Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford propustil nejvyššího šéfa Marka Fieldse

CEO Fordu prý dostal od vedení Fordu padáka kvůli špatným výsledkům v posledních letech.
Zpět na článek
22. 5. 2017 12:37
22. 5. 2017 13:21
22. 5. 2017 13:24
22. 5. 2017 13:33
22. 5. 2017 14:13
22. 5. 2017 14:24
22. 5. 2017 14:43
22. 5. 2017 15:58
22. 5. 2017 15:54
22. 5. 2017 21:13
23. 5. 2017 12:06
23. 5. 2017 12:57
22. 5. 2017 14:27
22. 5. 2017 14:29
22. 5. 2017 14:49
22. 5. 2017 15:56
22. 5. 2017 19:27
22. 5. 2017 14:55
22. 5. 2017 15:57
Avatar - Hittman
22. 5. 2017 12:37
No
není se moc čemu divit, metoda one worl one ford či jak to bylo prostě jaksi neuspěla (krom prodeje Mustangu v Evropě :-) ).
Rozbalit vlákno
18
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2017 13:21
Re: No
Nic horšího než One Ford nemohlo evropský Ford potkat. Teda kromě 2-3válce ve Fiestě ST.
Avatar - Bubáq
22. 5. 2017 13:24
Re: No
Prosím, jak jste na to přišli, že za zaostávajícími výsledky je One-Ford strategie? Můžete prosím dopsat pár vět na vysvětlenou? Příčiny popsaných obchodních a ekonomických výsledků Fordu mě hodně zajímají...
Avatar - miromen
22. 5. 2017 13:33
Re: No
Když si přečteš ten članek, tak zjistiš že je to blbost. Ta strategie doslala ford do kladnych čisel a možna i to je duvod, proč u něj stale setrvavaji. Navic Field
je ve vedeni dle članku pouze posledni cca 3 roky.
Avatar - WinDiesel
22. 5. 2017 14:13
Re: No
no já nevím, zaměřili se na extrémní downsizing, pobrali spoustu cen ale popularitu jim to nevyneslo
ale tady se nehraje o ekonomické výsledky, tady se hraje o ceny akcií, akcionáři si stěžují že nemohou prodat
za to může Elon Musk
Tesla je nadhodnocená - sám to přiznal - a automobilky klasického střihu jsou podhodnocené
Takže se budou všichni snažit napodobit Muska což bude dle mého největší chyba
Avatar - Bubáq
22. 5. 2017 14:24
Re: No
Jiné zdroje hovoří o této příčině: [odkaz]
Avatar - miromen
22. 5. 2017 14:43
Re: No
Vzhledem ke zde napsanemu, mi to co je v tvojem odkazu psano, dava větši smysl.
Avatar - WinDiesel
22. 5. 2017 15:58
Re: No
Faktem je že Evropa byla ztrátová a už není. Fordu se v Evropě povedlo to co Opelu ne, i když se polepšil.
Avatar - WinDiesel
22. 5. 2017 15:54
Re: No
Tady si někdo 100% protiřečí.
Protože mu to nevyšlo s EV a AV, nasadí místo něj chlapíka který je přímo ředitelem divize "smart technologies" = EV a AV (electric vehicles and autonomous vehicles).
To by bylo jako vytloukání klínu klínem.
Takže chtějí vyřešit neúspěch AV a EV u Fordu tím že jich budou vyvíjet a nasazovat ještě víc?
Autonomní vozidla nefungují a EV se neprodávají, respektive jsou prodělečné - obojí je za současných okolností sypání peněz do Supermassive Giga Black Hole.
Mám z toho pocit že Ford neví jak dál
A ŽE U NICH ZAVLÁDLA PANIKA.
22. 5. 2017 21:13
Re: No
to jak Ford dela BEV se opravdu nevyplaci, neb oni postavej normalni fosilni auto a pak do nej maloseriove skoro rucne delaji elektrickej pohon, to je asi stejne jako by nejaky vyrobce "bile" elektroniky vyrabel lednicky a nasledne z nich rucne delal pracky a snazil se to prodavat jako susicky >:D

Fordi BEV v podobe Focucu Electric je parodie na BEV, i maly upravci jsou schopni za ty penize postavit lepsi BEV >:D

elektromobilum se do budoucna nevyhne zadna soucasna automobilova znacka, je ale treba takova auta odzacatku navrhovat jako BEV, pak je to vyrobne obdobne drrahe jako fosil a rozdil v cene dela pak jen kapacitnejsi baterie, kterou je ale take treba delat velkoseriove, jako to dela treba Nissan nebo Tesla
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2017 12:06
Re: No
Ty chytrolíne
TESLA má větší ztrátu než Ford. Takže ten jejich skvělý způsob výroby EV tedy nic moc. Jo asi jsou rekordmani v tom jak malou ztrátu generují na 1 auto :-) :-) :-)
Není tedy mezi tím rozdílu.
Až bude Tesla v zisku, potom to začne dávat smysl ale je to velká ????? otázka
100 x ztráta = ZTRÁTA
100 000 x menší ztráta = POŘÁD ZTRÁTA
23. 5. 2017 12:57
Re: No
opet ukazujes jak jsi hloupej

