Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Ranger: první jízdní dojmy

Kdysi byl jen dělníkem, který neznal nic než dřinu. Dnes se chce vydat i do společnosti. Cesta vede za náročnými zákazníky, kteří začínali na osobních vozech a teď chtějí "něco většího".
Zpět na článek
22. 2. 2007 10:24
neregistrovaný "assasin-cz"
22. 2. 2007 10:38
anonym
17. 4. 2008 14:29
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:29
neregistrovaný "Horways"
22. 2. 2007 10:46
22. 2. 2007 11:04
neregistrovaný "Ruda"
22. 2. 2007 15:56
neregistrovaný "Ruda"
22. 2. 2007 22:28
neregistrovaný "Gula"
22. 2. 2007 11:05
22. 2. 2007 12:19
neregistrovaný "loco loco"
22. 2. 2007 13:59
anonym
22. 2. 2007 20:25
neregistrovaný "juras"
22. 2. 2007 20:30
neregistrovaný "Honza"
24. 2. 2007 20:12
neregistrovaný "lukeeno"
17. 4. 2008 14:28
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:31
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:32
neregistrovaný "Horways"
22. 2. 2007 10:01
Proste pracant
Co k tomu dodat? Nahodit monterky a do prace. S takymto radost chodit do roboty. Ci nie? :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "assasin-cz"
22. 2. 2007 10:24
co myslíte
bude robustnější a odolnější Toyota Hilux,nebo tady Ranger :-) je na redakci Top Gearu,aby to otestovali...co Váš názor? ;-)
Rozbalit vlákno
1
22. 2. 2007 11:57
Re: co myslíte
no nevim ale toyota je toyota .... ale udělat velký srovnávací test 4x4 pickupů na trhu od hiluxe, l200, přes navaru až k rangeru a mazdě by mohlo být velice zajímavé .. docela rád bych si jej přečet ;-)
anonym
22. 2. 2007 10:38
Navara vs.Ranger
Na navaru to nemá jak ve vzhledu tak ve vykonu navara je hezčí pěknější v interieru..nevim..mě se to moc nelíbí >:D :-|
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:29
Re: Navara vs.Ranger
Mě se taky Navara líbí mnohem víc než tohle ale neni to zas tak špatný :-! .
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:29
Re: Navara vs.Ranger
hezčí a pěknější ? Neni to náhodou to samý - Já jenom že to píšeš vedle sebe...
Avatar - Pekelná Micinka
22. 2. 2007 10:46
Díly
Tak se mi zdá, jako kdyby díly na předek kupovali někde v Rusku. To je fakt hrůza. Užitečný a účelný auto přece nemusí být ošklivý. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ruda"
22. 2. 2007 11:04
Skoda ze u nas nelze koupit verze z benzinovym 3.0l V6
ten 3litrovy benzinovy motor by mo slusel vic nez poddimenzovany dvaapullitrovy diesel - zvlaste je to videt na prudcich svazich s nezpevnenym povrchem.

Taky ta cena je samozrejme neadekvatni. Cena by mela byt na hranici 500tis. pro zakladni verzi a max 600tis. pro max. vybavu. Takhle se pomalu vyplati individualni import Rangeru z USA (vc. dopravy, cla a DPH).
Rozbalit vlákno
6
anonym
22. 2. 2007 11:28
Re: Skoda ze u nas nelze koupit verze z benzinovym 3.0l V6
az na to ze ten dvou a pullitrovej diesel ma tocivej moment 4,5 litrovyho benzinu, ten ho prave vytahne do kopce mnohem lepe, lepe i odtahne naklad
neregistrovaný "Ruda"
22. 2. 2007 15:56
Re: Skoda ze u nas nelze koupit verze z benzinovym 3.0l V6
...ano 2,5 litrovy diesel ma tocivy moment v nizsich otackach vyssi, a odtahne pekne naklad po rovine, ale do zasnezeneho kopce nebo sotolinoveho kopce proste diesely nevyjedou (pekny srovnavaci test naftovych a benzinovych 4x4 byl k videni na NTV a v TopGear, naftaky nevyjely ani do poloviny kopce - proste pri vyssich otackach vadnou)
neregistrovaný "Gula"
22. 2. 2007 22:28
Re: Skoda ze u nas nelze koupit verze z benzinovym 3.0l V6
Nechce sa mi verit, ze s redukovanou jednickou to ma limit inde ako v pneumatikach.

