Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford se chce vyhnout státní pomoci a distancovat se tak od svých amerických konkurentů

Ford je podle svého přesvědčení v mnohem lepší kondici, než konkurenční GM a Chrysler. Pokusí se proto překonat recesi bez pomoci státu.
Zpět na článek
10. 12. 2008 10:50
10. 12. 2008 10:54
10. 12. 2008 11:40
10. 12. 2008 11:47
10. 12. 2008 17:57
10. 12. 2008 19:38
neregistrovaný "yaroukh"
10. 12. 2008 18:06
neregistrovaný "babo"
10. 12. 2008 19:19
neregistrovaný "RON456"
10. 12. 2008 19:33
10. 12. 2008 19:44
neregistrovaný "RON456"
10. 12. 2008 20:11
neregistrovaný "RON456"
10. 12. 2008 10:50
rspct
Respect! Tomu říkám slovo do pranice. Ostatně komu dávali mld $ oni, když byl automobilový průmysl v rozkvětu a prachy tekly proudem?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - T613
10. 12. 2008 10:54
Re: rspct
Po tom prohlášení GM [odkaz] se není Fordu čemu divit, že se od nich chce distancovat >:D
10. 12. 2008 11:40
Re: rspct
>:D Je to sice spíše k pláči, ale v postmoderní pakárně, kam evidentně svět směřuje, se člověk už nemůže divit vůbec ničemu. Je to žalostné.
10. 12. 2008 11:47
Re: rspct
Ja se obavam, ze zmenit design a kvalitu nejde pres kratke casove obdobi. Oni si to predstavujou, ze nyni vse navrhnou jak apple design a kazdy bude chtit jejich vyrobky. V automobilovem prumyslu cesta k zakaznikovy je velmi dlouha a k Evropskemu to plati dvojnasob.

Jen se podivejte na MB a BMW oba jsou spickovy hraci, ale S Class jasne vede nad BMW7 v prodejich a naopak BMW3 je mnohem uspesnejsi nez MB-C. A to pokud se nemylim, beru predeje, a ani jeden z techto hraci tezko zmeni toto pres noc nejakym lepsim designem ci technickou vymozenosti.

Nebo se mylim?
10. 12. 2008 17:57
Re: rspct
Staci na to jedna generace vyvoje, kdyz Ford zacal v roce 2005 jak mas v clanku tak treba v US ma ted predstavil new Fusion model 2010 (po nasem 09 model) ktery ma lepsi spotrebu i emise nez konkurecni Toyota Camry nebo Honda! Tak ze vsechno jde kdyz se chce.
;-)
neregistrovaný "yaroukh"
10. 12. 2008 19:38
Re: rspct
Když "tekly prachy proudem", měli zaměstnanci práci, velmi slušnou mzdu, 3 pihele benefitů, vyplácely se dividendy.
Ale máš v tom trochu gulage. Nikdo nechce peníze _dát_ proboha, jde o žádost o půjčku. Rozumbrado.
10. 12. 2008 12:48
Držím place hlavně modrému oválu
Jestli to Ford zvládne a jeho počínání naznačuje, že měl více soudnosti a serióznější management než zbytek dnes už kdysi Velké trojky, tak si zaslouží respekt a uznání. Když si vybavím včerejší článek, jak v Detriotu byla mše za GM a spol a do kostela před oltář přivlekli i tři auta, tak mám pocit, že skutečně GM směřuje do kytek. Byla by to škoda, ale Fordu bych litoval mnohem, ale mnohem víc. Otázka jenom je, kdo vlastně (a hlavně za co) dneska koupí to nešťastné Volvo. Ono je totiž ztrátové a cenu má tak maximálně jenom ta značka. Čím nechci tvrdit, že Volvo děla špatná, ošklivá nebo nekvalitní auta, ale mezi námi - je třeba mezi Focusem combi a Volvem 50 takový rozdíl, aby cena druhého byla skoro dvojnásobná? Dva kolegové si tahle auta nedávno pořídili - stali na před formou za sebou a bylo zřejmé, jak jsou ta auta ve své podstatě stejna, jka vycházejí ze stejného základu....
Rozbalit vlákno
22
10. 12. 2008 13:21
Re: Držím place hlavně modrému oválu
Ve své podstatě jsou vlastně všechna auta... stejná :-) Otázkou je, co pod tou stejností vlastně chápeš. Pokud po večerech doma prozkoumáváš podvozky, asi to budeš mít v životě těžké. My ostatní, kteří víme, jak se která automobilka profiluje s tímhle problém nemáme. Kdyby ses posadil do focusu a přesedl do V 40/50, pochopíš v mžiku, proč je volvo dražší. A i když V 40/50 není tou hlavní volvovskou notou, je to auto, které zejména v combi mutaci nemá chybičku. Combi od focusu jsi viděl, ne? 8-s >:D

