Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford zkoumá jak zlepšit hospodaření. Budoucnost Jaguaru je nejistá.

Ford Motor Company zkoumá nejvíce ztrátové divize jakou je i evropský Jaguar. Cílem je předejít dalším velkým ztrátám. Napsal to včera deník Wall Street Journal s odvoláním na dobře informované zdroje.
Zpět na článek
3. 8. 2006 10:08
neregistrovaný "Johny.Rico"
3. 8. 2006 10:29
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 10:35
neregistrovaný "briza"
3. 8. 2006 10:55
neregistrovaný "Mario"
3. 8. 2006 11:02
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 11:11
neregistrovaný "Mario"
3. 8. 2006 10:37
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 10:40
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 10:46
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 10:55
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:08
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 11:18
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 10:46
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 11:01
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:28
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:00
neregistrovaný "Franke"
3. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:01
neregistrovaný "Mario"
3. 8. 2006 11:13
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:18
neregistrovaný "Mario"
3. 8. 2006 11:36
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:02
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 11:12
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 12:02
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 12:09
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:13
neregistrovaný "Free"
3. 8. 2006 14:34
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 14:37
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 14:40
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:52
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 15:55
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:15
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 16:28
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 22:22
neregistrovaný "Alessio"
4. 8. 2006 07:25
neregistrovaný "mates"
4. 8. 2006 08:35
neregistrovaný "Jacobs"
3. 8. 2006 14:33
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 14:37
neregistrovaný "Free"
3. 8. 2006 14:44
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:43
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 15:57
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:11
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 16:19
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:28
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 15:54
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 10:38
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 10:40
neregistrovaný "ciello"
3. 8. 2006 11:08
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:04
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2006 11:09
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2006 11:10
neregistrovaný "ciello"
3. 8. 2006 11:07
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 11:14
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2006 11:15
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2006 11:23
neregistrovaný "Jozki"
6. 8. 2006 01:53
neregistrovaný "marcel"
3. 8. 2006 11:51
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 12:32
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 13:13
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 14:38
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 14:44
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 12:02
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 13:20
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:22
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2006 13:33
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 14:20
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 14:34
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 14:56
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 15:06
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:59
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 11:15
neregistrovaný "ciello"
3. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 13:00
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 12:34
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 13:10
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2006 15:48
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 16:40
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 8. 2006 05:34
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 12:41
neregistrovaný "rs"
3. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:12
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2006 13:25
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:07
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:11
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:23
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 13:25
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:29
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:44
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:28
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:35
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 13:45
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 14:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:46
neregistrovaný "briza"
4. 8. 2006 09:08
neregistrovaný "Alex"
3. 8. 2006 13:30
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:35
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 13:49
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 13:44
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:06
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:21
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:24
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 15:28
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:33
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:36
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:36
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 19:12
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:30
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:39
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:51
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:00
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:12
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:24
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:36
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:41
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:46
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:47
neregistrovaný "mates"
4. 8. 2006 07:30
neregistrovaný "mates"
4. 8. 2006 10:56
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:11
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 15:27
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:55
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 16:00
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 18:04
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 16:08
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 16:14
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:12
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 16:18
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:23
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:28
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:37
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 16:43
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 17:54
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 19:53
4. 8. 2006 05:36
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 10:54
neregistrovaný "GTI"
4. 8. 2006 11:17
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 12:18
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:38
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:44
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:47
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:52
neregistrovaný "hoborg"
3. 8. 2006 18:09
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 18:29
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:30
3. 8. 2006 19:37
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:51
3. 8. 2006 19:59
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:29
3. 8. 2006 21:00
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 17:07
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 17:10
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 17:31
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:30
3. 8. 2006 19:38
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:49
3. 8. 2006 20:02
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 20:08
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:15
3. 8. 2006 20:18
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:24
3. 8. 2006 20:23
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 20:26
3. 8. 2006 17:36
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 17:56
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 18:11
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 18:26
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 18:29
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 19:45
3. 8. 2006 19:54
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 20:05
3. 8. 2006 20:14
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 20:18
3. 8. 2006 20:34
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 20:54
3. 8. 2006 21:09
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 21:55
3. 8. 2006 18:36
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:19
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 19:33
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:13
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 19:35
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:40
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:56
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 20:12
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:19
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 20:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 20:36
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 23:43
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 8. 2006 06:48
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2006 07:24
neregistrovaný "mates"
4. 8. 2006 11:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 18:54
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 14:17
neregistrovaný "Jazdec"
3. 8. 2006 15:15
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 15:26
neregistrovaný "cyrus smith"
3. 8. 2006 15:29
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:42
neregistrovaný "cyrus smith"
3. 8. 2006 15:51
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 17:25
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 18:06
neregistrovaný "michal"
3. 8. 2006 18:25
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:06
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:34
3. 8. 2006 19:52
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:54
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:58
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:11
3. 8. 2006 20:15
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:22
3. 8. 2006 19:56
3. 8. 2006 20:02
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:02
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:10
3. 8. 2006 20:26
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:34
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2006 20:39
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 21:07
3. 8. 2006 20:40
3. 8. 2006 20:42
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:52
3. 8. 2006 21:06
4. 8. 2006 05:41
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 19:53
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:03
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:14
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:26
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:34
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:41
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:54
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:03
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:17
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 21:46
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 22:05
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 22:11
neregistrovaný "Ricardo"
4. 8. 2006 05:43
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 09:12
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 21:08
neregistrovaný "AJ-V6"
3. 8. 2006 21:37
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 23:57
neregistrovaný "Alessio"
4. 8. 2006 07:51
neregistrovaný "mates"
4. 8. 2006 08:35
neregistrovaný "Jozki"
neregistrovaný "Johny.Rico"
3. 8. 2006 10:08
Ale sakra hele!
:-O 8-s :no: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 10:29
Cina ?
To tu bude debata ak to kupia Cinania. ;-\ Dufajme len ze ked to bude chciet Ford predat bude pozerat nielen na peniaze. :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "briza"
3. 8. 2006 10:35
Re: Cina ?
Mozna by Jaguara mohl koupit Renault-Nissan (spis nez laskovat s GM). Premiova znacka jim v chybi (pomijim v Evrope zatim nepritomne Infiniti).
neregistrovaný "Mario"
3. 8. 2006 10:55
Re: Cina ?
šmarjá jenom to ne ;-\ to by konec jenom uspíšilo...
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 11:02
Re: Cina ?
Proc myslis?
neregistrovaný "Mario"
3. 8. 2006 11:11
Re: Cina ?
Mám pocit že ti mají svých problémů dost. A Jaguár by měla dostat silná skupina...
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 10:37
DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
je nepochybně Marko :yes: smekám... No... Jaguar... my co vyznáváme zaběhlé hodnoty, nudíme se na terasách a oceňujeme vyspělé mravy... nás, které uklidňuje šumění skotské v hrdle... my, co neseme v sobě odkaz tvrďáků z řad Churchilů... my, co na pozdrav pozvedáme pravačku s příslověčně vytrčeným ukazováčkem a prostředníčkem... my, co si nepotřebujeme honit trika na želežnej přepážkách... my těžce neseme tyhle informace... jakoby... se svět mění... směřuje k povrchu... k ignoraci všeho, co vytvořili dokonale naši předci... Zoufale popatřuji na ty celostránkové inzeráty, v nichž ti Jaguar nabízí X-Type za cenu solidně vybavené Čivavy... no, je to víc než smutné... vždyť takových srdečních ikon je na celém světě málo... Je sice možné zaklínat se Picantem či Santa Fe... ovšem pánové... uznejte, že to pak můžete vyhodit všechny kubánský doutníky, jelenicový rukavice... a sny o tom... že svět je dokonalé místo pro gentlemany... Tak Jaguare... hlavně mi nenabízej X-Type za cenu dvou solidních dovolenejch na Madagaskaru... Chci tě silnýho, lehce arogantního, distinguovaného... a velmi velmi originálního... to by bylo, aby nám svět ovládla raperská lůza... s podolkama u kolen, nudlí do pasu a s vědomím, že Měsíc je přece Sluncem našich životů...
Rozbalit vlákno
41
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 10:40
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Cenová politika je to poslední co mě u dnešního Jagu trápí - první XJ6 stál půlku toho co srovnatelný Mercedes :-!
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 10:46
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Podla toho co si to tu popisal by sa dalo povedat ze je to auto pre snobov. ;-) (hlavne podla tych kecov o N1 cene mravy a bla bla bla). Ja dufam ze Jag sa nebude brat len ako auto pre snobov. Ved ani Mates nie je snob. Na prvy pohlad. ;-) >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 10:55
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
>:-[] Snob... co ti jiného zbývá... když ani nevíš, kolik ti připsali minulej tejden na úrocích ;-) Přehlédl jsi v mém textu slůvko - gentleman... No... mates... ten si to u mě dost rozházel s tolerancí přepážky do Jaguaru... brrrrr :-) jaguar... to chce gentlemana a klasu. Vybalit v Astonu na odpočívadle řízek z alobalu... uznej... prostě... to není ono... ale vysvětli to někomu, když ti tvrdí, že má hlad... :-)
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 11:08
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Toho gentlemana som si vsimol ale tvoj prispevok sa hodi hlavne na snoba. Hlavne ked mam v cerstvej pameti tu debatu o N1. Bola uz rozbehnuta tak som sa nepridal aj ked na par veci sa dalo oponovat. A Mates si tu nieco rozhadzal ? Ako ? Ved ma pravdu. :-! Skus si spocitat kolkokrat si si to ty rozhadzal s ostatnymi. ;-) Kadejaky kovbojovia a pod. A ten Aston sa da lahko vysvetlit. Typek bol vecer dobry "kohut" tak mu zenuska pripravila rizek ak by vyhladol ked sa pojde povozit po okoli. >:-[]
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:18
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
>:-[]
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 10:46
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Vždy, když píšeš o stylu je to dokonalé. :yes: :yes: Jenom vidím, že ta přepážka ti fakt leží v žaludku. Zkus tohle začít posílat na Min. financí, možná to zabere, zruší nám dph na auta a Winston nám třeba taky odpustí. ;-)
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:01
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
:-) Díky... jo, souhlas... přece... mám auto k podnikání... a tedy tak, jako u klávesnice (z níž teď píši ;-) ) mám mít právo si odpočítat DPH... vím, že přepážka byla dokonale vylobovaná pomoc, nám, co chcem mít pěkný káry... proti neoblomnému ministerstvu financí... Tak já říkám... opatrně na to... jsou auta, v nich se přepážka ztratí (Touareg) jsou však vozy... do nichž bych to chápal jako "svatokrádež" - Jaguar... je tím hlavním.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:24
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Když by sis chtěl zařídit "luxusní" pohřební službu, pro horních 10k, tak třeba v Bentley nebo RR by si tu přepážku docela uvítal (jako řidič, pochopitelně).. >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:28
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Franke"
3. 8. 2006 11:00
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Tady je jeden problém, Jaguár je ikona, tradiční značka, ale trh chce něco jiného, než jenom tradici. Občas jezdím v MG TF (4 roky starý auto), taky bys řekl tradiční značka (vzpomeň na MGB), ale je to katasrofa. Jízdní vlastnosti celkem ujdou, to se dá čekat, když to má motor uprostřed. Ale to dílenské zpracování a kvalita, to je katastrofa. Takhle mizerně udělaný auto sem už dlouho neviděl. Nemám Jaguára, proto nemůžu říci co je problém téhle značky, ale MG skončilo možná i kvůli tomu, že vycházelo z iluze, že je tradiční a zákazníci ji ty "drobné" chyby budou tolerovat. Netolerovali...
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:16
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Jistě... z minulosti žít nelze. Tradice a kvalita. Jinak za MG :yes: ;-)
neregistrovaný "Mario"
3. 8. 2006 11:01
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Já ti dám Jaguar...Picanto dostaneš a k tomu láhev saké, to až vypiješ tak se Ti oči sešikmí >:-[]
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:13
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
No... a je to tady... >:-[] :yes:
neregistrovaný "Mario"
3. 8. 2006 11:18
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
To ještě uvidíš pot, krev a slzy... >:-[]
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:36
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
:-) :yes:
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 11:02
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Vzdycky me pobavi, jak se lacine snazis shodit Civic. Tvoje nenavist vuci Honde je tu dobre znama, ale muzu te ujistit, ze (pri odhlednuti od nesmyslu X-Type vs. Civic) ani plne vybaveny Civic se k zakladnimu X-Typu prilis nepriblizi (zaklad X-Type je 863k). Rad ale asi zapominas na to, ze se u nas dobre prodava Prasat, ktery tyhle cifry atakuje uz i v prumerne vybave a v lepsi je s prehledem prekracuje. Takze ubohy pokus o shazovani Civika bys mel nahradit spis racionalnejsi uvahou na tema "proc nekdo koupi Prasat, kdyz muze mit X-Type" (kdyz nic, jsou tahle dve auta aspon stejne velka). A v konfiguratoru Skody dostanes i tu Ochcavku na podobne sumy. Jinak o distinguovanosti Jaguaru me naposled presvedcil ten traktor s prepazkou, ktery jsem potkal pred par dny na ulici. Fakt anglicka noblesa (sorry mates, ja za to nemuzu, me to proste prijde strasny, racing green a kocka ve znaku je na noblesu malo, kdyz to rachta a vypada jak nakladak...).
