Ford představil pro náročné a ještě náročnější zákazníky úpravy nového Transitu. Pod kapotou se bude nacházet silnější turbodiesel, zesílené nápravy nebo také zvětšená palivová nádrž.
Pozerám,že medzi dodávkami to pomaly začína byť zaujímavé. V poslednej dobe vychádzajús tále krajšie a krajšie a Transit sa radí na prvú priečku a zaňho Crafter s Sprinterom :yes: 200koní ,vačšia nádrž,palubovka ako z osobáku čo viac si môže pracant priať na jazdenie?Ford Transit jasná volba :yes: Bravo FORD!!
Souhlasím! Sice jsem s tímhle novým transitem ještě nejel, ale jezdím starším typem a už ten byl na svojí dobu super a pořád je to dost dobrá dodávka... A tenhle -- nádhera!
No má to jen par problemu a to že je to FORD a pokud je to na 3,5 tuny tak to neni moc zajimavé. mylsím si že daleko lepší vozy této třídy a i více spolehlivější máme na firmě 5 fordu a když nestoji minimalně jeden v měsici v servisu s turbem nebo řemeny tak to je zazrák
NO TAK TO MÁTE ASI STARÝ VRÁNY. TRANSIT OD R.V.2000 MÁ ŘETĚZY A BEZ PROBLÉMŮ. A PROBLÉMY S TURBEM? MÁME JICH 15 A ANI NA JEDNOM SE TURBO NEDĚLALO. NEPLETEŠ SI TO S RENCKEM??? TAM TURBA ODCHÁZEJ, TO JE FAKT.
No pokud chceš něco jako osobní auto tak OK, ale když chceš dříče tak Iveco Daily, přeci jen to je koncepcí náklaďák a oproti "osobákům" typu Transit a Crafter je opravdu fortelně zpracovanej.
Na Transitu je úžasný, že ačkoli má tak super pověst tak je jednoznačně nejlevnější - Crafter,Ducato a Sprinter ani nemluvě jsou cenově o dost výš.
Neznam lespi auto na vyblbnuti se na ujezdenym snehu,nez je prazdnej tranzit.diky absenci jakekoliv elektroniky se s nim da na snehu jezdit bokem neskutecne snadno a kontrolovatelne.Nejsem velky priznivce driftu,ale jetli si to chcete opravdu zitabez zniceni auta,pak je ztanzit ideal ;-) a s tim novym motorem,to bude parkoviste plne tranzitu namisto starych bmw....