Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2009: BMW, Škoda a Ford v čele kategorií SUV

Škoda Yeti je nejprodávanějším SUV s velkým náskokem nejen ve střední kategorii, ale vede už také celkově. Pomyslné zlato ji patří i tehdy, pokud sečteme všechny terénní vozy a SUV dohromady tak, jak jsme činili v roce 2008.
Zpět na článek
29. 12. 2009 14:27
29. 12. 2009 14:35
neregistrovaný "RayBan"
29. 12. 2009 16:22
30. 12. 2009 13:11
29. 12. 2009 15:58
29. 12. 2009 16:06
neregistrovaný "misiak"
29. 12. 2009 16:16
29. 12. 2009 16:20
29. 12. 2009 17:50
29. 12. 2009 17:50
29. 12. 2009 18:25
29. 12. 2009 23:31
30. 12. 2009 08:23
30. 12. 2009 09:24
29. 12. 2009 19:53
29. 12. 2009 23:27
29. 12. 2009 23:57
30. 12. 2009 08:19
29. 12. 2009 16:15
29. 12. 2009 16:17
29. 12. 2009 16:20
29. 12. 2009 21:32
29. 12. 2009 22:58
29. 12. 2009 23:40
30. 12. 2009 10:03
29. 12. 2009 23:32
29. 12. 2009 16:21
29. 12. 2009 16:26
neregistrovaný "misiak"
29. 12. 2009 16:52
29. 12. 2009 17:00
29. 12. 2009 16:57
29. 12. 2009 23:33
30. 12. 2009 09:00
neregistrovaný "misiak"
29. 12. 2009 18:05
29. 12. 2009 18:08
29. 12. 2009 18:16
29. 12. 2009 18:25
29. 12. 2009 21:29
30. 12. 2009 03:32
30. 12. 2009 08:46
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 10:29
30. 12. 2009 10:59
30. 12. 2009 10:26
30. 12. 2009 11:01
30. 12. 2009 11:12
30. 12. 2009 12:07
neregistrovaný "misiak"
29. 12. 2009 21:03
29. 12. 2009 21:34
29. 12. 2009 23:14
30. 12. 2009 11:19
30. 12. 2009 12:06
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 02:58
30. 12. 2009 17:56
30. 12. 2009 10:06
neregistrovaný "Miktos"
30. 12. 2009 10:09
neregistrovaný "Miktos"
29. 12. 2009 14:27
435
Správné segmenty. Zejména na naše silnice. BMW... BMW, jo, to jsou ti, co umí auta. A ti co v těch autech pak jezdí se nemusí po večerech přemlouvat k tomu, že maj auta skoro jako od BMW... To holt dělají jiní...

Koukám, že géčko od Mercedes-Benz tu dělá obdobná čísla jako Fox od VW v miniautech... No, ještě než začneš běsnit, projeď si někde to géčko, abys jako věděl, jak se maj dělat auta. Nebo si projeď Foxe. To víš, čísla nejsou vždy rozhodná...

Yeti nám dělá radost. Rakeťák... Doslova. Čekám s čím přijde kniplteam. Neboť na tomhle autě se mladýmu klukovi bude něco záporného hledat těžce, přetěžce. Můžeš dělat, že bys nechtěl superba v kombi na 4x4 a bezmála tři sta koních, můžeš dělat, že bys nechtěl dvě stě koní v Octavii RS, můžeš dělat, že nechceš haldex na scoutovi, ale... přesvědčit sám sebe, že nechceš ani YETIho, to vyžaduje nadlidské přemlouvání... co?