A pak... plující střední panel, "dřevotříska", celá kompozice přístrojové desky volva, sedadla, tvrzená ocel na kabinu atd atd... no to je balada. Rovněž pak musíš kalkulovat s tím, že V50 je na pomezí nižší střední a střední, Focus je klasický kompakt. Focuse můžeš porovnat tak s C30 (myslím cenu), to je reprezentant volva v kompaktech.
10. 12. 2008 13:52
Re: Držím place hlavně modrému oválu
Balada je pohádka se špatným koncem ;-)
10. 12. 2008 16:28
Re: Držím place hlavně modrému oválu
Tak krutý k focusu zase být nechci, přeci jenom,je to dvojka subkompaktních hatchbacků.
10. 12. 2008 17:51
Re: Držím place hlavně modrému oválu
Nekdy i jednicka ;-)
neregistrovaný "babo"
10. 12. 2008 18:06
Re: Držím place hlavně modrému oválu
preco subkompaktnych, vsak focus je klasika kompakt, nie?
10. 12. 2008 19:15
Re: Držím place hlavně modrému oválu
ech, chyba, jasně, máš pravdu.
10. 12. 2008 13:57
Re: Držím place hlavně modrému oválu
A k tématu: V50 má skutečně lepší interiér, ale po faceliftu se situace značně zlepšila ve prospěch Focusu. V50 má proti Focusu mnohem menší zavazadlový prostor a Focus má o něco lepší (sportovnější) podvozek, byť vychází oba ze stejné platformy... Ale skutečný rozdíl mezi V50 a Focusem není takový, aby si Volvo za V50 účtovalo neúměrně vyšší ceny za srovnatelný produkt.
10. 12. 2008 16:29
Re: Držím place hlavně modrému oválu
Nic se ve prospěch focusu nezlepšilo. Ta auta od sebe dělí pár desítek tisíc, a ty jsou setsakra ve prospěch Vova znát.
10. 12. 2008 23:10
Re: Držím place hlavně modrému oválu
Nerekl bych ;-)
10. 12. 2008 15:19
Re: Držím place hlavně modrému oválu
No, nerozepisuji se tady o tom, ale - obě dvě auta jsme hezky postavili za sebe (tedy jejich vlastníci) a provedli jsme porovnání - tedy včetně posezu za volantem, u spolujezdce, nastavení sedadel, zavazadlový prostor atd...Takže jsem nejen viděl, ale stacionárně i porovnal. A provnávám porovnatelné. Nebudu porovnávat třídvéřový hatchback (třicítku) s kombíkem od forda - to snad ne. Kombi stejné velikosti na stejném základu. A právě proto, že jsem si sedl nejdříve do V50 a pak do faceliftovaného Focusu Combi a to několikrát (a nebyl jsem tam sám, jak uvádím), a práve proto musím konstatovat (a z těch pěti lidí včetně obou majitelů jsme se zcela shodli - včteně vlastníka Volva), že výrazně vyšší cena Volva (i přes středový panel..) není skutečně opodstatněná, pominu-li ovšem výdobytky reálného švédského socializmu i když (tuším) v tomto případě Made in Netherland. Jestli např. combi od Kii C´eed nebo Hyundaie svým vzhledem a provedením ukazuje, kde je ten rozdíl v ceně například v porovnání s Octávii II (na poslední výstavě v Praze na výstavišti letos), tak tady to skutečně tak není. Je mi líto.
10. 12. 2008 16:34
Re: Držím place hlavně modrému oválu
Obě auta mám projetá. Je focus, echt mainstreamový produkt, dvojka v kompaktní třídě. Pak je mezitřídní (o půl třídy výše) Volvo. Vše na co se u něho podíváš má lepší. Úplně všechno. Proto také stojí o pár desítek tisíc více.
10. 12. 2008 17:49
Re: Držím place hlavně modrému oválu
Ne memas pravdu, Focuse muzes mit v zakladu v Ambiente nebo v Titaniu ktere se cenou i urovni vyrovna Volvu.

