Jednou jsem s tím jel, naprosto mě překvapilo, že vpředu není žádné místo na nohy, pedály pod volantem, připadal jsem si v tom jak v žigulu, hrůza, zvenku kára jako prase, uvnitř vpředu malý fiat. >:D;-)
Ono to má pedály prakticky pod volantem, motorová přepážka je hodně vytažená do kabiny, kolena máš kolem volantu, mě to opravdu nejvíc evokovalo posaz v žigulu. :-)
Je známe jedno príslovie : Kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepšie.
Zatiaľ sa usmievaš len ty. Zhrniem, Marchione a vedenie Fordu sú hňupi,
lebo Barik im to hovoril, že v sedanoch je budúcnosť. :-)
Rozumieš písanému textu? GM klesol 1/4 zisk o 60%. To nie sú len predajné čísla. Predať sa dá všetko, otázka je za koľko a koľko hlavne na tom vieš zarobiť.
Crossoveru crossoverů. Už jsem to tady jednou říkal a byl jsem až na pár výjímek pranýřován. Jednou nastane doba, kdy každá automobilka bude mít jen jeden druh auta a bude se lišit pouze velikostíl. Bude to SUV crossover. Auto rychlé, ale úsporné zároveň, bude vysoké, ale i sportovní v zatáčkách, bude mít kufr a některé třeba odnímatelnou střechu, bude jezdit a parkovat samo a bude plné bezpečnostních prvků, takže řízení zůstane jen přežitkem. Bude to SUV a dnes už taková auta jsou, která jsem výše popsal i když to bude směs kompromisů ve všech ohledech.
Nesmysl, Fordu se vymstila strategie One Ford, lidi v Evropě nechtěj to co lidi v USA a opačně. Přišli o tradiční zákazníky, ted klesaj jim prodeje a tržní podíly.
navíc auta typu Fiesta či Cmax nemaj v USA obecně šanci. A obludární a nudnej Taurus tu bídu jen dokresluje.
Jiní sedany a osobáky prodat umí - japonci, korejci, GM.....Ford a FCA to holt neumí, tak maj smůlu. Každej chvilku tahá pilku.
presne tak ozzy.. vsetko smeruje k akejsi vajickovskej jednopriestorovej kasni ktora bude uz len podla potreby viac ci menej nafuknuta... to znamena ze auta uz budu len akesi nafuknute balony lisiace sa uz len rozmermi ... teda ok nazvime to ze crossy a SUVecka :-) .. ved aj lambo urus je defakto akoby taky velky terenny hatch aj velar ci Q2 .... ale pojem SUV vzdy znie lepsie :-)
Já si pamatuju dobu, kdy si všichni mysleli, že budoucnost patří MPV... a vymýšleli velkoprostorová kupé a velkoprostorové minivozy a tak. Teď zase letí SUV... ale to nemusí být napořád.
Vždyť co je to MPV? Velké auto, až 7místné. Co je SUV? Evoluce MPV, zvýšené MPV :-) Já v tom vidím jen vývoj :). Je to jako takový smartphone, nejdřív byly všechny věci zvláště - mobil, foťák, počítač, přehrávač muziky a nyní ? Jeden multipřístroj :-)
Kterej pořád neumí to co jeden přístroj. Žádnej mobil nedělá fotky jako zrcadlovka, stejně tak mobil neumí plnohodnotně nahradit PC. Akorát snad ty přehrávače muziky.....
A to samý to je s tím autem - nikdy to plně nenhradí jednotlivé druhy aut.
indián s magistrátem, aby nám poplakali o tom, jak značka Ford naprosto kašle a opouští své zákazníky, směřuje jinam, do pekel atd. atp., tady se to přímo nabízí. Čekal bych to už pod hybridním mustangem, ale tam hoši okecávali, že dokud bude v8 tak hybrid nevadí. >:D
uz moc nefrcia .... a velke uz vobec .. doba sa meni... kedysi sa jazdilo v kabriach v kupatkach .. povedzme 30-40 roky .. casom prisli kombiky sedany 70-90 roky ... no a po roku 2000 uz nastala SUV doba ... a asi nepotrva dlho a aj v cine a usa tie kdejake prapodivne sedany pojdu predajmi uz dole ... ono tie SUV vsetkych pozeru... od kupatok cez sportiaky az po sedany... nic prekvapujuce... len to nejde hned... ale za 10 rokov budu sedany asi tam kde dnes kupatka... pred branami muzea :*)
oni neumí ani malé sedany, ani kombíky, skoro ani ne ty kupé a kabriolety. To už je dost napováženou protože jiným tyhle segementy pořád frčí a generují slušná čísla.
No a kdo umí třeba ty sedany ? To by mě zajímalo co si tady v ČR mohu koupit za o tolik lepší sedan, než třeba Mondeo (v rámci konkurence né auto za 2M) :-)
Ptám se na to záměrně a předpokládám, že Passata mi nedoporučíš.
Nejsem si jistý, že je ten původní příspěvek o českém trhu, možná to měl být spíš globálnější pohled.
Potom technická... Mondeo fakticky už není sedan, pokud se nepletu, tak v Evropě je sedan jen jako hybrid, ne? Passat zůstává z velké čtyřky poslední věrný klasické karoserii. A pak Japonci, Korejci...
Jasně, já zas čekal nějakou masirku jeho favoritů :-) A Ford dělá sedan ještě z Fokus a ten se tu taky dá občas sehnat >:D Tam je konkurence taky tristní v EU.
Americký automobilky tam byli dřív na špici, ale to co teď předvádí by se jejich zakladatelé obraceli v hrobě. Henry Ford hlavně ... Co chcou prodávat když to co mají stojí za prd? A zaspali už i za Korejcema, což je vyloženě ostuda a Američani pořád chtějí sedany či menší auta, neříkejte mi že po celý Americe se vyplatí provozovat ty velký obludy ...
A nevím jak teď ale Toyota Camry se vždycky prodávala v USA skvěle ... Blbost Fordu že tomu neumí konkurovat.
Nejprodávanějším vozem na světě je F150. Nejprodávanější sporťák na světě je Ford Mustang.
Fordu bohužel mnohé trvá, takže teď se zbaví sedanů, udělají SUV. Než to bude, přijde ropná krize a zase bude odklon od velkých aut. SUV jsou teď v trendu. Osobně mám raději sedany.
jediný kdo dnes umí z velké trojky sedany je GM. A to jak do designu, tak i je prodat. Druzí chtěli prodávat v americe Evropu nebo levné obludy za minimální vývojové náklady a ukázalo se, že se jim to vymstilo a musí se tak spoléhat na pikapy a SUV
Nabíhaly nové modely, situace rozhodně nejde srovnávat, ford nemá co prodávat rep. to prodat neumí, GM jo. Navíc GM je dalko silnější v Číně, Austrálii a Jižní americe než Ford.