Ford S-Max: Ceny po faceliftu začínají na 609.900,- Kč, PowerShift bez příplatku

Ford S-Max: Ceny po faceliftu začínají na 609.900,- Kč, PowerShift bez příplatku

 
 

Ford zveřejnil ceník faceliftovaného modelu S-Max. Modernizace znamená především osvěžený vzhled a nové motory, ceny zůstávají na srovnatelné úrovni, jako byly u staršího provedení.

Facelift Fordu S-Max přinesl nové motory a modernizaci těch zbývajících. České zastoupení ale v nabídce ponechalo i starší motory 2,2 Duratorq TDCi (122 kW) a 2,3 Duratec (129 kW) s automatickou převodovkou.

Hlavní novinkou je zážehový motor 2,0 SCTi EcoBoost (149 kW), který střídá dosud používaný pětiválec 2,5 Duratec. Na rozdíl od něj má ale čtyřválcová novinka standardně dvouspojkovou převodovku PowerShift. Vedle něj se nabízí atmosférický 2,0 Duratec (107 kW) v konvenční verzi FlexiFuel (FFV) spalující E85. Tento motor byl modernizován na normu Euro 5, souběžně se s automatickou převodovkou bude i nadále nabízet 2,3 Duratec vyhovující jen Euro 4.

Konstrukčně starý 1,8 TDCi (85 kW) nahradila stejně výkonná varianta moderního 2,0 TDCi, který také vyhovuje normě Euro 5. Tento agregát se nabízí také ve výkonových variantách 103 a 120 kW. Ford jako alternativu k nejvýkonnějšímu provedení nabídne i nadále 2,2 TDCi (129 kW).

Pro turbodiesely je v rámci aktuální akce nabízena dvouspojková převodovka PowerShift bez příplatku.

Ford S-Max facelift - ceny zážehových motorů (březen 2010)
Motor2,0 Duratec HE2,0 Duratec FFV2,3 Duratec2,0 EcoBoost SCTi
Převodovka5M5M6A6DS
Zdvihový objem [cm3]1999199922611999
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]107/6000107/6000118/6500149/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]190/4500190/4500208/4000300/1750-4000
Max. rychlost [km/h]197197194221
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,910,911,28,5
Komb. spotřeba [l/100 km]8,28,29,78,1
Provozní hmtonost [kg]1605160516581676
Cena Trend [Kč]609.990,-624.990,---
Cena Titanium [Kč]649.900,--737.990,-789.990,-
Cena Titanium S [Kč]---869.990,-

Již základní výbava Trend představuje slušný základ. Mezi nejdůležitější prvky patří sedm airbagů, ESP, dvouzónová klimatizace, elektrické stahování předních i zadních oken, sedadlo řidiče s elektricky nastavitelnou výškou a rádio s ovládáním na volantu. Dále nechybí elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, přední mlhovky, palubní počítač, kůží potažený volant nebo monitorování tlaku v pneumatikách.

Připlatit si lze za sadu Trend Plus (elektricky sklopná zpětná zrcátka, světelný a dešťový senzor, přední a zadní parkovací senzory a 16palcová litá kola), která vyjde na 34.500,- Kč.

Titanium k základnímu Trend přidává diodová světla pro denní svícení (pro Trend za příplatek 5.500,- Kč), tedy hlavní rozeznávací znak faceliftovaného S-Maxe. Dále jsou v této výbavě navíc 17palcová litá kola, tempomat, audiosystém Sony, dešťový a světelný senzor a vyhřívané čelní sklo. Interiér má dále diodové osvětlení, informační displej FordConvers+ a svítilna v zavazadlovém prostoru.

Vrcholem nabídky je Titanium S nabízené jen s nejsilnějšími motory. Přidává sadu sportovních doplňků (podvozek, spoilery), 18palcová kola, adaptivní halogenové světlomety, čalounění kůže/látka v černé barvě s červeným prošití a zatmavená zadní skla.