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:12
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Klid. Snad mi uvěříš, že čivava mi tam vlétla jen proto, že to je znělé slovo... nebylo to vůbec namířené proti civicu... na to mám jiné příspěvky... Fakt. P.S. měl jsem v prstech ještě rorejse... ale v letu jsem napsal čivavu... Passat je větší... seděl jsem v X-Type a je uvnitř milý, sportovní a jak to má být - těsný... Posaz v apoštolovi je trochu jiný, uvolněnější... Souhlasím s tebou, že zejména ta přepážka "boří sny..."
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 12:02
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Je jedno, jestli Civic nebo Yaris, proste je to mimo. /// Prasat je mozna vetsi, ale to neznamena, ze neoperuje ve stejne tride, byt ne v jeji luxusni casti. Prepazka u me bori sny min, nez ten ropak. Zvuk to ma hroznej, ale to i BMW 118d (vcera jsem se za jednim otocil, ne proto, ze bych se otacel za jednickou, ale proto, ze jsem se otocil "kterej tuzer s ocipovanou oktavkou zase honi machry". Ejhle, ona to zlata 118d. Muze mit nekdo 1000 duvodu, proc radsi naftu, nez benzin a ja jich muzu spoustu chapat, ale to jeste neznamena, ze nekomu budu verit, ze to jezdi potichu. Ale z5 k jagu, kombinace pricka a diesel je opravdu nedustojna, aspon pro me. Netesim se na chvili, kdy me mine prvni XJ 2.7 ropa, netesim...
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 12:09
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Jo... Potichu nafta nejezdí, jezdí ovšem velmi kultivovaně... v porovnání s naftou před deseti léty... s benzínem se zvuk nedá porovnávat. Ale je nutno také říci, že uvnitř premiového segmentu (ale i třeba ve Focusu) je ten projev motoru již velmi akceptovatelný. Naposledy jsem jel třílitr naftu v Q7... již jsem to tu psal - málokdo, koho povezeš, by ti řekl, že jede na naftě... Zvenku to ovšem registruješ.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 12:31
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Uvnitř to pomalu nepoznáš ani v Mazdě 3...
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 12:39
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
V té jsem nejel, ale počítám, že to bude stejné jako ve Focusu...
neregistrovaný "Free"
3. 8. 2006 13:13
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Tak XJ 2,7d není ve vnitř poznat i když to beru jako z nouze cnost osobně jsem zvědavý na 3,6d (pokud bude a asi bude). Pokud někdo chce disel ať má tu možnost 8-s, ale mne ať do toho netahá. Mimochodem kupoval Land Rovera koupím naftu a neváhám :-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 14:34
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Ani v S-Typu to nepoznas. Ja dokonce tvrdim, ze je 2,7d v S-Typu lepsi nez 3,0 benzin.
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 14:37
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Jestli se ten HDI v reálu projevuje tak jako na videu u testu XJ6D tak je to jasné. V tak autě velikosti S-Type se objem 3,0 neslučuje se slovem dynamický.
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 14:40
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
XJ je jeste vetsi, ale starsne lehounky, takze tam je ta 2,7d jeste lepsi. Osobne taky preferuju V8, ale jeste porad si Jag na sestavu motorizaci nemusi narikat. Jsou na ton jini hur.
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 15:52
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Já jsem příznivcem britské klasiky - I6 nebo V12. Ale je fakt že ty osmiválce jsou špičkové (podle toho co jsem četl) ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:55
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Jasne, ale clovek musi brat co je. Ja neco s XJ8 pojezdil, i S-Typa R potrapil a nemuzu rict kriveho slova;-)
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 16:15
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
No známý teď bude asi kupovat Jaga 3.0 z 2003 (nevím jestli XJ, S nebo X) a otec mu na to má půjčovat nějakou hotovost, takže se těším až se povozím ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:28
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Napis na mail a muzeme nekdy zrealizovat projizdku. Pokud te ovsem "Mondeo" neurazi;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 22:22
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
já jen čekám až se mi taky ozveš...ty jedna projížďko >:D
neregistrovaný "mates"
4. 8. 2006 07:25
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Vsak se neboj. Taky jsem na to myslel, ze bych vas vzal jednim vrzem;-) Zacni lestit Legacy;-)
neregistrovaný "Jacobs"
4. 8. 2006 08:35
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Prohlasuji ze 2,7D v XJ je naprosto uchvacujici motor :-) . Jinak uz mas auto ze servisu? Co ti tam tedy provedli?
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 14:33
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Nafta v X-Typu mi nevadi, co me ale dokonale sere je, ze je to predokolka:-( Jinak takovy traktor to prece jen neni! Nestal nekde vedle uzasny novy apostol 2.0TDI?:-)
neregistrovaný "Free"
3. 8. 2006 14:37
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Zase naštěstí se dá jako 4x4 i když ne d.
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 14:44
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Prave. Klasika nebo 4x4 je OK, ale proc sakra predokolka?:-( To pokurvilo absolutne nejvic. Nafta byla nevyhnutna, to se da vydrzet, navic neni nijak tragicka, ale ta predokolka byla kravina az do nebe!:-(
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 15:43
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Myslim, ze na tu otazkou si muzes odpovedet i sam ;-) "Proc predokolka - protoze Mondeo". Vic netreba rikat (vim, ze tobe ten zaklad v Mondeu nevadi, ale tohle je prece jeden z tech nejmarkantnejsich pruseru tehle rady). /// Jinak rachtajici Prasat 2.0 TDI me nicim neprekvapi, jsem na to zvyklej, stejne jako na ostatni konfekci. Ale kadle-kadle Jaguar (nebo vcera ta 118d), to uz pozornost pritahne (a kdyz pak clovek vidi, ze je to kombik s mrizi... ;-\ ).
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:57
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Kdepak Mondeo, penize a managersky rozhodnuti nejakyho chytraka, ktery vcera jeste sefoval papirnam:-( Ani Jag ani BMW nemaji naftu kadle-kadle. To je vymozenost, kterou plne ovlada vlkohradsky koncern;-)
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 16:11
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
No jasne, ale to rozhodnuti, o kterem pises, bylo: "vyvoj platformy pro novy maly Jaguar by bylo drahe. Kaslem na tradice a postavime to na Mondeu". /// Bohuzel, tuhle teorii nemuzu potvrdit. Hluk uvnitr je mozna lepsi, ale zvenku to neni zadna lahoda. Vsak neboj, taky kolem tebe jednou projede, az pujdes pesky. Pak napis ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:19
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Ja s tim i jezdil. Neni to ono, ale v pohode. To uz ten 2,0 benzin byl lepsi, ale opet predokolka:-( Ta jista spriznenost s Mondeem ostuda neni. A na aute to krome spinace svetel nijak nepoznas. Kazdy naftak ma zvenku ten "svuj" projev. O tom zadna. Taky nejsem zadny naftomilec. Ovsem jsou vyrobci, kteri ji umi udelat v ramci moznosti co nejlepsi. Na spici je BMW, proto mi tvoje zminka o BMW nafte prisla jaksi nepatricna.
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 16:28
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
Ja netvrdim, ze je to ostuda - ja jen tvrdim, ze je to duvod, proc je X-Type predokolka. Ze to neni poznat je vec jina, uz to ale (pro me) neni ono. To uz jsme ale resili a kdyz sis X-Type koupil, citis to jinak a navzajem se nepresvedcime. /// A zminka o BMW ti mozna prisla nepatricna, ale me ten silenej rachot 118ky prisel vcera taky nepatricnej, ani nevis jak (navic tusim sepo presne tuhle verzi ma a psal, ze je to v pohode - no mozna zevnitr, ale zvenku to byla fakt hruza, borec na to slapl za krizovatkou, jel na 99% na dvojku a randal jak prase (a to je to hodne rusna krizovatka). Kvuli normalnimu rachtani oktavky bych se neotocil, otocil jsem se prave proto, ze jsem cekal nacipovanou hruzu s milionem spojleru a chromovanyma doplnkama od Miloteku (hnus nejvetsi) - a ono to BMW...).
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 15:54
Re: DOBŘE INFORMOVANÝ ZDROJ
PS: dnes jsem se dival na tipcars.cz. Je tam naaaadherna XJS, sice jen sestivalec, ale (aspon na fotkach) dokonale zachovala. TO je Jaguar, jaky jsem mival rad a nad jakym jsem jako maly kluk slintal, kdyz s nim Tom Walkinshaw vyhraval na ME cestaku na starem brnenskem okruhu. Jestli bych chtel v garazi nejake evropske auto, pak vedle Ferrari 355 Berlinetta by to byl prave tenhle krasavec (idealne s V12). Jestli se na to budes divat, tak je to ve vinove (je jich tam vic a ne vsechny vypadaji tak zachovale).
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 10:38
Jen to ne!
Ať si Renault pro mě za mě fúzuje s Nissanem a GM, ale na Jaguar si musí nechat zajít chuť! Třeba je pan Leet rozumnej chlap a vysvětlí Billovi, že Jaguar je v PAG ten nejméně důležitý. Jak má potom generovat zisk? Když je tam na SUV/teréňáky Land Rover, na GT Aston a na všechno ostatní Volvo, co má sakra Jaguar vyrábět? Čím to že koncern funguje? Hierarchie VW-Audi-Lambo-Bentley-Bugatti je jasně daná ;-\ A ty dvě opravdu exklusivní značky limuzín co do PAG patří (Daimler a Lagonda) jako by ani neexistovaly.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
3. 8. 2006 10:40
bez titulku
tak něják se mi to nelíbí... ;-\ Nevím co kucí od Fordu dělají špatně nebo konkrétně Jaguar co dělá špatně... auta to rozhodně nebudou.. Ale pokud se probudil Land Rover, tak proč by se to nemohlo podařit Jagu? Není chyba ve vnímání značky? není ten krok k širším masám (dolů) sebe-destruktivní.. a co promo "georgeous"..? není to málo?.. nebo je to vlastně vůbec ono?! ;-\ asi by to chtělo v marketingu přitlačit na pilu, nebo jezdit na školení do vlkohradu.. a zapracovat.. prodej akcií myslím nepřinese dlouhodobé řešení, pokud to půjde beze změny dál... Nevím, rád bych si poslech názor někoho, kdo třeba o tom něco ví...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 11:08
Re: bez titulku
Já o tom sice nic nevím >:D ale rád ti napíši názor ;-) K autům jaguar... myslím nemužeme mít zásadní výhrady... jsou to auta Jaguar. Od počátku se ovšem nechytl X-Type... ještě si pamatuji na slogany - natrhneme tanga BMW... zde s tebou souhlasím, že vymezovat se takhle... to je předem prohranej boj. Do toho jdou nesmyslné názory, že jaguar je "vlastně" jenom převlečenej Ford... a někam do dáli ti začíná ujéždět vlak s těma jelenicema, skotskou a tvídovým sakem (Ortodoxní příznivec Jagu na auto,cz, ti nakonec napíše, že by si klíďo dal přepážku...) tak z toho je cesta velmi svízelná... Kudy? Jen důslednou profilací s akcentem na sportovní minulost, žádné kontravymezování proti konkurenci (která hergot... přece ani není)... a hýčkat tento klenot.
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2006 11:04
V Londynskom City...
...koluju vo financnych kruhoch dve mozne verzie. Prva: o Jaguar sa zaujima Smolenski. On ale podla mna nedokaze udrzat tak velku firmu ako Jaguar...a ak by Ford predal Jaguara, pochybujem, ze dokaze predlozit konkurencieschopnu ponuku k velkym koncernom (financne, know-how, aj rozvojovym planom). Druha je desivejsia: Ford vraj preda PAG ako celok, ale este pred tym z toho vyjme Volvo, kt. si ponecha. Aj na tomto "plane" je ale chybicka krasy: predal by Ford Land Rovera, ako vyrobcu SUV, kt. su v USA tak popularne (ale zas na druhu stranu: Ford ma SUV dost aj sam a LR v USA nehra nijak velku ulohu).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2006 11:09
Re: V Londynskom City...
...aha... a Renault uz skor zamietol kupu Jaguaru... takze on to na 90% nebude. ;-)
neregistrovaný "ciello"
3. 8. 2006 11:10
Re: V Londynskom City...
:-O .. na to čumím jako tele... Jestli takhle ford bere celý PAG, tak se moc nedivím, že nemá zájem jej dále "budovat".. ;-\
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 11:07
Kdo kupcem?
Dovolit jaguar si muze asi jen par automobilek, treba Toyota, ale kdo by stal o klasickou znacku podeprenou asijskym gigantem? M-B je ze hry, VW taky...zbyva BMW, ktere by nejen neuskodilo image, ale pomohlo i technologicky, snad jen horka vzpominka na Rover mi tam faliruje...
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2006 11:14
Re: Kdo kupcem?
