Ford Ranger Wildtrak Automat: Vrchol tahounů
4
/
13
Prohlédnout znovu
Ford Ranger Wildtrak Automat: Vrchol tahounů
Ford Ranger Wildtrak Automat: Vrchol tahounů
|
acz
Motor si při rychlosti 90 km/h broukal jen 1600 otáček
|
acz
Přístrojová deska pracovního vozu v mnohém pochází z osobních fordů a vypadá tedy svěže
|
acz
Volič převodovky má příjemnou hlavici
|
acz
Ovládání telefonu a rádia na volantu je velmi příjemným společníkem
|
acz
K přepnutí na 4x4 a redukci slouží kolečko
|
acz
Systém řízeného sjíždění klesání má smysl zejména v prudkém svahu
|
acz
Na zadních sedadlech Double cabu je místa královsky
|
acz
Ford Ranger
|
acz
Ford Ranger
|
acz
Ford Ranger
|
acz
Silný pětiválec by měl vydržet i dlouhodobě těžkou práci například při spojení pick-upu s těžkým přívěsem
|
acz
Ford Ranger
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků