Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Shelby GT350-H: Mustang do autopůjčoven

Síť autopůjčoven Hertz si u Shelby Automobiles objednala 500 Mustangů GT350-H, které mají zopakovat úspěch silných sportovních vozů stejného jména ze šedesátých let...
Zpět na článek
15. 4. 2006 12:06
neregistrovaný "RS"
15. 4. 2006 12:37
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 13:41
15. 4. 2006 13:50
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 13:51
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 13:58
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 14:02
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 14:11
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 14:22
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 14:33
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 4. 2006 14:47
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 14:57
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 4. 2006 15:03
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 15:30
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 4. 2006 15:37
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 15:46
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 4. 2006 16:09
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 14:34
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 14:27
15. 4. 2006 14:48
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 01:51
neregistrovaný "RS"
16. 4. 2006 10:43
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 13:49
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 20:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 4. 2006 22:16
15. 4. 2006 22:25
neregistrovaný "ZZ"
16. 4. 2006 00:44
neregistrovaný "Essesant"
16. 4. 2006 02:00
neregistrovaný "RS"
16. 4. 2006 11:29
neregistrovaný "Essesant"
16. 4. 2006 14:09
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 4. 2006 09:38
16. 4. 2006 10:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 4. 2006 11:06
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 12:57
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 4. 2006 13:53
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 14:08
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 4. 2006 14:32
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 15:43
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 4. 2006 15:46
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 4. 2006 17:52
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 16:30
neregistrovaný "jirka"
16. 4. 2006 17:54
neregistrovaný "dCi"
17. 4. 2006 09:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 18:25
neregistrovaný "praza"
17. 4. 2006 09:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 4. 2006 11:44
neregistrovaný "ZZ"
16. 4. 2006 12:15
neregistrovaný "ceero"
16. 4. 2006 19:41
neregistrovaný "MM081"
16. 4. 2006 20:00
neregistrovaný "Essesant"
16. 4. 2006 21:42
neregistrovaný "ZZ"
19. 4. 2006 13:44
neregistrovaný "Alessio"
17. 4. 2006 05:52
neregistrovaný "rasto"
17. 4. 2006 09:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 17:11
neregistrovaný "ZZ"
17. 4. 2006 19:43
17. 4. 2006 09:28
17. 4. 2006 13:29
neregistrovaný "dCi"
17. 4. 2006 16:50
neregistrovaný "ZZ"
17. 4. 2006 19:40
17. 4. 2006 23:59
neregistrovaný "Essesant"
18. 4. 2006 09:10
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 10:13
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2006 10:51
neregistrovaný "GTI"
17. 4. 2006 19:27
18. 4. 2006 00:21
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 4. 2006 17:10
neregistrovaný "ZZ"
17. 4. 2006 19:36
18. 4. 2006 00:05
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2006 09:13
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 09:51
neregistrovaný "MadPete"
18. 4. 2006 09:58
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 10:10
neregistrovaný "MadPete"
18. 4. 2006 10:47
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 11:02
neregistrovaný "MadPete"
18. 4. 2006 11:03
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 05:38
neregistrovaný "rasto"
18. 4. 2006 09:16
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 09:28
neregistrovaný "ZZ"
18. 4. 2006 09:47
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 10:08
neregistrovaný "Tibby"
18. 4. 2006 10:28
neregistrovaný "ZZ"
18. 4. 2006 10:40
neregistrovaný "GTI"
17. 4. 2006 09:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 16:54
neregistrovaný "ZZ"
18. 4. 2006 00:17
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2006 09:19
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 10:06
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2006 10:48
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 17:59
neregistrovaný "Paja"
17. 4. 2006 00:05
neregistrovaný "PájaTHC aus USmotors (dot) cz"
17. 4. 2006 09:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 09:36
17. 4. 2006 21:33
neregistrovaný "ceero"
17. 4. 2006 22:05
19. 4. 2006 13:49
neregistrovaný "Alessio"
18. 4. 2006 18:05
neregistrovaný "Paja"
17. 4. 2006 09:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 10:01
neregistrovaný "prase"
17. 4. 2006 13:16
neregistrovaný "PájaTHC aus USMotors.cz"
17. 4. 2006 21:51
neregistrovaný "PájaTHC aus USmotors (dot) cz"
17. 4. 2006 13:19
neregistrovaný "dCi"
18. 4. 2006 10:38
neregistrovaný "manitou"
18. 4. 2006 18:54
neregistrovaný "Paja"
19. 4. 2006 16:44
neregistrovaný "GTI"
neregistrovaný "RS"
15. 4. 2006 12:06
bez titulku
Mohli by je také české autopůjčovny nabízet místo Felicií a Fabií junior >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 12:37
změna
Nový Mustang se mi čím dál více přestává líbit. A ač to může znít skutečně kacířsky, možná bych se i styděl, kdyby mě v něm někdo viděl. Stále to ještě nemám pořádně ujasněné, ale tenhle šlehačkovitý styl falešně zaslepuje mužům oči, příde mi totiž neuvěřitelně dámský. Což je vzhledem k originálu docela pěst v čelisti, tedy New Mustang :no: NO MORE.
Rozbalit vlákno
20
15. 4. 2006 13:41
Re: změna
No, to nám to jaro pěkně začíná ;-) Psát to někdo jinej, myslel bych, že jde o řízenou provokaci :-) Hele, vidíš to moc černě... jak dámský? 300 koní v poměrně hrubém mantlu... řekl bych, že imidž tu je... jen ji nechce rozmělňovat současnejma hitama, jako jsou náušnice a náramky všeho druhu... od světlemodrejch gumiček po řetízky z Nepálu... Vídím to s Mustangem dobře... pokud ho valí slušně zajetej tvrďák... s boxerem pro každou příležitost v odkládací schránce. P.S. To víš... vstupovat na takový "ikonózní" území... to je velmi ošidné... Já ovšem v tomhle přitakávám směrem FORD :yes:
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 13:50
Re: změna
:-) :yes:
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 13:51
Re: změna
Já v něm právě náušnice, náramky, gumičky, řetízky a DVD přehrávače vidím, nemohu si pomoct. Ten design mi nepřijde čistý. Nemá kolem sebe auru, nemá Styl. Pro trapného pozéra z trapného Hiltonu možná, pro chlapíka nikoliv.
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 13:58
Re: změna
pozér je styl života, nikoliv auto... V očích sociálky můžeš být pozérem i s Twingem Quickshift :-)
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 14:02
Re: změna
Já se bavím o svých očích. Oči sociálky mě nezajímají. Nový Mustang je auto pro pozéry, dle mého. Kdybych tě v něm potkal, první dojem z tebe budu mít ten, že jsi patrně pozér. Protože by jsi ho chtěl, první dojem ve mě zanecháváš ten, že bys pozérem chtěl být, apod.
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 14:11
Re: změna
Já ti řeknu, co je pozér: třeba ten, který jezdí v supersportovním autě po Václaváku, jednu ruku z okna ven, a ve druhé mobil. Pak potkáš to samé auto s jiným řidičem, který s ním požitkářsky laškuje v serpentinách... To slovo Tě pak nenapadne. Anebo napadne: bude však pramenit z Tvého závistivého vzteku
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 14:22
Re: změna
Psal jsem že nový Mustang je auto pro pozéry. I kdyby s ním Loeb křižoval Col de Turini nadsvětelnou rychlostí, stále bude nejlépe vypadat před hotelem. Já se totiž celou dobu "rozplývám" pouze na designem, jakékoliv jiné vlastnosti Mustangu nedokážu zhodnotit, bo jsem neměl tu čest. A mimochodem, proč závistivý vztek? Kdybych takhle viděl nějakého borce vodit serpentinami, budu na větvi z jeho umění, možná z umění auta. Ale pokud to bude nový Mustang, bude zkrátka pořád vypadat pozérsky, rychlost nerychlost, žádná závist, žádný vztek.