Pochybujem, ze u BMW by takyto nakup presiel. 1.) obe znacky na trhu operuju v takmer rovnakom trhvom segmente, a ak by si konkurovali 2.) po nakupe Roveru asi neprejde sanovanie dalsej problemovej automobilky u dozornej rady 3.) BMW pripravuje obrovsku modelovu ofenzivu a asi nebude mat dostatok volnych zdrojov. Jedinymi kupcami, kt v tejto chvili prichadzaju v uvahu su Renault-Nissan (ak sa rozhodnu zablokovta kupu jaguaru nejakemu konkurentovi - ale inak vyhlasili, ze zaujem nemaju), Toyota, Honda....alebo nejaky spekulativny kapital, resp. cinsky vyrobca. ;-\
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2006 11:15
Re: Kdo kupcem?
Este by to teoreticky mohli chciet u PSA, ale oni su dost zdrzanlivy koncern...
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 11:23
Re: Kdo kupcem?
A co VW ? Jag je "viac" ako AUDI a "menej" ako Bentley. Ked uz chcu mat zastupenie v kazdej triede a segmente.
neregistrovaný "marcel"
6. 8. 2006 01:53
Re: Kdo kupcem?
marko ak by si mal cas a napisal mi ako to je s General motors , dost sa o to zaujimam, co by pomohlo Gm aby sa dostal opat na vyslnie , koli comu ma take problemi neviem to pochopit tak silna spolocnost.Moj mail je Marcel.tulis@inmail.sk dakujem ti za tvoje vysvetlenie.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 11:51
Re: Kdo kupcem?
A co kapitálově silný Hyundai? Hondu netipuju vůbec. To už spíš Toyotu.. ale zase na druhou stranu, k čemu Jag, když teď Evropu masíruje Lexem? Jaguar XJ Hybrid by asi mates nepřežil >:-[] Spíš bych se přikláněl k nějakejm Rusákům nebo Číně...
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 12:32
Re: Kdo kupcem?
A ses mrtvej, chlapecku!!! >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:13
Re: Kdo kupcem?
:yes: :yes: >:D
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 14:38
Re: Kdo kupcem?
Preziju kohokoliv, kdo se k te znacce bude chovat normalne. Porad si myslim, ze u Fordu v ramci PAG ma nejvetsi sanci neztratit nic z toho co ji tvori. No ale pokus by treba Hyundai zamakal, tak proc ne. Hlavne aby to nebyl pruser ala TVR. Rusakum nejak neverim. Prachu maji dost, to jo, ale zda se mi ze si mysli, ze to staci. A ono to kurevsky nestaci a uz vubec ne u znacek jako je TVR nebo neco z PAGu.
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 14:44
Re: Kdo kupcem?
Jo a Paja ma pravdu! Jsi mrtvej chlapecku!!!! >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 12:02
Re: Kdo kupcem?
Z dlouhodobého hlediska asi můžeme uvažovat jako o zájemcích jen u firem podnikajících v automobilovém průmyslu. Jsem rád že Renault to teda asi nebude. PSA bych taky viděl nerad. DaimlerChrysler by byla zajímavá možnost (už jenom kvůli té značce Daimler ;-) ) jenom nevím jestli by to finančně zvládl - Smart a komplikovaný nástup Dodge a Chrysler v EU asi odsaje dost prostředků na vývoj. Vůbec bych se nebál varianty VW, protože ten dokáže řídit hned několik prémiových/exklusivních značek bez kanibalismu a bez toho aby ty auta měly image "lepší VW". GM vymýšlí jak se svých značek spíš zbavit, takže portfolio asi nebude rozšiřovat, Fiat je rád že žije. Japonci by byli zajímavá varianta. Nissan ani Mazda nepadají v úvahu, ale třeba Toyota nebo Honda by to mohli zvládnout. Navíc Honda má zkušenosti s tím jak pozvedla Rover, takže tahle možnost by se mě docela zamlouvala. Největší pecka by ovšem bylo BMW. Nebál bych se toho, že Jag by stál proti BMW - to je dnešní problém Jagu. On totiž není konkurence BMW/MB/Audi, on je alternativa.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:20
Re: Kdo kupcem?
Zajímavý pohled. Možná to bude "divný", ale já bych snad po tom všem byl pro Hondu. Dobrá technika, nabízí auta, která Jaguar ze své podstaty nabízet nemůže, obě značky úplně jiné... Asi nejlepší volba. BMW by bylo fajn, jenže ten problém s výrazným překrýváním modelů tady je. A ani BMW nebude upozaďovat své modely na úkor Jaguaru, když do něj ještě dá tučnou sumu. Navíc by bylo dost zajímavé kdyby management BMW na vývoj nových modelů Jaguaru "nasadil Bangla" ;-) >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2006 13:22
Re: Kdo kupcem?
souhlasim; videl bych to na 1) uzdraveny Ford nebo 2) Honda
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 13:33
Re: Kdo kupcem?
Já bych se ani BMW nebál, myslím že by Jagu nechal dost prostoru pro jeho osobnost a technologicky by ho pozvedl - větší nabídka dieselů, navíc nejlepších co se dělají, možnost větších kubatur v top modelech. Vezmi si např. Mini a 1er - papírově dost podobný auta ale ještě jsem nezaregistroval že by někoho napadlo stavět je proti sobě. Myslím že podobně by na tom byl XJ, S-Type, XK případně další modelové řady (pokud by byly). Záměrně nezmiňuji X-type. To už je dnes bohužel ztracený případ :-(
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 14:20
Re: Kdo kupcem?
No, já se nebráním ani téhle variantě, jen nevím, jak by si BMW poradilo s XJ, protože současná generace už nebude mít jen evolučního nástupce a měl bych trochu obavu, co by BMW s XJ udělalo. Podívej na 7er. Taky se "nafoukla". Ale možná by to bylo naopak a BMW by se XJ snažilo "hnát" sportovnější cestou než 7er. To je ovšem otázka. Nad tím X-typem bych nesmutnil. 3er je prostě dál a X-Type je takový subtilní oproti trojce, přičemž by to mělo působit spíš naopak. Takže pokud by se v budoucnu nevyrábělo auto velikosti Xka, bylo by to dobře. Marko naznačoval před nějakou dobou, že budoucí S-Type má být myslím o něco menší, takže by směřoval mezi současné X a S. Uvidíme. Jestli to takhle půjde dál, tak by (s)nový S-Type měl vyrolovat co nejdřív, pokud to má být taková bomba a zamíchat s prodeji ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 14:34
Re: Kdo kupcem?
Zase ta chyba - všichni staví Jag proti Super Drei. Tak to není. Jag, Volvo, Alfa nebo Saab, eventuelne Cadillac jsou ALTERNATIVA. Oni nenabídnou to stejné, oni nabídnou něco jiného ale na stejné úrovni. Já osobně vidím v Jaguaru obrovský potenciál. Ta značka by zvládla sporotovní sedan (návrat ke kořenům XJ), další jeden až dva sedany, ať už větší nebo menší, kromě XK ještě jeden nebo dva sportovní modely, Daimler něco na způsob konceptu Corsica, top model XJ a vlastní ještě větší model.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 14:56
Re: Kdo kupcem?
Já chápu co myslíš! Jinak... Problém by se nezměnil - je to alternativa. To je chyba! Musíš to nazvat jako přímý konkurent. Prostě ten člověk musí sednout, a říct koupím buď 7er, A8, nebo XJ. Ne, že si řekne tak buď 7er nebo A8. A pak mu nějakej kamarád řekne a co XJ? Chápeš. Ti lidé o tom musí uvažovat rovnou. Samozřejmě bych nechtěl, aby v XJ jezdil kdejakej pablb, ale pár srdcařů prodeje nezachrání. Takže tak. BMW by muselo vpodstatě Jaguar vydržovat jako samostatnou značku, která mu, pokud by byla úspěšná, brala část prodejů. Pokud by neprodávala, tak co by s ní BMW dělalo. Ten koláč má nějakou velikost. No a záleží kolik z něj kdo ukrojí, když výseč pro Jaguar bude větší, než je teď, o stejně velký kus ubudou výseče BMW, MB, Audi, případně Cadillacu nebo Volva. Takže pokud by se BMW podařilo, aby většina toho úbytku byla u jeho vlastní konkurence, tak prosím. Ale pokud by část zákazníků BMW, třeba těch co nejsou srdcaři na BMW, ale uznávají jeho techniku, přešla k Jaguaru, pak by to IMO pro BMW nemělo žádný efekt.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:06
Re: Kdo kupcem?
Dobrá úvaha :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 15:59
Re: Kdo kupcem?
Úvaha zajímavá. No nemám to promyšlený do detailů a nejsem automotive manager (zatím ;-) ). Musel bych nad tím trošku dýl přemýšlet a na to teď nemám čas. Ale můj koncept značky Jaguar je jasný - jsou to srovnatelná auta s D3, nabídnou spoustu exklusivních prvků (když zákazník chce), má to sportovního ducha (taková tak přidrzlost britských aut - je to elegantní a konzervativní a přitom to může konkurovat kdejakému autu co se tváří drsně a rychle) a hlavně stojí to stejně nebo míň jako D3.
neregistrovaný "ciello"
3. 8. 2006 11:15
Re: Kdo kupcem?
nevím, jestli by jim (bmw) koupě Jaguáru něják prospěla a něco přinesla... Rover kupovali s jasným cílem.. něco postavit a využít potenciál portfolia - tzn pohon všech kol od Land Roveru.. atd.. takže jaguar samotnej.. hmm.. nevím nevím.. a brát si zpět i Land Rover.. ;-\
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 11:16
Re: Kdo kupcem?
BMW uz pekne ozivilo jedneho typickeho anglicana - Mini - ale JAG by im asi pekne liezol do kapusty. X S a XJ - viac menej priamy konkurenti pre 3 5 a 7.
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 12:35
Re: Kdo kupcem?
Tento segment neokupuje jen BMW a mohli by tim padem ukrojit vetsi cast kolace, navic si myslim, ze nejprimnejsi konkurenci vzhledem k momentalnimu postaveni firem a preferenci zakazniku je M-B.
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 13:00
Re: Kdo kupcem?
Do Jagu by sa hodili dobre silne benzinove motory ktore bavoraci maju + BMW uz raz jedneho anglicana zachranilo takze volba je to dobra. Ak by to brali tak ze My bavoraci spolu s Jagom oslabime poziciu MB a Audi v tomto segmente tak by to bolo dobre spojenie. Ale ak by sa mali bavoraci "byt" s Jagom vzdy by jeden musel byt v uzadi - najskor JAG.
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 11:57
Re: Kdo kupcem?
Tuhle uvahu nechapu - a proc by mel nekdo stat o klasickou znacku, podeprenou americkym gigantem? Nebo evropskym?
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 12:34
Re: Kdo kupcem?
Nechapu? ;-\
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2006 13:10
Re: Kdo kupcem?
zeby proto, ze tradice vyroby automobilu v USA ci Evrope je porad cca dvojnasobna ve srovnani s tou asijskou? :o)
neregistrovaný "Skyline"
3. 8. 2006 15:48
Re: Kdo kupcem?
A to neco znamena?
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2006 16:40
Re: Kdo kupcem?
troufam si tvrdit, ze pro jisty druh zakazniku ano
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 05:34
Re: Kdo kupcem?
Pokud pro tebe neznamena znacka Jaguar jednu z nejdulezitejsich v ere automobilu, pak jsem Te mel zarazeneho asi jinde...to mne mrzi.
neregistrovaný "rs"
3. 8. 2006 12:41
...a co volvo ?
nevite jak je na tom volvo? patri taky fordu ale nikde se nepise o tom, co s nim ...ze by se mu teda darilo a ford ani nepomyslel na prodej ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 12:51
Re: ...a co volvo ?
Volvo není problematické... naopak... jede jak po másle... Každej novej model je trefa... S80... C70... nyní C30... příští rok XC 50... Myslím, že Volvo dělá Fordu radost.
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2006 13:12
Re: ...a co volvo ?
jj, co jsem tak Googlil, v roce 2005 byl v celym FoMoCo ztratovej jenom Jag & Ford Of N.A.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:25
Re: ...a co volvo ?
:yes:
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:07
ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
zejména zde... v zemi likvidacím a konkursům zaslíbené... jak je jednoduché, aby se jednoho rána vzbudil... a přečetl si zde zprávu - Rover není Rover... Takže jestliže to Ford s Jaguarem nezvládne... bude to těžká rána... jo, protože prodej Jaguaru... to by byla velmi neperspektivní zpráva pro fandy... Zejména proto, že celé modelové portfolio Jagu je přece dokonalé... Nahoře to dobře píše Ciello... jak je možné, že Jag nefrčí? No... já píši, že portfolio je dokonalé... ovšem... je vůbec dokonalé? Říká se, že X-type byl krokem vedle... a co tedy měl Jag vyrábět? Jeřáby?
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:11
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
To si mi pěkně nahrál. Kdybych byl multitriliardář, koupil bych Jag a Tatru ;-) Pak bych dělal Tatrovky v sérii "J", které by měly čalounění ne nepodobné Jaguaru ;-)
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 13:23
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
A byl by i třínápravový JAG 148? >:D
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:25
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
Nebyl... protože bysme Kolegu utloukli heverama >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:29
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
Nevím, jestli si to velké K je tam záměrně, ale vážím si toho ;-) :-) :yes: ...i toho utlučení >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:44
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:28
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
To už asi ne, leda s výbavou Holzgas. >:-[] >:-[] Ale představa, že by se znova vyráběly i osobní Tatry mě láká... Technologii by sdílely s Jagem, cenově by byly níž, ale zároveň by přicházeli s novými prvky, které by pak zase zpětně adoptoval Jag (vyjma vzhledových pochopitelně). No a nákladní Tatry se tak nějak poskrovnu pořád vyrábí, nicméně větší objem výrovy by nebyl od věci, to je jasný..
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 13:35
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
Ani vzhledové prvky nezavrhuj, takové žebrování zadní kapoty ve stylu Pláteníkovy 613ky Mk2, by novým Jagům určitě slušely. >:D
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:45
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
Pláteník >:D >:D seš pamětník... >:-[] :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 14:22
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
Tatry jsou nádherná auta a dá se říct, že je to jakási obdoba starých Citroenů, alespoň 603ky, 97 atd. Prostě taková avantgarda a dekadence na česko - německý způsob. ;-) :yes:
neregistrovaný "briza"
3. 8. 2006 13:46
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
Krome toho by Tatra mohla zavest novou kategorii BUV (Brutal Utility Vehicle) a vyuzit know-how svych nakladaku. Nejblizsi konkurent by byl Hummer.
neregistrovaný "Alex"
4. 8. 2006 09:08
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
Brutal utility vehicle :-))))) No ale špatný nápad to není, koupit Jaguar a celou Tatru i s nákladními auty.... Tak jako mě zamrzel konec výroby osobních tater, i konec Jaguaru bych asi oplakal..... Doufám, že se tak nestane....
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 13:30
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
Jo a je jistá možnost, že by se objevila "vyžraná" kočka s břichem až na zem... Jaguar XJ VDP 8x8 KOLOS. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Dinar"
3. 8. 2006 13:35
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 13:49
Re: ČLOVĚKA AŽ MRAZÍ
Na to ti snadno odpovím. Před 10-12 lety když přišla X300 tak to byla bomba. Byl jsem ještě malý ale pamatuju si, že bylo ve filmech, na kartičkách, v nějakým německým seriálu o jakýmsi zámku... a byl to vůz. Měl šestiválce, dvanáctiválec, výbavu Sport, Sovereign. To bylo auto snů, mých snů. Pak do stejnýho kabátu dali úplně jinou techniku, to se značka nějak ztratila z mého zájmu (možná jsem nebyl sám). A teď mají X350 - opět o velký kus propracovanější auto ale image se nám nějak vytrácí. Máloco má dneska tolik vymožeností (hliníková karosérie, hořčíkové díly, nýtovaní, adaptivní podvozek...) ale to auto vypadá jako decentní facelift jeho předchůdce. Je opravdu pěkný, ale potenciální klient, který se v tom moc neorientuje vidí, že to auto vypadá celou dobu skoro stejně. V tom bude z hlediska prodejnosti ta chyba.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 13:44
COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
to bych ještě nějak přežil... ovšem když se na diskuzi lámou pílíře postojů... tohle trávím těžko... Já si tu přečíst, že Skyline jde do Apoštola... sežral bych snad láhev skotský i se zátkou... nebo Mari... kdyby už konečně přiznal, že Vectra OPC je jen rychlejší párek v rohlíku... a co takovej King... v Golfu... to by bylo... Nebo lones... kdyby snědl zaživa jednoho Forda F... No... prostě jsou pilíře, na které se mohu při diskuzi spolehnout... vím třeba, že mě ZZ vždycky podrží náruč, když píšu o Lexu... vlastně ne náruč... co mi to vlastně ZZ vždycky drží? ;-) Nebo nastavuje?... No... nebo Dinar... umí napsat... i přes to, že tužku prostrkuje skrzevá pletivo N1... ale prostě... bravo jinakosti... to by bylo, abychom tu psali jen oslavný ódy na GURU... na to tu stačí jeden... ani nevím, jakej má nick... Jenže... když tu pilíř ostrovních tradic, co nosí prej i zelený tanga... nevím, ZZ může potvrdit či vyvrátit... tak když tu takovej "jaguarpilíř" veřejně prohlásí, že si umí představit, že jezdí v X-typu combi na přepážce... to se, pánové, fakt něco děje. Proti tomu je zpráva o problémech Fordu s jagem... vlažnej čajíček... nakonec... možná... znáš přece tu legendární sci-fi povídku o cestování v čase a nedopatřením zašlápnutém třetihorním motýlu... nakonec tedy, aby mates nevyvoal touhle svou zprávou, tím svým přiznáním o přepážce lavinu, která doběhne až na světový burzy... nebo že by se už stalo?... P.S. Jaguara bych si ještě dnes koupil... ale matesa... ne. Myslím, že by to měl odvolat... jinak doporučuju nosit tanga i ponožky v růžový... matesi. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
98
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:06
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Milanku, podivej se. Jasne jsem ti rekl, ze pokud nemas nic k veci, tak me mas vynechat! To pochopi i muj susak na pradlo, tobe bych to asi musel namlatit heverem do palice (on mel mozna nakonec svihak pravdu). Jak sis zajiste vsimnul, tak jsem ze zadneho sveho postoje neslevil ani jsem neobratil. K prepazce v X-Typu jsem se vyjadroval vzdy stejne. Nevadi mi a chapu to. Take jasne zaznelo, ze se mi kombi nelibi. Moc dobre vis, ze mam sedan v 3.0 a max vybave. Takze si nech svoje plky od cesty. Pises, ze by sis Jaga koupil? Ty? Ty nikdy, protoze na to nemas koule!!! Ty tady meles stale neco o stylu a spolecnosti vyvolenych, ale sam bys nikdy nemel silu si toho Jaga v te sve high society obhajit! Takze zanech poucovani nekoho, kdo ty koule ma a vi moc dobre, jak je to tezky a co to s sebou nese. Nic odvolavat nebudu a klidne si vezmu krajkovy pradlo. Tobe po tom nic neni. Mam pro tebe jedno doporuceni, starej se hlavne o svoje zalezitosti a aspon jednou se pokus prevest ty svoje plky o stylu a zivote do praktickeho zivota. PS: Nejsem ani ZZ, ani Skyline, ani Radio, ani spousta jinych, ktery uz jsi "poctil" svym zajmem. Aby sis neukousnul vetsi sousto, nez jaky jsi schopen ve sve nevymachane tlame sezmoulat.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:21
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
>:D Nemusíš se tak (na sebe) zlobit, matesi... já jen reaguji na to, cos napsal. Nemyslím si také, že ty jediný by ses tu mohl na diskuzi vyjadřovat ke kdekomu a ke kdečemu, a jiný nick ne. To je prostě daň svobody... svobodně psát. Až tu napíšu, že si umím představit, jak valím Astona na N1... pak mě roztrhej za krvesmilstvo... Zatím je to tedy na ta růžová tanga... myslím u tebe... A, hele, trochu úsměvu... do toho Jaguara... koule nekoule. P.S. čekám na to odvolání... je to totiž od tebe neudržitelná myšlénka... tedy, já doufám, že to pochopíš ;-)
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 15:24
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Nerad bych se do toho michal, ale AM, ktery dela pouze kupe, je neco jineho nez Jag v combi. Pokud ta moznost je, jsem take za to ji vyuzit. A souvislost prepazka vs. tanga? Nechapu...
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:28
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Vím v jakých mutacích se dělá Aston... to byl fór, fórek... od včerejška se nějak málo směješ...
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:33
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Ta tanga... fór, fórek... jako že prej mates nosí zelený tanga... tak nahoře píšu, že když toleruje v X-type N1... doporučuju mu jinou barvu - růžovou, modrou, to máš fuk jakou, prostě hlavně ne zelenou... ty máš ale vedení... :-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:36
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Kdyz picovinu napise on , tak je to zajiste bajecny vtip. Jen kdyby to udelal jiny, to by bylo revu a poucovani.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:36
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Že by pokání? :-) ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:12
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Az se pujdes nekoho zeptat na vyznam slova myslenka, tak nemarni cas a rovnou se ho zeptej i na vyznam slova idi0t. Bude se ti to hodit.
3. 8. 2006 19:26
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
>:-[]
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:30
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Jsem naprosto klidny. Klidne bych ti udelal lobotomii lzici a ani bys to nepoznal. Ale ono by to vlastne neslo. Tak nejaky jiny chirurgicky zakrok. Pis si co chces. Tuhle diskusi jsme vedli pod jinym clankem a uzavreli jsme ji. Tak vubec nechapu, proc o tom znova zacinas. Kolovwrat syndrom? Kdyby to udelal nekdo jiny, tak budes zase kazat moralku, ze? Koule, nekoule? Ale drahousku, o tech koulich to prave je! Ja je mam, ty ne!!!! Ty mas kouli maximalne plnou hubu, teda pokud si do ni zrovna sam neseres. Odvolani?? Ja ti neco takovyho dluzim? Pokud si dobre pamatuju, tak jediny odvolani, na ktery se tu ceka je tvoje napadnuti Skylina! PS: Nech si od nekoho vysvetlit, co to slovo myslenka vlastne v realu znamena. Budes to pak min pouzivat, jako to slovo a naopak vic to co vlastne znamena.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:39
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
:-) tedy, vidím, že jsem ťal do velmi živého. Je mi jasné, že by sis za tu přepážkovou neuváženost nejraději fakt vyměnil tanga >:D ;-) ale věřím, že to časem zvládnem. Hele, nemáš v tom svém textu nějak překoulováno? >:-[] Že bych se pokusil o psychoanlýzu? Klid, matesi... je to velmi lehká, odpolední diskuze na téma Jaguar, přepážka a... koule, chceš-li. A tak jí také chápej... jen... tak trochu... jsi se mi vzdálil, coby milovník Jagů, ale já vím, že je ti úplně jedno. Mě také ;-) P.S. Nebuď prosím sprostý... :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 15:51
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
V zivote uz jsem udelal neuvazenosti... Ale prepazka to rozhodne nebyla. Chapu ze tvoje logika a vyjadrovani je znacne pokrivena tim co delas a jsem ochoten to do urcite miry tolerovat. Ale uz jsi za hranici. Uz jednou to bylo na spadnuti, ted mas jeste porad sanci to ustat. Premyslej, pouzij cokoliv, cim bezne premyslis a udelej ten spravny zaver. Psychoallizu? Tvoje specialita - overIP? Vyhruzka, nabidka, nebo co to ma byt? Prekoulovano? Chapu, nekoho kdo je postrada muze i samotna existence kouli vyvest z rovnovahy. Ale vse se da zachranit. Pracuj na sobe a za par let se vypracujes. Makej a snaz se, vysledek se dostavi. Musis teda i naslouchat tem, kteri uz zkusenosti maji. Sprosty? Prosim te, kde jsem byl sprosty? Rekl jsem snad o tobe neco hanliveho? Nebo to ma byt priprava na dalsi prispevek, ve kterem bude opet jen hromadu balastu a nic konkretniho. Bude dalsi prispevek o slusnych slovech?