Číslem měsíce je dvojčíslo 35/36. Jistě, dvojčata z Mnichova... :yes:

P.S. Vyrábí Fiat ještě auta?
Rozbalit vlákno
33
neregistrovaný "RayBan"
29. 12. 2009 14:35
Re: 435
a jaká ;-) !
29. 12. 2009 16:22
Re: 435
asi tajně... >:D ;-)
30. 12. 2009 13:11
Re: 435
>:D :yes:

ale nic proti Fiatu ;-)
Avatar - Plautus
29. 12. 2009 15:58
Re: 435
Prirovnať ikonu, ktorá práve tento rok oslávila tridsiate výročie, a navyše disponuje istými nepopierateľnými schopnosťami, k autu, ktoré naopak neoplýva takmer ničím, je jednoducho neúspešné, a zrejme práve kvôli tomu sa VW vráti v budúcej generácii k názvu Lupo, hraničí s paranoiou.
Je potrebné rozlišovať dôvody prečo sa práve tieto dva (úplne odlišné) druhy vozidiel predávajú ako kusovky. U G-éčka nie je predaj jedného kusu nič neobvyklé vzhľadom na jeho zameranie, kdežto Fox, mestská kvázimasovka, by mal byť predávaný v iných počtoch a jeho (tebou)ťahanie do výšin prirovnaním k vozidlu akým je práve MB G je úplne od veci.
Na druhej strane, prichádza Silvester, Nový rok, a tvoje šaškovanie sa tebe blízkym docela hodí, ale tu robíš zas a znova zo seba iba blbečka. Tak ako tie dve autá sú dva odlišné svety, i ty žiješ v "odlišnom" svete.
P.S. Yeti bude bezpochyby v našich zemepisných šírkach úspešný a nemám dôvod mu to nepriať, ale zároveň sa nemusím "nadlidsky přemlouvat", aby som sa presvedčil, že oň nemám záujem. Pozri štatistiky z Frankreich-u, to ti je pane dominancia...v TOP 10 za uplynulých 11 mesiacov roku je 9 frantíkov, v TOP 25 ich je 17 (rátam i Daciu). V reichu na západ od vás dominuje zákonite zase len domáca produkcia, takže skákať k nebu kvôli tomu, že Yeti urobí doma slušné číslo je síce pekné, ale zároveň to nič nemusí vypovedať o kvalitách toho vozidla. ;-) ;-)
P.P.S. Ak by sme sa už "nevideli", prajem tebe i všetkým príjemnú silvestrovskú zábavu. ;-)
neregistrovaný "misiak"
29. 12. 2009 16:06
Re: 435
slusne, ludsky a logicky vysvetlene! :yes:
Prajem taktiez prijemnu zabavu a vsetko dobre v roku 2010!
29. 12. 2009 16:20
Re: 435
Koukám, že se v tom neorientuješ. Foxe neřadím k premiantům velkých SUV, jen píši o tom, že to, co je géčko v tomto segmentu, je zase Fox v segmentu svém. A skutečnost, že to nevíš, by ti neměla dávat křídla k tomu, abys tu byl přisprostlý :no:
29. 12. 2009 17:50
Re: 435
Myslíš tím třídu "prťavé mizerné koncernové vozy?" Ano, v tomto segmentu je Fox na špičce.
29. 12. 2009 17:50
Re: 435
prisprostly si tu tak akurat TY. napisal to trefne a bohužial pre TEBA ma pravdu ;-)
29. 12. 2009 18:25
Re: 435
"...to, co je géčko v tomto segmentu, je zase Fox v segmentu svém"
Géčko je ve svém segmentu stylovka která možná neoplývá praktičností, ale bohatě to vynahrazuje charismatem. Fox je nenápadné auto, ke kterému se slovo "charisma" hodí asi jako "luxus" k Loganu.
Tak co mají proboha G a Fox společného?
29. 12. 2009 23:31
Re: 435
Vždyť to píši - Fox je ve třídě to, co Gé ve třídě své. Tedy jakýsi vrcholný premiant. Géčko jako terénní majstrštyk a Fox zase jako prostorové (což se v této třídě vyvažuje takřka zlatem) stylové eso.
Avatar - Plautus
30. 12. 2009 08:23
Re: 435
>:D >:-[]
aj ty si "stylové eso" :no:
30. 12. 2009 09:24
Re: 435
Vrcholný premiant a stylové eso? Tak proč podle toho nevypadají prodeje?
Avatar - T613
29. 12. 2009 19:53
Re: 435
Fox na našem trhu byl jako Mudr Rath - za drahé peníze dostaneš velké nafouknuté nic
29. 12. 2009 23:27
Re: 435
S Foxem se mýlíš. Nepodléhej bulvárním popěvkům kolegů, kteří o tom autě neví nic.
Avatar - T613
29. 12. 2009 23:57
Re: 435
My ho stačilo viděti a zbytek budu klidně věřit zahraničním testerům. Velké nafoukané nic s velkou cenovkou.
Avatar - Plautus
30. 12. 2009 08:19
Re: 435
Ospravedlňovať kúpu tohto nepodarku svojej manželke zbytočnými baladami je úplne od veci...v tejto kategórii hrajú prím iní a zrovna vyššie spomenutý FIAT je premiantom v tejto kategórii...viac nemusím nič dodávať, si postihnutý VW syndrómom a chceš tu za každú cenu pliesť z houna bič, ale pri Foxe je to skutočne zbytočné. :no:
Avatar - ryman
29. 12. 2009 16:15
Re: 435
yeti je kral designove prumernosti, skvele techniky, skvele variability a silene ceny.. kolik tresni tolik visni.. ve svetle vedlejsiho clanku o francouzske top25 me jeho prvni misto neprekvapuje a nevidim v tom nic magickeho.. kazdy si vybere sve.. nad cim bych se ale pozastavil, je treti misto hyundaie iX55, sikmookym se veru dari :-)
29. 12. 2009 16:20
Re: 435
řekl bych,že se u ix55 není nad čím pozastavovat
29. 12. 2009 21:32
Re: 435
nevím iX 55 nějak nemůžu přijít na chuť, i když mě nějak nesedí celý ten segment oteklých krabic s kterými do terénu stejně nikdo nejezdí, když off-road tak Land Cruiser, Pajero, Patrol, Wrangler, Defík, G-Classe.. no ale co trh si to žádá
Yeti OK, podle mě nejlepší současná škodovka, u malých prémiovek zaslouží :yes: XC60

