Som odporcom oturbených benzínov. Pre údržbu a životnosť bol doteraz atmosférický benzín jasnou voľbou. S príchodom turba sú iba problémy. Síce to dobre ide od nízkych otáčok, ale to je všetko. Zložitejšia technológia, drahšia údržba a väčšia pravdepodobnosť porúch ...
Dnes už nemá zákazník možnosť voľby a to je najhoršie. Ber alebo neber. Kto chce atmosféru, jedine Kórejcov a Japoncov. Snáď im to vydrží, hoci kvôli k.....m z Bruselu budú musieť na turba prejsť aj oni. Spotreba, emisie ...
T-GDI u H/Kje na spadnutie.
Co je tohle za stupidní názor? Ať si každý koupí co chce ne? Nebudu si kupovat 3hrnek jen proto, že ho někdo vyrobil a propaguje ho a navíc aby mi ho někdo nutil :no: Naštěstí je spousta 4válců na trhu, že kterých se dá vybírat ;-)
ako tych 5,1 a 5,2 litra chcem vidiet v realnych podmienkach ... na skusobnom stolci v labaku nepoviem ... ale bezne sa bude spotreba skrabat o liter, dva vyssie ked nie viac
Konkrétní motor neznám, ale po osobních zkušenostech s jinými turbobenzíny odhaduji, že v reálu to okolo 5,5 nebude vůbec žádný problém při normální svižné jízdě.
Jen pár zkušenosti kolegů z práce s turbobenzíny (pro soukromé ježdění):
Mondeo 1.6 Ecoboost - 6,7 dlouhodobá
Seat Altea XL 1.4TSi - okolo 6 dlouhodobá
Golf 1.2 TSi 63kW - okolo 5,7 dlouhodobá
Mých 9,1 při objemu 2,5 a 305 PS za 3 roky při nájezdu 60tkm zmiňovat moc nebudu, protože to je fakt brutální "žrout". Předtím 1.8 a 200 - dlouhé roky kombiprovoz za 7,2.