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:00
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Uklidni se, matesi... a přijmi už konečně to, žes mě opravdu velmi, velmi nemile překvapil svým harmonickým vztahem k X-type s přepážkou... nic víc v tom není. Prostě mi chvíli asi potrvá, než si te intuitivně v hlavě zařadím opět mezi upřímné jaguaristy... se srdcem na tom správném místě... zatím prostě to mám u tebe tak, že tě vidím se srdcem spadlým až do těch tang... nikoliv ovšem v zelené barvě... :-) :yes: Možná to bude přehlednější ve zkratce - pokud jsi pro mne byl dosud "Jaguarovej kovboj" v tom nejlepším významu toho slova... dnes tam k tomu navíc drnčí přepážka. Dost hlasitě ;-) :yes: Vím, máš to těď těžký... já jsem ovšem ten, kterej ti v tom drží palce... Ale nechci, abys mi tu sáhodlouze vysvětloval, že pravej jaguarovec jezdí s přepážkou. Oba víme jak je to správně... tak se nepřetahuj sám se sebou. :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:12
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Nenapominej me porad. Ani moje mama uz to nedela a dost dlouho. Hodnoty meho srdecniho tepu a krevniho tlaku by zajiste nadchly kazdeho lekare. Tak bud bez obav. GTI, tak ti nevim, jestli jsi blbej ,nebo analfabet ,nebo to delas schvalne. Mam tu ocitovat, co jsem o prepazce napsal, nebo si to dojdes o par clanku nize znovu precist? Nebylo tam nic o harmonickem vztahu!! Pouze pochopeni a teoreticke zvazovani, jestli bych to udelal. A teoreticky, jak jsem tam napsal, udelal. Stojim si za tim a nestydim se za to. Tobe, milanku, tobe za to ucty skladat nemusim. Nevim, proc se me a ostatnim, kteri to musi cist, snazis vnutit, ze me zajima, co si o me, mych nazorech a postojich myslis. Nezajima!!!! Taky me nezajima, kam me radis a jak se s moji existenci umis popasovat. Opet nezajima!!!! Co me vsak velmi zajima je, kdyz se o me 0 (nula , abys pochopil) jako ty otira, tim tvym nevybiravym zpusobem. Taky mi neni jedno, jestli soubojem s dalsim diskutujicim zase odradis lidi jako je treba Peytl a dalsi. To mi jedno neni a zajima me to!!!! Neslevim ti, tohle budes muset dotahnout do konce. Mimochodem, kde sis byl pro ten patent na rozum a pravdu? Zasel bych si 2x, abych ti vic rozumnel.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:24
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Znovu opakuji - mates pro mne již není ten pravej Jaguarkovboj... drnčí mu tam přepážka... Vím, bere tě to... i od nuly :-) ;-) ale tak to prostě je, nemohu si, matesi pomoci. Nehledej v tom fatální problém... jen mě to trochu zamrzelo... a proto píši, že si myslím, že to časem zvládnem... Myslím, že mi rozumíš, tedy zejména teď, velmi, velmi dobře... >:D ;-) tak klid... P.S. Opravdu bych dal "za matese" v tomhle ruku do ohně... to bych si dal... ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:36
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Znovu opakuji - nikoho nezajima, jaky pro tebe mates je nebo neni "kovboj"!!!!! Jestli si nemuzes pomoci, tak je cas vyhledat lekare. Vcasna pomoc od speciality ti usetri hromadu problemu v blizke budoucnosti. Naopak kazdeho zajima, co si vlastne myslis o sobe a kde beres mandat udilet druhym rady a kazat svoje moudra!!!! Nemyslis, jinak bys nedelal co delas, a nerozumim ti ,ani dobre ani spatne!!!! Nerozumim ti vubec!! V tech par prispevcich, ktere jsme si tu vymenili je spousta mych otazek a spousta tvych tezi. Je nacase alespon neco z toho vysvetlit! A klidne si u toho vysvetlovani muzes palit ruku zapalovacem.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:41
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
No, hele, nebyl bych si tím, co tu koho zajímá, tak jistej ;-) ale už toho nechme... já přijímám tvůj názor na N1 v X-typu... a vsunuju si ho do rubriky "mates". těžké... těžké... P.S. Matesi... dnes jsi svůj výkon zde za přepážku nedáš... ;-) :yes: Jdu se projet... tedy bez přepážky... tobě doporučuju to samé... třeba tě to uklidní... :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:46
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Ale? A ja mel dojem, ze ty vis naprosto presne uplne vsechno. I co koho zajima nebo ne. Vsun si muj nazor kam chces. Treba tam, kde mam ja zasunuty tvuj nazor na me. Muj vykon? Kdepak se stala chyba? Pouc me, at pri dalsich vykonech muzu mit aspon pocit, ze by se daly dat za prepazku. Jen bez a premyslej.Jak rika Bolek v tem kultovnim filmu "val, val..." A ze soucitu nad tebou ti znovu povim velke tajemstvi. Sedan, drahousku, sedan prepazku opravdu, ale opravdu nema.
3. 8. 2006 19:25
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
To já přece vím. Já také píši o tvém příspěvku, v němž jsi připusril, že kdybys jel na combi... že bys tam přepážku i trávil.
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:47
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Tak ja se ocituji, aby jsi v tom nemel zmatek. Ty mas potize s pameti, to uz je zname. Teda nejen s pameti, ale i s priznanim chyby. Takze ona citace : "Takze pokud o me Jag bude stat, ja budu potrebovat kombi, Jag bude mit takove, ktere bych chtel a tenhle stat bude takovy jako je, tak si koupim s prepazkou!" . Teto vete predchazela veta o tom, ze stavajici jedine kombi, ktere Jaguar nabizi se mi nelibi. Muzu ti sem dat i tuhle citaci. Takze z toho co jsem napsal je naprosto zrejme komukoliv, diteti, dospelemu cloveku, zensky, buzikovi, politikovi, advokatovi, cvicenemu psu, proste kazdemu, ze to byla cira spekulace typu, co by bylo kdyby. Neni to slozite, klidne si to slabikuj cely vecer, nebo popros nekoho doma, aby ti s tim pomohl. Pro jistotu znovu zopakuji, za stavajicich podminek s prepazkou zadny moralni ani technicky problem nemam! Ve svem aute prepazku nemam, ani o aute s prepazkou neuvazuji. Moc pismenek najednou, nebo uz ti svita?
3. 8. 2006 20:35
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Ale to já přece vím... já píši o téhle jak ty říkáš - spekulaci... no, a protože tu jsi (pro mne - byl) klasickej jaguarovec... no tak takovémuto prohlášení nemohu nepřiznat váhu výstřely z Aurory... ;-) P.S. Osobně ti píšu, žes teď udělal hodně, abys to vybalancoval... Tedy, jak jsem už psal... myslím, že to zvládnem. ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 8. 2006 07:30
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
Ted jsem nedelal nic, baych neco vybalancovaval. Ted jsem udelal dost, abych ti trochu otevrel oci. Pristi krok bude, ze udelam dost, abych ti uz konencne nakopal *.
neregistrovaný "GTI"
4. 8. 2006 10:56
Re: COPAK VÝSLEDKY JAGUARU
:-) Jo? sobě, matesi... za tu neuváženost s přepážkou :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 15:11
Re: Teror?
Kvuli nazoru psat panflet???
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:27
Re: Teror?
Pamflet? Hanopis? Zbláznil ses? Trochu nadhledu... a úsměvu, prosím. Ano... boří se tu ikona srdcí... boří ji tu mates se svou představou o přepážkovém kovboji v X-type... mates... milovník (prý ;-) ) aguarů... Vím, vím... láska má různé podoby... ale za "úchyla" jsem matese dosud neměl důvod považovat :-) :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 15:55
Re: Teror?
Kurňa, jak nad tým tak přemýšlám, gde vlastně v Jagu ta přepážka je (předpokládám že sa jedná o sedan)??? Za první (tedy před druhou) řadou sedadel??? A to jak že by tam na těch zadních ziclách stréc matesů vozili svého vlkodava, a tu přepážku tam má proto, že gdyby to psisko mělo blbú náladu (což v naší zemi není až tak neobvylké), tož aby ho neťaflo do kebule, nebo co???
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:00
Re: Teror?
V X-typu v combi... je možná přepážka.
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 18:04
Re: Teror?
Tož to ja, v kombďku je možné ledacos, tedy i přepážka, to ale pak zas některé ledacos nejde.
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 16:08
Re: Teror?
...tomuhle druhu legrace asi vazne nerozumim...
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:14
Re: Teror?
No, to vidím.
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 16:12
Re: Teror?
GTI ty spoustu věcí vidíš idealisticky, taky v těchto souvislostech tvrdíš že když někdo nemá kapsy plný peněz tak ať jezdí hromadnou. Ale N1 neznamená že chci za každou cenu ušetřit. N1 je paskvil, který vymysleli ti experti na Malé Straně. Vychází to z předpokladu, že kdo podniká krade. Média to taky podporují - "uprchlý podnikatel Radovan Krejčíř", proboha co je to za podnikatele to je zloděj, lump a celkově pěknej *. Pak taky každý vidí jak se s těma penězma z daní nakládá - dotace, státní zakázky... A teď kupuješ na firmě auto - kombíka či suv a máš dilema. Kdybys žil v Německu tak nic neřešíš, prostě ho koupíš a jezdíš. Ale český zákon předpokládá, že kdo chce někam pracovně jezdit je kriminálník protože si ve služebních jízdách rozpočítá i soukromě najeté kilometry (přitom je možnost jezdit soukromě služebním vozem účetně řešitelná). Kdybys byl obyvatel SRN tak by sis nakonec možná i koupil takovou tu síťku co odděluje zavazadlový prostor od kabiny. Ale že žiješ tady tak se musíš rozhodnout - buď se neskolníš a dobrovolně dáš paroubkovcům 19% (u 5er to může být třeba i 300-400 tis.) nebo akceptuješ že tam budeš mít tu mříž a fólii na oknech.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:18
Re: Teror?
Jistě, o tom to je... A je jedno, kolik je to v nominálu, jde u těch předmětných kombi vždy o 19%. Někde jsem tu napsal větu, že je sice dnes těžké dělat legálně velkou vatu... ale sakra tak špatně na tom snad nejsme, aby nám Sobotka prznil vnitřky našich aut... ;-) :yes: jinak ta folie, je neprůhledná... vyzkoušej někde na letišti, jak se s tím pěkně couvá...
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:23
Re: Teror?
Couva se uplne normalne, jako s kazdym autem. Nevim, jak jsi na tom u toho sveho vozu, ale vetsina ostatnich ma zrcatka a parkovaci senzor. Takze pokud ti couvani a parkovani s kombi dela problem, tak si zaplat kondicni jizdy v autoskole.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:28
Re: Teror?
Couvá se s tím hrozně... není vidět šikmo vzad... a pokud couváš na zpětná zrcátka... asi zlozvyk z 1203ky ;-) vem kondice ty... zkušenej šofér položí pravačku na horní hranu opěradla pro spolujezdce... lehce vytočí trup a couvá... to je ovšem v N1 výrazně ztíženo...
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 16:37
Re: Teror?
Jezdim v N1...a kdybych si mel vybrat zda usetrim ctvrt milionu a vrazim je do podnikani, nebo za ne budu mit dve treti bocni okna, vitezi u me prvni varianta.
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:43
Re: Teror?
U tebe zvítězí u mne nezvítězila... Jak píšu... Sobotka mi nebude prznit vnitřek auta... nejde přece jen o folie... jde i o přepážku...
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 17:54
Re: Teror?
Ne jde o princip, nervbat penize do nenasytneho pytle...a cim vic lidi to pochopi, tim spis se nenazrana banda bude muset spokojit s tim co je, nezadluzovat, nekorumpovat, delat veci na odborne urovni a hlavne...nekrast, kdyz je z ceho je to vzdy lehke...Delat z cloveka, ktery jezdi v N1 moralniho mrzaka je minimalne prezirave a nabubrele! :no:
3. 8. 2006 19:53
Re: Teror?
Nikdo z kovboje N1 nedělá morálního mrzáka.
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 05:36
Re: Teror?
A co jsi tu psal o matesovi? Myslim, ze dnes uz tu omluvu dluzis...Satlo by to za to, ver mi.
neregistrovaný "GTI"
4. 8. 2006 10:54
Re: Teror?
A co jsem tu psal?
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 11:17
Re: Teror?
>:D Dobra otazka, viz. vyse...My uz se tu nevenujeme autum, ale osobnim problemum a nicnerikajicim putkam. ;-\
neregistrovaný "GTI"
4. 8. 2006 12:18
Re: Teror?
Ty z toho děláš aféru, já napsal jen, co mě hóódně překvapilo ;-) Nebo snad chceš tvrdit, že když tu napíšu, že GURU nestojí za nic... neobjeví se tu ani jedna reakce s nadpisem - GTI má úpal? :-) Tak klid... je to jen o přehnané vztahovačnosti jistých jagjedinců... :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:38
Re: Teror?
No jo vlastne, promin, ja zapomnel, ze ty jsi ten jediny zkuseny a spravny sofer ;-\ Je mi jasny s cim mas v N1 problem. Bud mas tak siroky ramena, ze kdyz se otocis tak drhnes o prepazku, nebo mas uz tak vytahanou hubu od tech svych vyplodu, ze ti o prepazku drhne sanice. a nebo b je sprave?
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 16:44
Re: Teror?
:-) No... ještě vím, jak se couvá... :-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 16:47
Re: Teror?
Tak a nebo b? Nebo zase nic? c ,vid? Zase nic :no:
neregistrovaný "hoborg"
3. 8. 2006 16:52
Re: Teror?
naopak. zkusenej ridic couva pres zrcatka a nemusi se kvuli tomu otacet. pres zrcatka je to samozrejme slozitejsi, musis to mit najezdeny, a malokdo to umi. (ja teda ne, jsem linej si to nacvicit) ale zase zasnu jaky blbosti dokazes vyplodit aby sis pripadal jako ten spravnej a zkusenej "sofer"
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 18:09
Re: Teror?
Tož já sem měl jednou jakésik bloklé krční ploténky či co, tož sem byl nějej čas nucenej cófat na špígle, no a už mně to zvostalo - ne teda ty hin ploténky (zaplaťbuh) ale to cófání.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 18:29
Re: Teror?
:no: To jsou zase kecy: "Jak to dělám JÁ, tak je to jedině správné a tak se to má dělat" :no: :no: Každej kamioňák je tedy nezkušená nula, couvá přes zrcátka. Naopak! Couvání přes zrcátka je náročnější a dovolí si ho pouze vyježděnej řidič. Navíc, nevím, co bych vzadu sledoval otočenou hlavou, když mám tři zrcátka (z toho jedno velkoryse panoramatické) a parkovací senzory... :-!
3. 8. 2006 19:30
Re: Teror?