P.S. GTI, kdy bude zase blog o hodinkách? krásně se to čte :yes:
29. 12. 2009 22:58
Re: 435
to zřejmě neměla být reakce na mne ;-)
ix55 velké SUV s bohatou výbavou za cca 1milion,v kontextu naší kupní síly znamená celkem logicky umístění na špici
29. 12. 2009 23:40
Re: 435
iX55 je taková z nouze cnost. Je to nejlevnější auto v segmentu, takže se prodejům nelze divit. U nás se na čele objeví každé nejlevnější auto ve všech segmentech. Ale věř, že všichni majitelé Hyundaie by si nejradši na něm seškrábali i, jednu 5 a vyměnili znak :-)
30. 12. 2009 10:03
Re: 435
já se původně chtěl pozastavit nad tou iX55 ale pak se mi to nějak rozepsalo ;-)
29. 12. 2009 23:32
Re: 435
:yes: Jo, napíšu...
29. 12. 2009 16:21
Re: 435
Vždyt právě o tom píši... jsou ti, co se přemlouvat nemusí. A pak ti druzí...
neregistrovaný "misiak"
29. 12. 2009 16:26
Re: 435
:yes:
Avatar - bubucci
29. 12. 2009 16:52
Re: 435
No dalo se čekat, že Yeti bude No.1. Akorát ta cena, za cca 600 je troche přestřelená. Jinak Yeti jede pěkně a dobře sedí ( pozorováno pohledem do zpětného zrcátka a sem tam na tachometr) a ten co ho řídil se teda nebál ani trošku ( symptom nesmrtelnosti ve značce Škoda ? ) 100% to byl 125kW nafťák 4x4 a držel se jak ho_v_no košile.
Avatar - Ricardo
29. 12. 2009 17:00
Re: 435
ix55 je kus schopného auta za výbornou cenu. To Češi ocení, v Německu se mu naopak nedaří, tam se v tomto segmentu value for money neprosazuje jako hlavní hodnota
Avatar - Ricardo
29. 12. 2009 16:57
Re: 435
Jojo, Yeti, to by mladýmu klukovi udělalo velkou radost jako dárek, a ne Fabia Easy ;-)

