Ford v roce 2007 oživil úspěšné jméno Taurus pro facelift řady 500, o dva roky později měla premiéru další generace. Ta se nyní v New Yorku představuje v modernizované podobě.
Ja s tým naopak problém nemám. Považujem to za mierny progres oproti doterajšiemu Taurusu: [odkaz] čo do dizajnu a značný čo do techniky. A niektoré detaily sú veľmi vydarené, napríklad dizajn 20´´ diskov je fantastický: [odkaz]
Tak proti predchozimu modelu se ten exterier vyrazne nezmenil, ale jisty posun k lepsimu tu je.
Co se tyce interieru je pokrok znat, i kdyz reseni "budiku" se mi vic libilo v puvodni verzi ( [odkaz] )
Motory jsou opravdu povedene, jen nevim jak se budou americti zakaznici tvarit na preplnovany EcoBoost 2,0l. 177kw a 339 Nm je sice znatelne lepsi nez 141kw a 245Nm u 2,5l Ecotec v Malibu, ale preplnovani amikum asi moc vonet nebude.
Exterier Malibu opravdu pusobi lepe. Interier take, ale pro porovnani by to chtelo opravdove foto a ne tento pocitacovy model ( [odkaz] ).
Prave Saab pod GM tady preplnovani nevydobyl prave tu nejlepsi povest. Obecne nejvice preplnovanych motoru je videt ve vozech VW group, IMHO. Technicka ignorance prumerneho Americana je vyssi, nez u Evropana, malokdo vi, jaky objem ma jeho motor, tady se rozlisuje I4, V6 a V8 a zazite pravidlo, ze vic valcu = lepsi motor mi prijde nevykorenitelne. Jedine, co by mohlo na tom neco zmenit, je benzin za 5$/gal.
ano, přesně jak píšeš, cena za galon je velice účinný školící prostředek ;-)
a Saab kromě problémů na přelomu tisíciletí má už 30ti letou turbo tradici. Asi dva roky dozadu byl medializován případ nějakého chlápka, který na své 900turbo najezdil 1milion mil (teda asi 1.6mega kiláků) a měl tam stále původní turbo :-!
bolestný bude pro Amíky hlavně přechod z V6/8 na I4, turbo jim ho ale aspoň trochu spříjemní >:-[]
přeplnovaných motorů má amerika dost. Ovšem nikoliv turbem, ale kompresorem. Těch bylo víc, jinak průkopník v oblasti truba byl Chrysler se svými motory 2,2 Turbo v 80 letech a později 2,4 turbo v letech 90-00.
Tak ceny budú určite o "málo" nižšie, ako u A6ky, voči ktorej Taurus mieri. Súčasný Taurus 3,5 V6 - 193 kW stojí od 25420 USD a za 38000 je špičková verzia s 3,5EcoBoostom twin-turbo (268 kW). A6 štartuje v USA na 45200 USD (3,2FSI - 195 kW), čo je troška iná kategória. ;-)
Tohle jsem taky nepochopil. Taurus proti A6. A pak se management probudil s rukou v nocniku. Jinak Taurus je otekla obluda. Zavalita opuchlost, kterou bohuzel nevytrhne ani zmena masky k lepsimu.
Tak není to úplně zlý. Vlastně se mi to auto docela líbí, včetně interiéru. Škoda, v Evropě by se jich taky pár prodalo. Od dob Scorpia tu Ford nemá velké auto. Konkurovat A6 je podle mého názoru hloupost, v Evropě úplně a US vlastně taky. Přeci jen Audi má v Americe jiný jméno, resp. je nahlíženo úplně v jiném světle, než Ford, řekl bych, že by bylo stejný překvapení, potkat tu na venkově Taurus, jako v nějakém zapadákově US Audi.
Mne sa tento počin páči..ani pred FL taurus nebol zlý. A v interiéri sa mi ako pri jednom z mála amerických áut páči viac tá "technická" čierno-strieborná verzia ako kombinácia béžová-drevo.
Súhlas. Ono to marketingové želanie konkurovať Audi sa myslí asi iba kategóriou, už z cien, ktoré som uviedol vyššie vyplýva, že tieto autá sú niekde úplne inde.
