Majitelé modelů Fiesta ST, Focus ST, Focus RS a Mustang mají nyní díky divizi Ford Performance výrazně širší možnosti výběru z nové palety továrních doplňků.
U RSka by měli udělat spíš něco s motorem. Je tam stejná 2.3ka EcoBoost jako u Mustangu, akorát naladěný na vyšší výkon a prej se sere. Jinak se mi RSko dost zamlouvá :-)
Ze sa motor v RS kazi som pocul (cital) len tu v komenataroch na auto.cz. Nikde inde (v slovenskom, ceskom a nemeckom Jazyke) som o tom necital. Dokonca ani pri zadani "RS Probleme" sa nejaka zavada o motoroch nevyskytuje. Mas nejaky odkaz?
Ja som zaregistroval dvoch chalanov na YT, ktorým motor blbol. Ale to dokážeš nájsť pri akomkoľvek aute a nemusí to byť zrovna vysokovýkonný hotheč. A FRS asi nejazdí úplne konvenčným či dôchodcovským štýlom ;-)
Takže tiež by som z toho nerobil aféru; ak by to bol naozaj globálny problém (výrobná vada), v dnešnej rýchlej dobe už by sa o tom písalo všade.
V USA je individualizace běžným zvykem. V Evropě skoro vůbec, takže tohle bylo mohlo být prima. Teď jde o to, jak se k tomu postaví Ford ČR. Zatím nic...
Děláš si srandu? To jsou věci, které si v drtivé většině případů objednáš s novým autem, ale pak už prakticky nic. Těžko budeš zkracovat dráhy u převodovky, měnit tlumiče, brzdy, výfukovou soustavu nebo přidávat origo kompresor atp. Mrkni se někdy na katalogy pro Camara, Stangy, pickaupy nebo Harleye ;-)
Jen tak namátkou...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A tady origo...
[odkaz]
Ty se zas rád ke všemu vyjadřuješ, ačkoliv o tom prd víš.
"Těžko budeš zkracovat dráhy u převodovky, měnit tlumiče, brzdy, výfukovou soustavu nebo přidávat origo kompresor atp."
Neviem, ale ja poznám x ľudí, ktorí to robia a aj tu na ACZ je ich kopec. Pridať kompresor je pomerne závažný zásah, to spraví málokto (ale sú aj takí, viem o GT86 s kompresorom), ale brzdy, výfuk, tlmiče? Preboha, veď to sú úplne bežné veci, pozri si moje.auto, hocikto s trochu výkonnejším autom si toto spraví, sám mám na aute custom cat-back, lepšie brzdy dá každý, kto chce častejšie chodievať na okruhy atď.
P.S. A Paja o tom vie pomerne dosť, takže tu triafaš dosť mimo terča. ;-)
Chci vidět, kdo to dělá s novým autem? Okamžitě padají záruky a v origo servisech v ČR nedělají a prodejci to nenabízí. U evropských značek to není moc zvykem.
Firemný tuning je správna cesta, na to ostatne prišli mnohé automobilky (viď BMW s ich M Performance parts, kde je milión doplnkov od prkotín ako sú M performance koberčeky či rýchle pruhy až po ozajstný tuning typu samosvor či ladené výfukové sústavy).
Je to jednak dobré pre zákazníkov, ktorí majú možnosť individualizácie a nemusia vymýšľať nad častokrát pokútnym garážovým tuningom a tiež pre automobilku, ktorá má ďalší profit a predáva dané veci drahšie, ako nezávislé firmy (napr. rýchle pruhy pre BMW 1er, čo je de facto čierna nálepka, stoja 166 eur, športové brzdy stoja 2718 eur a pod.).