Dvojičata myslíš ze Spartanburgu... :-)
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 09:00
Re: 435
uz vidim ako mladi kluci v nemecku vratia tatkovi kluce od Porsche a poziadaju ho o Yetiho >:D >:D
Avatar - Vampix(Diesel Power)
31. 12. 2009 10:04
Re: 435
Kdybych už měl, vzal bych cokoliv z modelů, které jsi vyjmenoval přej Yetim, jenom ne jeho. Když vidím ho přibližovat se proti mně, nejraději bych zavřel oči... Mně se jednoduše nelíbí. Vrchol designu škodovky pro mně je Octavie RS (modrá, bíla, žlutá, černá to je vskutku jedno) Tohle auto podle mně stojí za zvážení. Ale když už za to můžeš mít zánovní Bmw se stejným výkonem ale RWD a podvozkem jakože podvozkem tak co si vybereš...
Yeti je auto do velkých firem pro servisáky(a pod) ve verzi 1.2, 2x4 za babku. Tam to chápu proč nekupovat lepší Fabku když může být chudý ale Yeti. Ovšem Full výbavu si Yeti neveme snad doufam nikdo, když za tu cenu dá pořidit i auto s velkým B na začátku a X v rodokmenu...
Avatar - bubucci
29. 12. 2009 18:05
???
Zběžně jsem si nakonfiguroval Yetiho s 4x4 a 103kW 2.0D a ejhle cena 757.100,- Výbava podle základní výbavy Subaru Forester a ten je za 760.000,- s DPH. Tady už Yeti ztrácí smysl. Přece Forester je kus poctivého auta a Yeti proti němu jenom takový dorostenec. Kolem těch 400-450 je to ale dobrá koupě pro ty co nechtějí 4x4 a vystačí si s benzínem.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Subaru4ever
29. 12. 2009 18:08
Re: ???
:yes: Kéž by takto přemýšleli všichni - achjo :-(
Avatar - petrumr
29. 12. 2009 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
29. 12. 2009 18:25
Re: ???
Tak to by me opravdu zajimalo, co je to neco, o cem se nepise :-O
Avatar - petrumr
29. 12. 2009 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
30. 12. 2009 03:32
Re: ???
Clovece, to jsou snad normalni veci. Co myslis pod aut. okny? Zadni sterac? Ten je za pritlatek prave a jen u Skodovky. Zbytek nema smysl komentovat, pises uplne odveci. Tohle jsou bezne veci, ktere u jinych znacek nikdo neresi, protoze jsou standard.
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 08:46
Re: ???
myslim, ze je zbytocne sa zamyslat nad jeho argumentami ;-) je to silne nakazeny majitel fabie combi a ti su proste ini. Ich hrdost a sebavedomie su neunosne!

Poznam par majitelov Fabie a s nimi sa jednoducho neda. Kazdu minutu ti davaju najavo, ze ich auto je to najlepsie, najekonomickejsie, najvacsie, najspolahlivejsie, atd.......je tazke s tymi ludmi fungovat. Naopak majitelia SuperBov to je uplne ina kategoria. Ziadna namyslenost, ziadna nafukanost, proste normalni ludia, ktori ziju v realite a nikto z nich sa nesnazi presvedcit druhych o vynimocnosti Superba. Beru to ako normalne, priemerne auto.

