Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Troller: Neplačte pro Defender

Ať už to dopadne s Defíkem, jak chce, buďte v klidu, Ford představil podobně puristický off-road Troller T4. Teď jen jak ho dovézt z Brazílie k nám.
Zpět na článek
4. 6. 2014 10:44
4. 6. 2014 12:20
5. 6. 2014 00:10
5. 6. 2014 15:01
4. 6. 2014 10:41
Globální potenciál
Pokud to půjde homologovat, tak si myslím, že to má slušný potenciál po celé planetě. Skutečných offroadů je na trhu jako šafránu: Defík, Wrangler, Land Cruiser 7 series, Géčko a Jimny. Toť v zásadě vše a všechno je to konstrukčně značně letité. Pokud dostane zmiňovaný modrý ovál a značkový servis, tak minimálně v Rusku, Africe a Číně by to fungovat mělo a na vyspělých trzích taktéž - bylo-li pamatováno na základní bezpečnost a minimální standardy ergonomie. Tedy samozřejmě za předpokladu, že to skutečně redukuje, kříží a brodí ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
4. 6. 2014 10:44
Moc pěkný..
..je to! Bude se to prodávat moc dobře, samozřejmě za předpokadů, které uvedl "essesant" v poslední větě ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
4. 6. 2014 11:24
naco to chcete vozit "k nam"?
wrangler je malo puristicky? :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2014 11:43
zeby prva vlastovka?
..... znamenajuca navrat ku korenom ktora avizuje prichod a navrat skutocnych offroadov na scenu? bodaj by to nebol len sen a moje naivne predstavy ... velmi by ma to potesilo .... mna tie nove SUV akosi noslovuju ... ovela viac sa mi pacia stare vitary, stare samuraje, teranna, patroly alebo nejake pekne stare Gecko ci defender... a nahodou aj prvy sportage bol fajn .... snad sa casy offroadov raz vratia .... velmi by ma to potesilo :yes: myslim ze zaujem o taketo auta bude stale... takze je skoda ze ich umelo a pre mna nepochopitelne vyrobcovia vytlacaju z ponuk ... su tu potrebne ( urcite maju vacsie vyuzite ako kdejake sportiaky ) ... o tom bez debaty ... verim v skory navrat offroadov ;-) neostava mi nic ine len verit
Rozbalit vlákno
0
Avatar - shamal
4. 6. 2014 12:20
Ch jo...
Určitě má poháněná přední anebo všechna kola? Není to klasická konstrukce s náhonem na zadek a přiřaditelným předkem? To jen tak na okraj. Do Evropy se to určitě vozit nebude, nadhodnocený brazilský Real by z toho udělal cenově nezajímavé auto. Ostatně z Brazílie se toho vozí z těchto důvodů opravdu málo. Navíc Ford asi nemá zájem tohle auto homologovat, protože se těhle opravdových terénňáků prodá nemnoho. Je to přesně jako tady v diskusi každý to chce, vítá, těší se... a pak si ve finále stejně koupí SUV.
Rozbalit vlákno
2
5. 6. 2014 00:10
Re: Ch jo...
tak ja myslim ze pokud to vyrabet budou tak snad by to vyvazeli i pryc, kdyz ted maji globalni modely..
a tak jak to je predstaveno to nevypada jako hodne rustikalni model., (odpojitelny stabiky, 6q, diesel) ... otazka je ceny, uprimne nechapu kdo si muze koupit defika za ty prachy..
5. 6. 2014 15:01
Re: Ch jo...
Souhlas. Na úrovni doby jsou pouze Wrangler a Jimny. Defender je neskutečně předražený a jednoduše zastaralý a to nejen ergonomie. Jeho největší výhoda spočívá ve variabilitě nástaveb, i když u těchto aplikací mu směle konkuruje Iveco Daily 4x4, což je mimochodem úžasný offroader ;-) . Samozřejmě, že žádný offroad dnes nebude masovka, ale prostor na trhu je, jelikož konkurence se postupně smrskává. Prý ani nový Wrangler už nebude mít tuhé nápravy..? Tady ten Troller mi přijde jako sympatický a životaschopný projekt, bude-li s ním patřičně naloženo. BTW offroad a SUV nemají kromě vzhledu a čtyř kol nic společného.