Tak pokud chces neco poradne hodnotit tak presne prosim. Nekdo te svezl v Trendu pred faceliftem a uz rozdavas rozumy. >:D

Volvo proste nema velkou pridanou hodnotu aby opodstatnilo sve ceny jako vecina premie, to jako fanda koncernu musim priznat. Staci se podivat na C30, sice moc pekne auto ale ta cena ;-\
10. 12. 2008 19:28
Re: Držím place hlavně modrému oválu
:-) Lifte, jestli jste dneska měli hodinu ekonomie, chválím, žes dával pozor, jo, ta přidaná hodnota, to je milej termín. V kontextu k Focusu a k V50 bych být tebou s tím ovšem zacházel velmi velmi obezřetně.

Tomu "trendu" nerozumím. Jak, že mě někdo svezl? Posuzujeme zde snad Focus a V50, nikoliv to, jestli mě v tom někdo svezl. Obě dvě auta jsem řídil, znám je technicky, znám vybavení i stupně výbavy, možná extras, co nevím jsem schopen si tak jako ty rychle zjistit na stránkách značek.

Bylo by směšné tu nadřazovat Focus nad V50. Ta auta jsou jiné světy, materiálově, stylem, vybavením. Proto také volvo stojí více peněz. Ten peněžní rozdíl přesně vyjadřuje váhu, jakou ta auta ve světě aut mají.

Zajímáš-li se o fordy, pak ten zájem pro tuto diskuzi rozviň směrem k volvu. Uvidíš, že i stupně výbavy u volva mají svou přitažlivost. Nepouštěj se tu do záhuby zatracováním volva. Je to to samé, jako bys chtěl nad átrojku nadřazovat G5 (píši G5 pro generační poměřitelnost)... Obě dvě auta jsou výborná, ovšem golf je mainstream (vím, supermainstream) a AUDI je prémie... z toho samozřejmě pramení jistý nadstavbový rozdíl, v němž vítězí AUDI, přesně tak jako mezi Focusem a volvem vítězí volvo. Překvapuje mě, že takovou trivialitu nevíš.
10. 12. 2008 23:05
Re: Držím place hlavně modrému oválu
...mainstream (vim, supermainstream.... dnes je uz jina doba nez pred 5 lety takovou trivialitu nevis.

Ne to mi fakt nic nerika. Auto bud je spatne nebo dobre, drahe nebo levne.

Ano nevim, protoze zadnou nadrazenost krom prazdnejsi penezenky dnes u premie nevidim.

Premie dnes je pro ty co potrebuji byt sami nadrazeni ale jen v pocitu ne v premiove hodnote sveho vozu. ;-)

Aby rekl pravdu misto Audi bych radeji sel do te G5.
Ale ne proto ze bych mel neco proti Audi ale zaprve jak rikam premie mi nic navic nedava jenom bere.