Pozor....neglobalizujem, to je skusenost z okruhu mojich znamych.
Avatar - petrumr
30. 12. 2009 10:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2009 10:59
Re: ???
Protože tady prachsprostě lže. :-!
Avatar - petrumr
30. 12. 2009 10:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2009 11:01
Re: ???
Jó, to kaktus v Kii nezná, tak ho zato prosímtě neukamenuj.
Avatar - Plautus
30. 12. 2009 11:12
Re: ???
čéče, Ty si snáď objavil Ameriku kúpou Yetiho?? :-)
Mnoho z tých "super" a "nad" funkcií, ktoré tu opisuješ, majú trebárs i tie "šmejdové" talianske autá v bežnom mainstreame snáď od roku výroby 2000 a niektoré z tých funkcií i autá so skorším dátumom "narodenia" ;-) Vidím, že mnohým Škodovka vymasírovala mozočky "skutočnými vymoženosťami" modernej doby. >:D
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 12:07
Re: ???
wau! :-O
Avatar - Subaru4ever
29. 12. 2009 18:15
Benzín x Mazut
Velice zajímavé srovnání poměru prodejů benzínových a naftových motorů v "kompaktních" SUV. Je vidět, že srdcaři, stylaři a sportovci koupí pořádnou Japonskou techniku jedině s benzínem, kdežto zakomplexovaný konzervativní kupec zakomplexovaného konzervativního německého produktu sahne jedině po naftě. ... Odpověď na podivení se nad množstvím prodaných "benzínů" u Vitary: "Ten diesel mají fakt špatný, kdo by ho ale kupuval, když nabízejí exkluzivní benzínový 4válec 2.4 a 6válec 3.2 ??? >:D "
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
29. 12. 2009 19:31
Re: Benzín x Mazut
Zas tak špatnej ten diesel není a v pohodě se vejdeš do osmi litrů. S "exkluzivním" 2.4 benziňákem se jezdí přes deset, o šestiválci ani nemluvě. Ten se dodává navíc pouze s automatem.

Nemluvíme tu totiž o dálniční střele ale nejterénnějším ze všech SUV. A pro tenhle účel se k Vitaře hodí diesel víc, modernější a silnější by to ale chtělo, to je jasný...
Avatar - positivemind
29. 12. 2009 21:03
MB GL
Jak tak koukám, velkých a bytelných medvědů přibývá jako hub po dešti. Je to jen a jen správně, takhle kvalitní a velké SUV jinde než u MB nenajdete. A nezkoušejte argumentovat Q7 ;-)

Potkávám jich dnes a denně několik :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
29. 12. 2009 21:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
29. 12. 2009 23:14
Re: MB GL
Q7 je vůči GL ošklivé kačátko. Interiér je luxusnější v MB, design je ale věc každého.

