním cílem při vývoji nebyl maximální výkon, ale plochá křivka točivého momentu + příkladná kultivovanost.. do Jagu to bude ideální, do Landr Roveru taky :yes:
Četl sem to někdy minulej tejden, už si to nepamatuju přesně, myslim, že se mluvilo o biturbu.. jenže podle toho co jsme tady "vymysleli" to vypadá spíš na to twin turbo ;-)
No já nevím. interiér trochu zklamal (hlavně volant), design slušivý, ale stejně nějak se na to VW neumí dotáhnout. Něco mu prostě chybí. Určutě bych dal přednost Touranovi, popř. Sharanovi.
Sharan? Mám doma Automobil Revue z března 1991 ve kterém je fotografie nezamaskovaného Sharana. Dát před pěkným (subjektivní) a zcela novým Fordem přednost patnáctileté (bůhví kdy začal vývoj) nespolehlivé plečce z vlkohradu a s takovým názorem se ještě prezentovat, to chce odvahu. ;-\
Proč plečce? Ford na rozdíl od té "plečky" nebude mít 4x4 verzi, má slabší motory, menší počet motorů v nabídce, atd... Opravdu si stojíš za svým názorem?
Mám několik kamarádů-vlastníků. Mají velké problémy s poruchami. Jednomu komplet odešel motor po cca 70000. Druhému tam odešlo tolik věcí, že už se směje, že to ani není možné(teď ho prodal).Další ho vrátil po opakovaných poruchách cca po roce prodejci protiúčtem a koupil si kupodivu dalšího Sharana. Nebyly to žádné bouračky, pravidelný servis, auta pro rodinu. No a v TUV se drží dlouhodobě na jednom z posledních míst. Já bych do něj nešel.
Někdo má holt smůlu a dostane se mu špatně vyrobený model. Motory jsou ale totožné s motory v Golfech, Passatech, atd., čili tam bych problém neviděl, dílenské zpracování solidní. O TÜV vím. Přesto bych dal přednost VW. Nejen z důvodu lepšího dalšího prodeje ;-)
Dal bys přednost... Hm. A čemu jsi vlastně přednost dal? Pořád jen píšeš, co bys vzal a čemu bys dal přednost. Začínám z tebe mít pocit, že dáváš přednost maximálně tak při hlášení "ukončete výstup a nástup, dveře se zavírají"... :-)
A myslis jako, ze Galaxy a S-MAX jsou z Ciny nebo odkud? Vyrabi se to oboje v Belgii v Genku, na naprosto novy lince a vyvoj probihal v Nemecku a UK ;-)
Stara Galaxy byla stejna se Sharanem a horsi auto snad Ford nikdy nemel. Je to nejporuchovejsi auto v celym EU Fordu. Takze nomore VW :yes:
Dal bys přednost? To chápu, tak že nic nemáš a jsi jen teoretik. Tak laskavě klidni své názory a trochu o sobě přemýšlej.. až budeš zase stát na zastávce.
V tomto případě měli smůlu všichni. Doporučuji dále 100t km test Pola v Autotipu a chystá se Touran. I přes silné prokoncernové cítění redaktorů měli asi smůlu. Ten prodej beru, protože spousta lidí má podobně nekritický názor na tuto kvalitu a měkčenou solidnost. Zajímavé je, že v TUV jsou těsně vedle sebe na konci Sharan,Alhambra a Galaxy. Sharan je nevzhledný, starý, poruchový. I motory jsou staré, neperspektivní. S-MAX se mi líbí, s kvalitou uvidíme.