Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fotbalisté Manchesteru United odmítají jezdit v Corvette a Camaru

Jedním ze sponzorů fotbalového klubu Manchester United je Chevrolet. Fotbalisty klubu to však nechává chladným vůči produktům této americké značky.
Zpět na článek
5. 11. 2014 18:40
5. 11. 2014 18:43
5. 11. 2014 18:59
5. 11. 2014 19:41
6. 11. 2014 11:35
6. 11. 2014 19:01
6. 11. 2014 20:10
7. 11. 2014 06:49
5. 11. 2014 20:31
5. 11. 2014 22:12
6. 11. 2014 07:06
6. 11. 2014 13:54
7. 11. 2014 18:12
5. 11. 2014 22:42
5. 11. 2014 22:49
6. 11. 2014 09:56
6. 11. 2014 14:18
6. 11. 2014 00:23
6. 11. 2014 00:33
6. 11. 2014 09:52
6. 11. 2014 10:11
6. 11. 2014 13:55
6. 11. 2014 15:18
6. 11. 2014 09:10
6. 11. 2014 18:59
7. 11. 2014 10:24
6. 11. 2014 09:12
6. 11. 2014 16:59
6. 11. 2014 19:00
Avatar - petrumr
5. 11. 2014 18:40
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
46
Avatar - bigsoul
5. 11. 2014 18:43
Re: ok
že ze starý školy... Americký šrot!
Avatar - petrumr
5. 11. 2014 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
5. 11. 2014 19:41
Re: ok
:yes: Tohle je můj úplně první palec pro Tebe! Tak si ho važ >:D
6. 11. 2014 11:35
Re: ok
No a 7 palců dole pro tebe, že jsi radši nemlčel >:D :-)
6. 11. 2014 20:10
Re: ok
Koukám, že účet ještě není uzavřen :-) To je normálně o hubu tady někomu vyjádřit podporu >:D
Avatar - _Karel_
7. 11. 2014 06:49
Re: ok
I tak dík!! A zatím z toho našeho sloupku chváličů Petrumra vedu! :-)
7. 11. 2014 20:33
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
jj
PROTOŽE 4ři Z NICH UŽ jezdí v:

NEJLEPŠÍM Z NEJLEPŠÍCH !! [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2014 20:14
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
napodobne ! >:D :yes:
aj odo mna :yes:
5. 11. 2014 20:21
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Taktéž souhlasím :yes:
Avatar - petrumr
5. 11. 2014 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2014 21:15
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
ak si uz z prace nazad, pozri sa kolko minusiek nas stalo tvoje plusko 8-s >:-[]
Avatar - _Karel_
7. 11. 2014 06:51
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
:yes: >:-[]
Avatar - jurajos
5. 11. 2014 21:28
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Corvette ma celú koncepciu zastaralú?....to ako fakt? 8-s
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2014 04:07
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Taky nechápu co to melou >:D
6. 11. 2014 19:05
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Jenom prostě melou >:-[]
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:05
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Jojo. Americky srot.
Srot co zajel na nringu casy co evropska konkurence s cenovkou o 45% vyssi. Srot co ma nekolik prvenstvi na svete a je legendou. Nebo srot co stoji v usa mega a ma 311 hp z 3.6, zatimco tady ma za stejnou cenu hrdy patriot z ty samy 3.6 260 hp. Zdravim Superb:))
5. 11. 2014 21:57
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Neboj se, ty peníze tam ušetřili jinde. Jenom to nebude na první pohled tak dobře vidět kde. Viděl jsem třeba camaro a např. mu úplně chybí ochraný nástřik podvozku -> projížďka v soli a za chvíli spodek rezavej. A bude tam víc věcí, který se projevěj až za delší dobu jako šetření na materiálech atd...
Zaject na ringu dobrej čas neni žádnej zázrak. Nechaj kastli, auto předělaj a rekord je na světě. Maximálně to eště nazvou nějakou speciální edicí.
Jinak 300 koní z 3.6 litru? To má bejt nějakej úspěch?
Golf R má to samý z 2.0 litrů.
Porovnání s 10 let starym 3.6 FSI, kterej už se opouští, je trochu mimo.
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 22:07
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Akorat ze tech 311 hp uz meli v usa pred 8 lety vis. Tedy v dobe kdy byl SuperbII zhava novinka. Nejak sem se dival na bmw 535, mb e350 a A6 2.8 te doby a cece je to hrozne divny ale vic koni z 3.5 ky sestivalce tehda nikdo nemel. Hlavne, ze maj ameriky spatnej litrovej vykon co. Taky hezky dogma....co uz daaaaaaavno neplati.

Ochranej nastrik podvozku jde udelat kdyby ho nejaky auto nahodou pod tim zaplastovanim nemelo
5. 11. 2014 23:23
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
A aku ameriku porovnavas ? Lebo je nejaka 3,6 ktora mala v tom obdobi 140 kW a teraz ma asi 210 kW, je od chrysleru a sedi ku kategorii tych europanov, pomocou ktorych zhadzujes europu. Ak je ten american nejaky sportovec, co asi bude, no tak ho porovnaj so sportovcom s 6timi valcami, Porsche by mohlo stacit, tych 280 kW malo uz pred 8mimi rokmi, a to este vzduchom chladene... Takze vykon bol, a ani vsetky 3,6 3,7 3,8 z ameriky nemali 311 hp. Argumentaciu podladenym Superbom ..., ten by si mal porovnat s tym motorom z Jeepu, a Sup by ho polozil na lopatky, ale o to ti asi neslo :-!
Avatar - Barrichello
7. 11. 2014 01:20
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Cadillac 3,6 V6 v modelech CTS, STS, SRX a dále Camaro 3,6 a další. Výkon 311 Hp od roku 2007, motor kontruován v letech 05-06 >:D >:D

Chrysleří Pentastar 3,6 ná výkon 287-305 HP z této doby.
5. 11. 2014 23:34
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Nevim jestli dělali zrovna 3.5 litru, ale třeba první zmiňovaný BMW mělo 3.0 litru v 335i rok 2007+ (teda 8 let starý) a měl 306 koní. [odkaz]
Jsem línej hledat další příklady.
Takže ne, i v tý době to nebylo nic extra. Příště zkus líp hledat ;-)
A nepříjde mně to jako dogma. Možná je pár vyjímek (určitě ne tenhle příklad), ale ty jenom potvrzujou pravidlo. Průměrnej americkej výkon na litr bude tak o 1/3 až 1/2 menší, než v evropě.
6. 11. 2014 05:54
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Nevadí vám, že srovnáváte atmosféry a turba? Jabka, hruška, hodiny, holinky. Všechno fuk.
Hádání teoretiků je báječný...pokračujte >:-[] :yes:
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2014 08:10
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
A koho je chyba, ze sa oni motory s turbom este nenaucili robit ? Zeby nasa ?
ok, atmosfery - litrove vykony ta trapia ? - tak si namatkou pozri nejake to 8 rocne ferrari, BMW - M, alebo aj starucku Audi S8 - co uz ani sportiak nieje a mali tam 360 PS zo 4,2...O priebehu krivky toc. momentu a hodnote Nm/liter asi taktne pomlcime aj v suvislosti so sucasnostou...co ty na to...? >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 11. 2014 08:31
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
No, opět použiji svůj oblíbený small block.>:D Pozri si hocitaků somárinu ako prevádzkové náklady a údržbu S54B32 nebo osmiválce Ferrari... a pak to porovnej s HEMI nebo smallblockem. ;-) U těch dvou je i po 20 letech vysoce pravděpodobné, že jejich kondice bude velmi dobrá...

Jinak vážně skvělá diskuze >:D
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2014 08:58
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Hmm, tak dufal som, ze zrovna ty sa nebudes snazit argumentovat servisovatelnostou, pred technickymi parametrami... ;-\
Ono, vyrobit kvalitne motor so spickovymi parametrami a s vydrzou - to nejake grose stoji.
S tym smallblockom - jeho parametre ( litrovy vykon, litrovy toc.moment ) s tym by som tu ani do boja proti mnou uvedenym motorom neisiel ;-)
Nehovoriac o tom, ze ak je nieco velke a masivne, ma to vacsiu sancu vydrzat dlhsie, nez ak je to odlahcene na "dren", aby to malo co najmensiu hmotnost.
Takze kolego, kaslime na to, nech kazdy uprednostnuje to, co je jeho srdcu a penazenke blizsie ;-)
Osobne si myslim, ze ti "chadacikovia" z MU nebudu mat problem so servisovanim svojich "tatosov" :-!
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 11. 2014 09:34
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
No, vidíš, a pro mě jsou právě věci jako litrový výkon nebo točivý moment jen nepodstatné tabulkové údaje. Samo, občas to svědčí o technické vyspělosti výrobce, ale já jsem spíš na ty reálné vlastnosti.

A pak se šeredně pleteš v té hmotnosti - ještě do minulé generace (Vette C6) byl smallblock nejen velmi odolný, ale taktéž patřil mezi nejlehčí (mnoho let byl vůbec nejlehčí) a nejkompaktnější V8 jednotky. Jinými slovy, výkony (celkovými ne litrovými), efektivitou a zvukem se zcela vyrovnal nejlepším evropským motorům od Mercedesu, Ferrari, AM, Audi. Spolehlivostí, odolností a hmotností je pak převyšoval. ;-) že neměl pístovou rychlost na hranici únosnosti materiálu a litorvý výkon jak přeplňovaný motor, je v tomto světle úplně fuk... Na papíře vypadal jako dinosaurus, reálně to imho byla nejlepší V8 své doby.

Bohužel to vypadá, že s příchodem Stingray a značným přepracování jednotky dobré časy skončily - současná LT1 má řadu dětských nemocí a problémů.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2014 01:21
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
BMW M, S8 a ferrari skutečně nemají motory V6. Odbíháš od tématu, který evropský V6 3,5-3,6 atmosféra měl v letech 07-08 větší výkon jak 311 HP. Pojd mi ho ukázat >:D
Avatar - white label
7. 11. 2014 01:53
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Proč by to musel být zrovna V6 3,5 - 3,6 a ne jakýkoli atmo 6ti hrnek? Prostě protože se ti nehodí do krámu třeba M3 E46 s 343-360 PS (navíc pouze z objemu 3.2), nemluvě třeba o boxerech od Porsche... Jsi průhledný jak plexisklo, Bariku. :*) ;-)
Avatar - Barrichello
7. 11. 2014 09:04
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Nu protože když srovnáme CTS, STS s 5er, Eklasse a A6, tak tam nic jiného podobného ve V6 nebylo. Víme?

Mam doma katalogy, neboj >:D
Avatar - white label
7. 11. 2014 10:28
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Jako obvykle především manipuluješ, např. u 5er nemohlo být ve V6 vůbec nic...
Avatar - Barrichello
7. 11. 2014 10:58
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Ne tam bylo R6 535, tuším 305 HP >:D >:D
6. 11. 2014 19:06
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
>:-[] :yes:
6. 11. 2014 07:00
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Golf má to samé z 2,0 litrů??? >:D >:D >:D :D. Ale nějak si pozapomněl na to turbo ;).
6. 11. 2014 19:07
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Turbo se mu zřejmě nehodilo do plánu >:-[]
Avatar - Barrichello
7. 11. 2014 01:22
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
tak tak. Jablíčka a hruštičky....
Avatar - JDM
6. 11. 2014 12:34
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
to co má dneska golf z 2.0L měli imprezy Type-r v roce 1996 >:D
Avatar - white label
6. 11. 2014 12:48
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Type-R nebyla běžná verze, tedy něco jako připravovaný Golf R400.
Avatar - JDM
6. 11. 2014 13:31
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Type-R byla vrcholová (běžná) verze jen pro japonský trh.
Speciálka byla právě 22b nebo třeba WRX STI S201 ta měla 305hp v roce 2000a bylo jich jen 300.
Avatar - bubucci
6. 11. 2014 14:31
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Type-R je Honda, Imprezy byly RA...
Avatar - JDM
6. 11. 2014 14:42
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
8-s jo byli i RA verze Type-r byli dvoudveřový kupéčka s DCCD s pátým vstřikem do saní bez ABS a další věci RA byli spíš jen odlehčený verze .
[odkaz]
7. 11. 2014 07:59
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Kdepak, Type-R byly i Imprezy
Avatar - white label
6. 11. 2014 14:46
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Pro mě verze jen pro (relativně malý) japonský trh tak úplně běžná není.
6. 11. 2014 08:50
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Rozdíl je v tom, že jim nejde o peníze a ani o výkony. Jde jim o Image a tu má Chevy dost nízko, proto s těmi auty nechce žádný vydělávající miliony fotbalista Manchesteru jezdit, je to pod jeho úroveň - nic víc, nic míň ;-)
6. 11. 2014 19:05
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Přesně tak :yes:
6. 11. 2014 08:20
Re: A VÍTE PROČ ODMÍTAJÍ JEZDIT V TAKOVÝCH POPELNICÍCH?
Jakou elektroniku nemé Corvette proti aktuální evropské produkci ?
Avatar - white label
5. 11. 2014 19:03
Barika na ně...
Pošlete na ně našeho "politruka" Barika, on jim rád vysvětlí, že emerické káry jsou ty nejlepší na světě a, že když se v Americe jezdilo auty, tak jsme tady v Evropě ještě lezli po stromech... >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
75
5. 11. 2014 19:47
Re: Barika na ně...
To by Barik asi nerekl, ale neco pravdy na tom bude. Spis nechapu ten odpor k usa autum, mam druhe v zivote a jsem naprosto spokojen. Ono to bude tim, ze nejlepsi mozky z celeho sveta jdou do USA.
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2014 20:17
Re: Barika na ně...
aha, takze aktualne najvacsi stavebny projekt - Novy Panamsky prieplav - by mali robit tie "americke mozgy"... 8-s
A oni to robia Nemci !!! :-)
Avatar - _Karel_
5. 11. 2014 20:52
Re: Barika na ně...
No, troufám si tvrdit, že co se týče staveb amíci žádní blbci nejsou.
6. 11. 2014 19:09
Re: Barika na ně...
>:-[] :yes:
Avatar - wakantanka
7. 11. 2014 14:38
Re: Barika na ně...
To vieš keď oni stavali mrakodrapy u nás sa končilo na 13 poschodí. >:D
Avatar - _Karel_
5. 11. 2014 20:58
Re: Barika na ně...
Já o průplavu našel: "Nejlukrativnější kontrakt v hodnotě tří miliard dolarů získalo konsorcium vedené španělským Sacyr Vallehermoso a italským Impreglio". A jako aktuálně největší stavební projekt mi přijde dost levnej- sto miliard korun.Ale nesleduju to, možná jsem našel špatnej zdroj?
6. 11. 2014 11:43
Re: Barika na ně...
To jsou zhotovitelské firmy. Vymyslet to ovšem musí projektanti.
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2014 21:21
Re: Barika na ně...
joo, to ze to projektuju Nemci asi nikto z tych 13 upalcovanych uboziacikov nevie ;-\
tak kludne si posluzte, ked sa neviete relevantne vyjadrit :-!
11. 11. 2014 07:35
Re: Barika na ně...
Taky koukám, za co máme ty palce dolů :-O
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2014 21:22
Re: Barika na ně...
Edit: Dvojity vklad... :-!
Avatar - white label
5. 11. 2014 20:44
Re: Barika na ně...
Kde by byla Amerika bez Evropy a evropanů, kteří ji "zcivilizovali" (se všemi pro i proti)? Kde přišel první automobil na svět? V Americe asi těžko, ale Barik se v diskusích tváří, jako by tomu tak samozřejmě bylo.
Odkud pocházeli předci H. Forda, byli to snad indiáni, původní obyvatelé Ameriky? Většina těch/toho, kdo/co měla něco společného s americkou novodobou civilizací pocházela právě z Evropy.
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:00
Re: Barika na ně...
Jiste. A Louis Chevrolet byl svycar....a vsichni bili obyvatele usa sou vlastne evropani.

Co tim chtel basnik rict? Proc tefa z te skvele evropy vsichni utekli? Za dobrodruzstvim? Nebo ze jim hrozilo ze je tu zavrou? Jiste, ale taky spousta proto, ze tu pomalu nemeli co do ust.

A kde by bylo nemecko, kdyby se na nej po roce 1945 usa vykaslali a to samy japonsko ci korea....
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2014 21:05
Re: Barika na ně...
hmmm... a kde by bolo, keby sa nanho vykaslali pred 45´ zautocit ? >:-[] 8-s
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:14
Re: Barika na ně...
Jo aha. Pan je obdivovatel treti rise. Nu vot molodec, i kakoj celavek byt zdes.

Aspon vime s kym mame tu cest. Jak rikal tavarys Dzerzinkij- je lepsi, kdyz ma clovek blbej nazor, protoze s nim si uz poradime nez kdyz se tvari ze nema zadnej nazor :)))
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2014 21:20
Re: Barika na ně...
hmm, ako vidim, smajliky nepomohli pochopit ironiu...hmmm...co uz ;-\
Myslim, ze vy mate take prislovie:
Komu neni zhuri dano, v apatece nekoupi...Tak este raz si to skus pozriet aj s tymi smajlikmi, ak ti to stale nedava zmysel, potom sorry :-!

A kedze rec je o autach: Radsej trochu posetrit na Nemecku alebo Taliansku alebo aj Anglicku kvalitu, nez sa vozit v Americkej rarohe ! :-!

PS: ten :no: nemas odo mna...ja zvyknem reagovat pismenkami ;-)
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:23
Re: Barika na ně...
Jooo smajliky:)

A to z Dzerzinskim bylo jako co?

Sarkasmus .....rika ti to neco? A ani nepotrebujes smajliky, molodec
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2014 21:30
Re: Barika na ně...
co je " Dzerzinskim " ?
fakt prepac, ja take slovo nepoznam.
A prestan uz s tou spotenou hatlaninou, ktorou sa snazis imitovat Rustinu... :-!
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:38
Re: Barika na ně...
Felix Edmundovic Dzerzinskij, zakladatel sovetskych tajnych slozek, pozdeji Nkvd. Neznajes? Nu vot, ucit se, ucit se a vso vedot:)))
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2014 21:41
Re: Barika na ně...
Prosim ta uz netrapos s tou "ala rustinou"
Skus ma presvedcit nejakymi faktami, a nie casmi na Ringu, o kvalite aut ktore obhajujes, a vsetko bude OK. Mozna ta aj zacnem brat vazne.
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:49
Re: Barika na ně...
Predstav di ze sem mel 4 ameriky po dobu skoro 10ti let takze vim co a jak. A predstav si, ze osobne znam dalsich 50 lidi a z netu tsk dalsich 100 lidi co je maj. Od veteranu po novy auta. Takze vim co se u amerik rozbiji a co ne atd.
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:30
Re: Barika na ně...
U nemecky kvality se potutelne smeju, u anglicky uz se hodne nahybam na stranu ale u italsky sem prave spadl z zidle. Ty nas komiku.

Italska kvalita joooo. Co takhle Vm motori td? Nic? Boxery Alfa? Nic? Koroze 70. Let? Nic? Mam jeste pokracovat?

A GB? Lucas a 80. Leta? Britsky odbory a kvalita prace u Roveru, Sunbeamu, Morrisu atd? Nic? Jak zkoncil British Leyland?2

Chce to doplnit znalosti, abys mel ty informace o kvalite komplet. Protoze bohuzel zijes v dost tezkym omylu resp v utkvele fikci.
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2014 21:35
Re: Barika na ně...
aha, ako ak nieco take sedlaju ti futbalisti, potom Ok >:-[] - asi ano >:D
Bavime sa o D3, Porsche, Ferrari, Lamborghini, Range Rover, Jaguar...ci ?
Poprosim ta, trosku skus pisat k teme ;-)
Rec je o futbalistoch, ktori opovrhli US srotmi v prospech znaciek, ktore som vymenoval.
Avatar - _Karel_
5. 11. 2014 21:42
Re: Barika na ně...
Opravdu považuješ Corvette za šrot?
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2014 21:59
Re: Barika na ně...
kolego, cas na Ringu je 1 vec...
Kazddenny zivot s nou, vec druha...
Nech sa nikto nehneva, za tu istu cenu by som radsej kupil jazdenu 2-3 rocnu R8u a vedel by som, ze na Ringu ma mozno nejaky US nadsenec da dolu, ale v beznom svete, kde existuje aj mokra, primrznuta, zasnezena cesta, by som mal ja vacsi usmev na tvari ako tipek vo Vette ;-)
Nehovoriac o tom, ze pre mna - cloveka, ktory nebude len chodit okolo auta, ze ake je pekne z vonku, hra rolu aj ako vyzera vnutri a ako kvalitne je vnutri urobene. No a tam uz je to myslim stara znama pesnicka, resp. obohrata platna :-)
Avatar - JDM
6. 11. 2014 12:45
Re: Barika na ně...
vůbec nechápu co vede lidi k tomu koupit si R8 ....
Avatar - white label
6. 11. 2014 12:53
Re: Barika na ně...
Já zase nechápu, že někdo něco takového není schopen pochopit...
Logicky s tím častěji mají problém nicky se "značkovým" avatarem.
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2014 16:42
Re: Barika na ně...
Ked uz nichces ocenit jej jazdne a ine kvality, tak napr. to, ze ak uz nic ine, tak je to z hladiska do buducnosti vraj velmi dobra investicia, lebo ako young/oldtimer ma ich hodnota casom stupat...
ako som uz povedal, je vela veci, ktore precitam a zapamatam si, znovu to ale googlit nebudem. Bolo to zda sa mi v niecom anglickom ( casopise ? - fakt neviem...)
Avatar - JDM
6. 11. 2014 17:38
Re: Barika na ně...
a v čem je tak výjimečná že její cena bude stoupat? to že má techniku Lamborghini ? co třeba Porsche? to jsou auta prověřený desítkami let . Převlíknout a zcivilnit gallardo nalepit na to 4 kruhy a máme tady legendu ?? to auto nic převratnýho nepřineslo, žádný jízdní zázraky nepředvedlo a pokud budeš hodnotit to co se u těhle aut řeší především a to jeho schopnosti tak patří k průměru , keci o tom jak dobře se s tím jezdí nakupovat nebo že s tím můžeš jezdit i v zimě díky 4x4 si nechte. Vy vyznavači neměckýho engineering trochu soudnosti a pokory . Není to špatný auto ale není nejlepší nebo dokonce výjimečný a bohužel pro vás jsou lepší a kvalitnější auta jen je potřeba to uznat.
7. 11. 2014 01:17
Re: Barika na ně...
Jakou techniku má R8 od Lamborghini? Gallardo a s ním technicky příbuznou R8 kompletně vyvinulo Audi pod které Lambo patří. Včetně motorů. Jak V10 tak V8 jsou motory vyvinuté v Ingolstadtu. Např. V10 se vyrábí u Audi v Maďarsku (Győr).
[odkaz]
Totéž platí pro novou verzi V10 použitou v Huracanu, kompletně dílo Audi.
6. 11. 2014 19:12
Re: Barika na ně...
To sme dva >:-[] Ale když se to někomu líbí a má na to, tak proč ne, je to jeho volba.
Avatar - JDM
6. 11. 2014 23:33
Re: Barika na ně...
:yes: R8 je rychlý je zábavný je hezký, ale srovnávat ho s GTR s vrcholovejma 911 nebo s gallardem nejde ty auta jsou o kousek dál stejně jako Golf GTI a třeba Leon Cupra , oba jsou hatche oba jsou rychlý ale leon o kousek lepší a o ten kousek lidi přestávají mít zájem a třeba jednou automobilky přestanou vyrábět radikální supersporty a zaměří se víc na civilnější verze přestanou se předhánět v tom udělat co nejrychlejší auto ale spíš uživatelsky příjemnější rychlé auto protože lidi prostě přestanou mít zájem krotit 500koní a trávit čas na okruzích v hodinách .
Avatar - _Karel_
6. 11. 2014 16:48
Re: Barika na ně...
To cos napsal, je všechno hezký, ale....
První odstavec- mokro atd.- totéž bude platit třeba i pro Ferrari, dokonce i pro BMW bez i-drive, to je plácnutí do vody. Že má R8 parádní kabinu, o tom ani na vteřinu nepochybuju, ale že by to znamenalo, že vette je šrot- to ani náhodou.
Můj názor je, že muscle car se evropským špičkám v interiérech a jízdních vlastnostech nevyrovnají, ale že bych je kvůli tomu nazýval šrotem......
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2014 17:17
Re: Barika na ně...
tipujem ze BMW - malo byt X-drieve ;-) ...
ale ok, len ono ti nasi premiovi vyrobcovia dokazu asi aj tu elektroniku (ESP) naladit tak, ze to auto sa sprava viac "user-friendly"...plus teda ta kvalita ako celku by spochybnovana nemala byt absolutne.
Ak to mam teda nejako slusne uzavriet, tak z mojej strany je "amerika" exotika ;-)
vyslovene auto pre niekoho, kto sa chce nasilu odlisit, alebo drvit ten Ring, a este pri tom aj usetrit ;-)
...otazka je, ze na ako dlho usetrit...? :-!
Avatar - _Karel_
6. 11. 2014 17:46
Re: Barika na ně...
Jo, samo jsem myslel X-drive, no, stane se ;-) .
Ano- jízdní vlastnosti jsem sám psal, věřím, že to jsou větší "neurvalci". Ad Ring- ony mají ameriky nejlepší časy na Ringu? To bych poopravil svůj názor na nevalný jízdní vlastnosti, protože mít tam dobrej čas asi není jen o motoru.
Ad šetření- to jsem moc nepochopil.Myslíš, že provoz a servis R8 bude levnější?
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2014 18:19
Re: Barika na ně...
Ono vsetka cest, ze sa za poslednych par rokov naucili dat dozadu miesto tuhej napravy viacprvkovu :-) Plus, neviem ci sledujes LeMans, ale tovarne Corvetty tam dost kruto vedu boje o prvenstva a uz aj nieco vyhrali - vo svojej triede.
Tak toto im kvitujem - ze co sa v zavodoch naucili, ze sa snazia preniest do seriovej produkcie :yes:
tento :yes: si ale zapamataj - bol prvy a aj posledny v suvislosti s US karami. A ani to mi nebrani oznacit v ostatnych ohladoch aj Vette za srot ! - ak mam byt taky vulgarny.
Proste ja tomu autu neverim, neverim mu jeho trvacnost, jeho spolahlivost -tym sa dostavame k jeho prevadzkovatelnosti. R8 je Audi - auto, na ktore tu mas spustu servisov, jasne ze by som nesiel do hocijakeho, ale mas vzdy vacsiu sancu, ze ked sa nieco pos€ri€, tak ze si s tym v servise daju rady.
Dalsia vec, to co ma R8 uz bolo pred tym odskusane na Gallarde, motor V8 bol a aj je v RS4, RS5, takze R8u by som videl ako menej rizikove auto.
U nas mame specialistu, ktory sa specializuje na RS modely, plus R8, Porsche, Lambo... Jasne ze ma aj klientov s "normalnymi" autami, ale zrovna v tomto je fakt vyhladavany !
No nic, vidim, ze asi fakt zijem v zaslubenej zemi :-) , v takom Slovenskom Ingolstadte, resp. Neckalsurme ;-)
Avatar - _Karel_
6. 11. 2014 18:50
Re: Barika na ně...
No, i bych věřil, že se najde víc servisů, kde si poradí s Audi než s vette, ale ale věřím i tomu, že ND objednaný z USA budou výrazně levnější než na R8. Neboli- tys popsal dostupnost servisu, ne cenu. Tam bych si tak jistej nebyl.
Jinak- to je štěstí, mít dobrýho servisáka, zvlášť pokud máš RS6 :-)
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2014 19:01
Re: Barika na ně...
:-) - tak tych dobrych servisakov tu mame fakt niekolko :yes:
to co vidis na avatare, to nieje RS6 ;-) , ale A6 4,2 s kitom od Hoffele design, vdaka comu to auto vyzeralo dost podobne RS6 gen.C6, ta moja bola C5 >:D ( az ma zimomriavky prechadzaju pri napisani C5 >:-[] 8-s )
Lenze uz nieje...niekomu sa moc pacila, tak si ju privlastnil... :'-( - lasku moju :-( :'-(
Aktualne sedlam Cayanne S, min. gen. ;-)
Proste cely zivot ma prenasleduju tie V8 motory >:D
6. 11. 2014 19:14
Re: Barika na ně...
Ty uznáváš asi jenom Audi, soudě podle profilové fotky, ale chceš mi říct, že kdyby ti Corvette přistála doma před brankou, že bys ji odmítnul? ;-)
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2014 19:30
Re: Barika na ně...
AAAAAA kurnaaaaaaa >:-[]
tak ta bola mierena na komoru >:-[]

Takto: Neuznavam len Audi, ale toho, kto robi to co vie robit najlepsie, ako sa to urobit da ;-)
V pripade R8 sa jednalo o 1. kazdodenne pouzitelny supersport na svete.
Tych radoby kazdodenne pouzitelnych supersportov pred nou sice par bolo, ale kazdodenny zivot s nimi nebola prechadzka ruzovou zahradou.
Proste najlepsi kompromis, co do pouzivania auta s motorom v strede na kazdy den.
V tomto tak rychlo konkurenciu asi ani mat nebude, ak teda neratame Porsche 911 - a to bol ciel - konkurovat jemu. No a treba uznat, ze im to vyslo :yes:
Vsetky "A"-cka, "S"-ka a "RS"-ka su spicka v triede, Q3, Q5 su tiez uspesne, TT uz skoro synonymum od "ludove Porsche". Ostava generacne obmenit Q7, A4 a ideme dalej.
Nie, Audi ako vidis nieje najlepsie vo vsetkom, ale snahu sa im upriet neda. Ja im v tom len mozem drzar palce ;-) :yes:
A teraz k tej Vette pred brankou:
Uprimne ? - OK, uprimne - ak by mala plnu nadrz, tak by som jej tak nalozil, ze za 2 hodiny by ju mala prazdnu >:-[]
..co by bolo dalej ? - to zalezi, ake dojmy by vo mne zanechala:
Ak by to bolo moc zle, stala by sa z nej len "garazova lestenka" na pripadne obcasne vyblbnutie sa, hlavne pri tom, co teraz sedlam, by ma to asi aj obcas fokazalo potesit...
Casom, ked pride ten "spravny cas" a prijde situacia, ze v cennikoch sa objavi moj SEN - RS6 Plus - ako sedan, potom by islo z garaze prec vsetko, mozno aj garaz a pol chalupy, len aby sa mi tento sen podarilo splnit si ;-)
Avatar - white label
6. 11. 2014 19:37
Re: Barika na ně...
Nejde o to, kolik % lidí by ji odmítlo, jde o to, kolik % by odmítlo jezdit s ní denně v případě, že by vydělávali tolik, co ti fotbalisté z MU.
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:44
Re: Barika na ně...
Range Rover byl jeste pred 5ti lety synonymem pro auto, co je vic v servisu nez doma. A jaguar az nekdy do roku 2p10 castecne taky, jeste dost prvnich XF melo vazny problemy, hlavne elektrika a elektronika.....

Co tam mas dal?

Jo, Bentley. Tak za jedno Mulsane je asi 6 Camar ci Cadillscu popr 3-4Corvetty:) Hrusticky a jablicka, oblibene to ovoce zdejsuch uberwagen fans
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2014 21:53
Re: Barika na ně...
Aha, tak podme teraz kludne miesat tie jablka a hrusky = minulost a sucastnost.
Hmmm - sehr gut >:-[]
Net, nevasmozna !
Chlape, ved uz konecne kukni do praveho dolneho rohu svojho monitora, alebo notebooku, mal by si tam mat hodinky s kalendarom : rok 2014 - ponal ?
Pred 10 a viac rokmi malo aj to Ferrari interier, pri ktorom by som sa skrabal za usami, ci som tym lajdakom nedal nejako vela grosov za ten zavijajuci jazdny skvost.
Lenze, prisla R8 a zrazu sa vsetky supersporty museli aj vnutri blistat kvalitou !
No a ako vidis, kvalita je tu - na vychodnom pobrezi Atlantiku ;-)
Avatar - Norge
5. 11. 2014 22:15
Re: Barika na ně...
..no ze by US cars zrovna vzorom spolahlivosti dnes ci v minulosti, by som teda dva-krat tiez nepovedal ! O pristupe am. automobiliek ku kvalite a subdodavkam, radcsej pomlcime, ..GM ma prave teraz nastole cistu katastrofu vo zvolávacích akciách ..atd. A o kvalite a pokroku tych európskych z vlastnickymi pravami v US ...tiez ziaden hit a la Opel a pod. ...

A hoci nie som zastancom smeru znacky Porsche pod VW, dovolim si poznamenat, ze kvalitativne ako produkt, ide o galakticky rozdiel snad vo vsetkych smeroch pri porovnaniach okrem ceny, a pokial hovoríme o seriovej vyrobe, co hovoríme.

Si predstav tu situaciu : 911 vs.Camaro ..? ..Bentlay vs.Corvette ? ...
6. 11. 2014 02:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Norge
6. 11. 2014 08:23
Re: Barika na ně...
..ale je k veci, ..US Cars dnesnych dni je vela "kriku pre nic" v Europe ako koliske motorizmu a najostrejsich laktov a pravidiel na trhu. Hoci som zastancom vidlicových motorov, tak nie formou US konstrukcnych kancelarii a s kvalitou vyrobcov za mlakov to ma priamy suvis, a nie ze nie je k veci ! ..lebo netýka sa iba GM a na ich trhu, ze ano, i ked rozumiem, ze to kompenzuju cenovou politikou. Reakcia bola, ale na kolegu, ktory vytiahol kartu kvality a tym de facto aj imagu znacky, ..a to je spolocny rys pre US cars ako i pre Opel ako sposob vedenia a stavby automobilov..., i ked ma európskych zamestnancov, ..lebo platilo co stale plati : "Koho vino pijes, take piesne spievas" ... a je skvelym prikladom.(ako celok) Nebudem sa vyjadrovat ci ma, alebo nemaju pouzivat sportovci auta ich znacky, ked su ich sponzor, to nech si vybavia interne, ale pokial je otazka postavena z hladacikom na kvalitu a image, tak US Cars v Europe v porovnani s Porsche ci Bentlay ....hallooo ??! 8-s V ich postaveni a v Europe, Chevrolet ..., ehmm, ale nooo ...
6. 11. 2014 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 11. 2014 19:17
Re: Barika na ně...
Souhlasím, to Norge musel vytáhnout jen proto, že neměl pádnější argument, jinak je to na Chocholouška ;-)

Svolávací problémy mají momentálně i Audi, BMW, Ford, Toyota...
6. 11. 2014 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Norge
6. 11. 2014 22:59
Re: Barika na ně...
..precitaj vlakno a nerobte zo seba truhlikov panove :no: ..a Chocholuska si schovajte pre kolegov na meeting. Ked neviete aky je rozdiel v konstrukci medzi americkou vs. Európskou vs.Japonskou ..atd. skolou co tu plkate ... Ze je Chevrolet ina liga oproti Porsche ci Bentlay ..nie je treba diskutovat, lebo nie je o com ...

K veci zvolavnia, .. je rozdiel zvolat majitelov kvôli zamku na kapote navyse dobrovolne (Porsche) a ine je kvôli 13 smrtelnym pripadom spinacich skriniek, okrem toho v r.2014 malo GM zatial (!) 34.zvolavacich akcii ..., myslim, ze pre kazdeho súdneho cloveka so sebareflexiou : no comment ..

[odkaz]

Gilgite&Co, ked uz tu robite ramena a rozdavate palce smerom dole, vies aky je hl. rozdiel. samozrejme negativny medzi Astrou a napr. 3.kou ? ..ktory je v neprospech Astry a je typicky pre americku skolu a tiez a la Opel ty "Chocholusku" ... 8-s ..no schvalne, len nepis motor a prislusenstvo, design a pod. ..myslim konstrukcne, ked uz sa chcete dotahovat a hrat hry ...
7. 11. 2014 05:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2014 15:08
Re: Barika na ně...
1. Já to napsal a stojím si za tím.
9. 11. 2014 15:08
Re: Barika na ně...
O tom Chocholouškovi jsem napsal já a ne Gilgit. A já si za tím stojím, úroveň tvýho příspěvku tomu odpovídala.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2014 11:02
Re: Barika na ně...
Jde o porochu a poruchy.

U USCARS odchází relátka, spínčky, teče voda nebo lehce rosí olej nebo nefunguje otáčkomer, u german cars odcházejí stěrače, klimatizace, topení, motory, tečou převodovky, blbnou navigace a rádia atd.

Všechno opravy většinou tak 15-20 každá >:D

U amerik za 2-5 tisíc >:D
Avatar - Norge
7. 11. 2014 11:53
Re: Barika na ně...
..v principe a prielomom vsetkych tried, teda generalizovane sa da suhlasit, i ked dalo by sa protirecit a je cim, ale ok, povedzme ... Hlavnim poitkom diskusie vsak je, ..ze german z triedy Porsche je kvalitativne inde ako US Cars ... Americke auto, zacne byt zaujime ked sa vyuzije potencial ich marektu, a auto sa upravy firmami, ktorých tam maju ako maku.., ale s pohladu pouzitiych technologii a postupov pri vyrobe, materialov a konceptu celého vozidla ani tak nebude v rovnakej lige ako Porsche a Bentlay ... Ak si toto clovek nedokaze uvedomit bez emocii ..atd., ..nie je o com diskutovat.

Ja rozumiem, ze Shelby ci Boss je "supa-bomba-raketa" ..., a za malo penazi je vazne hodne vela muziky ..., ale proste pevna naprava nie je to iste ako multi-link a bodovany spoj je nieco ine ako lepeny ... atd. Bez ohladu na to P 911 je dlhodobo vykladna skrina P a VW a kvalitativne je vzdy na prvých miestach s "Made in Japan" ...to vsak Camare, Corvette ci Viper ..povedat nemozeme. Objem a "kw" su dolezite, ale ani zdaleka nie su vsetko ...
Avatar - Barrichello
7. 11. 2014 13:20
Re: Barika na ně...
Jistě, ale to bude tím, že amerik ve třídě Bentley nic nevyrábí.

A co se týče Porsche, tak tam je soupěř Saleen, Vette a Panoz co se týče jízdních parametrů. Aspon u 911ky,
věci jako Panameru naštěstí us automobilky nedělaj

>:D
Avatar - Norge
7. 11. 2014 17:47
Re: Barika na ně...
..tak som rad, ze si rozumny clen a suhra k pointe i zaveru. Na fotke je Mr.Rooney vs. sponzor a Chevy Camaro ... a druhej strane jeho individual Bentlay priamo na * ..., takze suhlas, .. v tejto sfere seriovo nedelaj, a podla zlozenia garaze je to patriot : Aston M, R.Rover, Bentlay ...

Ako motoristicky "fajnsmeker" to zrovna nie je, exituje lepsia volba, ale ok ... >:-[]
Avatar - _Karel_
5. 11. 2014 21:36
Re: Barika na ně...
Takže amíci mají jistě spoustu kvalitních alternativ k německému Porsche, anglickému Bentley, a italským Lamborghini a Ferrari.
A jsou to takový alternativy, že se jeden směje, druhej se nahýbá a třetí padá ze židle.
Avatar - white label
5. 11. 2014 21:56
Re: Barika na ně...
Jo, tak nějak podobně to bude... :-)
6. 11. 2014 10:52
Re: Barika na ně...
Přesně, jen Barikovi to jeste nedošlo. Pořád srovnává jablka a hrušky >:D
Avatar - Barrichello
7. 11. 2014 01:25
Re: Barika na ně...
Já ne, nýbrž vy >:D
Avatar - wakantanka
7. 11. 2014 14:43
Re: Barika na ně...
Nehovorím, že nemáš pravdu, ale v 70 tych rokoch hnili všetky autá zaradom jak v amerike tak v európe.
6. 11. 2014 19:11
Re: Barika na ně...
>:-[] :yes:
Avatar - white label
5. 11. 2014 21:13
Re: Barika na ně...
"Všichni" z Evropy utekli do Ameriky? To je divné, všichni tam podle tebe utekli a přesto jich tu "zbylo" tolik. >:D
Tak se s milankem nějak domluvte, odešli tam největší mozky z Evropy, nebo hlavně ti co je tu chtěli zavřít a chudáci co neměli co do huby?
Osobně nejen proti Americe nic nemám, ale glorifikovat podobně slepě cokoli je prostě dětinsky směšné...
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:18
Re: Barika na ně...
Haha.

Je potreba rozlisivat faze, amigo.

V dobach divokyho zapadu tam odesli vrazi, dobrodruzu, lidi co tu nemeli co do huby a lidi co chteli rychle zbohatnout. V dobach valecnych a povalecnych mozky, kterym tu hrozila smrt anebo vefeli, ze tam budou mit vetsi sanci uplatnit se.

Obdobi molodec, obdobi rozlisovat, panemajes?
Avatar - white label
5. 11. 2014 21:27
Re: Barika na ně...
Není snad žádným tajemstvím, že Evropa nejvíc poškodila sama sebe především dvěma světovými válkami plus poválečným přidělením východního bloku k tomu sovětskému. Z těchto válek pak nepřímo profitovala Amerika. Především to jí umožnilo získat ty mozky (jak sám píšeš) a díky absenci těchto dvou (světových) válek na území Ameriky, zvedat tamní životní úroveň.
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:34
Re: Barika na ně...
Ok. Ale to nikdo nerozporuje.

Ale kdo za ty svetovy valky muze, hm?

Sem si nevsiml, ze by Habsburkove a Ada Hitler byli turci nebo Asiati:) Stejne jako jejich nohsledi. A kdo podporoval soudruha Uljanova na ceste k moci ti asi pripominat nemam vid?
Avatar - white label
5. 11. 2014 22:09
Re: Barika na ně...
Já snad někde napsal něco ve smyslu, že ty dvě světové války rozpoutal "Vinnetou a Old Shatterhand"? Nic to přece nemění na tom, že původní civilizační pokrok byl v Americe právě díky evropanům, kteří ji nově osidlovali, a to i díky těmto válkám. Stejně tak to nic nemění na tom, že např. první automobil (se spalovacím motorem) vznikl v Evropě.
6. 11. 2014 02:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
6. 11. 2014 12:41
Re: Barika na ně...
Současní Američani jsou Američani, ale my se bavíme o období, kdy se Amerika civilizovala na zhruba evropskou úroveň, a to byla otázka především evropanů a jejich potomků, viz příklad s H. Fordem (otec pocházel z Irska, matka z Holandska).
S praotcem Čechem jsi opět mimo, srovnáváme tu kontinenty, nikoli Českou Republiku např. s Alabamou.
Není náhodou že Evropa objevila Ameriku, a ne naopak.
6. 11. 2014 19:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
6. 11. 2014 20:01
Re: Barika na ně...
Jak "daleko" byla v době objevení Ameriky Evropa a jak "daleko" byla tehdy Amerika.
Dovedeš si např. představit, že by k nám naopak přes oceán připluli indiáni na kánoích a se svými luky a šípy to tu chtěli obsadit?
Dlouho před objevením Ameriky byli evropané potomky evropanů a jestli se (možná) někdy ve 12 st. nějaká mýtická postava přestěhovala v rámci Evropy kousek na severozápad, na to nemělo žádný vliv.
6. 11. 2014 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 11. 2014 19:21
Re: Barika na ně...
:yes: :yes: :yes:
6. 11. 2014 07:40
Re: Barika na ně...
A zkusils to svoje auto koupit po Range Roveru? Nebo po Cayennu? Panameře? Ferrari?
5. 11. 2014 20:31
spotreba
vela zerie ... 6 litrovy osemvalec ... 20 litrov v meste ... vsak by museli pytat vacsi plat aby to uzivili a neskrachovali >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
5. 11. 2014 20:50
Každej
správnej fotbalista jezdí přece v tzv. "Chelsea-traktoru", což je Bentley Conti GT. To přece ví už malej čutálista. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Martin911Turbo
5. 11. 2014 20:52
Sportovní bezmozci
Tak pánům sportovcům není Corvette a Camaro dost nóbl, oni by Ferrari nebo Lamborghini
Měli by dostat tou jejich mičudou do hlavy, aby se jim rosvítilo
A jestli neumí řídit, tak ať si zopakují autoškolu
Rozbalit vlákno
53
Avatar - white label
5. 11. 2014 21:03
Re: Sportovní bezmozci
A ty bys v tom jezdil, třeba místo Porsche , kdybys bral tolik prachů co oni? :-O :*)
Avatar - Barrichello
5. 11. 2014 21:10
Re: Sportovní bezmozci
Ona je Vette a Vette. Ta zakladni je pro uklizecky ze skoly a ta nejlepsi si da tu seriovou 911ku na okruhu k svacince.....ale samozrejme muzes si koupit tu nejlepsi 911ku v nabidce. Jen to pak chce srovnat ceny, cas na ringu a podivat se jestli ten rozdil v cene plne odpovida rozdilu v casech.

Pouzil bych na to jednu znamou frazi: Tu se pocali diviti:)
Avatar - _Karel_
5. 11. 2014 21:14
Re: Sportovní bezmozci
Tos moc neodpověděl- protože o cenu tady evidentně nejde.....
Avatar - Uživatel_5340709
5. 11. 2014 21:14
Re: Sportovní bezmozci
Obávám se, že fotbalisti mají úplně jiné starosti než fandové do aut, ať už tady na webu, nebo někde jinde. Jejich pohled na auta je trošku z jiného úhlu pohledu. ;-\
Avatar - Martin911Turbo
5. 11. 2014 22:11
Re: Sportovní bezmozci
No jejich mozek je zaměřen pouze na jednu věc >:D
6. 11. 2014 17:35
Re: Sportovní bezmozci
"Oroduješ" tu za americká auta moc hezky, ale to je tak všechno. Ano, Vette i Camaro mají nějaké charisma a od Z06 nahoru ta auta už dokonce ví co to je zatáčka, ale to se zdá, prostě nestačí. Camaro samozřejmě zůstává muscle car se vším všudy. To sportovní auto bráno evropskou optikou není. Když pominu to, že většině fotbalistů jde o to aby dělali dojem a je jim jedno jak auto jezdí, jinak by si svého času houfně nekupovali Lincoln Navigator, tak si zkrátka z nějakého důvodu myslí, že ani Vette ani Camaro bůhvíjaký dojem nedělají. Btw. "prsit" se tady 300 koni z 3,6 moc velký dojem v Evropě neudělá. Třeba taková NSX měla 300 hp už v roce 1990 z objemu 3,0.
Avatar - woody-alien
5. 11. 2014 21:10
Re: Sportovní bezmozci
Právě. Mít na týden takových 100 tisíc liber ti už dává určitou volnost rozhodování. ;-) Taky bych si vybral to, co mi vyhovuje nejvíc.
Avatar - white label
5. 11. 2014 21:17
Re: Sportovní bezmozci
Ano, přesně o to jde... Peníze mají člověku dávat určitou formu svobody a pokud si za ně např. nemůžu vybrat auto, kterým chci jezdit, je to v tomto ohledu omezení svobodné volby.
Avatar - jurajos
5. 11. 2014 21:42
Re: Sportovní bezmozci
No, ak im k tým 100t týždene ten GM výdatne prispieva, tak nejakú tú službu by asi aj mohol vyžadovať. Otázne samozrejme je, ako majú ohľadne tohto postavené zmluvy.
Avatar - white label
5. 11. 2014 22:18
Re: Sportovní bezmozci
Otázne to právě není, stačí si dočíst článek do konce:
"Podle informací z Chevroletu poskytnuté na dotaz The Daily Mail ale nejsou fotbalisté nijak povinni používat auta, která jsou součástí sponzoringu."

Jinak je příznačné, jak tu většina (včetně inteligentů typu topper/petrumr) posměšně zobecňuje údajnou podprůměrnou inteligenci vrcholových fotbalistů, za to třeba tady v diskusích, abys naopak "vola" doslova pohledal, že ... :*)
6. 11. 2014 08:34
Re: Sportovní bezmozci
Inteligence neinteligence, jeden má 100t na týden a je potenciálním zákazníkem prakticky jakékoliv automobilky na světě (spodní patra opravdu nemyslím) a druhej ani neumí dočíst článek do konce, ale určitě ví, jak které auto jede a je mu uplně jasné, jaké jsou priority a pohnutky při nákupu. A do toho přifrčí za každou cenu proti prudu jdoucí všudebyl všechnozná, který opět musí kopat kolem a křičet argumenty, proč je jinej.
Prostě auto.cz discuss classiche. >:D
Avatar - jurajos
6. 11. 2014 09:10
Re: Sportovní bezmozci
Článok som dočítal, ale zjavne nie v plnom sústredení. Moja chyba!

Potom je ale nadpis opäť raz o ho.v.ne a s podstatou veci nijak nesúvisí.

Inteligenciu furbalistov nikde nekomentujem a ani ich výber áut. Nakoniec ani ja by som za Camaro či Vette veľa európskej či dokonca americkej produkcie nemenil.
Avatar - white label
6. 11. 2014 12:10
Re: Sportovní bezmozci
Ten druhý oddělený odstavec už jsem psal v obecné rovině, to nebylo nic osobního k tobě.
6. 11. 2014 19:25
Re: Sportovní bezmozci
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Martin911Turbo
5. 11. 2014 22:13
Re: Sportovní bezmozci
S tím nesouhlasím, pokud je GM sponzor, mají brát co dává. Už tak berou nesmyslné částky za nic a ještě si diktovat podmínky
Avatar - white label
5. 11. 2014 22:47
Re: Sportovní bezmozci
Je zásadní rozdíl mezi klubovým sponzoringem a osobním sponzoringem. Pokud si vrcholový sportovec udělá osobní smlouvu se sponzorem je to jeho svobodné rozhodnutí včetně podmínek na které může/nemusí přistoupit.
Klubový sponzoring je něco jiného, něco jiného je nosit na klubovém drese logo sponzora a něco jiného je povinnost používat produkty klubového sponzora i v osobním životě.
To by pak na úplně stejném principu mohli chtít sponzoři po všech hráčích klubu, ať pijí jen jejich značku piva, kávy..., ať používají výhradně jejich značku spotřebičů, parfému, cigaret, alkoholu. letecké/přepravní společnosti, nebo ať se dívají jen na TV stanici sponzora atd.
6. 11. 2014 02:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
6. 11. 2014 12:20
Re: Sportovní bezmozci
Ty čteš/reaguješ na mé příspěvky? To jsem netušil, píšu to sice po lopatě, aby to případně pochopil i petrumr, nebo topper, ale speciálně pro tebe budu muset ještě přidat.
Televize se snad nedá sledovat na veřejnosti? Co třeba bary, sportbary. nebo letiště apod. Kdybys myslel tak rychle, jak sázíš smajly, byl bys diskusní king...
6. 11. 2014 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
6. 11. 2014 20:11
Re: Sportovní bezmozci
Když už jsi to dotáhl na úrovně, kterou by ti mohli oba zmiňované nicky závidět, nenapadlo tě, že by ty obrazovky nemusel nikdo přepínat, a že by úplně stačilo nedívat se na ně? Ty dva by to možná napadlo, nebo aspoň jednoho z nich, pak se ovšem nemůžeš divit, že tě tu někdo může považovat za "hloupejsího nez je petrumr a topper", jak sám píšeš.
6. 11. 2014 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Martin911Turbo
6. 11. 2014 09:43
Re: Sportovní bezmozci
Ale takto to má být v tomto pokřiveném sportovním světě
6. 11. 2014 11:45
Re: Sportovní bezmozci
Pak by to ale měli ve smlouvě.
6. 11. 2014 19:29
Re: Sportovní bezmozci
Toto je ale takzvaný klubový sponzoring, hráčů se nikdo neptal. Prostě jim vnutili americký káry a hotovo.

Stejně jako se našich reprezentačních fotbalistů z éry trénéra Brücknera nikdo neptal, jestli chtějí Hyundaie nebo něco jinýho. A pochybuju, že z našich hráčů s tím někdo vůbec jel.
5. 11. 2014 21:46
Re: Sportovní bezmozci
Proč bych v tom neměl já třeba jezdit? Jsou tó rozhodně lepší a hezčí auta a že by zrovna Corvette bylo nějakej sráč co by ztrácelo na Porsche jak vzhledem, tak výkonem to zrovna moc není pravda ... A z nejlevnějších taky zrovna není. ALe že fotbalisti, jsou retardi to ví asi každej.
Avatar - white label
5. 11. 2014 22:14
Re: Sportovní bezmozci
Hádej, proč jsem se na to zeptal zrovna Porschefila a ne třeba tebe..., nebo Barika, který by s tím možná klidně jezdil i s jejich platem? Komu se to líbí/vyhovuje mu to, ať si s tím jezdí bez ohledu na to, čím se živí. Ale pokud to někomu nic neříká a má na to, co se mu líbí/vyhovuje víc, proč by musel jezdit zrovna v tomhle?
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2014 22:19
Re: Sportovní bezmozci
ved kdeze by tieto superdrahe znacky aut boli keby na svete nebolo prave takych jednoduchych ludi ako su napriklad niektori futbalisti ( cest vynimkam ) ;-) ...

paradoxne tie najdrahsie auta na svete kupuju zvacsi ti "povedzme ze menej osvieteni" aby sme boli slusni.... ono tym sikovnym a normalnym totiz taketo extemne auta k zivotu rozhodne netreba a nemaju ani potrebu sa ukazovat a predvadzat
6. 11. 2014 11:59
Re: Sportovní bezmozci
Šikovní a normální lidi (ať už si pod tímto pojmem představuješ cokoliv, nejspíš taky sebe) nemají potřeby nebo na to prostě nemají?
Avatar - Martin911Turbo
5. 11. 2014 22:10
Re: Sportovní bezmozci
Mít je zadarmo jak oni, samozřejmě
Avatar - white label
5. 11. 2014 22:20
Re: Sportovní bezmozci
To říkáš teď, ze svého aktuálního "finančního" pohledu, kdybys bral tolik co oni, tak se tvé "Porschefilství" rychle postaví na zadní. :*) ;-)
Avatar - Martin911Turbo
5. 11. 2014 22:34
Re: Sportovní bezmozci
Já bych se nikdy neživil sportem, sport beru jako odpad, naprosto zbytečnou věc v celé společnosti, která je glorifikována a vyzdvihovaná a finančně přeceňována
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2014 22:40
Re: Sportovní bezmozci
sport je fajn pokial to robis pre svoje zdravie a na rekreacnej urovni

ale vacsina profesionalnych sportov to je neskutocny biznis, cista deformacia ludskych hodnot a obrovske plytvanie prachmi..... kolko miliard ide na platy hracov ktori dostavaju az moc neadekvatnu ciastku vzhladom k tomu co pre spolocnost robia ... to je nieco neskutocne ... a take deti v afrike nemaju co do ust.... paradox tohto sveta.... jedni hojno a druhi hov.no
Avatar - Martin911Turbo
6. 11. 2014 09:48
Re: Sportovní bezmozci
Souhlas, pokud si jdu zaběhat nebo jít do posilovny pro svoje zdraví ok, ale ta finanční mašinerie "profesionálů" je humus největšího kalibru
6. 11. 2014 12:02
Re: Sportovní bezmozci
Baví miliony lidí. Hladové děti z Afriky a světový socialismus sem netahej, to je něco úplně jiného (a ještě víc pokřiveného, než ten tvůj nehorázně přeplacený čutálista).
Avatar - Martin911Turbo
6. 11. 2014 12:46
Re: Sportovní bezmozci
Tak já nejsem levičák a nikdy nebudu levičák
Na děti v africe prdím, to jak to tam vypadá za to si můžou sami a jejich neochota se neučit nové věci, znovu začít zemědělskou politiku a začít makat u nich není, jen tahat pomoc. Mám dva známe co tam jezdí na montáže a i s civilizovaným černochem není řeč a je to lína veš
Avatar - JDM
6. 11. 2014 13:28
Re: Sportovní bezmozci
ve starověkým římě se jim říkalo gladiátoři a pořádali se velkolepé hry, proč? aby obyvatelstvo zabavili a to nemělo čas přemýšlet nad tím co se kolem nich děje , koukni lidi furt nadávaj jak je všechno drahý platy malý všichni chudý ale včera skolabovala sazka protože během pár minut lidi vykoupili lístky na MS v hokeji , a že ten lístek nestál pár stovek a někteří utratili nějakej ten tisíc korun. Prostě MS v hokeji je pro mnohé důležitější než všechno ostatní a ikdyž je před vejplatou na tohle se peníze záhadně najdou.
Avatar - white label
5. 11. 2014 22:50
Re: Sportovní bezmozci
To je ovšem na úplně jinou diskusi, tady jde o situaci, kdybys bral tolik peněz, ne o vrcholový, dobře placený, sport.
Kdyby ten fotbal (nebo jiný vrcholový sport) nikoho nezajímal, nemohlo by v něm nikdy být tolik peněz. Je to svobodná volba každého, od sportovců/hráčů, až po diváky a sponzory.
Avatar - Martin911Turbo
6. 11. 2014 09:50
Re: Sportovní bezmozci
Ale to je problém celé společnosti, která by potebovala převychovat, jinak pokud to takhle půjde dál tak žádné vnoučata mít nebudu, protože se nebudou moci mít kde se narodit a komu
6. 11. 2014 10:08
Re: Sportovní bezmozci
Jak a jakým směrem by jsi chtěl společnost převychovat ?
6. 11. 2014 12:15
Re: Sportovní bezmozci
Pár námětů na převýchovu lidstva v minulosti určitě najde :-) jinak k té společnosti a klesající morálce, už Sokrates říkal, že tehdejší mládež stojí za prd, říkal to i můj děda a i jeho děda. No a někdy to říkám už i já... Všechno je tedy v nejlepším pořádku :-)
6. 11. 2014 12:16
Re: Sportovní bezmozci
EDIT: vloženo 2krát
Avatar - Martin911Turbo
6. 11. 2014 12:47
Re: Sportovní bezmozci
Jak převychovat, třeba zrušit náboženství, všechna, je to utopie ale díky ní by lidstvo mělo zase pár let šanci na víc
6. 11. 2014 12:52
Re: Sportovní bezmozci
>:D Promiň, ale to je tak naivní. >:D
Jak by si chtěl rušin náboženství (?) >:D
Výsledkem by byla jen totální sebezničující válka.
Avatar - Dinar
6. 11. 2014 13:50
Re: Sportovní bezmozci
>:-[] >:-[] Jak tě čtu v této diskusi, doporučuju Pražské matky, to je klub tak tvé mentální úrovni.
6. 11. 2014 19:34
Re: Sportovní bezmozci
>:-[] :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 11. 2014 14:19
Re: Sportovní bezmozci
Martine, vlézt do hlavy a snů lidí se povedlo jen Leovi ve filmu Inception, do plánu pro budoucnost lidstva bych to rači netahal >:D
Avatar - idam.i
5. 11. 2014 22:52
Re: Sportovní bezmozci
Poznám spústu ľudí,čo si to myslí o autách tipu Porsche apod. >:D
Avatar - white label
5. 11. 2014 22:56
Re: Sportovní bezmozci
Samozřejmě, že je to tak..., je to o individuálním úhlu pohledu a ta přirozená rozmanitost je zcela v pořádku.
6. 11. 2014 08:36
Re: Sportovní bezmozci
Vidíš rozdíl v bral co oni a dělal co oni ?
Avatar - JDM
6. 11. 2014 13:01
Re: Sportovní bezmozci
kdybych bral prachů jako oni tak mám , Porsche 911 GT3 , Lambo Gallardo , Nissan GTR R35, Imprezu 22B , Corvettu ZR1, Mitsu EVO VIII ( devítku má každej) , BMW M3 e46, Hondu NSX, Ferrari 458 speciale,koenigsegg agera r.... >:D >:-[]
6. 11. 2014 19:24
Re: Sportovní bezmozci
No spíš na to koukni jejich optikou. Berou peněz jako šlupek, takže mají logicky "vyšší cíle". A ty cíle jsou anglický značky, to dá rozum.
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2014 21:34
futbalisti potrebuju pompezne auta
obzvlast ti menej inteligentni povedzme ako superMario >:D

pri ich inteligencii a rozhlade by som sa ani necudoval keby dve tretiny z nich o camare v zivote ani nepocula ....

tu je to jasne.... prim hraju znacky ako bentley, audi, porsche, ferrari, lambo ...

v reale sa to len tak hemzi 4 kruzkami [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2014 21:46
Re: futbalisti potrebuju pompezne auta
Pri vsetkej ucte k tvojej "inteligencii", tvoj nazor na tie auta sme sa akosi nedozvedeli... 8-s
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2014 21:51
Re: futbalisti potrebuju pompezne auta
futbalista chce auto ktore spravi dojem a auto ktore pozna kazdy ..... camaro je pre nich spanielska dedina...

pochybujem ze nejaky Welbeck alebo Rooney ti z fleku povedia aky vykon ma octavia RS alebo kolko stoji el. kia soul.... tito chlapci do tychto veci podla mna moc nevidia a moc sa o auta asi ani nezaujimaju a mozno mnohi z nich ani moc zdatni soferi nebudu , su to vsetko mladi chlapci .... maju ine zaujmy ( holky, zurky, alkohol, rozne aferky a tak )

ale staci ak im das porsche a budu stastni.... ;-) ... vedia ze tym nic nepokazia

najlepsie z realu obstal Fernandes: A3 sportback s tdi >:D :yes: ... pri vsetkej tej srande.... snad jediny z celeho Realu co tam ma normalne auto ;-) :yes:
6. 11. 2014 12:21
Re: futbalisti potrebuju pompezne auta
Hm, měřítko hladiny iq nyní bude, jestli dokážeš vysypat výkon škodováckeho "eresa". Jak inteligentní asi bude člověk, který s něčím takovým přijde? A jo, on to psal Topper >:D
Avatar - Martin911Turbo
5. 11. 2014 22:17
Re: futbalisti potrebuju pompezne auta
>:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2014 22:26
Re: futbalisti potrebuju pompezne auta
zda sa ze v reale je tam jediny normalny Fernandes... ;-) a mozno snad este trener ktory ma na to narok.... inak vsetci ostatni chlapci maju neskutocne nezmyselne drahe a premotorovane masiny ( neviem ci si tym kompenzuju nieco ) .... vsetkym by som dal fiesty a dovi dopo...

a to co predvadza superMario v Liverpoole v poslednych 3 tyzdnoch tak za tieto vykony by mal jazdit kolobezkou
6. 11. 2014 08:58
Re: futbalisti potrebuju pompezne auta
co to ma s IQ. ak ma Rooney 300.000,- tyzdenne, preco by mal jazdit na aute za 50k, jedine ze by naozaj chcel. ze poznam camaro neznamena ze som lumen. a mozno videli transformers.
Avatar - JDM
6. 11. 2014 13:55
Re: futbalisti potrebuju pompezne auta
no musím se jich trochu zastat s tím rozhledem , tihle kluci neznají nic jinýho než trenink trénink zápas trénink a tak to mají od mala , kdy já sem si lepil plákaty aut na zeď v pokoji oni neměli čas se po svým pokoji ani rozhlídnout protože byli furt na hřišti . Pár jich znám ať už profíky tak i ty co neberou takový peníze ale vím že když já se v 16 válel po 2 pivech po zemi na diskotékách oni běhali po hřišti za peníze ;-) oni na takovýhle věci neměli a nemají čas a ty miliony dneska za něco utratit musí , jsou slavní a chtějí ohromit a je jim jedno jestli v tu dobu je v kurzu RR nebo Corvetta je zajímá stejně zase jenom vyhrát další zápas ;-)
5. 11. 2014 22:12
Tak ono
se to dá celkem pochopit. Při jejich platech mají peníze na produkty, ke kterým opravdu nemá Chevrolet žádnou konkurenci ani o třídu níže (snad možná Corvette ZR1, ale kdo by se s tou plastikou chtěl někde patlat...). Musím se přiznat, že mě napadlo už dávno, ještě když se o kontraktu Chevroletu a ManUtd psalo poprvé, že to asi nějak takhle dopadne.

Pak je tu samozřejmě také prestiž, ale ruku na srdce - kolik z nás, by při platech průměrného hráče ze základní sestavy United chtělo jezdit Camarem?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
5. 11. 2014 22:23
Re: Tak ono
:yes:
Přesně, kolik z nás... a pak taky kolik z nás si to umí vůbec představit, a hlavně, kolik z nás si to dokáže přiznat.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 11. 2014 01:11
Re: Tak ono
Já si to přiznám, na sporty jsem byl vždy spíš levej, tak bych byl i za to Camaro vděčnej, ale při jejich platu bych už dávno taky sedlal jinou ligu. Tak mě napadá, ještě že Chelsea nesponzoruje Lada, nebo jinej uralmašinovaz.
6. 11. 2014 07:06
Re: Tak ono
Dobře no, Tak Camaro asi ne, ale v článku se ,pokud mě zrak nešálí, píše, že dostali Corvettu Stingray a to už rozhodně není žádný prdítko :-)
:yes:
Avatar - Dinar
6. 11. 2014 13:54
Re: Tak ono
Jak tu čtu Barika, nabyl jsem dojmu, že Rooney a spol. se pravidelně na svých blozích vypisují o tom, za kolik dali ve svém Bentley kolo na NS, a jde jen o to, že ty hlavy duté fotbalové zatím nepochopily, že s vetttteee by to bylo o minutu dřív a za poloviční cenu. >:D >:D
Avatar - Barrichello
7. 11. 2014 01:28
Re: Tak ono
Jde o to, že ta maerika dneska nabíyí srovnatelný podvozek a srovnatelné výkony motorů. Že materiály interiéru a kvalita zpracování zcela neodpovídá Ferrari, Bentley atd bude asi tím, že to není konkurence těchto vozů a zcela jiná cenová skupina.

Ono VW a Seat taky neodpovídají materiály a zpracováním Ferrari a Bentley, že >:D
Avatar - Dinar
7. 11. 2014 18:12
Re: Tak ono
Klasické zablábolení, ale i tak sis sám odpověděl. Kruh se uzavírá, ano, zcela jiná cenová skupina. Takže proč se divit, že se svým příjmem hoši z United nechtějí plechovku za mega. :-!
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2014 22:32
zaujimava tabulka
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Pekelná Micinka
6. 11. 2014 01:16
Re: zaujimava tabulka
Díky. Podle mě RR vede, protože je luxusní, praktický, také méně nápadný a v Británii také domácí. Jinak je ale jasný, že někteří budou mít víc aut. Celkem překvapující je absence Ferrari, čekal bych aspoň jednotky kusů, když je v tabulce i DB9 se třemi.
6. 11. 2014 08:10
Re: zaujimava tabulka
Ak ide o tú tabuľku, čo postol Topper, tak tam Ferrari je - 8 ks.
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 11. 2014 08:44
Re: zaujimava tabulka
Ten RR nechápu. Minulý týden jsem poprvé okusil RR a... bublina splaskla. Ano, byl to sice "obstarožní" RR Sport r.v.2008 v nejslabší dieselové motorizaci, která se s ním očividně trápila, ale to se dalo očekávat. Co jsem neočekával byla mizerná kvalita jízdy, nijak oslňující zpracování interiéru a nijak extra velká nabídka místa... jako napodobenina tanku asi fajn, jako symbol slintání spousty novinářů a uživatelů si RR škrtám - jedno z největších automobilových zklamání.

Tudíž, chyba jen konkrétní specifikace anebo to tak prostě je? >:D
Avatar - Blue Sun
6. 11. 2014 10:27
Re: zaujimava tabulka
RR je "britský", pompézní, nabubřelý... ideál pro namachrovaného fotbalistu z Premier League. Vůbec obliba megaSUV působí spíš dojmem potřeby oslňovat, než uvažovat.
Avatar - Bazalt
6. 11. 2014 10:28
Re: zaujimava tabulka
Okusil jsem osm let staré auto... velmi objektivní :-) A pak jsi okusil jiná osm let stará SUV? Já ano... (Tuareg, Cayene) překvapivě také staré auto. A okusil jsi nový RR? Já ano včetně jízdy. A u vedlejšího stánku SUV Audi, VW... Britská smetánka prostě kupuje britská SUV protože ve uvnitř připomínají jiné RR ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 11. 2014 10:58
Re: zaujimava tabulka
Ano, auto mělo 6 let, proto to taky v příspěvku uvádím. Svým stavem, nízkým nájezdem a péčí prvního majitele si však troufám tvrdit, že stále podávalo relevantní výpověď o jeho vlastnostech. V novém jsem příležitost jet neměl. Přesto to nic nemění na tom, že internet básní o nadautě a já poznal jen nekomfortní obézní škatuli, což je dost výrazný nepoměr, který mě překvapil...

Otázka na závěr je míněná vážně, přestože je za ní smajlík.
6. 11. 2014 19:40
Re: zaujimava tabulka
Nezapomeň, že jsi jel šest roků starým RR. Ta značka za šest roků udělala obr pokrok a její dnešní modely jsou úplně o něčem jiném.
5. 11. 2014 22:42
Čutálisti
Honit se za balonem jak ocasové a simulovat to by jim šlo :-) Ale dobrý sportovní auta jsou fuj :-) nemaj přes 23"kola!!!! :-) Ubožáci
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2014 22:46
Re: Čutálisti
mal si pozerat zapas ajax : FC Barcelona.... ;-)

cista parodia miestami ( ked sa pri sebemensom dotyku hraci hadzu na zem a valaju sa ako keby ich pohryzol zralok ) ... toto uz nie je sport, to je biznis a saskaren

Jordi Alba dnes s prehladom najlepsi herec :yes:
5. 11. 2014 22:49
Re: Čutálisti
já už na fotbal nekoukám nějakej ten rok :-) Je to fakt komedie,jsou to princezny na hřišti :-) vždycky když vidim "faul" tak se musim smát :-) Je mi líto že k tomuhle sportu se furt přiklání největší pozornost a váha :-)
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2014 22:53
Re: Čutálisti
mna bavil futbal viac kedysi ... za cias skutocnych sportovcov telom aj duchom ( Zidane, GianFranco Zola, Berghkamp, T.A. Flo, Lothar Matheus, Klinsmann, Raul, Nedved, Baggio, DelPierro, Cantona, Alan Shearer, Ronaldinho ) to boli uzasne casy.... zboznoval som ich

dnesny futbal uz pozeram velakrat len s uzasom :'-( a neraz aj s velkym zarmutkom ... a dnes to tiez za vela nestalo

ked tam vidim toho 50 kiloveho neymara jak tam skace a vzdy pada na zem.... sport prestava byt sportom .....
6. 11. 2014 07:33
Re: Čutálisti
no uprimne futbal som nemal nikdy moc v laske ale po reklmanej ikone menom backham ci ako sa pise kde bol on vsetko len uz nie dobry hrac som uz uplne zavrhol a to ovplyvnenie spolocnosti...podla mna by mali pravi chlapi pozerat sporty pri ktorych sa dava naozaj od seba vsetko ale v sucasnej dobe ked sa za sport povazuje badminton curling a neviem co este sa nie je divit ze chlapi uz nemaju ani gule. futbal futbal vsetci lubia pozerat doma s pivom v ruke a raz za vikend si ho zahrat.dostavat rany a byt oplieskany o zem uz nikto nechce a futbalisti padaju jak hrusky a za hned behaju ako nic a este daju gol haha.no ale tim som chcel pvedat ze nazor nejakych teplych rozmaznanych chlapcov na to ake auto je dobre a nie ma vobec nezaujima.pre nich je idealne bmw a zvuk z repra alebo x6 alebo hocico ine co z realnym autom nema nic splocne...
Avatar - iudex
6. 11. 2014 09:56
Re: Čutálisti
Futbal mi síce je u zadnej časti tela, ale zrovna Beckhama uznávam, nie je to žiadny blbec, ale človek, ktorý dokázal vyťažiť zo svojej popularity maximum i napriek tomu, že ako futbalista nijak neexceloval. Zároveň sa vyhol všeobecnému trendu futbalistov (a športovcov všeobecne), ktorí skončia kariéru a sú nahratí, neuvažujú o tom, že nič iné nevedia a teda by mali rozumne hospodáriť s peniazmi, do roka rozhádžu všetko a potom vyhlasujú osobné bankroty alebo sa dajú na pijatiku či drogy.
A ak mám byť nútený pozerať sa na všadeprítomné "športové ikony", radšej volím Beckhama ako nášho "futbalového modela": [odkaz]
Avatar - JDM
6. 11. 2014 14:18
Re: Čutálisti
To není o inteligenci , Beckham jen do svojí osoby investoval, stala se z něj mediální hvězda , tohle můžeš vidět zcela běžně v hudebním průmyslu , většina zpěváků zpěvaček začíná někde dole , můžeš říkat undergroud hudba pro komunitu lidí kteří hudbu mají hodně radí , tak rádi že kupují desky . Tenhle Umělec takhle vydělává když je dobrej a kvalitní vydělává víc a pak se dostane na hranici kdy si může vybrat buď budu dál hrát to svoje pro svoji komunitu co mě kupuje nebo do sebe investuju, zviditelním se a zapojím se do obrovského byznysu , do světa reklam, reality show a obrovských peněz.Rozdíl mezi undergroundem a komercí je že v undergroundu musíš dělat kvalitní chytrou hudbu protože lidi co kupují tyhle desky to chtějí a neutrácí peníze za kraviny, V komerčním světě můžeš vydat totální hovadinu stačí jen když zní a vypadá pompézně ale nemusíš se soustředit na fanoušky protože tvoji fandové to berou jako módu na sezonu dnes letí tohle zítra tamto. Takhle se vydělají miliony ale pozor zase je potřeba investovat spousta těhle komerčních "umělců" zakládají vydavateství skupujou je a pod. aby si zajistil svoje živobytí i po té svojí sezoně . Stejně tak to udělal Beckham zviditelnil se je z něj světoznámá osobnost VIP ten slavnej fotbalista co jednou kopl dobře roh a proměnil nějakou penaltu.Je v televizích na dežodorantech a snad i v tekutým mýdlu. To je jeho živobytí po jeho sezoně. A teď co je lepší ?? být známej po celým světě být všem na očích a mít miliony a nebo být ten ne moc slavnej záložník co odkopal několik sezon v MU vydělal miliony a pak zmizel někam do druhý ligy ve španělsku nikdo už ho nepozná nikde o něm nepíšou má taky ty miliony a má klid.
6. 11. 2014 15:48
Re: Čutálisti
Kvalitní chytrá hudba v undergeoundu vs. komerční hovadina.
No, čím jsem starší, tím více mám pocit, že protiváha v mimomainstreamovém světě může být sebevětší hovadinou, jen je důležité, aby se dost nahlas křičelo, že to není mainstream a na to se nabalí hrozen revolucionářů, kteří se odlišují a chtějí odlišit jen z principu a ani pořádně nevědí proč.
Avatar - Enthusiastic.driver
7. 11. 2014 08:27
Re: Čutálisti
Uznával jen kapely co neuměly hrát, myslel že je to známka punku... >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
7. 11. 2014 08:26
Re: Čutálisti
Píšu si - U2, Floydi, Pink, Metallica, Sting, všichni dělali chytrou kvalitní hudbu jen v době, když zkoušeli v garáži, ale jakmile se celosvětově proslavili a stali se "komerčními", zapojili se do světa obrovských peněz, jejich hudba se změnila jen v sezonní záležitost a módní vlnu...

