Automobilka Ford přichází s omlazenou dvojicí rodinných MPV. Lehce upravený kabátek a hlavně nové pohonné jednotky dostalo jak větší Galaxy, tak sportovnější S-MAX.
Nejezdí, ale aby mně dávalo MPV opravdu smysl, mělo by případně poskytnout více než jen 5 míst...
Navíc S-MAX je proporčně a celkově designově povedenější, než C-MAX...
Tak keby MPV s menej ako siedmimi sedadlami nedávalo zmysel, asi by bola blbosť vyrábať krátky Scenic, C4Picasso, Xsaru Picasso a dokonca MPV o triedu menšie ako Meriva, C3Picasso, Modus, Venga... ;-) MPV má aj iné prednosti ako väčšiu prepravnú kapacitu. ;-)
Nápodobne. Mám pocit, ze niektoré atmosférické benzíny v podobne tazkom aute pracujú úspornejsie (napr. BMW). Skoda, ze nie je moznost konfrontovat v rovnakom modeli podobne výkonný turbobenzín a atmosféru; mozno by rozdiely neboli az také veké (ak by vobec boli).
Je obecně známé, že turbobenzíny jsou brutálně náchylné na zacházení s plynem - jedeš téměř bez turba, žere to jako srovnatelná atmosféra, dupeš tomu na krk, žere to jako o 2 třídy větší atmosféra. Tak to je, tak to bude :-)
Totu už zas tak neplatí.. Dnešní turba jsou na to stejně náchylné jako jiné motory. Samozřejmně najdou se vyjimky. Jezdil jsem Focusem St a dalo se sním na cestování jet za 9l, pokud se chtělo jet pro zábavu, tak si řekl 12-13l, což bych řekl, že je pomněrně slušné, s Sti si o tom mohu nechat zdát....
CO je v roce 2010 prijatelneho na 12,5l ?????????????????????
NIC
Nevidim nejvetsi duvod byt shovivavy ... aaale prece je to benzin, prece je to MPeeeVeeeee a ma svou vahu! Prd leda, proto aby to melo "prijatelnou" spotrebu se dela proste sakra malo a basta!
A novinari akorat udruzji klise!
S-max je bohužel "kostitřaš" s tvrdým podvozkem a sportovníma ambicema, které se s MPV jaksi neslučují. Nevětší slabinou S-maxe je, ale motorizace. Citelně chybí "pořádný" diesel, je to tak, S-maxu by slušel alespoň 2,5 TDCI. V této třídě, je jasná jednička Renault ESPASE – robustnější, pohodlnější, lepší motory… jasná jednička.
ten ESPASE, ktory sa dlhe roky nachadzal v statistikach poruchovosti na poslednom mieste???? ta plavajuca lod?
mal som S-MAX ako sluzobne vozidlo, najazdim rocne 60tis km a kosti sa mi v nom teda nikdy netriasli. za svoj zivot som v mojej praci vystriedal kvantum aut- medzi nimi aj ESPASE a bud nevies co pises, alebo robis v Renaulte >:D
ESPASE je pohodlný "kočár" pro dlouhé výlety s rodinou, je to malý hotel na 4 kolech, je to designový skvost, je to nejlepší velké MPV - ne služební auto.
Je to nějaká záhada. Proč Fordu vždycky chybí kousek k tomu, aby dělal tak nadčasový auta jako VW? Lámu si s tim hlavu už kolik let a připadá mi to, jako by se u Forda prostě rozhodli, že budou vždycky nanejvejš druhý. Ta jejich věčná manýra s rádoby futuristickym interiérem, která to vždycky shodí mezi kolotočáře do taxikářskýho vkusu... nebo teď u galaxy ten přeplácanej čumák... zoufalsot. Uběhne pár let a nedá se na to koukat. Viz ten směšnej interiér prvního focusu nebo současnýho mondea.