Velmi špatně... kamioňák musí couvat na zrcátka. Tedy, že neumíš couvat... to mě překvapuje. Fakt. V osobáku couvaj na zrcátka dědkové v kloubouku...
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:37
Re: Teror?
V životě jsi mě neviděl osobně, natož pak řídit, ale víš, že neumím couvat... Hmmm, ty jsi vážně odborník. Řídils někdy FIATa? ;-\ PS: Běž s těma svejma moudrama už vážně do * :no:
3. 8. 2006 19:51
Re: Teror?
ZZ, jestli mi chceš tvrdit, že couváš na zpětná zrcátka... tak si ze mě děláš buďto srandu, nebo jsi nikdy necoval... Hergot, tys nikdy nejel autem 50 metrů v jednosměrce pozpátku? Co to píšeš?
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:59
Re: Teror?
POkud tě to vážně tak moc zajímá a nedá ti to spát, tak ti s klidným srdcem mohu napsat, že umím couvat, jak na zrcátka, tak s pravačkou na sedadle spolujezdce. Dle situace volím vhodnější / příjemnější způsob. Jak to děláš ty? Výhradně s otočenou hlavou? Zvládneš odpovědět alespoň na takovou banalitu, nebo budeš zase mlžit a psát pohádky?
3. 8. 2006 20:29
Re: Teror?
Konečně... odpovím ti také upřímně - 99% otočka, 1% zpětný - zpravidla jen nějakej doťuk. Ale, viděl jsi Bullitta, nebo Francouzskou spojku... tedy jde-li to na krev, pak jedině systém "otočka" ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 21:00
Re: Teror?
Na krev couváš asi tak často, jako potkáváš auta projíždět zatáčky bokem... ;-\
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 17:07
Re: Teror?
Ked ti vadi tmava folia tak sa obrat na importera nech vybavi ciru bezpecnostnu (v SR to tak mame - Passat v N1 ma len ciru bezpecnostnu foliu). A ze ti vadi mreza ze nemozes vyuzit sklapatelne sedadla ? Zase sa obrat na importera. V SR mas sklapatelnu dolnu cast mreze takze ziaden problem. Ze ti tam drci mreza ? Zase sa obrat na importera nech zabezpeci firmu ktora to namontuje tak aby nedrncala. Problemy treba riesit - nie sa stazovat ze sa neda. A povazovat niekoho kto ma N1 len preto ze nie je ochotny davat pekny balik prachov darmozracom co si to rozdelia oklukami do vlastnych vrecak je ako som ti uz naznacil - snobstvo.
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 17:10
Re: Teror?
Poslednu vetu mi nejako odseklo chcel som povedat : A povazovat niekoho kto ma N1 za nieco menej (prepazkovej kovboj), len preto ze nie je ochotny davat pekny balik prachov darmozracom co si to rozdelia oklukami do vlastnych vrecak, je ako som ti uz naznacil - snobstvo.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 17:31
Re: Teror?
:yes: Samozřejmě je to kravwina. Ta folie není neprůhledná, je tmavá. Propustnost světla má. Nejedná se o žádnou tapetu, co se tu snaží tvrdit GTI :no:
3. 8. 2006 19:30
Re: Teror?
Folie je neprůhledná.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:38
Re: Teror?
Tvoje mysl je neprůhledná...
3. 8. 2006 19:49
Re: Teror?
Tak se běž podívat... zatmavené folie je dodo (dodělej doma)... a až ti na to přijdou (a že to kontrolujou), je to drahý... o dodanění. Mimochodem, jak jsem nahoře psal, že se jedu projet... zastavil jsem na parkovišti a šel si nakoupit... vedle mě náhodou zastavil kovboj N1 s Renaultem... a já se krčil a koukal mu do auta (je to fakt neprůhledné)... on na mě koukal jako bych mu auto chtěl ukrást :-) No, vypadal jsem určitě zajímavě :-)
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 20:02
Re: Teror?
Mozno vy tam mate nejaku tmavu. My pouzivame ciru bezpecnostnu foliu - cira znamena uplne priehladna - taka ktoru si ani nevsimnes. Je chybou vasho importera ze nevychadza zakaznikom v ustrety tak ako slovensky importer. Podobne je to aj s tou prepazkou - s moznostou sklopenia jej casti.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:08
Re: Teror?
Jaké dodo? Vyndej si to dildo a pak začni myslet. Máš odkrvenej mozek. Jel jsi někdy v limuzíně? Viděl jsi do ní z venku? Viděl jsi z ní ven? Nebo mi chceš tvrdit, že to byla neprůhledná folie? :no: PS: Ty si myslíš, že všechna ta SUV se zatmavenými skly jsou nějaký home made? Že frajer koupí manželce XC90, ta zajede na první pumpu, koupí folie a když odveze děti do školky, tak si na zadní okna nalepí folie?? To jsi vážně tak pitomej??
3. 8. 2006 20:15
Re: Teror?
Píši ti pomalu - zevnitř není vidět ven. Jde o tmavou oboustranně neprůhlednou folii... Právě proto, jak jsem to dnes ověřoval, na mě koukal ten majitel podezřele :-) Koukal jsem od předu šikmo dozadu... vidíš, že nejsem úplně blbej >:D P.S. Opravdu je to neprůhledné i zevnitř ven.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:18
Re: Teror?
Úplně ne... ;-\
3. 8. 2006 20:24
Re: Teror?
To je marný... héj, nemá tu někdo sekeru :-)
neregistrovaný "Jozki"
3. 8. 2006 20:23
Re: Teror?
No vies GTI nie je to nahodou tym ... co si uz aj sam neraz spomenul ... ako by som to aby si sa neurazil ;-) ... no ... vekom ? >:-[] Predsa len cim starsi tym horsie vidi. A to aj do spetakov. ;-)
3. 8. 2006 20:26
Re: Teror?
Hele, hele, hele ;-) čo raz vidím, to nezapomenem :-) Čo nevidím... to nevidím >:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 17:36
Re: Teror?
No já bych souhlasil.. ALE. Jedna věc je, když někdo nenakrmí za Fabii a druhá věc je, pokud by si měl mít polepený Jaguar (teď se nebavím o přepážce) nebo BMW nebo jinou prémiovou značku.
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 17:56
Re: Teror?
Spousta lidi si na to nalepi nebo prida horsi veci, pak nechapu, proc ne folie, ktere Te na rozdil od zatmavenych oken vpredu v zasade neomezuji.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 18:11
Re: Teror?
Ano. Ale právě v tom je do jisté míry Jaguar výjmečný, tvoří to také jednu část z toho, proč ho mám rád, víc než jiné automobilky.. Kolik Jaguarů vidíš v tuningu? ...skoro žádný, sem tam jsem viděl fotku z netu, ale jinak nic. To jsou auta, na která nemusíš přidávat nic. Jsou jako sako co ti dokonale padne (tedy pokud si objednáš tu "správnou velikost"). Já se tu nepřu, ani netvrdím, že folie tě nějak omezují. Mě jde spíš o "vyšší" princip. Jaguar si přece nepořizuju jako "dodávku", to je prostě jako hladit kočku proti srsti. Tím vlastně padá i dost z charakteru Jaguaru. To je možná problém celýho Jaguaru - můj názor je takový, že ty auta nikdy neměla být tolik dostupná, resp. když už je to tak, že si nějakej balík řekne, koupim si Jaguara, to bude soused čumět, přitom neví př. ani co je to E-type, tak pak je hotovo! ;-\ :-( Kdyby neexistovala varianta N1, potažmo ani kombi, tak ten buran o tom ani nebude uvažovat a to je ten problém. Ten člověk si půjde koupit Jaguara jen aby "ukázal". Navíc celej problém je v tom, jak je v současné době nastaven zákon o odpisu DPH. Kdyby byl na 1,5 mega, tak se bude dělat XJ s přepážkou a foliema jen kvůli takovejmhle... To snad ne.
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 18:26
Re: Teror?
Charakter Jaguáru může padat z toho, že je kombi, nebo z toho že je to diesel, nebo z toho že je to předokolka. Ale rozhodně ne z toho, že si mohu odepsat DPH. Že se u nás v banánistánu plátci DPH zvýrazňují mříží a fóliema není můj problém. To se mám stydět, že podnikám? :-!
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 18:29
Re: Teror?
Chci tím říci, že to co vás 5ere, není přepážka, ale modelová politika dané značky. Já Jaguár nekurwím přepážkou, on se předokolkou X-type diesel kurwí sám. :-!
3. 8. 2006 19:45
Re: Teror?
Velmi ostře řečeno... akorát... problém je... ze se s tím nedá nesouhlasit.
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 19:54
Re: Teror?
Vím, taky proto nevidím žádný, ale opravdu žádný důvod pro jakékoliv napadání volby přepážky. A to i kdyby se dělal s přepážkou Veyron Variant. :-! Jasně, kopu za své N1 mužstvo, ale kupec, jeho volba, tak ta s tím opravdu nemá co dělat.
3. 8. 2006 20:05
Re: Teror?
Souhlas... vážím si někoho kdo má názor, umí ho napsat, a nemá při tom pěnu u pusy... Já mám na přepážku názor odlišnej, to ale neznamená, že tě kvůli tomu zavrhnu... Ani kvůli tomu nevrhnu... ;-) P.S. Víš... nezapomeň ze si pamatuji, cos mi napsal o své N1 asi před půl rokem ;-) ale... hlavní je, co mi odpovíš na otázku, zda by sis tam přepážku dal, i kdyby byla bez daňového zvýhodnění... ;-)
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 20:14
Re: Teror?
Tady přece nejde o to, zda-li bych si tam přepážku dal, nebo ne. Správná otázka by měla být: "Koupil by sis auto s takovou a makovou karoserií, i kdyby bylo bez daňového zvýhodnění?" Nebo: "Koupil by sis auto s takovou karoserií, i kdyby byla možnost uplatnit odpočet i na stejné auto s karoserií makovou?" Ta přepážka s tou volbou nemá vůbec co dělat. :-! Ohledně mé přepážky, myslím že jsem tehdy nadával, že mi kurwí variabilitu. Kurwí, pravda, nevěděl jsem tehdy že jsou i lepší přepážky.
3. 8. 2006 20:18
Re: Teror?
Přesně, pamatujem to oba :yes: No, píšeš to přesněji... a oba víme, že nekoupil...
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 20:34
Re: Teror?
Počkej, zrovna já bych tu karoserii právě koupil. I kdyby byl na sedany, či kupé možný odpočet. Kombi je má krevní skupina. I když já tedy osobně nyní nemám kombi, nicméně hodlám se k němu do dvou let vracet. :-!
3. 8. 2006 20:54
Re: Teror?
Také mám rád kombi. Jo, vím, karoserii jo, ale bez...
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 21:09
Re: Teror?
Kušuj, myslím že jsem to nahoře napsal dost jasně. :-!
3. 8. 2006 21:55
Re: Teror?
Tak to jsem to nějak jinak pochopil... přečtu ještě jednou.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 18:36
Re: Teror?
Jaguar v tuningu... Otázka je jinak. Kolik vidíš BMW v tuningu? Kolik vidíš BMW vůbec a kolik vidíš Jaguarů vůbec? A pak složení kupců Jagu: daleko konzervativnější klientela, která se nějakou "pozemskou" zábavou v tuningu vážně nezabývá. Folie na oknech nejsou žádný tuning!!! A já osobně tuningem neoznačuji, ani lehké kosmetické zvýraznění auta, resp. podtrhnutí výrazu = hezká alu, decentní spojler, pěknou koncovku výfuku, či sportovní vizualizační kit. Mluvím ale vážně jen o lehkých formách, nikoliv o MHC nebo kelímkách od jogurtu. Tuning jako takový pak u mě začíná u pružin, nastavování podvozku, úpravách brzd, motoru, ŘJ atd.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 19:19
Re: Teror?
Ano, v názoru na tuning i "tuning" se shodnem. Ano. Já nechtěl, aby to vypadalo, že folie, jsou tuning.. Co jsem tím chtěl říct snad (doufám) vyplynulo z dalších vět toho příspěvku.. Jinak, ano, novějších BMW v tuningu není vidět tolik. Ale starších jo. Kdežto Jaguar (až na vyjímky a XJ-S) skoro netuní nikdo. A oficiální je snad jen Arden, takže když si i vezmeš kolik firem se zabývá tuněním BMW, tak Jag je čistý jak dětská hnědka >:-[] ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:33
Re: Teror?
Jo, jasně. Já jen chtěl říct, že těch Jagů je hodně málo a že když je někdo koupí i jako dostupnou ojetinu, tak to není tuning-friendly osoba. Díkybohu! ;-) Jednou jsem viděl X-type ve sportovním kitu: prahy, decentní spojlery, byl v tmavě modré - fakt pěkný :yes: Jo a ten můj příspěvek nebyl oponentura ;-) jen takové další rozvinutí myšlenky :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 20:13
Re: Teror?
RoZZvíjíš správným směrem.. :-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:35
Re: Teror?