ztrata neznamena nic, dulezite je jak dana firma investuje, teprve pdole investic se da urcit jestli je ztrata ucelova nebo fakticka ;-)

ty nemas ani paru jak se vede podnik, proto mas porad potrebu psat o ztratach anis bys vedel co za nima je a jak se delaji ucetne :-! ale je me jasne ze ty bys vybudoval automobilku na zelene louce a v zisku bys byl hned prvni den co? >:D
Avatar - Hittman
22. 5. 2017 14:27
Re: No
Ford od toho upouští a opět budou modely specifikovány a upraveny pro jednotlivé trhy / kontinenty.
Avatar - Hittman
22. 5. 2017 14:29
Re: No
Mondeo a Focus. V Evropě ztrácí, zákazníci nepřekousli pokles kvality interiéru, který je primárně určen pro USA
Avatar - miromen
22. 5. 2017 14:49
Re: No
A na to si přišel kde ? Neznam Mondea, ale znam všechny generace Focusu a interier je u posledniho modelu s přehledem na nejvyšši kvalitativni urovni, tak jake primarni určeni pro USA ? Naopak u nove generace se ma focus pro ruzne trhy vice odlišit a piše se, že americka verze ma mit meně hodnotny interier a zřejmě, podle všeho přijde o viceprvkovou zadni napravu, toť k te rozdilnosti. Jak tomu nakonec ve finale bude se teprve uvidi.
Avatar - WinDiesel
22. 5. 2017 15:56
Re: No
Já najel v Mondeu 250 000 km s 1. generací TDCi. Bylo to fajn auto, všude spousta prostoru. Jezdilo to jako po kolejích. Výkonově je to srovnatelné se současnými generacemi ve kterým jsem se po usednutí vždy cítil stísněně.
Ford by měl přinášet trochu Ameriky v tom dobrém, zvnějšku by měl vypadat velký a zevnitř také, prostě by to měl být kočár.
Avatar - miromen
22. 5. 2017 19:27
Re: No
Když si vezmeš součastny fordi model po modelu, tak snad žadny nepatři ve svych třidach k prostorovym přebornikum. A třeba mondeo vypada paradně i přes svuj věk a snad jen součastna insignia se mi v ramci třidy libi vice, ale soudim jen dle dostupnych foto/video. Každopadně stejně jak mondeo, pusobi mohutnym americkym dojmem. Jinak ford muže byt za velice slušne prodeje rad, vždyť jejich stěžejni modely, fiesta, focus a mondeo, jsou ve svych třidach nejstarši kusy. Tedy u mondea si nejsem jisty, každopadně to, že do evropy přišel jako vic než 2r stary model v r.2014, mu určitě při prodejich nepomohlo.
Avatar - 3_diamanty
22. 5. 2017 14:55
Re: No
to "nove" mondeo je tucne jak velryba a obecne tusim ma aj velku hmotnost ... a vedla passatu superbu alebo optimy ozaj podla mna straca nielen na vizualnej lahkosti ale aj kabinou ... dovolim si tvrdit ze aj optima je dnes uz stredovou konzolou a celkovym ponatim kabiny dalej ako mondeo... ktore v sucasnej generacii akoby zaspalo... a nechalo si konkurenciu uz kusok ujst dopredu ...

z fordov je podla mna najpodarenejsi jednoznacne novy edge ( ak neratam mustang ) :yes:
22. 5. 2017 15:57
Re: No
Naprostý souhlas, současné amerikanizované Mondeo je pro Evropu velké zklamání - velké, příšerně těžké (skutečně i opticky), a přitom méně prostorné než předchůdce. Proti Superbu a teď už i nové Insingii nemá velké šance na úspěch. :-O :-O :-O
Avatar - Brumbal
22. 5. 2017 15:35
Pickup s tri valcem
Vsak brzo Pickup F-150 s tri valcem jim pomuze byt aspon trochu v obraze nad denim ve svete >:D
Rozbalit vlákno
1
23. 5. 2017 15:13
Re: Pickup s tri valcem
Ford ma momentalne ve vyvoji hybridni platformu parovanou s 3.5 a 2 litrem, spekulovana je zatim pro velke sedany (kombi a tak), Mustang a velkou platformu pro pick-up a suv, u aut jako je F150 by pomohl hlavne hybrid a plug-in hybrid, tam se da snizit spotreba hodne vyrazne, vpodstate cim tezsi auto, tim muze bejt uspora na spotrebe vetsi