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 4. 2006 14:33
Re: změna
A co z toho Mustanga v tvych ocich dela auto pro pozery?
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 14:47
Re: změna
Nevěřím mu výraz.
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 4. 2006 14:57
Re: změna
8-s
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 15:03
Re: změna
Proč 8-s ? Je to přeci jen můj názor, nesnažím se ti tvůj změnit, pohoda.
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 4. 2006 15:30
Re: změna
A v cem je problem?
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 15:37
Re: změna
Nezdá se mi tvá reakce, přijde mi vulgární. Ale možná jen neznám smajlíky.
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 4. 2006 15:46
Re: změna
neomlouvej se (je to vyraz cireho uzasu)
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 16:09
Re: změna
OK, děkuji.
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 14:34
Re: změna
:*)
15. 4. 2006 14:27
Re: změna
A co ten Shelby?...
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2006 14:48
Re: změna
To je stejné.
neregistrovaný "RS"
16. 4. 2006 01:51
Re: změna
Nechte jse vysetrit, projedete se S500vkou po oruhu tak blejete jeste tejden! A nejake images vam je u***e.
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 10:43
Re: změna
Nechte se vyšetřit vy, já psal pouze o vzhledu. :no:
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 13:49
NEJKRÁSNĚJŠÍ AUTO DNEŠKA
poslední generace Mustangu se vrátila ke kořenům. Trapné intermezzo 80tých let je zapomenuto. Pokud někdo hovoří o šlehačkovém stylu, pak je to druhý největší omyl jeho života :-) ;-) . Tato generace si ponechává určité stylistické znaky minulosti, ale technika je moderní a hodně ostrá. Až na zadní nápravu levnějších verzí. Největší vychytávka je podsvícení budíků: můžeš si vybrat na každou noc jinou :yes: . Osmiválec 4.6 a manuál jsou nejlepší kombinace. Nic pro ***até americké maminy s otevřenou instrukční knížkou na straně: "jak nastartovat"... Jenom řekni, že bys ho nechtěl :-) -tomu ani sám nevěříš :-). Jenže úplně nejšílenější je ta jeho cena v zámoří. Ani to nepřepočítávej, protože riskuješ několik let života po mrtvici... Za tu sumu máš tady solidní kolo- v americe ale legendu v posledním vydání. Někdy člověka napadá, že je v nesprávný čas na nesprávném místě. Ve skutečnosti je ještě impozantnější než na fotkách. Chce to jenom správnou barvu, ale hlavně to nesmíš přehánět s velikostí ráfků: tuning mu nějak nejde k pleti :no: ;-). Chce to jenom odvahu se vytrhnout z davu. Návdavkem pak dostaneš šanci trávit svůj čas s opravdovou legendou- jednou z posledních... A taky zlatou věrnostní kartu v pneuservisu ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2006 14:13
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ AUTO DNEŠKA
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 4. 2006 20:05
'Stang
Není auto, které by bylo míň o pozérství, než právě Mustang. Žádný trapný kudrlinky, žádný trapný měkčený plasty a jiný změkčilosti. A hlavně cena, která z něj dělá to, co byl vždycky. Auto pro mladý kluky. 300 koní za babku. Žádný snobský balení. A jestli je něco nádhernějšího než Mustang, tak jedině Shelby Mustang. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
15. 4. 2006 22:16
Re: 'Stang
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
15. 4. 2006 22:25
Re: 'Stang
:no: :no: :no: :-)
neregistrovaný "Essesant"
16. 4. 2006 00:44
Re: Pure USA
Sice znam kotel nadhernejsich aut nez Shelby Mustang, ale pokud bych se do te jejich zeme nekdy vypravil, tak bych v te pujcovne urcite sahnul po tomhle Mustangu. Alespon ma manual ;-) Teda nejen proto - ona je to vazne zivouci legenda. A skvely napad od Hertz. Navic ta kombinace cerne se zlatymi pruhy mu vazne sekne...
neregistrovaný "RS"
16. 4. 2006 02:00
Re: Pure USA
je tak na okraj dela se i s automatem tak ze jsi zajezdite vsichni kluci. >:D Ale prej to pujcujou jenom tem co jsou ve Ford Racing members, a kdo neni musi minimalne prokazat ze nikdy nevlastnil VW GTi.
neregistrovaný "Essesant"
16. 4. 2006 11:29
Re: Pure USA
:-) To je rozumna podminka - ale jak se to prokazuje o tom VW GTi???
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 4. 2006 14:09
Re: Pure USA
:o))) tobe ten VW/GTI hodne lezi v zaludku :o))
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 4. 2006 10:42
Mustang Love
Vždycky sem měl za to, že pozérství je, když se stylizuješ do něčeho, co nejsi. Možná je pozérství mít off-road, když jsi naposledy viděl bláto v 8 letech na škole v přírodě. Možná je pozérství mít modrožlutou Imprezu a každý ráno kosit na přechodu babičky v domnění, že jedeš WRC. Možná je pozérství utratit všechno za ojetou vyšší střední profláknuté značky, abys vypadal jako manažer. Ale řekni mi, do čeho se stylizuje řidič Mustanga? ‘Stanga kupujou všichni. Mladý kluci, kteří utratí poslední úspory za základní verzi, ale ne proto, aby se podobali někomu bohatšímu, jen a jen kvůli tomu autu, který vždycky chtěli. A kupujou ho pracháči, kteří mají vedle něj v garáži pětkrát dražší limuzínu. Když jedou hrát svoje role v tom trapném upachtěném divadle jménem svět, berou tu limuzínu. Ale to, po čem vždycky toužili z hloubi srdce stojí v garáži vedle. A není tam ani proto, aby snad předstíral před závistivcema relativní chudobu. A ten sen stojí 19 tisíc dolarů. 19 tisíc babek. Za to ty tu můžeš mít minivůz s tvarem pojízdných kamen a motorem PET láhev. Máš tam sice supr dýzl, supr manuál (ono je tam vlastně v manuálu i stahování okýnek, takže si fajnšmekr na kvadrát), supr plasty, ale stejně těch 5 let dřeš jako kůň, aby sis pak koupil něco lepšího a mezitím pliveš špínu na všechny okolo. Prej že byl Mustang v osmdesátejch krabice. A kdo nebyl? „Kámoš má nádhernou hodnou holku, ale já jí nechci, slyšel sem že po porodu byla plešatá.“ Jo, takhle absurdní zoufalosti plodí závistivci. Neřeknou to takhle na plnou hubu, ale proč se zmiňujou generace osmdesátých let vždycky jen v souvislosti s Mustangem? Můžeš říkat, že Mustang je pro holky, nám je to putna. Klidně natoč film o lásce dvou teplejch majitelů Mustangů. Klidně si nech vypracovat sociální průzkum, že odpůrci Mustangů pocházejí v průměru z větších měst, jsou vzdělanější a vypadají víc sexy. Tohle nezlomíš. Nikdy. A štve tě to hodně, viď? Že někdo dal 19 tisíc babek a je spokojenější než kdyby měl mnohem dražší auto. A pak se jen pachtil, když zastarávání a soused ho doženou koupit další lepší. Mustang je zastaralej už z továrny a nenese žádný sociální status. Že si ho kupujou jenom pro vzhled? A nejsi to ty, kdo při každé příležitosti tvrdí, jak jsou americká auta ohavná? A kdo držel nad vodou Stanga v těch 80. a na začátku 90. let? Rozhodně to nebyli redaktoři Carauta ani jiný vizuální pokrytci. Americkou legendu nikdy nedefinovali kupci japonských, německých, italských, francouzských, korejských, anglických a já nevím jakých dalších aut (ti, co tleskají, když titulky v novinách vypadají příznivě). Americkou legendu definujou kupci amerik. Ono to jinak ani nejde, že? Vegetariáni taky neurčují, které maso je nejchutnější. Píšu tohle a červenej model ‘Stangu mi stojí na stole vedle notebooku. Nevim jak, nevím kdy, nevím na jakým kontinentu, nevím na jak dlouho a nakolik novej nebo ošlehanej životem ho koupím v měřítku 1:1. Ale naprosto, chápeš vůbec význam toho slova(?), naprosto bezpečně vím, že ho koupím. Stejně jako moje odrbaný jeany mi dělají větší radost než kdyby mi někdo dal kalhoty od Armaniho, tak ten nejvrakovitější Mustang je prostě lepší než nová prémiovka. Zůstaňte v póze peněz, v póze fajnšmekra, póze volnomyšlenkáře. Budu rád. Díky tomu, že opovrhuješ Mustangem, budu ho mít za babku. Ještě jednou díky za deklasování Mustangu, který odhání koupě jenom lidi, jako seš ty. A předem díky za palce dolů od lidí, od kterých potěší.
Rozbalit vlákno
64
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 11:06
Re: Mustang Love
;-\ Na opakující se bezvýznamné plky stačila jedna věta, no ne? Co se týče pozérství z vaší první věty, pane Lonestarstate, já jsem jím komentoval pouze vzhled aktuální generace "Stangu" (z Vás musí mít u McDonalda radost). Ten je bohužel čokoládový a čokoláda, jak víme, se časem rozteče. Mě se studie, pane Lonestarstate, také velmi líbila, stejně jako sériovky první rok. Čas ovšem nevrátíš a špalek dřeva čokoládovým Mikulášem nenahradíš. Dnes mě více oslovují i bezpohlavní verze z 80. a 90.let, pane Lonestarstate, protože mi jednoduše zapadají do vývoje a nepůsobí vyměkle.
Já Mustanga velmi uznávám, pane Lonestarstate, jen vzhled toho posledního je z garáže SLK, 206, X5 a dudlíku. Protože jsem si vědom pětadevadesátiprocentní odlišností Vašich názorů od zbytku chlapů, chápu to a dodávám: Sekl jste se pouze o procento.
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 4. 2006 12:57
Re: Mustang Love
Taky mi prijde, ze to Lones zbytecne moc proziva, ale "odlisnej" nazor na Mustanga je evidentne ten tvuj, dCi. (Ne, nehodlam ti proto podsouvat i jine "minoritni" nazory.) Zase ziram s jakejma autama Mustanga porovnavas; prijde mi to samozrejme podobne absurdni jako tvoje odpoved "neverim mu vyraz" (proto jsem na ni reagoval tim vykulenym smajlem). Neni mozne, ze ti na Mustangovi vadi jenom to, ze je o nem porad nekde slyset? Ze proste "jede"? (Jako kdyz se ti v radiu oposloucha jinak dobrej song.) Pokud by to tak bylo (a ty to priznal), pak to ovsem neni vinou toho auta.
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 13:53
Re: Mustang Love
Tak vinou auta není nic, za vším stojí člověk. Můj problém bude asi v tom, že nedokáži svůj postoj pořádně vysvětlit. Ty auta se kterýma jsem Mustanga srovnával, nejsem idiot, vím že jsou zcela odlišná. Nicméně patří mezi vozy, ve kterých bych se cítil přinejmenším podivně (a není v tom žádná závist, vztek, nebo naopak výsměch, jak mi tu mnozí podsouvají). Jen si všímám co s těmi vozy jezdí za lidi. U mnou zmíněné "kategorie" se setkávám nejčastěji s šoférem "bohatá žena" (já nemám vůbec nic proti bohatým ženám). Chtěl bych také dodat, že jsem potkal nové Mustangy dva a v žádném žena neseděla (ovšem neseděl v nich ani "bejk", ani Lonestarstate, nýbrž kravaťák a kšiltovkář). Jen na mě nový Mustang vizuálně (JEN A POUZE vizuálně, sakra už) působí, že by do té skupiny měl patřit. Napadá mne otázka, proč je Mustang vůbec tolik retro? Kvůli "slávě" druhé generace? Byla snad ona retro? Ne, byla autem pro chlapy (jasně, zapracoval i McQueen). Dnes je pro chlapy, já nevím, třeba Noble, nevytuzený Skyline R33, nebo právě Mustang z šedesátek. Ale je to opravdu subjektivní, je to design a chápu, že někdo dokáže (narozdíl ode mne) zvracet nad vzhledem třeba Méganu II 3D.
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 4. 2006 14:08
Re: Mustang Love
1) nepodsouval sem ti "srovnavani" typu "je to stejna trida" 2) jenze Skyline ani Noble neni "radost pro masy" ... mam takovej pocit, ze prave to "masy" ti tam vadi(?) - a zase se vratim k tomu prirovnani s hudbou - je hudba spatna jenom proto, ze se libi hodne lidem? ale nechci ti podsouvat nejakou moji vymyslenost ;o) napsals', ze tomu autu neveris vyraz a ted to vysvetlujes tim, jaky lidi si to auto asi kupujou (kdo je to ksiltovkar? kdo je to kravatak? proc to kastovani?) ... ale to snad neni vyraz toho auta? kdyby to auto existovalo jenom jako 3d-model nebo socha, melo by taky ten spatny vyraz? (snazim se te pochopit, i kdyz nevim, jestli to jde; ale jsem zvedavej :o))
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 14:32
Re: Mustang Love
1) Jasně, psal jsem to spíše obecně 2) Masy mě nijak nevadí, mám rád spoustu masových značek, spoustu věcí co se líbí, co se nelíbí. Snažím se řídit vlastním okem, snažím se nenechat se zbrkle ovlivnit. Ve Skylinu a Noblu jsem možná dal špatné příklady. 3) K výrazu. Ale ano, myslím, že výraz auta dotváří i lidé, design auta musel být někam zacílený. Je mi jasné, že nebyl cílený směrem, jakým dopad před mým okem. Je mi jasné, že můj názor je těžce menšinový a že podle ostatních je nový Mustang trefou do černého. A ano, stále nemám vůbec nic proti většině, proti masám. Jen si vybírám, co se mi líbí. Od Loganu po DB7, například. 4)Já jsem k výrazu nadhazoval také otázku s tím retrem, zajímal by mě tvůj názor, debata mne opravdu baví :-)
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 4. 2006 15:43
Re: Mustang Love
Myslim si, ze to "retro" je jenom DUSLEDKEM snahy pripomenout staryho dobryho Mustanga, prihlasiot se ke konkretnimu uspechu v historii, vyuzit ho. (Muj nazor je, ze retro nebylo prvoplanovy; takovej byl spis koncept '49.) Novym Mustangem chtel Ford (vydelat a) dat lidem moznost zazit trochu z toho (rodicema) opevovanyho staryho Mustanga. Navic to auto IMO fakt vypada dobre i bez nejaky historie. (I kdyz jsem samozrejme ovlivnenej tim, ze jsem Ford-fan a ze o tom puvodnim Mustangu vim.) Ford novym Mustangem vzkrisil (na jak dlouho?) koncept "silny & charismaticky auto pro zabavu za malo penez"; ale mohl to dokazat asi jenom proto, ze 1) novej Mustang vypada jak vypada 1) Ford ma v tomhle segmentu na co navazovat, diky cemuz ma to novy auto uz ze showroomu "neco v sobe".
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 4. 2006 15:46
Re: Mustang Love
Ale kdyz to tak po sobe ctu, hadam, ze komukoli jinymu to stejne prijde jenom jako "zase nejaky kecy". Kua tohle abstraktno je proste tezko sdelitelny. (Asi proto je to "abstraktno". :o)
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 17:52
Re: Mustang Love
Pohoda. Mě by Mustang jednoduše více vyhovoval, kdyby se držel doby jako dosud (ačkoliv mottem doby z velké části retro je). Tohle byl od Fordu tah na jistotu (ačkoliv dělat věci radikálně a riskantně, musel by vést Ford nějaký neekonom-šílenec). Já retro beru, ovšem způsobem jako třeba Citroen C6 (ačkoliv se taky vůbec nemusí brát jako retro). Zkrátka snad z toho vyplývá, že mi důsledný designový retro směr přijde jako dočasné, velmi krátkodobé růžové brýle (ačkoliv nový Ford GT mě fascinuje). Je to asi auto od auta, jinak nevím. :-!
neregistrovaný "jirka"
16. 4. 2006 16:30
Re: Mustang Love
...ehm, už v době, kdy Michelotti karosoval studii Mustanga, jako Fordovu odpověď na první laminátový Chevrolet Corvette, ho v podstatě sám Ford deklaroval jako levnou iluzi sporťáku pro masy, tedy něco jako americký ekvivalent, třeba tehdejšího evropského Renaultu Floride. Skutečný sporťák, už i kupodivu tehdy, vypadal jinak a hlavně nebyl za babku. Zase pro příklad, abych zůstal u Renaultu a v době, tak třeba Alpine A 110. A to nezmění ani výkon Steva Mc Quenna v Bulittově případu, ani rychlé pruhy. To jen tak na okraj, k vaší zajímavé diskuzi. Já spíš cením, že přes všechny peripetie jeho vývoje, stačí držet krok s většinovými požadavky svých klientů, nesnaží se ani moc předstírat, že je skutečným sporťákem a hlavně, zůstal v segmentu pro který byl určen, svou cenou. A to poslední, se dá říct o málokom. :-)
neregistrovaný "dCi"
16. 4. 2006 17:54
Re: Mustang Love
Poslední dvě věty nemají slabinu. :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 09:10
Re: Mustang Love
To souhlas. :yes:
neregistrovaný "praza"
17. 4. 2006 18:25
Re: Mustang Love
Mustang se povedl, trha prodeje a bude to auto, ktere bude za dvacet tricet let spousta lidi renovovat, stejne jako se to deje u prvni generace. Vycetl jsem tu ze mas Megana, celkem dobra a spolehliva vec na premisteni z mista A do mista B, ale Mustang, ackoliv ma plnit stejnou sluzbu, nabizi mnohem vic. Mozna by stalo za to zahodit predsudky o provoznich nakladech,jizdnich vlastnostech a v ramci tvych financnich moznosti se zkusit svest nejakou amerikou. Treba by jsi tomu prisel na chut. Zivot si mas uzivat, protoze zitra muzes byt uz mrtvej.
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 09:04
Re: Mustang Love
dCi, tomu snad nevěříš ani ty sám. Šlehačka, čokoláda, vyměklost. :-O Kdybys aspoň byl ochotný popsat v čem přesně. Ale takhle....
neregistrovaný "ZZ"
16. 4. 2006 11:44
Re: Mustang Love
>:D Lonesi, a teď si místo Mustanga dosaď třeba Imprezu nebo EVO. Je to nämlich to samé! Jedni ho milují, druzí odsuzují. Pro stejné důvody si EVO koupí za všechny naspořené peníze mladej kluk, jako si ho koupí manažer na víkendové blbnutí. Je tam snad rozdíl? Stejně jako ty píšeš hovadiny, že majitelé Imprez kosí babičky na přechodech, tak stejně někdo může psát, že Mustang patří před divadlo. Prostě to jsou jen stupidní kecy z jedný i druhý strany. Jo, ale jsou to Vaše názory... Takže si každej užívejte tu svou pravdu ;-) Nemáte jí ani jeden >:-[] PS: DOCELA MĚ SERE, JAK SE NA TOMHLE SERVERU LIDÉ NAPADAJÍ, JEN PROTO ŽE MAJÍ JINÝ NÁZOR NA TO, KTERÉ AUTO BY MĚLO PARKOVAT V GARÁŽI A KTERÉ NE! NEMĚLO BY TO TU BÝT SPÍŠ O LÁSCE K AUTŮM VŠEOBECNĚ? O ROZŠIŘOVÁNÍ SVÝCH POHLEDŮ NA VĚC? NA DOSTÁNÍ INFORMACÍ, O KTERÝCH BYCH SE SVÝM OMEZENÝM POHLEDEM NEBO PŘÍSTUPEM NEDOSTAL? MÍSTO TOHO SE TO TU DĚLÍ DO KAST PODLE ZNAČKY AUTA, BARVY PLETI, TYPU MOTORU, VÍRY, SEXUÁLNÍ ORIENTACE, POHLAVÍ, BARVY KASTLE A JINÝCH NEPODSTATNÝCH VĚCÍ... ;-\
neregistrovaný "ceero"
16. 4. 2006 12:15
Re: Mustang Love
tyy *vy ste sa tu pekne rozkecali
ty lonerste ty si to jak dlho pisal
a ake blbosti...
ZZ :yes:
a ten mustang IMHO nadhera len skoda ze je urceny len pre pozicovne
nie na predaj... :-(
a tiez by ho mohli sem dovazat, ked si preratate ze za tu cenu tu dostanete fabiu rs bez vybavy ... no skoda sa zlostit
neregistrovaný "MM081"
16. 4. 2006 19:41
Re: Mustang Love
ZZ..plne s tebou souhlasim..jeden ma nazor a druhy by ho za nej sezral...Ja si zde nazory vetsinou jenom ctu a dost se nasmeji jak jsou lidi stupidne hloupi a hadaji malem kvuli barve auta...no prijde mi to jak chat skodovkaru, kteri v zivote nejeli v necem silnejsim nez Skoda 120 a machruji jak je to ci ono auto spatne...cus
neregistrovaný "Essesant"
16. 4. 2006 20:00
Re: Mustang Love
Aneb "pocta" guru vsech "brachu" a ostatnim "brachum" co tady kultivuji diskusi. Dobre jsi to napsal ZZ :yes:
neregistrovaný "ZZ"
16. 4. 2006 21:42
Re: Mustang Love
Když jsem to psal, tak jsem to nemyslel takhle konkrétně, ale když se nad tím zamyslím trochu dál, tak ano. Máš pravdu. Snad nikdo jiný tu tolik nepíše o druhých řidičích a nekastuje tolik jako to jelito vymatlaný zakomplexovaný všudebylaodvšehomáklíče.. aneb jak tu někdo napsal: GeniálníTeoretikInternetu >:-[] Podívej se na motorkáře. U nich je jedno, jestli jedou na Simsonu, CBR, Husqarnu nebo Harleye, všichni se zdravěj a když jsou na srazu, tak spolu všichni komunikujou úplně v pohodě. Prostě je spojuje jeden koníček. Tady spousta lidí má motorismus jako koníček. Tak proč se pořád řeší, kdo čím jezdí, kde to vzal, jak řadí, kdy zapíná stěrače atd.? Přeci to není o autech ale o lidech ne? Stejný prase může řídit Imprezu jako Passata, SLR nebo Smarta... Nesnáším odsuzování šmahem :no: PS: Nedávno se tu psalo o N1 a o zoufalosti jejich majitelů. Schválně jsem si toho na silnicích začal víc všímat. Víš, čeho jsem potkal nejvíc s mřížkou za zadníma? Nových A6 3.0 TDI... opravdu to jsou ti zoufalci? ;-) A tak je to se vším...
neregistrovaný "Alessio"
19. 4. 2006 13:44
Re: Mustang Love
:yes:
neregistrovaný "rasto"
17. 4. 2006 05:52
Re: Mustang Love
skusim ti odpovedat na tvoje otazky. cele je to predovsetkym zalezitost ekonomicka a ma to povod hlboko v dejinach, ked tu vladli cerveni. to je este stale vo vacsine naroda, ze maju komplexy. ano, komplexy. komplex z toho, ze ja, ktory robim dve roboty a spim pat hodin denne si kupim auto, po ktorom tuzim a snivam. a to za kratky cas, ale sused, ktory je doma uz o tretej popludni si za ten cas kupi akurat staru herku z bazaru. a o tom to je. obycajna sprosta zavist. a ak si niekto nahovara, alebo mi chce naznacit, ze som chory, lebo to tak nie je, budem mu kricat stokrat do hlavy, ze to tak je. proste niektori sa este nenaucili rozmyslat svojim mozgom, niektori ho nemaju. a preto vznika to, ze jozko sa zaujima o to, v com sa vozim ja, co robim, kolko zarabam ... nepodstatne veci. aspon pre neho. necudujem sa napriklad gti, ze nechce povedat cim sa vozi. necudujem sa niektorim, ze sa nepustaju na tenky lad, lebo ludia to rychlo a lahko zneuziju. internet je stale len akasi hajzlova stena, kde si kazdy napise co chce. a az ludia zacnu zarabat tolko, ze si kazdy kupi rollsa, tak potom tu vymizne ohovarnaie a zavist. ale to sa tak skoro nezmeni, lebo je tu este stale kopec ludi, ktori si neuvedomili, ze investovanie do seba, neznamena si chodit kupovat tricka od nike a boty od adidas. preto sa tu niektori snazia sirit zlo a akusi nenavist. z toho, ze nevedia ako sa v zivote presadit. ja to nezmenim a ani ty. na to sa musi kazdy zamysliet sam. a ked si kazdy zacne u seba, potom to tu bude jedna velka rodina, kde nebude existovat kastacia. diskusia ti ma nieco dat, rozsirit tvoje vedomosti. vo vela pripadoch tu tomu tak nie je. skoda. treba len verit ... pekny den vsetkym.
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 09:13
Re: Mustang Love
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
17. 4. 2006 17:11
Re: Mustang Love
Už sis dosadil EVO a teď ti to došlo? ;-)
17. 4. 2006 19:43
Re: Mustang Love
Nech si od někoho Rastův příspěvek vysvětlit, možná budeš pak zdrženlivější ;-)
17. 4. 2006 09:28
Re: Mustang Love
Velmí silně souhlasím :yes: :yes: Tady je opravdu "rudá tradice" dělat z prázdné peněženky životní postoj. Ne, se rvát, ne tvrdě makat, ne vydělat... ale závidět, hledat vysvětlení svého neúspěchu u druhých, vždyť přece "všichni ostatní jsou zloději a tuneláři"... P.S. Na diskuzi je nutné umět rozeznat přispěvatele s názorem (byť mi třeba nemusí harmonizovat) od fariZZeje, který se jen staví, vemlouvá druhým a neskutečně nemorálně takhle buduje své diskuzní vztahy (je mi až líto Toma a Essesanta, jak si je ZZmije obtáčí kolem svého bezzcharakterního prstu)... Naštěstí jsou tu i jiní než ZZmije, upřímní a znalí :yes: :yes:
neregistrovaný "dCi"
17. 4. 2006 13:29
Re: Mustang Love
Kašlu na to co proti sobě se ZZ máte, jen tak strašně neupozorňuj na vlastnosti třetí osoby. Všiml jsem si toho v době, když jsme se mlátili mezi sebou my dva, v každém druhém příspěvku jsi prostě člověku mimo kontext jakoby "práskal" jinou osobu, tehdy mě, dnes ZZ. Já myslím, že pokud není člověk vyloženě hovado, tak z příspěvku(ů) dokáže poznat s kým má co do činění, ať už jde o mne, ZZ, tebe, matese apod.. Sem tam věta je OK, ale zakládat na tom OT, nebo 3/4 jinak věcného příspěvku, přijde mi to zbytečné a poněkud zbabělé a dětinské. Nepíšu to ve zlém, jen upozorňuji, myslím že to je jen ku prospěchu. :-!
neregistrovaný "ZZ"
17. 4. 2006 16:50
Re: Mustang Love
:yes: Vždyť to říkám... je to pořád to samé... stejná ubohá GTIho písnička.
17. 4. 2006 19:40
Re: Mustang Love
Ano, stejná písnička o tobě... A tu někdo zpívat musí. To by bylo, aby taková morální nula, jako ty, tu mohla prznit dialogy.
neregistrovaný "Essesant"
17. 4. 2006 23:59
Re: Pro GTI
Beh, tohle by mohl nekdo rict o Tobe... Nechci se do Tebe navazet - svych dialogovych bitek sme si taky uzili a nejak se od te doby respektujeme... MUJ OSOBNI NAZOR: Nelibi se mi Tvuj radoby zovialni styl "hele bracho, ...". Tve xenofobni postoje, osobni narazky, narazky na zeny, homosexualy a buhvi co jeste diskuzi skutecne dle me nekultivuji. Jsou to prave takove ty tendencni manipulace, diky kterym tady mas hordy dle meho spise hloupych fanousku.
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 09:10
Re: Pro GTI
Není důležité, zda se ti líbí, kdo jak píše... Já také nehodnotím tvé literární ambice. Nemám postoje xenofobní, mám postoje poměrně zkušenýho chlapa. Nejde o žádné fanoušky... nechápej život jako hru na pískovišti.
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2006 10:13
Re: Pro GTI
(:o)))
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 10:51
Re: Pro GTI
Kvůli tomuhle obrázku jsem si musel lehnout na stůl >:D Jo,poznáš to jednou sám, že některé názory, cos prezentoval v pětadvaceti ti budou později připadat velmi nesmělé ;-) (abych zůstal v řece slušné komunikace) :-)
17. 4. 2006 19:27
Re: Pro GTI
Nyní jsem musel upozornit. Neupozorňuji na vlastnosti jiných, upozorňuji na charakterové a morální bláto, co sem zatahuje zzmije... a přitom, nepíši to ovšem nikdy jako první... jen si přečti, kdo nahoře o kom píše... Jinak jsi to napsal hezky... že člověk pozná s kým má tu čest. Jistě. Je to jako v životě, člověk klopýtne a zas to všechno zhojí... A to co bylo mezi námi... ten počátek... to bylo velmi nepřijatelné, víš to moc dobře. Úplně jinej (protože trvale bez morálky) případ je případ zz. A já tvrdím, že takové bahenní veletoče, co tu předvádí zzoufalec se jen tak nevidí. Věřím tomu co píšeš - čas prověří charakter. Sám mám stejný názor. Vždyt jen si představ, on leze do zadku i tobě. Ty se velice elegantně ohradíš proti Lancerovi (odkazem na "majitele" McLarenu) a zzmije připíše neskutečně sprostou reakci na Lancera... reakci k dialogu, kterej byl vyřešen... to je šílenej životní postoj... Tak přesně zato, jsem ho tu nedávno vzal tvrdě u huby. Od té doby je jak beránek... a jak jde čas... zase začíná nabírat to charakterové negativum jeho osobnosti na obrátkách... Ale zpět k autům.
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2006 00:21
Re: Pro GTI
zvykej si, nebudes rozhodne prvni a nejspis ani posledni
neregistrovaný "ZZ"
17. 4. 2006 17:10
Re: Pro GTI
No jo, rasto, ale nemělo by to tu být hlavně o autech? Je přeci jedno jestli své sny realizuji v novém DB9 nebo v 10 let staré Octávii. Podívej se, kolik je tu článků k autům a v kolika se "řeší" další přispěvovatelé, nebo lidé s jiným názorem než mám já... A přesně vím, kdo tu šíří slovní průjem, který má jen jeden účel. A k tématu to není ani trochu... Stačí si zarolovat dolů. :no: Ani se nedivím, že sem píše čím dál méně lidí. Koho by taky bavilo číst pořád stejnej propagandistickej text, kterej je nasáklej dobou let dávno minulých. "Jen ta má pravda je správná. Čůrej se mnou, jinak čůráš proti mě. S GTI na věčné časy a nikdy jinak" :no: A tu malou běhnu nemá cenu ani komentovat. Ten jen skáče, jak taťka píská ;-)
17. 4. 2006 19:36
Re: Pro GTI
Nějak ti to nejde... Sem nepíše čím dál měně lidí. Sem je radost chodit psát i číst příspěvky... A mnoho lidí to také tak dělá. Píší tu různé názorové proudy a jedna beZZcharakterní sliZZská ZZmije, tedy ty. 8-s :-!
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2006 00:05
Re: Pro GTI
mne se "moc libi" tvoje vytrvalost, se kterou porad vysvetlujes, ze nekdo na pochopeni tveho genia nema, ze nema to nebo ono (viz ty tvoje cinty na moji adresu pod clankem o V.K.) ... uz ti tolik lidi napsalo, ze by ses mel vratit z5 na zem, a ty jim vzdycky vysvetlis, jak je mas prokouknuty a ze se musej este neco ucit atd. apod., proste kraviny - ale porad jsou ty blby vsichni okolo tebe - ty ses ten nad veci, ten borec
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 09:13
Re: Pro GTI
Velmi se mýlíš... to jen tvé mládí tě vede k takovým názorům. Kdes koupil, že názor jiný, než tvůj, je projev geniality :-) Jsi mladý, poměrně vztahovačný a výrazně netykavý. To je všechno. Jo, a píšeš, tak se nediv, že ti občas někdo odpoví. Nemusí se ti to vždy líbit... Uvolni se Yaroukhu a nehledej za každým slovem literárního teroristu ;-) :yes:
neregistrovaný "MadPete"
18. 4. 2006 09:51
Re: Pro GTI
Haha, Yaroukh perfektně chytil tvůj povýšený přezíravý egocentrismus na špek >:-[]
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 09:58
Re: Pro GTI
Neměj strach... pokud toužíš po hojivých dlaních jeptišky... vol jiné stránky ;-)
neregistrovaný "MadPete"
18. 4. 2006 10:10
Re: Pro GTI
Mně, a jistě i mnohým dalším, postačí, když (alespoň občas) slezeš ze svého kazatelského piedestalu a místo prefabrikovaných vytáček budeš reagovat jako k sobě rovným, ne jako k hloupým ovečkám, které musíš neustále vyvádět z temnot nevědomosti a nesprávných názorů ;-)
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 10:47
Re: Pro GTI
Pokud mé příspěvky opravdu chápeš tak, jak teď píšeš... trénuj prosím komunikaci. V životě by mě nenapadlo tohle dovozovat... Už památný kolega Jozki tu napsal, že není nutné u každé věty psát text - podle mého názoru. To se tu má jaksi samo sebou... ;-)
neregistrovaný "MadPete"
18. 4. 2006 11:02
Re: Pro GTI
;-) (ať už poslední část myslíš jakkoliv) Já vím, ty víš. Předpokládám, že se nicméně shodneme, že toto není diskuze o přispěvovateli GTI, a proto se vzdaluji, s přáním hezkého dne.
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 11:03
Re: Pro GTI
Děkuju :yes:
neregistrovaný "rasto"
18. 4. 2006 05:38
Re: Pro GTI
ano, diskusie by tu mali byt v prvom rade o autach, ale zase zober to aj z tej strany, ze niekedy ti padne dobre, ked si precitas nejaku oddychovku v ktorej sa niekto "vyleje" zo svojich pocitov. ale nosit sem spinu alebo osobne invektivy mi pride staromodne. ale fakt je ten, ze pre niektorich prispievatelov je to in, lebo sa schovaju za anonymitu internetu. ale ked si uprimny sam k sebe a prejdes si tuto diskusiu, musis uznat, ze cely tento flame vznikol na zaklade tvojej vety. nechcem robit rozhodcu, je mi to jedno kto tu po sebe steka, len mi to pride take ubohe. ani ja vzdy so vsetkym a s kazdym nesuhlasim, zanadavam si pred monitorom, vyfakujem dotycneho do pekla, ale neznizim sa k urazkam. zatial som to spravil len dvakrat a to len preto, lebo sa tu niekto navazal do narodnosti. to mi vadi, to sa ohradzujem, lebo sme jeden z mala narodov, ktori si rozumeju a maju k sebe blizsie ako ktokolvek iny. to sa ozyvam. preto ma napada, keby sa vsetci ti, ktori si nevedia prist na meno alebo nick, vykricali pred monitorom a sem prisli len s dobrym umyslom. len tak tu moze vladnut pohoda, aj ked len pisomna. ale to chce aj trochu tolerancie, lebo nie kazdy ma nazory podobne tym mojim. a ked neviem ovladat svoje myslienkove pochody, radsej sem ani nejdem. chcem vas preto vsetkych poprosit, skuste sa chovat k sebe slusne, bez urazok a invektiv, bez potlacania ineho nazoru. nic viac sa s tym neda robit. vsetkym prajem pekny den.
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 09:16
Re: Pro GTI
Krásně jsi to napsal :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
18. 4. 2006 09:28
Re: Pro GTI
Jo, rasto, proto jsem to nazval "na zamyšlenou", aby se lidé mohli zamyslet. Nemusel to nikdo komentovat. Primárně to byla reakce na Lonese a pak malé OT. Tzv. myšlenka dne ;-) Bylo to na zamyšlení. Pro mě, pro tebe, pro všechny... stačilo jen přemýšlet a ne reagovat jako potrefená husa. Asi tak. A jak jsem už psal, zaroluj si dolů. Z toho je zcela zjevné, kdo je tu za dobytka primárně píšící o druhých, za odborníka druhých duší po internetu, za toho nejchytřejšího životem protřelého mrzáka :-)
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 09:47
Re: Pro GTI
Ale vždyť to tu ví kdekdo, žes morální mrZZák... na to nemusíš upozorňovat... chceš abych tu opět vypsal tvé prostituční veletoče? Tvé aktuální TomoEsseesantní patolízalské veletoče >:D
neregistrovaný "Tibby"
18. 4. 2006 10:08
Re: Pro GTI
Že Ti to stojí za to.. Alonso Quijano si taky vylámal zuby na větrných mlýnech. A nebylo to tim, že by byli větrné mlýny v čemkoliv lepší než on...
neregistrovaný "ZZ"
18. 4. 2006 10:28
Re: Pro GTI
Ty jsi dnes zase nějak bez humoru, brácho Tibby. Už dlouho tě pozoruji, brácho Tibby. Tvůj špuntofilní náhled na svět přes hledáček fotoaparátu mě silně znepokojuje, brácho Tibby >:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 10:40
Re: Pro GTI
Dokonalé >:D Jo, sběratelé korkovejch špuntů... to je kategorie sama pro sebe >:D P.S. významně cením tvou paměť :yes: :yes: zejména tím hledáčkem jsi mě dojal :yes: Čteš mě stále rád... to jsem ani netušil...
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 09:22
Re: 4 ZZ
Koukám že jsi nastolil matesův směr. To znamená, ano každý ať si miluje svoje a píše o svém, kromě Lonese a GTIho. Ti nesmí propagovat svoje značky. >:-[] Ostatní to dělají z lásky k vozu ale oni z agresivity. Jdi s tím někam. To, co sem napsal já vůbec nejde použít na jakýkoliv auto. Já píšu svoje dojmy a zkušenosti, když dovolíš. Ty děláš to samý. Kosení babiček na přechodu je moje opakovaná zkušenost, stav se někdy na Praze 4. Takže to není žádná hovadina. Už vidím tebe, jak ti někdo napíše o tvém oblíbeném autě, že je pro holky a přeslazený, obzvlášť když to bude nějaké, u kterého to nemůže být dál od pravdy. Tak ty mu určitě poděkuješ viď. To není o žádným kastování. To je o rozdílných názorech a jejich prezentaci. Pokud na to nemáš žaludek, tak nechoď do diskusí, tam se většinou diskutuje a k tomu patří i vyjadřování odlišného názoru.
neregistrovaný "ZZ"
17. 4. 2006 16:54
Re: 4 ZZ
:-) Nevím, co je "matesův směr". A nepiš jako malá holčička zase takový kraviny. Ano, do tvého příspěvku LZE dosadit jakékoliv auto, jakoukoliv značku. To že to tam neumíš (nechceš) dosadit ty neznamená, že to nejde. Je mi jedno, co je tvoje oblíbený auto. Kdokoliv napíše v příspěvku něco o americe, tak startuješ jak čert na péro, takže se klidni. O kastování to je a to velmi. Pokud to nevidíš, tak jsi slepý nebo blbý. Na Praze 4 jsem ještě nikdy Imprezu na přechodu kosit babičku neviděl. Ty jo?
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2006 00:17
Re: 4 ZZ
hadam, ze i ja bych spadal do toho "matesova smeru"; jenze ja se GTI's prispevky snazim ignorovat ne proto, ze propaguje svoji znacku, ale proto, JAKYM ZPUSOBEM "propaguje" COKOLI; a nemusej to bejt ani auta - treba jak "umi" okomentovat nazor druhyho na nej-babovku autosalonu (a samozrejme je to pokazdy velka legrace a kdyz ho za to nekdo posle do kopru, tak nerozumi srande (ale staci jemu napsat "z tebe by mela radost ucitelka cestiy ;o)" a zada omluvu)) ... krusnej je pohled na tebe Lonesi, jak se tu z nej ted zase snazis delat chudacka, kterymu nekdo nedovoli propagovat jeho znacku - *dyt to neni o nejakym VW, TY TO NEVIDIS???
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 09:19
Re: 4 ZZ
Jestli jsi v životě zatím koukal jen do monitoru, případně jsi nemusel nikde udržet svou složitější větu, požádej o doučování. Bez toho to nejde. Zejména tady. Je to, Yaroukhu jen o tom, mít názor. Modelové deriváty Fordu GT se naučí nazpamět i orangutan...
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2006 10:06
Re: 4 ZZ
pochopitelne
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2006 10:48
Re: 4 ZZ
Jo.
neregistrovaný "Paja"
18. 4. 2006 17:59
Re: 4 ZZ
S OT souhlasim!!! Nema slabinu, narozdil od nekterych radobynazoru! Vsichni sem chodime kvuli autum, nebo ne? :-|
neregistrovaný "PájaTHC aus USmotors (dot) cz"
17. 4. 2006 00:05
Re: 4 ZZ
Tohle byl asi nejvíce-mi-ze-srdce-mluvící-příspěvek příspěvek, co jsem kdy na auto.cz četl :-) :yes:

Stokrát radši cruising v půl století starém Cadillacu než nový VW GTI fplné palbě, protože Ameriky mají duši... Alespoň pro mně symbolizují vzpomínky na něco, co tu nikdy nebylo a už nikdy nikdy nebude. Hodnoty jako svoboda, pohoda, klid... Mustang JE legenda a třeba impreza se s ním zatím nedá srovnávat.
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 09:00
Re: 4 ZZ
:yes: :yes: :yes:
17. 4. 2006 09:36
Re: 4 ZZ
Mustang není jen auto... Mustang je kulturní, umělecká, životní ikona... Mustang má obsah... Mustang je součást společného životního vědomí. Mustang je Hemingway, Mustang je Motýlek, Mustang je Levi Strauss, Mustang je Winchestrovka, Mustang je LP deska... Mustang je Mustang je Mustang... P.S. za Guru getei malé minus ;-) ale jinak - :yes: :yes: P.P.S. Za Imprezu velké plus :-)
neregistrovaný "ceero"
17. 4. 2006 21:33
Re: 4 ZZ
a ze mustang je aj auto si neja zabudol napisat ;-)
17. 4. 2006 22:05
Re: 4 ZZ
:-) Jasně... JE to auto... :-)
neregistrovaný "Alessio"
19. 4. 2006 13:49
Re: 4 ZZ
:yes: PS: Za imprezu velké mínus :-)
neregistrovaný "Paja"
18. 4. 2006 18:05
Re: To: PájaTHC aus USmotors (dot) cz
Zkus neco udelat s nickem kamo!
16. 4. 2006 22:48
ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
Jo, brácho, je to těžký. Rád tu čteš diskuze a nejraději jsi, když ti nějakej kolega pochválí tu tvou vymodlenou šunku z bazaru... Ovšem, jak si přečteš, že statut bazarovej kovboj, je veřejným přiznáním, že na víc nemám... to je oheň na střeše, to je zákopová válka. A proč? Copak ty považuješ za normální si kupovat ošmajdaný boty, vykoukaný brejle a vyšeptanej empetrojkovej přehrávač? Čím telefonuješ? Mobilem z bázu... pokud jo, znáš svůj statut. A znám ho i já. Mezi bazarovou televizí a autem žádnej rozdíl není. Tak tu nebreč a udělej něco proto, abys moh prohánět novou káru... sešroubovanou jenom pro tebe. Co se týká názorů na auta obecně... nauč se, brácho, pohybovat ve světě myšlének. Nauč se oddělovat zrno od plev a vnímej svět přispěvatelů. Co hlava... to právo na názor. Samozřejmě, že třeba takovej přispěvatel ZZ tu těžko může někam dojít... při absenci názorů, respektive při pohledu na autosvět skrzevá brejlí z druhý ruky. Jeho svět navíc, je svět přispěvatelské lstivosti, patolízalství, podlejzání a licoměrnosti... nebo, ty si snad opravdu myslíš, že předevčírem prozřel směrem k TTT či Lexusu? Neprozřel... to jen lezze Tomovi do vejfuku... aby byl zajímavej alespoň něčím a u někoho. To, že mu to baští Tom i s navijákem... je jen dočasná chvíle... vydrž a čti diskuzi... přijde katarze. Vedle toho jsou tu přispěvatelé, kteří auto nevlastní, neb třeba studují... tak jejich příspěvky jsou stokrát cennější, protože upřímné. A pak tu píší také lidé, co autům rozumí skrzevá svou praxi... co maj své najeto a zažito...od těch se uč... tak to dělám já. Takže, brácho, zoufalstvím k vítězství se dobrat nelze. Na diskuzi je nutná vyrovnanost, nadhled nad věcí, smysl pro humor, a schopnost být bezelstným. Co se týče aut... pak to chce na sobě makat a peníze investovat rozumně. Hlavně do novýho... Svý vylítaný auto by sis taky asi znovu koupit nechtěl, co? P.S. Velmi oceňuji horní příspěvek Lonese... ano, o tom to je. O vztahu, o srdci, o lásce. A on to vypsal. On se vypsal (vyznal) tak, jak to může učinit jen ten, co auta miluje čistě, opravdově, neprogramově a hluboce... nikoliv skrzevá hlavní přispěvatelské proudy. A to je velmi cenné :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 4. 2006 09:02
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
:-) :-) ale kvůli těm bazarům nedostaneš palec nahoru >:D
17. 4. 2006 09:10
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
:-) Vím, vím ;-)
neregistrovaný "prase"
17. 4. 2006 10:01
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
všechno je to fajn :yes: ale stále mě zajímá, co s těma ojetinama dělat...sešrotovat? vozit na Ukrajinu? a co pak majitelé autobazarů, kteří si tím, že nebudou mít co prodávat, nebudou moci koupit tu novou káru... a ty za svou 6-8 letou oktávku nedostaneš cca 180.000, ale tím, že bude neprodejná tak ji odevzdáš na šroťák a ještě za to zaplatíš. A jestli myslíš kovbojema lidi, co kupujou 20letý auta, tak nevím kde je kupujou, jelikož současný bazar je nabídka vozů do 10let stáří a desetiletý passat nebo c-klasse nejsou vraky... P. S. nejsem majitelem ani prodavačem v autobazaru ;-)
17. 4. 2006 10:50
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
:-) Nerad bych, aby pojem "bazarovej kovboj" byl vykládán pokřiveně. Nemám nic proti tomu, když někdo koupí jeté auto. Opravdu je to v životě tak, že ne každý si může dovolit investovat do auta statisíce či miliony. Jde o trochu něco jiného... Jde o postoj. Prostě - cíl je (má být)usilovat o to, abych bazarovej kovboj nemusel být. Tedy nikoliv dělat ze svého postavení ikonu... nýbrž umět si přiznat, že to tak úplně v pořádku majetkově se mnou není, když mě zajímaj bazarauta... O nic víc nejde. Víš, neumím si představit, jak o sobě "bazarový kovbojové" smýšlej... ten pocit, že někdo odloží auto (nějakou masovku) a já po něm do něho vlezu... nevím nevím... Přitom samozřejmě je nutno odlišovat nějakou předváděčku, což je vlastně stále nové auto od třistatisícového Focusu... nebo Golfu. Co s autama? Vždycky budou ti, co jezdí novejma a odloženejma... nemějme obavu :yes:
neregistrovaný "PájaTHC aus USMotors.cz"
17. 4. 2006 13:16
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
A co když se auta, která mi připadají zajímavá, už prostě nevyrábějí a nejsou jako nová vůbec k dispozici? Jedno z mála aut, které bych si nyní pořídil jako nové, je Corvette C6 Z06. Jinak mně napadají spíše veterány a klasiky. Nebo třeba znáš nějaké současné šestimetrové dvoudvéřové kupé se sedmilitrovým bublajícím osmiválcem OHV? Nebo něco, co by se dalo alespoň v náznaku srovnat s 69 Dodge Chargerem nebo Plymouthem RoadRunner s "kukaččím" klaksonem? Auta dnes většinou nemají duši... a takové já nechci.
17. 4. 2006 19:30
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
Kde bys chtěl jinde koupit auto, ikonu, když už se nevyrábí... o tom přece není bazarovej kovboj... To je o lásce, o sběratelství... Bazarovej kovboj koupí auto té nejmasovější produkce a ještě z toho dělá kvalitní životní postoj... Doufám, že chápeš ten rozdíl.
neregistrovaný "PájaTHC aus USmotors (dot) cz"
17. 4. 2006 21:51
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
tož to jsem nesmírně rád, že jsi to takto také myslel :-)
17. 4. 2006 22:04
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
:-) :yes:
neregistrovaný "dCi"
17. 4. 2006 13:19
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
No vidíš a mým cílem a snem je vůz z bazaru. Ne na denní použití, ale spíše jako "co jsem dřív nemohl, teď můžu". Radost pro svoji duši a pro krásné víkendy. Renault Safrane Biturbo Baccara a Saab 9000 CS Aero. Jsem "bazarovej kovboj"? :-!
17. 4. 2006 19:32
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
No, to asi těžko... Bazarovej kovboj je ten, co si koupí vylítanou masovku masovek a dělá z toho životní postoj... k zulíbání. Jo, chápu tě... mám obdobné svrbění prstů... ne teda na Safrane... ale zase na svou ikonu... :-)
neregistrovaný "manitou"
18. 4. 2006 10:38
Re: ZOUFALSTVÍM K VÍTĚZSTVÍ
Jo tak ta baccara, nedělala vona se v čtyřkolce ? ;-)
neregistrovaný "Paja"
18. 4. 2006 18:54
Konec separatismu!
Vicero z nas (neuklepl jsem se...Z NAS!) by se melo zamyslet nad nekdy zbytecnym separatismem a fundamentalismem prenesenym do automobilismu. Socialni, sexualni a dalsi invektivy jsou cim dal tim pouzivanejsim nastrojem k prosazeni si vlastni, te opravdove pravdy. Nechodme si sem lecit neuspechy v praci, soukromem zivote, podnikani. Mame privilegium podelit se o nazory s ostatnimi automobilovymi fanatiky vetsinou ryzeho charakteru, nenechme tedy diskuze sklouznout k lacinemu obvinovani a neuvadejme redaktory v rozpaky, s kymze maji tu "cest"! Verim, ze 99% stalych prispivatelu na to MA!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
19. 4. 2006 16:44
Re: Konec separatismu!
Když tu někdo napíše, že boháč jezdí v Astonu... nikoho to nepohorší. Když tu někdo napíše, že klasickej bazarovej kovboj zpravidla v Astonu nejezdí... ;-) dostává autor takového příspěvku nálepku asiciála, vraha dětí a znásilňovače žen... A proč? Proč se tu nesmí psát pravda? Samozřejmě, chce to umět tu pravdu napsat... to je jasné... ovšem, že bych kolem bazarovejch plotů našlapoval na špičky a po nocích klíčema objížděl pracháčům Astony... to dělat nebudu. Tak i když asi vím, jak jsi to myslel, můj názor je, že na auto.cz nedochází k bůhvíjakejm excesům. Jo, jsou tu, patolízzalové... vlastně jeden, abych byl vývojově aktuální. Ale ti jsou vždy a všude. Co se týče těch sexuálních invektiv... žádnou jsem tu nečetl. Ovšem za sebe píši, vždy budu tvrdě bránit to, na čem je založena přirozená existence lidí. To ostatní buďto toleruju nebo ne (když už to přesahuje rámec chápatelné úchylky ;-) P.S. Separatismus a fundamentalisitcké postoje tu prezentují vykladačí příspěvků (nemyslím tebe)... Známe je oba... Ti také, a v tom s tebou jednoznačně souhlasím, by si své neúspěchy v soukromém životě měli opravdu ventilovat jinde. Dobře to napsal dCI - když čteš, uděláš si na na "vývoj" přispěvatele svůj názor... Mimochodem přečti si pod článkem o ceně pro BMW reakci jednoho našeho kolegy, kterej neskutečně zzoufale vskočí do výměny mezi Lancerem a dCIm... a víš čím... slovem - IDIOT... chápeš to, co je to za zzmetka... jeho se ten dialog vůbec netýkal, navíc ani nediskutoval k tématu a připsal jen jeden příspěvek... o idiotovi... Tak pokud máš tyhle týpky na mysli... jo, ti zaslouží, co se do nich vejde.