Tech tuneru, kteri to umi je vic. Jeste svycarsky Nothele (sbad to pisu spravne) a par dalsich. Projedu svoje "Oblibene" a dam ti linky. Jinak by ses divil, co lidi si na sveho Jaga koupi nejaky ten doplnek. At uz primo od Jagu nebo od tunera. Co mi rikali lidi ze servisu a co jsem mel moznost videt, tak toho neni malo. Jen je to jaksi vkusnejsi nez ona popularni police z Ikea pouzivana jako spojler na kufru;-) Ja mam treba jinou mrizku, leapera a par drobnosti. Na tom prvnim jsem si dokonce nechal vymenit cast stredoveho tunelu za jinou z novejsiho modelu. Jsem proste tuner! >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:40
Re: Teror?
To můžu potvrdit. Plyšovej volant hadr >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:56
Re: Teror?
>:-[] >:-[] Plysovej ocas. Nebud jak GTI, ktery nechape vyznam slov;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 20:08
Re: Teror?
>:-[] >:-[] ... To chceš říct, že sis koupil leapera made in germany, který má na místě očí malé diody a svítí?? >:D Tedy už mě to párkrát napadlo, že třeba na X-type jako nejvíc tuning-friendly by taková kočka se svítícíma očima byla asi fakt pěkná - já vim, kýč, ale já bych si jí tam dal (tedy radši než přepážku ;-)). Mě se líbí to, co Jaguar nabízí, tovární doplňky, ne explicitně, ale prostě líbí. Kola (stejně jsou to BBS), ten sport paket na X-type vypadá moc pěkně a imo v něm to auto vypadá líp. Já tak nějak totiž počítám, že když si člověk jde pro Jag, tak má automaticky vybráno, nebo vybere něco z příplatkový nabídky. U Jagu se vlastně dá mluvit o individualizaci. To jsem u jiné, srovnatelné značky nezaznamenal, že by sis mohl např. vybrat ze tří-čtyř druhů mřížek. BTW Co máš za mřížku? :-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:12
Re: Teror?
Leapera mam origo Jag, ale kdyby me tam nemeli radi, tak bych musel brat toho od Ardenu:-) Mrizku mam z modelu Sport. Ta z modelu Luxury se mi moc nelibila. Mas jeste tu fotku toho meho prvniho Jaga? Co kola? BBS ani nahodou a podle me tomu autu sedela jako zadna jina. A byl to "jen" Fondmetal;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 20:19
Re: Teror?
Já nemyslím BBS od BBS. Já myslím BBS pro Jaguar. Aspoň jsem měl za to, že kola (na min. XK(R)) dělal BBS. A ty víš, jak moc se mi líbí kola Detroit R. ;-) Na fotku kouknu, mám ji někde ve schránce.. :-) Rozumím tomu správně tak, že na X-type se běžně leaper nedává a tebe tam mají rádi, takže to šlo? ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 20:24
Re: Teror?
Jo koukám... Vybral si tehdy pěkný kola :-) :yes: Jo a btw. taky si mi napsal, že mi vyfotíš stávajícího, až ho umeješ... ;-) Nebo si ho ještě za ten rok nevydrbal >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:36
Re: Teror?
Mates se koupe jen o Vánocích ;-) PS: Máte nechutný zvyky si posílat fotečky, koloušci >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 23:43
Re: Teror?
No to že mates jo, to vim. Ale myslel jsem, že svýho plechovýho miláčka opečovává víc než sebe ;-)
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2006 06:48
Re: Teror?
Teď jsi mi připomněl: My letci, máme ocelové ptáky >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 8. 2006 07:24
Re: Teror?
Leaper se oficialne neda vubec koupit a neni jako doplnek pro zadne auto. U nas a myslim, ze vyjma Anglie, v cele Evrope.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 8. 2006 11:17
Re: Teror?
Aha!?! :-( :-O
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 18:54
Re: Teror?
:yes: :yes: :yes: Ono to lze i tady, ale spoustu veci z kresla u PC nezjistis. Navic kdyz nechces, tak je to skoro neresitelny.
neregistrovaný "Jazdec"
3. 8. 2006 14:17
nakoneiec japonec
... Marko tu napísal že PaG kúpia japaci(jedna z verzií).. Ja ju vidim realne. To by bolo to najlepsie s daných riesení. Teoreticky aj korejcov. A žial aj čínanov...A este aj ten ficov vladny program. No same "dobre" správy dnes
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 15:15
Jen počkej!
Tak nějak mně připadá že je moc vlků a málo zajíců. A tak asi holt někteří slabší vlkové bohužel zajdou hlady, i když jsou to vlastně kočky a bude to asi moc moc smutné ... anebo je sežere nějakej silnější vlk, a co z něj pak vyleze po "recyklaci" tak to tedy bůh suď. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cyrus smith"
3. 8. 2006 15:26
??
nezajímá mě jaguar a už vůbec mě netankuje nějakej ford ani vaše kovbojský přepážky ani nic. svět bude stejně nakonec plnej roztomilejch barevnejch kií picanto >:D :-| . co to ten jaguar vlastně bude jako vyrábět? čínský nudle nebo japonský hůlky na rejži..? dyť v tom dneska stejně jezdí už jen mates.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:29
Re: ??
>:D >:-[] :yes: je to smutný... ale přinejmenším na poměry v Česku jsi to vystihl dokonale :yes:
neregistrovaný "cyrus smith"
3. 8. 2006 15:42
Re: ??
to víš, navíc žiju v malým městě, kde má většina aut ještě motor na nesprávným místě (ale porsche to není) >:D
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2006 15:51
Re: ??
>:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 8. 2006 17:25
Dostanete ZZidana!!!
Zatímco díky matesovi jsem si odvodil, že GTI je psycholog.. Dostanete oba Zidana. >:-[] >:-[] ... ... ... ... ... Žokej Paul O'Neill dostal jednodenní trest za to, že ve Stratfordu udeřil koně hlavou do nosu. Britská média hned přirovnala O'Neillův čin k "hlavičce" Francouze Zinédina Zidana ve finále fotbalového mistrovství světa do hrudi Itala Marka Materazziho. "Žokej dal koni 'Zidana'," psaly deníky za kanálem La Manche.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "michal"
3. 8. 2006 18:06
Re: Dostanete ZZidana!!!
Ja si myslim,ze problem Fordu je v cene a danom produkte.Zakaznici si mozu vybrat auta,ktore im daju lepsi pomer ceny k uzitkovej hodnote.Cena ropy stupa a nezlepsi sa to,kupuju sa auta s mensou spotrebou,s mensimi nakladmi,s vacsou spolahlivostou a mensou cenou.Preto korejske auta,cenou a zvysuju predaj.
Ford sa musi prisposobit meniacemu sa trhu,drasticky znizit naklady,aby vyrabal lacnejsie,obmenit portfolio aut a snazit sa zvysit reklamu a znizovat ceny na vsetkych trhoch,cize dat za cenu co najviac hodnoty,ako sa to snazi v poslednom case Hyundai,ktoreho predaje v USA stupaju.Bude to problem riesit pre vysoke vyrobne a mzdove naklady.Nic vsak automobilke nebrani presuvat vyrobu do krajin s lacnejsiou pracovnou silou ako to robia ini vyrobcovia.Podla mna sa Ford pomaly a s tazkostami spamata,ale Jaguar uz asi nie a obavam sa,ze dopadne ako Rover a najskor ho kupia Cinania.
Jaguar nedokaze konkurovat BMW,ani Mercedesu,nema taku image,tiez ho kazdy mozno aj trochu nepravom berie za prezleceny Ford.Casy gentlemanov asi koncia.
Volvo ma silne zazemie v severnej Europe ako synonymum pre bezpecnost a solidnost,nieco ako seversky mercedes.Okrem toho v poslednom case hodne zlepsil design.Jaguar nebude mat taky siroky trh.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 18:25
Re: Dostanete ZZidana!!!
Ta dvojitá "zet" všude mě už děsí >:-[] ;-)
3. 8. 2006 19:32
Re: Dostanete ZZidana!!!
>:-[]
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:06
Debata
Chci podekovat vsem diskutujicim!!!! Pod clankem o Jaguaru se jeste nikdy neseslo tolik prispevku k veci, ktere maji hlavu i patu :yes: Odvozuju z toho, ze v dobe, kdy je situace opravdu kriticka se ukazuje, ze Jaguar neni znacka, ktera by Vam byla ukradena :yes: Az na jednu obvyklou vyjimku a me se vsichni venovali tematu, vec veru nevidana :yes: A na zaver prijmete moji omluvu za velmi OT vsuvku s onim panem, ale situace si to zadala ;-\
Rozbalit vlákno
20
3. 8. 2006 19:34
Re: Debata
To vypadá, že tu reprezentuješ nějakej všehomír >:D Hele, nezapomeň takhle uzavírat každou diskuzi... možná ti tu začnem i vykat >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:52
Re: Debata
Dekoval jsem dikutujicim, ne vysirajicim!!! Opet nechapes vyznam slov!! Abych pouzil tvoji terminologii, ktery snad rozumis, tak ti rikam NEPRISKAKUJ k prispevkum, ktery se te netykaji jako nejaky buzik!
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:54
Re: Debata
>:-[] :yes: Ani nevim proč, ale právě jsem si vzpomněl na sto mrtvejch právníků na dně moře ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:58
Re: Debata
Jo, tomu se rika dobra zprava! Dneska by bodla;-)
3. 8. 2006 20:11
Re: Debata
Nebozezy maj v OBI ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:15
Re: Debata
Vazne bys ode me chtel tu lobotomii? Je ji jeste na cem delat?
3. 8. 2006 20:22
Re: Debata
Hory materiálu >:D
3. 8. 2006 19:56
Re: Debata
Koukám, žes v ráži... kdybych měl v autě přepážku, tak tě do ni dnes zavřu :-) Ne, myslím to nahoře vážně... když tu jako budeš teď vystupovat v roli uklidňujícího rabína... že jako bychom ti tu mohli začít vykat... na důkaz uctívání "tátyJaguara"... P.S. Ty sis dnes dal s tou přepážkou ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:02
Re: Debata
V mem podekovani ostatnim (ne tobe) nebylo nic uklidnujiciho ani kazajiciho. Na tatku vsech je tu jiny expert - ty. S prepazkou jsem si nedal, jediny, kdo ji ma obtisknutou na svym ksichtu jsi ty. A nejen ode me, ale od vsech. Jen si to pozorne preslabikuj, treba takovy Jozki, velmi poucne.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:02
Re: Debata
Myslím, že bys měl téma přepážka už opustit. Někdo by si mohl začít myslet, že se ti se zaraženou přepážkou bude hůř dýchat...
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:26
Re: Debata
No, zkus si doma otevřít knihu anatomie. Jsou i jiné přepážky než N1 :-)
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2006 20:34
Re: Debata
Mozna by si mel otevrit spis zily. Opet jimam podezreni, ze GTI je pouze fiktivni osoba (obcas se tomu rika "mutant") vytvoreny za ucelem ziveni diskusi za kazdou cenu. Jestli se takhle chova skutecnej ?dospelej? clovek, pak je mi lito vsech, kdo to zakouseji v realu. :no:
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:39
Re: Debata
Jo, je to smutnej příběh... Být v předdůchodovém věku, komoušskou minulost, mít pocit, že jsem sežral všechnu moudrost světa a realizovat se na netu, protože nikdo z okolí už o mě nejeví zájem... Chudáci příbuzní... reál musí být fakt mega otravwa :no:
3. 8. 2006 21:07
Re: Debata
Co to plácáš? ;-\ :no:
3. 8. 2006 20:40
Re: Debata
>:-[] >:-[] To si piš... mám pár dobrejch historek, kdy jsem dokázal i hodinu držet v šachu pomšrně četný osazenstvo solidního baru >:D A taky jednu... která skončila tím, že číšník "musel" (důvody jindy) obsluhovat hodinu ve slipech >:-[] Dokonalé... Yaroukhu... já dole dnešní diskuzi shrnu, aby bylo jasno ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:42
Re: Debata
Běž si shrnout předkožku, třeba se ti uleví...
3. 8. 2006 20:52
Re: Debata
Jsem stylově obřezán... intimní přezdívka - kolík >:-[] :yes:
3. 8. 2006 21:06
Re: Debata
Vždyť píši, že to nehrozí... ;-)
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 05:41
Re: Povoleni
...dobra, zitra muzes prijit zase... >:D >:-[] ;-)
3. 8. 2006 19:43
TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Echt fanda Jagu, valí X-type v kombi... samozřejmě s přepážkou... jak jinak... ale hlavně pánové, hlavně jsem se tu dnes dozvěděl... pro mne zcela neznámou a úsměvnou novinu. V osobním autě prej se couvá na zpětná zrcátka... No, já už pár blbostí v životě četl... ale, že bych couval na zpětná zrcátka a neotočil trup a hlavu směrem dozadu, pravou ruku neměl položenou na horní hraně sousedního opěradla... Héj, je tu ještě mimo mě někdo, kdo nemá návyky z 1203ky?...