Z příplatkových položek lze zvolit například bi-xenonové světlomety (+30.800,- Kč), panoramatickou střechu (+29.100,- Kč), adaptivní tempomat (+27.900,- Kč), parkovací senzory vpředu a vzadu (+16.900,- Kč) nebo Bluetooth hands-free (+11.400,- Kč). Sada Business SD přidává za příplatek 39.900,- Kč navigační systém s SD kartou a 5palcovým displejem v kombinaci s Bluetooth a parkovacími senzory.

Ford S-Max facelift - ceny vznětových motorů (březen 2010)
Motor2,0 Duratorq2,0 Duratorq2,0 Duratorq2,2 Duratorq
Převodovka6M6M (6DS)6M (6DS)6M
Zdvihový objem [cm3]1997199719972179
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]85/3750103/3750120/3750129/3500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]300/1500-2250320/1750-2750340/2000-3250400/1750-2750
Max. rychlost [km/h]182196 (193)205 (202)212
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,210,2 (10,9)9,5 (10,2)9,4
Komb. spotřeba [l/100 km]5,75,7 (6,0)5,7 (6,0)6,6
Provozní hmtonost [kg]16901690 (1688)1690 (1688)1802
Cena Trend [Kč]699.900,-719.990,---
Cena Titanium [Kč]-759.900,-799.900,-822.900,-
Cena Titanium S [Kč]--899.900,-909.900,-
Spolupracujeme s TipCars.com
Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace

Oborové svazy a asociace vítají nominaci Jiřího Havlíčka…

Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad

Bývalý velvyslanec v USA a Rusku Petr Kolář nebude…

Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM

Twitteru došla trpělivost. V boji proti fake news, hoaxům…

INFOGRAFIKA: Hlavní úkoly, které čekají na příštího šéfa průmyslu INFOGRAFIKA: Hlavní úkoly, které čekají na příštího šéfa průmyslu

Nový ministr průmyslu se musí rychle zorientovat…

 
 

Přidat názorDiskuse: Ford S-Max: Ceny po faceliftu začínají na…







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty…

 




Evropské Automobily roku: Ford S-Max (2007) Evropské Automobily roku: Ford S-Max (2007)

S-Maxem, který debutoval před deseti lety, Ford dokázal,…

Ojetý Ford S-Max/Galaxy (2006-2015): Když dva dělají totéž… Ojetý Ford S-Max/Galaxy (2006-2015): Když dva dělají totéž…

Původní Ford Galaxy byl spíše Volkswagenem. S někdejším…

 



 
Gazela BMW B5 (BMW 2001): Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Gazela BMW B5: Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Dnes 18:59

V první polovině 70. let vznikl na severní Moravě velmi zajímavý závodní automobil pojmenovaný Gazela. Ač jeho tvůrci vycházeli z oblíbeného kupé 110 R, technicky i tvarově šlo o něco úplně jiného.




Blesk.cz

Ruského exposlance zastřelili v Kyjevě u luxusního hotelu. Je za tím Moskva?

Ruského exposlance zastřelili v Kyjevě u luxusního…

V centru Kyjeva podlehl střelným zraněním bývalý ruský poslanec Denis Voroněnkov. Potvrdila to ukrajinská…

Honda po střetu s náklaďákem dopadla na střechu: Zranil se řidič i spolujezdkyně

Honda po střetu s náklaďákem dopadla na střechu:…

U dopravní nehody osobního automobilu a náklaďáku na Chodově, při které jedno z aut skončilo na střeše,…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reichel má hokeje dost. Mluvil o konci, stěhování i pěti lidech na tréninku

Reichel má hokeje dost. Mluvil o konci, stěhování i…

Zavřel tlustou bichli, založil ji do knihovny. Prozatím, nebo navždycky? To netuší ani Robert Reichel sám. „Mám…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…