Mimochodom dnes som sa viezol v Rangeri, o jednu generaciu starsom modeli. Priznavam, ze je to moja prva skusenost s offroadmi, ale ta vyse trojhodinova jazda po lese a nemenovanych (aj) zasnezenych zjazdovkach na vychode Slovenska stala za to. Raz nas skoro obratilo, ale to je uz o inom... :)
anonym
22. 2. 2007 23:08
Re: Skoda ze u nas nelze koupit verze z benzinovym 3.0l V6
Jenze tahnuti velke zateze po rovine je z hlediska motoru totez co vyjezd kopce, kvalitni diesel nema velky tocivy moment jen v nizkych otackach, ale v co nejsirsim rozsahu - napr 90% tociveho momentu v rozsahu 1500-3800 ot/min, a hlavne - ano diesely maji nizsi rozsah otacek nez benziny, ale vetsi tocivy moment, proto vetsina offroadu ma diesely, a tedy pokud vadne ve vyssich otackach, tak se ptam - proc tedy s nimi jezdi v testu, nebo vubec nekdo za hranici jeho pracovniho rozsahu? od toho je radici paka, kdyz motor uz nemuze - je na maximu otacek, preradi se na vyssi prevodovy stupen, tedy pokud vyjizdeli kopec na jednicku na plny plyn - na 4 tisice otacek, pak jednoznacne diskriminovali diesely uz z principu jejich funkce, charakteristiky a zamereni, a to bud z umyslneho zaujeti proti dieselum, nebo z hlouposti, to ze benzin tedy pri stejne rychlosti a pri napr 6000 otackach jel/tahl lepe je jasne, jenze to meli prave v dieselu preradit na dvojku, pak by se posunuli priblizne na 2700 otacek dieselu - tedy na idealni hodnotu - stred pracovniho rozsahu, kde by dosahli nejen tociveho momentu ~300nm, a tedy stale vetsi sily nez benzin a kopec by tedy vyjeli jeste lepe, snadneji, a mohli by i rychleji pokud by to povrch trasy dovoloval, takze kdyz nekdo neumi zachazet s motorem nebo prevodovkou, neni to vina auta, o tom ze diesel navic pri dvojce na 2700 otacek pri stejne rychlosti a dejmetomu stejne sile jako benzin na jednicku a 6000 otacek bude mnohem uspornejsi netreba mluvit, uz kvuli tomu ze je to diesel, ze ma mensi objem, a ze by pracoval v nizsich otackach, proto maji offroady diesely, proto maji tahace, traktory a autobusy diesely, jina alternativa neni. Tento priklad plati pro pripad ze dvojka dieselu je o 50% delsi prevod nez jednicka a ze diesel ma o 50% delsi jednicku nez ma jednicku benzin, a to kvuli pomeru maximalnich otacek ktery je take u benzinu o 50% vetsi - 4000 vs 6000 cimz se kompenzuje nizka rychlost otacek dieselu nebo pokud to vezmeme z druheho konce - benzin tim kompenzuje nizkou silu.
anonym
23. 2. 2007 11:37
Re: Skoda ze u nas nelze koupit verze z benzinovym 3.0l V6
...souhlas, ale to neni jen o sila v nizkych otackach. To je domenou dieselu - prave proto se preci diesely vyrabeji. Problem je v tom, ze trend nizkoobjemovych motoru honenych turbem je o tuto vyhodu pripravuji - bohuzel. To neni jen o krouticim momentu ve strednich otackach, tady je treba videt celek - pevnost povrchu, uhel stoupani, konstrukce rozvodovky+diferencialu+vlastnosti pneumatik....
Vyborne vlastnosti pro offroady maji atmosfericke diesely s obsahem nad 4L. To jsou idealni motory pro offroading.
Nicmene pro jizdu na nezpevnenem povrchu je treba velke dynamiky - schopnosti rychle reagovat v rozsahu otacek napr. 1500 az 6000 otacek, a tady maji navrh benzinove motory. Tady uz benziny kolem 3 - 3,5 litru porazi kazdy 2,5 litrovy turbodiesel.
Vubec parada je, dat si cerstve zasnezenou louku v prodkem kopci s 4.0l benzinem. Krasne je to videt na Patrolech nebo deiselovych MB Gckach. Kdyz stejny ridic (s letitymi zkusenostmi s roznymi offroady) jede stejny usek v hlubokem snehu, se stejnymi pneu a vsemi diferencialy zavrenymi a Patrol i Gcko zustane viset. Potom stejny ridic jede tuto trat Cherokeem s 4l benzinem - bez uzaverek - a projede jako maslem. Uplne je slyset, jak se ty diesely trapi, jak potrebuji zatahnout nad 4000 otacek, a ono to nejde. To fakt neni o krouticim momentu pod 3000 otacek.
anonym
9. 3. 2007 20:44
Re: Skoda ze u nas nelze koupit verze z benzinovym 3.0l V6
Fakt je, že pokud seš v úzkych někde mezi stromama a máš za sebou káru tak s dieselem můžeš spálit spojku, protože ti do 1 tis. otáček na motoru nedá to co benzín, musíš roztočit turbo a to už je o tý spojce a jseš moc rychlej nebo se zahrábneš. Osobní zkušenost. Kdyby byl benzín za babku jako ve státek tak beru benzína.
22. 2. 2007 11:05
hmm
no auto je to zajmavé, bezesporu praktické , ale zlatá f - series :*) :*) :*)
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2007 11:15
Ford-u som medzi pickup-mi fandil snáď najviac.
Myslím, že príbuzenstvo s Mazdou v tomto prípade dosť ubralo na kráse. Ranger a jeho dvojča z Mazdy sú si navzájom veľmi podobné a obe nijak moc designovo nevynikajú. Ide o akúsi "zlatú strednú cestu". Čakal som viac. Navara, Hilux, L200 - každé má originálny a výrazný štýl a to nie len prednej masky. Škoda.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "loco loco"
22. 2. 2007 12:19
startky
škaredá krabice
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 2. 2007 13:59
PĚKNEJ
líbí se mi toto auto. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "juras"
22. 2. 2007 20:25
super
super auto.vypadá fakt dobře
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
22. 2. 2007 20:30
Nádhera
Bravo Ford :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lukeeno"
24. 2. 2007 20:12
Fordista
Nevím, sem sice fordista, ale v pick upu bych dal přednost japoncom. Kámoš má Mitsubishi, je to nádherný kousek v modré metalíze se spoustou chromu. Já bych dal přednost Nissanu Navara, to je auto pro chlapy! Ale myslím, že všechny pick upy sou dobré, v tomto případě jde spíše o sympatie k té či oné značce. I když sem fordista, volil bych Nissan. . .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:28
Jde to
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:31
Ááá
To sem si nevšim že to je rok a dva měsíce stará diskuse... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:32
Hlavně
Když je to samej chrom,hliník,dřevo nebo karbon jinak je mi to jedno.
Rozbalit vlákno
0