Jaké díly máš na mysli?
Avatar - Plautus
30. 12. 2009 11:19
Re: MB GL
8-s
ako myslíš s kradnutými dielcami? tak to opravdu asi áno...
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 12:06
Re: MB GL
:yes:
30. 12. 2009 02:58
Xfaktor
Tady si zase můžeš zaplakat nad těma stovkama blondýnek v SUV, který ti nedaj spát a když se probudíš ze snu, tak si nakonfiguruj Yetiho, aby si mohl plakat i přes den. Ahoj!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
30. 12. 2009 17:56
Re: Xfaktor
Tak já spíš zkusil nakonfigurovat X1 a když se držíš trochu při zdi, tak to vůbec není marný. O jízdě nemluvě. Vevnitř není mnoho místa, hlavně vzadu, ale já to mám tak rád, být obklopen autem. Velmi příjemný překvapení a na Yetiho si ani nevzpomeneš... ;-)
neregistrovaný "Miktos"
30. 12. 2009 10:06
Registrace nových vozů aneb ne všem číslům se dá věřit
Pravděpodobně ne pouze lidem z prostředí importů je jasné, že s výsledky prodejů, resp. registrací se dá více méně celkem slušně manipulovat. Je veřejným tajemstvím, že nejmenované importy koncem roku registrují tzv. ,,na značky,, vozidla která nejsou ani náhodou prodána v ČR a v ČR ani po novém roce nezůstanou - prodají se jako ojeté - manažerské nebo chceteli předváděcí v zemi svého původu. Mateřská automobilka si v ČR zlepší čísla a na domácím trhu, kde by tato kapka v moři stejně nic neznamenala si nikdo ničeho ani nevšimne.Druhou možností potom je postavit co nejvyšší počty vozů na značky koncem roku a začátkem nového je se slevou natlačit dealerům.Dalším zdařilým trikem který s oblibou využívají mnohé importy je registrace tzv. ex-firemních vozidel zaměstnanců automobilky v domovské zemi jako POZOR! nových vozidel na území ČR. Tyto vozy totiž nebyly nikdy registrovány jako nové v zemi svého původu protože oficiálně ,,neopustili brány automobilky,, - byly po silnicích provozovány na speciálních SPZ (reg.značkách) automobilky. Tyto vozy mohou být přitom až tři roky staré,ale v ČR se registrují jako nové. Jako poslední mohu zmínit registrace známé automobilky MB, které do čísel registrací OA+LUV padají samozřejmě také dodávky Sprinter,Vito atd atd, které ovšem jejich přímá konkurence z Mnichova a Ingolstadtu vůbec nevyrábí čož oficiální čísla HODNĚ zkresluje.
Toto celé pro ty kteří by snad chtěli věřit číslům SDA. Je to celé jen jedna velká hra.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Miktos"
30. 12. 2009 10:09
Čísla registrací vozidel aneb nevěřte všemu co se píše
Pravděpodobně ne pouze lidem z prostředí importů je jasné, že s výsledky prodejů, resp. registrací se dá více méně celkem slušně manipulovat. Je veřejným tajemstvím, že nejmenované importy koncem roku registrují tzv. ,,na značky,, vozidla která nejsou ani náhodou prodána v ČR a v ČR ani po novém roce nezůstanou - prodají se jako ojeté - manažerské nebo chceteli předváděcí v zemi svého původu. Mateřská automobilka si v ČR zlepší čísla a na domácím trhu, kde by tato kapka v moři stejně nic neznamenala si nikdo ničeho ani nevšimne.Druhou možností potom je postavit co nejvyšší počty vozů na značky koncem roku a začátkem nového je se slevou natlačit dealerům.Dalším zdařilým trikem který s oblibou využívají mnohé importy je registrace tzv. ex-firemních vozidel zaměstnanců automobilky v domovské zemi jako POZOR! nových vozidel na území ČR. Tyto vozy totiž nebyly nikdy registrovány jako nové v zemi svého původu protože oficiálně ,,neopustili brány automobilky,, - byly po silnicích provozovány na speciálních SPZ (reg.značkách) automobilky. Tyto vozy mohou být přitom až tři roky staré,ale v ČR se registrují jako nové. Jako poslední mohu zmínit registrace známé automobilky MB, které do čísel registrací OA+LUV padají samozřejmě také dodávky Sprinter,Vito atd atd, které ovšem jejich přímá konkurence z Mnichova a Ingolstadtu vůbec nevyrábí čož oficiální čísla HODNĚ zkresluje.
Toto celé pro ty kteří by snad chtěli věřit číslům SDA. Je to celé jen jedna velká hra.
Rozbalit vlákno
1
anonym
30. 12. 2009 10:21
Re: Čísla registrací vozidel aneb nevěřte všemu co se píše
Máš pravdu, podobné praktiky se dějí. Když je ale auto vyrobeno pro český trh (to vím třeba od vedení Mercedesu, nemusí to tam možná být u všech), tak ho nemohou prodat jinde než v čechách.