A tiež som presvedčený, že by sa v Európe takýto sedan vyššej strednej uživil. Jednak už len s ohľadom na fakticky nejestvujúcu mainstreamovú konkurenciu a jednak i pri konkrétnom uvedomení si, akí exoti v tomto segmente zostali (excentrická, podivná C6 na konci životnosti či nemastný-neslaný francúzsky rebranding Samsungu so strednotriednou technikou). Klasicky strihnutý moderný sedan so slušnou technikou a dizajnom by sa určite predával v počtoch, ktoré by neboli zanedbateľné a možno by predstihol i nejakú tú prémiu (Lex, Infiniti, Jaguar).
Jestli víc, to je otázka, myslím, že by byl dražší jak Latitude, bylo by složitý u něj správně nastavit cenu, na druhou stranu, lidí co by do toho šlo, protože Ford, asi taky nebude málo. Každopádně takovéhle auto na našem trhu chybí, stejně jako (od 4:22) >:D [odkaz]
To už len varíme z vody, každopádne z pomerov predajov Mondeo/Laguna o triedu nižšie usudzujem, že vyššia cena Taurusu voči Latitude by nebola podstatnou prekážkou predaja. A že rozdiel (kvalitatívne, priestorovo, jazdne, technologicky) Taurus-Latitude bude väčší, ako rozdiel Mondeo-Laguna, o tom nepochybujem. ;-)
Vůči Latitude asi ne, ale musíš pak už koukat k prémiovým výrobcům, zda by ještě byli lidé ochotní si koupit Ford, nebo už by přemýšleli i o hůře vybavené, třeba té A6.
Pri rozdiele cien základných verzií v USA (25t vs. 45t. USD) a najmä fakte, že sa cenovo vôbec neprekrývajú (top Taurus za 38t. vs. základ A6 za 45t. USD) by o voľbe medzi A6 a Taurusom nikto neuvažoval ani teoreticky. Iste cenové hladiny v EU by boli iné, ale ten skok by tam urite zostal.
Latitude pokúpia aspoň frantíci, a možno pár kúskov do roznych taxislužieb. Ale vieš si predstaviť anglánov kupujúcich Taurus? O nemcoch radšej pomlčím, tam by nemal šancu vobec.
Nezapomínej na střední Evropu, Polsko třeba. Angláni by s tím taky nemuseli mít problém, když kupovali Chrysler 300C ani Němci by asi nebyli úplně neteční. Taky je tu Bulharsko, Turecko, Řecko. O prostoru na východ od SR ani nemluvě...
Souhlas, i když je rozměrově trochu větší, tak bych ho ihned měnil za Mondeo. Design je sice subjektivní věc, ale Mondeo exteriérově na celé čáře prohrává, a o takovém vnitřku si může nechat jenom zdát ;-\
Porovnávať toto s Mondeom je ako porovnávať Passat s Phaetonom: sú veľkostne úplne inde. V USA je obdobou Mondea Fusion a i ten je o niečo dlhší, ako európske Mondeo: [odkaz]
Dobře, tak tedy i když je Fusion trochu větší, tak bych ho ihned měnil za Mondeo. Design je sice subjektivní věc, ale Mondeo exteriérově na celé čáře prohrává, a o takovém vnitřku si může nechat jenom zdát ;-)
Karty se u Fordu nějak obrací. Americká část je stále hezčí a kvalitnější, zatímco ta evropská...
Tak zase oni klidně můžou řikat, že by rádi konkurovali třeba Bugatti Veyron a pak to podloží prodejníma číslama,který jasně ukazujou,který auto je větší trhák ;-)
Proč tam kurňa musej furt strkat takový nedomrdy s fénem...
Ale vídte,je to stejný jak s dýzlama tady. Jeden novinář napsal,jak je turbo super,druhej se o***l,třetí to taky opsal a všechny pitomý ovce jim to sežrali a jde to do stejný *** jako tady...
Kam má teď člověk chodit pro pořádný auta s normálníma motorama?