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 19:53
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Jsi lhář :no:
3. 8. 2006 19:59
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Jakej lhář?... vždyť ty mně nahoře přesvědčuješ, že couvat se má na zrcátka. Mates také je zrcátkovej couvač a ještě (ze zdravotních důvodů) don Pedro. A já na to píši, že covat přes zrcátko, může možná tak dědek v klobouku ve Wartburgu... neboť pokud někdo couval aspoň 50m v jednosměrce... musí se té zrcátkové praxi smát. Takhle - >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:03
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Lhář: viz. první řádek... nebo teď budeš zbaběle tvrdit, že tím fandou jsi vůbec nemyslel matese? Tak ještě jednou: Běž už do *! Nechutně to přeháníš :no: :no: :no:
3. 8. 2006 20:08
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Ty myslíš na první větu... jo, to je můj (můj, nikoliv tvůj) závěr dne po diskuzi s jaguaristou (pro mne bývalým) matesem :-) Ale to se lží nemá nic společnoho... Ta věta je jen určité ostré vypíchnutí ústředního tématu, které sem nešťastně vnesl rabín mates ;-) P.S. Aby nezapodlo to couvání na zrcátka...
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:14
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Je mi jedno, jak to teď zabalíš. Pro mě jsi tou větou lhář.. a víš, že ti to nepíši poprvé. Zase budeš mít plnou pusu morálního bahna? K couvání máš odpověď nahoře.
3. 8. 2006 20:21
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Škoda... neumím se pohybovat v dvojrozměrném, černobílém světě úvah a hodnocení... někdy mi přijdeš jak dítě, co mu kámoš vezme provázek od autíčka a on kříčí - ty jsi zloděj :-)
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:26
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Je to týden, co jsi tu lhal o Skylineovi, dnes lžeš o matesovi. Onehdá jsi lhal o mě. Měl bych tě snad považovat za pravdomluvného? Ne, vážně ně. Lhář recidivista - to na tebe sedí dokonale ;-\
3. 8. 2006 20:30
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Jsi lhář.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:34
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
>:D A čím lžu? To si vážně rád poslechnu... PS: Koukal jsem teď na IP, ale vypadá to, že vážně píše klasický GTI... No, tak to už jsi asi úplně ožralej, co? :no:
3. 8. 2006 20:36
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
>:-[] Klid... přesně jako ty. P.S. Hele... jestli bych tedy něco opravdu, ale opravdu chtěl vidět, pak je to jak couváš >:D >:D ;-) :yes: Klobouk dovezu ;-)
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 20:41
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Vůbec jako já. Já napsal, jak tu lžeš. Tys mě jen nepodloženě napadl :no:
3. 8. 2006 20:51
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Cos snídal? Vtipná kaše v Jižních došla včera? ;-) :-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 19:54
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Pokud po sobe ctes co napises, tak jsi tech blbosti v zivote cetl neuveritelny mnozstvi.
3. 8. 2006 20:00
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Nápodobně.
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:03
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Ale, ale? Dosla ti inspirace? Nebo se tohle uz nedalo nijak otocit ci rozpliznout? Rucnik mas pod sebou, kdybys ho hledal.
3. 8. 2006 20:09
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Sedím ve slipech, v zubech drtím párátko... jinak nahej... dokonalej pohled... :-)
neregistrovaný "mates"
3. 8. 2006 20:17
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
At ti to paratko nezaskoci. Tak az ten rucnik najdes, tak ho sem klidne hod. A vubec nevadi, ze bude propocenej a bude na nem hnedy pruh. To uz unesu.
3. 8. 2006 20:19
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Neboj... to opravdu nehrozí...
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 21:46
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
GTI nevím čím jezdíš - náznaky jsem zachytil ale nejsem si jistý a nebudu to soudit. Vůz, kterým jezdím já má D-sloupek poměrně tlustý a celkem daleko od místa řidiče a proto přes něj není ideálně vidět. Nemám zapotřebí si nechat ani ve svém relativně mladém věku zatuhnout za krkem. Ve zpětném zrcátku přesně odhadnu vzdálenost boků auta od překážek a maximálně napodruhé zaparkuji přesně tak jak chci. A ty zrcátka se dají elektricky nastavit takže není problém zaparkovat 1-2 cm od obrubníku a to bez kontaktu pneumatiky s obrubníkem. PS: Nestrachuj se že jsem zaslepen, až mě bude tolik co tobě tak se budu taky divit že všichni parkují jak Prius v redakčním testu ;-)
3. 8. 2006 21:54
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Hele :-) bejk nemůže přece couvat ne zrcátka... sakra už jsi někdy upaloval jednosměrkou na jediný volný místo 100 metrů? Zrcátka jsou pro "vyhozenej" krční obratel, pro důchodce a pro dvanácettrojkaře. A ještě taky dámy tak couvaj... Chlap, Ricardo... pravačku na horní hraně sousedního opěradla, levačku nahoře na volantu a vexluje s tím, jak se zbíječkou... Něco už jsem nacouval... Kdykoliv vidím couvat někoho v osobáku na zrcátka... trnu, jak to dopadne.
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 22:05
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Tak za prvé baba nejsem, neboj právě jsem se podíval >:D důchodce taky ne. Za druhé 100 metrů jsem nikdy v jednosměrce necouval (ale v tom našem velkoměstě jich není zdaleka tolik jako v Praze). Ale v práci pokrytecky couvam do jednosmerky - čelně tam nezajedu, radši se podívám že nikde nejsou floydi a couvnu těch cca 30 metru - oblouk doprava a pak rovně na zrcátka. Holt jsou auta ze kterých se líp kouká takhle.
3. 8. 2006 22:08
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Nojo, vojenskej vyprošťovák ;-) :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 22:11
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Já ti i klidně napíšu co to je za auto, můžeš si ho u dealera vyzkoušet a asi mě dáš za pravdu. Ale nebude to jednostranný krok... Když tak se mi ozvi na mailu.
3. 8. 2006 22:16
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
:yes:
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 05:43
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Jezdim v N1, couvam na zrcatka, pouzivam meziplyny (tem jsi se obcas u 1203 taky nevyhnul)...ano dle Tebe jsem zrejme krupan...budu s tim muset zit! :-)
neregistrovaný "Jozki"
4. 8. 2006 09:12
Re: TAK JE TO KONEČNĚ JASNÉ
Krupan ani nie. Ale prepazkovy kovboj co nevie cuvat - to uz ano. ;-)
3. 8. 2006 20:49
NO, MUSÍM TAKÉ PODĚKOVAT
všem kolegům za dnešní čestnej boj... I náš všehomír, rabín mates... to nahoře jakž takž vybalancoval... a pro Jaguar, jakož i vedení Fordu mám poměrně uklidňující sdělení - Náš mates, pánové (naštěstí) neuvažuje, že by pořídil X-type v combi s přepážkou jako třešničkou... na tom Jagdortu. No... na ZZ ovšem musím prásknout, že couvá na zpětný (i když umí prej i na "otočku"... tak až to bude někde předvádět, jako dokonalý vrcholný číslo, vyvrcholení varieté cirkusu Kludský, snad dá vědět ;-) Ale protože ho mám svým způsobem rád (komu se to nezdá, neví co je život a co je mít rád :-) ) navrhuju mu, že ho zdarma... no... vlastně to ne, aspoň za DPH... naučím parádně couvat sem tam sem tam... no, apak už mu to půjde i se spuštenejma tangama, jako mo másle... hele, teď prej maj dokonale librikovanej... znáš? Nebo... jak to děláš odzadu? ZZ. P.S. Yaroukhu... bravo ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AJ-V6"
3. 8. 2006 21:08
Zdielanie technologii a uctovnicke triky?
Neda mi po precitani tejto alarmujucej spravy nereagovat. Kazdemu po precitani vyrocnej financnej spravy Fordu musi byt jasne, ze ziadna firma nebude dotovat stratovu diviziu alebo dcersku spolocnost donekonecna. Kolko ze to vrazil Ford do Jaguaru na zaciatku roka? Ja mam ale male podozrenie, ze nebude vsetko tak jednoduche ako sa na prvy pohlad zda. Nezabudnite, ze Ford prostrednictvom Jaguaru investoval velke sumy do vyvoja novych technologii a Jaguar XJ je vystavnou skrinou, coho vo vyvoji dosiahli. Celohlinikova karoseria s pouzitim patentovanej nitovacej technologie od firmy Henrob a lepidiel, vzduchovy podvozok a podobne perly nieco stoja vo vyvoji a testovani. Ford nedavno oznamil strategicke investicie do ekologickych technologii, hybridny pohon a alternativne paliva u Volva) [odkaz] a chcu pouzit lahke materialy (hlinik a horcik) aj u ostatnych automobiliek patriacich do Fordovho imperia. Takze z vysledkov vyskumu a aplikacii najprv u drahsich znaciek napokon profituju aj ostatne mainstreamove znacky. Lenze chcel by som vidiet, ako sa naklady na vyvoj technologie trebars celohlinikovej karoserie prejavili vo vysledovke Fordu. Predpokladam, ze tie naklady su zahrnute u Jaguaru a malo ak vobec nieco bude u materskeho Fordu. Takze sa neda povedat, ze Jaguar je silne stratovy a taha so sebou dolu cely koncern, lebo aj ostatni z koncernu ziskavaju z investicii u Jaguaru. K financnemu zdraviu Jaguaru urcite neprispievaju fixne naklady tovarne v Halewoode kde vyrabaju X-type, ked vyrobne kapacity nie su vyuzite pretoze planovaci mali s odbytom X-type velke oci. To sa ale da vramci koncernu zlepsit a preto chcu v Halewoode vyrabat aj novy Land Rover Freelander, aby sa fixne naklady rozlozili. Titulok clanku je tak trosku zavadzajuci, lebo nehovori o tom, aky podiel na celkovych stratach Fordu ma Jaguar. Niektore odstavce clanku vyzeraju ako z tohto clanku u Guardianu [odkaz] , pravdepodbne tito cerpali z rovnakeho zdroja. Zaroven sa vsak v tomto clanku pise, ze: "Ford attributed the decline to a series of factors, including a fall in market share at Volvo. It said the unfavourable factors had been partly offset by "favourable product and market mix, driven largely by the success of new products at Land Rover, Jaguar and Aston Martin". Ford pointed to the launch of two Jaguar models, and strong global sales of Land Rover and Aston Martin." Pre tych, ktori anglictinu neovladaju strucne: Ford vinu pripisuje poklesu trzneho podielu Volva a nepriaznive vplyvy boli ciastocne vyvazene uspechmi novych produktov Land Roveru, Jaguaru a Astonu Martin. Fakt je, ze ked som chcel vyskusat nove XK, dealer mi naznacil, ze mam smolu, lebo XK je vypredane na pol roka dopredu a dealer musi skemrat vo fabrike, aby im alokovali viac kusov, lebo su schopni predat vsetko, co im fabrika doda. Takze by som to s Jaguarom az tak cierne nevidel. Ked sa mohutne investuje do novych technologii, investuje sa do buducnosti a kratkodobo sa to negativne prejavi vo financnych vysledkoch.

Tiez sa v tlaci casto objavuje kritika, ze XJ je prilis designovo konzervativne a preto sa tak dobre nepredava. Ja si myslim, ze skutocna pricina nie je v jeho dizajne, je dost ludi, ktorym sa takyto dizajnovy pristup paci vcetne mna a preto som si XJ kupil. Keby Jaguar vyzeral ako telesne postihnute BMW a-la Bangle, tak by som od neho upaloval ako namydleny blesk. Problem vidim skor v danovej politike vacsiny EU krajin, kde sa sluzobne auta dania podla CO2 emisii, co zvyhodnuje diesle a ozobracovani hornej a strednej prijmovej skupiny vysokymi danami aby sa mohol financovat stedry socialny system. V krajinach ako USA sa zase zbrojilo na cestach neohrabanymi SUV-ckami, ktore mnohokrat stali ako luxusne limuziny kam aj Jaguar patri. Toto zuzuje cielovu skupinu Jaguaru a znizuje tym odbytove moznosti. Ale aj v USA nakoniec pridu na to, ze SUV nie je to prave orechove. Niekde som cital, ze autom snov 70% Americanov je Jaguar (teda aspon 70% vzorku na ktorom robili priekum, podrobnosti o tom vzroku nemam), tak si myslim, ze tu stale sanca na prosperitu Jaguaru je. Len konecne rozhybat ten ich marketing....
Rozbalit vlákno
5
3. 8. 2006 21:15
Re: Zdielanie technologii a uctovnicke triky?
Bravo :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
3. 8. 2006 21:37
Re: Zdielanie technologii a uctovnicke triky?
Pán je znalec - dobrej nick ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 23:57
Re: Zdielanie technologii a uctovnicke triky?
jistě, jaguár je velká, číhající kočka...teda, momentálně usínající :-(
neregistrovaný "mates"
4. 8. 2006 07:51
Re: Zdielanie technologii a uctovnicke triky?
:yes: :yes: Pekne!
neregistrovaný "Jozki"
4. 8. 2006 08:35
Re: Zdielanie technologii a uctovnicke triky?
:yes: Pravda. POckajme si na najblizsie roky. Ak to nepredaju bude to zaijimave sledovat ich.