BRAVO >:D
6. 11. 2014 00:23
MU
Tenhle "problém" je způsoben hlavně tím, že od roku 2005 vlastnil Manchester United Američan (letos už je jich po jeho smrti víc) a nikdy nebyl mezi fanoušky a hráči oblíben, ba naopak, dodnes s tím nejsou smíření. No a když jim k tomu Amíci dají ještě k dispozici americká auta, tak se nemůže nikdo divit, že jimi nechtějí jezdit. Kdyby bylo Porsche (popř. Bentley, Ferrari atd.) americká značka, tak by byl výsledek stejný.
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2014 00:33
Nechapu...
Že se nad tím někdo dokážete tak rozohnit, nebo posuzovat inteligenci těch fotbalistů, jejich řidičské schopnosti ..... až ku vyspělosti národů >:D >:D

Vyspělost a inteligence každého se v tomhle případě projeví v tom,
že respektuje svobodnou možnost volby...

Ale každý má právo na svůj názor, můj je ten, že to je článek převzatý
z nějakého britského bulváru, fotbalisti tím sponzora neuráží,
protože nikde neprotestují... pouze nevyužívají výhodu, kterou jim někdo nabízí.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
6. 11. 2014 00:56
Re: Nechapu...
Samozřejmě souhlas...
Avatar - Ham.
6. 11. 2014 09:52
Re: Nechapu...
:yes:
Je to jen typické rozdmýchávání vášní bulvárem podle modelu podívejte na ty zazobance, mají k dispozici zadarmo Camaro a raději jezdí Rangie, Porsche nebo Bentley, protože každý bulvár ví, že jeho čtenář je prostá duše, která to v životě nikam nedotáhla a pohrdnutí Camarem je pro ni stejně nepochopitelné jako pohrdnutí bezplatným doživotním stravováním v McDonald's.
Avatar - iudex
6. 11. 2014 10:11
Re: Nechapu...
Súhlas, bulvárna téma bulvárne spracovaná, nahrávajúca nižším pudom s jasným zámerom vyvolať reakciu typu "rozmaznaní neschopáci, ktorým sa nezdá ani americký superšport dosť dobrý, do Fabie s nimi!"
Nech si každý jazdí, v čom chce, ak na to niekto má, sú to práve futbalisti. Jednak v ich mladom veku je ťažké mať také prachy a nekúpiť si to najlepšie, čo automobilový svet ponúka, jednak som presvedčený, že tí najväčší obhajcovia Amerík by si - majúc na to prachy - kúpili európske superšporty či SUV.
Avatar - woody-alien
6. 11. 2014 10:55
Re: Nechapu...
:yes: :yes: Naprosto přesně. Tenhle titulek od začátku smrděl tím, že začnou výkřiky o blbcích, co zcela nezaslouženě berou šílený prachy a ještě vohrnujou rypák nad americkým dělem.
Avatar - white label
6. 11. 2014 12:08
Re: Nechapu...
Ano, výstižně napsáno.
6. 11. 2014 15:18
Re: Nechapu...
Takze v diskusii pod tymto clankom je zoznam prostych dusi s kratkou vytrvalostou v tahu.... ;-) . Ze ja som sem nieco pisal, som na zozname :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
6. 11. 2014 00:54
Devils
ManU jsem kdysi fandil, ale jak odešly ty legendy a nakonec i Ferguson, tak mě nějak přestali bavit, i ta hra co předvádějí v posledních letech nic moc. Postoj hráčů naprosto chápu, nemají důvod jezdit v něčem, co jim z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, i kdyby tím důvodem byla jen póza. A co si budeme nalhávat, Vette ani Camaro prostě v Evropě pověst luxusního či exkluzivního auta nemají, za velkou louží vlastně taky ne. A je úplně jedno jestli v nějaké pofidérní tabulce na N.ringu jsou o 3 vteřiny lepší než třeba ta 911, protože to v reálném provozu nemá vliv, zejména v británii, kde si na dodržování předpisů dost potrpí, než aby si mohli dovolit nějaké závodění na dálnici. Nakonec ani ti fotbalisti Bayernu s autobahnem všude okolo by nejspíš neměnili za auta od Chevroletu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
6. 11. 2014 07:44
se jim nedivím taky bych do toho nevlezl
;-)
Rozbalit vlákno
1
6. 11. 2014 18:59
Re: se jim nedivím taky bych do toho nevlezl
Ale nekecej, a jak rád ještě ;-)
6. 11. 2014 09:10
Kdo ví
A nemajú len volanty na blbej strane? :-)
Rozbalit vlákno
2
6. 11. 2014 18:59
Re: Kdo ví
To snad ti, co jim to dodávali, mohli vědět, ne? ;-)
7. 11. 2014 10:24
Re: Kdo ví
snad jo, ale keď pozerám na tú káru pri runym tak má volant trochu blbě.
6. 11. 2014 09:12
Nedivím se
Corvette (auto pro "normální" muže) jim dost nabourává draze pěstované image pokérovaných kreatur s nádechem intelektuální nedotáčivosti a homosexuálního downsizingu (šitingu).
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bazalt
6. 11. 2014 10:47
Amerika vs Británie
Britští fotbalisté prostě raději jezdí britským SUV než americkým sporťákem. Na RR nebo LR jsou v UK lidi zvyklí a vyrůstali s tou značkou. V minulých letech byl Range Rover stále jen něco jako osobní verze "traktoru" Land Rover. S příchodem obliby SUV jako většina značek opouští off-road styl a poskytuje pohodlí ala Bentley v autě velikosti malého tanku. Q Audi pořád vedle toho vypadá jako nafouknutý kombík. V Anglii žiju deset let a vidím to každý den. I když už značka dávno nepatří britské firmě obyvatelé tohoto ostrova jí milují. Když jsem poprvé viděl Evoque myslel jsem že se zbláznili. Jako kdyby někdo šlápl na klasický RR. No jo jenomže madam, slečinka nebo metrosexuál v Británii si raději koupí (nebo nechá koupit) Evoque než jezdit o třídu níž nějakým BMW X nebo Audi Q. Už z toho důvodu že i děda přeci měl ten Land Rover... Tím neříkám že "evropské" SUV tu nefrčí všude jako jinde. Jen ten RR je prostě nad tím.

A porovnání s ostatními sportovními auty? Když můžete za měsíční výplatu mít Lambo nebo Ferrary tak nebudete jezdit Chevroletem i když ho máte zdarma.

PS: Porshe v UK fakt není vysněná luxusní značka protože těch co si ho mohou dovolit je mnoho. Mluvím za Londýn (bohužel ne za mě). Když už tak Bentley, Aston, Maserati... postě tím čím jezdí šejkové. Jo top manager své Porshe miluje. Jenomže jde o model s osmdesátých let a hýčká si ho jako mazlíka. Musí to ovšem být Brit.
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2014 11:25
volant vlevo...
no kdyby mi nekdo daval auto z volantem vlevo v anglii, taky bych to nechtel 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
6. 11. 2014 12:09
kecy o ničem
nechápu, proč je tady tolik textu o chování nějakých mentálních ubožáků, co se honí po trávě za merunou... :no:

A že nechtějí jezdit nějakou velkou americkou károu, to chápu. Anglické silnice nejsou na takové krávy stavěné, nikam se s tím nevejdeš, nezaparkuješ. Náhon na zadní kola je pro anglické deštivé počasí nevhodný a pokud se k tomu přičte ještě volant na nesprávné straně, je logické, že s tím nikdo jezdit nechce. Já bych si také raději vybral nějaké normální SUV s 4x4 a dieselem pod kapotou.
Rozbalit vlákno
3
6. 11. 2014 17:44
Re: kecy o ničem
Jsi opět vedle, jako ostatně vždycky. V minulosti si spousta hráčů Manchesteru koupila Lincoln Navigator, takže velšské okresky je, zdá se, nijak netrápí. Nebo po nich jezdí něčím sofistikovanějším. Stran spotřeby asi tolik, že nikdo nevylučuje, že nějaké to dieselové SUV doma mají, ale oni jsou ti poslední kdo by nutně řešil spotřebu. Neškodilo by se na to aspoň občas dívat jinou optikou než jako český otec od rodiny jehož snem je dieselová Octavia, v lepším případě Passat nebo A6.
Avatar - Ada je zase tady
6. 11. 2014 22:39
Re: kecy o ničem
Ale houby s octem :no: Tady vůbec nejde o spotřebu ale o to, že s dieselem se lépe jezdí. A není nutné furt někde hledat pumpu a tankovat...
Avatar - Barrichello
7. 11. 2014 11:10
Re: kecy o ničem
Pumpa je na každým rohu a jet víc jak 300 Km v kuse, bez přestávky, to dělá s prominutím jen idiot.....
Avatar - kopamt
6. 11. 2014 12:55
Kde soudruzi v Americe udelali chybu?
Konfiguracia tych sportiakov:
-mechanicka prevodovka
-lavostaranne ulozeny volant
...

Dalej uz myslim netreba :-)
Chlapci si jednoducho nechcu komplikovat zivot a zvykat na horsie.

Alebo ako vzdy iba mnoho kriku pre nic.
Ked niekto napise "A" mal by napisat aj "B".
Vsetky noviny (aj webove) rady prekrucaju fakty, aby mali sledovanost a zavadzaju stado.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lordlord
6. 11. 2014 16:59
.
maji volant na špatné straně a jsou to pro ně levná auta
Rozbalit vlákno
1
6. 11. 2014 19:00
Re: .
Přesně tak, vystihnuls to :yes:
Avatar - Martin911Turbo
7. 11. 2014 16:45
Dyť je to nádhera!
[odkaz]
Se jim fakt divím, čutálistům
Rozbalit vlákno
0