Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Transit Kombi 2.0 TDCi 310L L3 Trend: Osm míst

Vyzkoušeli jsme Ford Transit s novým dvoulitrovým motorem ve specifikaci Euro 6 ještě na převozních značkách.
Zpět na článek
13. 2. 2017 08:16
13. 2. 2017 08:34
13. 2. 2017 08:43
13. 2. 2017 08:46
13. 2. 2017 08:59
13. 2. 2017 08:59
13. 2. 2017 09:00
13. 2. 2017 09:48
13. 2. 2017 09:55
13. 2. 2017 10:02
13. 2. 2017 16:15
13. 2. 2017 17:39
13. 2. 2017 17:29
14. 2. 2017 18:39
14. 2. 2017 18:44
Avatar - Ozzman
13. 2. 2017 07:47
Prázdný jede pěkně
A co naložený? >:D To by bylo vhodnější otestovat, ne? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2017 08:16
Ford
Na dálnici jsme neškudlili naftu a jeli maximem povoleného rychlostního limitu. Výsledná průměrná žízeň 7,9 l/100 km sice výrazně překročila údaje výrobce.
Takže Euro šestka na co?! Na...........!!
Rozbalit vlákno
12
13. 2. 2017 08:34
Re: Ford
Čo si čakal? Snáď nie to, že tento miniautobus pôjde pri diaľničnom limite za papierovú spotrebu, ktorá nemá s jazdou na diaľnici nič spoločné...A vôbec, čo to má spoločné s EU VI?
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2017 08:43
Re: Ford
Euro šestka je o emisích a ne spotřebě. 7,9 je na takovou obludu super. Jinak motor zabírá od 1500 ot, ale zátěž se mu v takových otáčkách nelíbí. Motor nejede hladce. Tím jak jsou kvalty dlouhé, tak se motor neumí posbírat v odbočeních na dvojku a musí se na jedna. A přeskoky z kvaltu na kvalt jsou dlouhé, takže motor se musí vytáčet, aby se chytl další kvalt. Co je hlavní, že ten motor nesmrdí, ani když parkuješ v garáži.
13. 2. 2017 08:46
Re: Ford
Pokud při 90 kmh točí jen 1500 ot. tak plný výkon dosáhne až při 210 km/h.
Tj. naložené auto a nedejbože s přívěsem potáhne slušněji maximálně tak na čtyřku
13. 2. 2017 08:59
Re: Ford
Možno na udržiavanie rýchlosti bude 5.stupeň, prvé 4 na rozbiehanie a zrýchlovanie. Už s menším tranzitom je to skrz šialene dlhé prevody čisté trápenie ;-\
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2017 08:59
Re: Ford
Myslím, že by ses divil, jak naložený Custom Tourneo 130 koní drží na dálnici tachometrových 140. Ani v tom není rambajs.
13. 2. 2017 09:00
Re: Ford
Diaľnica je v pohode, čokoľvek mimo nej je skrz prevodovku trápenie
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2017 09:48
Re: Ford
Já tomu moc nerozumím, tak na dálnici na 140 to stačí a jinde do 110 ne? Člověk nesmí být zblbnutý z čísla kvaltu, prostě tam tu 4ku necháš déle a šestka se ani moc používat nedá. 110 je hranice pro řazení 6ky
13. 2. 2017 09:55
Re: Ford
Ja s ním jazdím do cca 100km/h na 5.Tragédia sa začína v meste, kedy pri 50-60km/h to na trojke reve, po zaradení štvorky rezonuje, vibruje a duní. To isté platí pri nižšiej rýchlosti a nižších rýchlostných stupňoch. O automatickom pridávaní plynu pri púštaní spojky je škoda hovoriť. To auto bolo evidentne robené na merací cyklus a každodenné používanie je tragédia
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2017 10:02
Re: Ford
To souhlasí, ve městě stejně debilní pocity. Chtělo by to 8 stupňů, aby se to krylo. Prostě, že jedeš po městě1600 - 1800ot a ne 1500 nebo už 2000
13. 2. 2017 16:15
Re: Ford
No pokud jsou kvalty moc dlouhé tak je jasné, že ta šestka moc používat nepůjde. Takže v reálu je z toho něco mezi čtyř až pětikvaltem. Podle tebe by to chtělo ještě víc stupňů ať jsou blíže u sebe, já myslím že by stačilo nechat šest ale zmenšit jejich rozestupy

Šestka převodovaná na 210 km/h je určitě blbě
13. 2. 2017 17:39
Re: Ford
Ono by to mozno nevadilo, ak by bol ten motor v lahkom osobaku, viac menej podla prevodov a d€bilneho radcu radenia rychlosti ma tato kombinacia zmysel len pri merani papierovej spotreby . Realny zivot kde mas po 1/3 dialnicu, medzimesto a mesto je to otravne auto s 5.sialene dlhy prevodovymi stupnami, 6tka je pouzitelna len na tej dialnici
13. 2. 2017 17:29
Re: Ford
Pri 8 stupnovej prevodovke by si sa ukvaltoval az do bezvedomia. Kombinacia motor plus prevodovka stoji za prd. Leda ze s tym jazdis fakt primarne po dialniciach dlhe cesty.