Pokud by jste prodavali nekdy S3 za cenu "1,4" G5 pak se ozvi to same u Fordu a Volva ;))

A to plati i kdybych nahodu mel na 10 kusu S3.
11. 12. 2008 16:55
Re: Držím place hlavně modrému oválu
Ja ti neviem ... prémiové autá ( a tam sa počíta aj Volvo, aj keď nie celkom hore) majú napr. v interiéri lepšie materiáli, lepšie spracovanie ... a taký, neuchopiteľný "feeling" niečoho lepšieho. Aj keď priznávam, že to môže byť AJ niečo ako placebo ...
11. 12. 2008 16:52
Re: Držím place hlavně modrému oválu
Má .. image. Je to síce "imaginárna" veličina, ale je dooosť podstatná. Teda aspoň v Európe ...
neregistrovaný "RON456"
10. 12. 2008 19:19
Re: cena pro GTI za Žblebt roku
Je velice úsměvné jak neuvěřitelně žvaníš...:)Tak zaprvé nikdy nikdy volvo nedosahovalo podvozkově kvalit Focusu a to je opodstatněné a podchycené nespočtem testů jak video tak časopisy...stačí císt ne jen placat....Zajímá tě jen pozlátko jak ti vždy píšu a teď mi to jen potvrzuješ.O autech toho víš opravdu pramálo když dokážeš tvrdit takové věci. A jednička focus a většina testů vyhrává focus...tak nevím v čem si jezdil, že by v Polu >:D
10. 12. 2008 19:33
Re: RONOVO VAKUUM
:-) No tak, porovnávat podvozkové kvality focusu a V40... >:D to je, rone, zde na stránkách milovníků aut velmi úsměvné... :-) Trochu potrénuj a pak to opatrně zkus znovu... začni ale něčím, čím se tu příště nezesměšníš tak, jako dnes... 8-s >:D :no:
neregistrovaný "RON456"
10. 12. 2008 19:44
Re: tonouci se stebla chyta:)
libi se mi tvoje blaboleni....Srovnavaš focuse pak do toho pleteš V40 pak V50 a dokonce pak to srovnaváš s C30.... >:D tak co vlastně srovnáváš???Heleď není ti trapně být tak neobjektivní:):)....vždyť ty tomu nemůžeš sám věřit jak jsi zaslepený VW....kdyby byl aspoň důvod....budiš mi i tobě útěchou, že v tom vidíš čecha...... :-! >:D
10. 12. 2008 19:59
Re: tonouci se stebla chyta:)
Koukám, že sis už zjistil, jak na tom Focus a V50 podvozkově jsou a nyní hledáš, kudy bys odtud utekl, neb s hořícíma ušima, viď, rone :-)

O VW jsem tu nenapsal snad ani slovo, vyjma porovnávačky mezi G5 a A3... Uvidíš, že když tu budeš číst testy, články a i diskuze, časem i napíšeš něco, co bude mít možná hlavu a patu. Dnes ses pustil rovnou do peřejí a dal sis do čumy. Nic se neděje, takovejch tu bylo více. Držím palec, rone :yes:
neregistrovaný "RON456"
10. 12. 2008 20:11
Re: tonouci se stebla chyta:)
Hochu pohybuju se tu dlouho a kolikrat jsme se utkali....v diskusi:)- No jenže smůla je, že ty snad nevíš co píšeš...?:)Golf je Kia??No tak GTi:)neschazuj se... :-!Vždy když začneš tvrdit jak je VW best of...je tam taková malá bublinka viď... ;-)
11. 12. 2008 16:59
Re: tonouci se stebla chyta:)
To je normálka, GTI sa zhadzuje aj sám - a to pomerne zručne. Len jeho "verní" mu to žerú stále. Pravdu má ale v tom, že Volvo JE predsa iná liga. Nie je to podvozkom, ten môže mať Ford lepší, je to predovšetkým image ... a tá sa získava veľmi ťažko, nakoľko je to čiste subjektívna veličina.