Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Francie hodlá dál blokovat prodej některých vozů Mercedes

Francie hodlá na svém trhu i nadále blokovat prodej některých vozů značky Mercedes německé automobilky Daimler, v jejichž klimatizacích se používá zakázané chladivo
Zpět na článek
Avatar - WinDiesel
27. 7. 2013 21:35
Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
... kteří ani nevědí, že možná polovina těchto vozidel je vybavena francouzskými motory Renault .....
... a tak nebezpečná tato vozidla opravdu nejsou, právníci Daimleru tuto při nemohou prohrát ...
... nesnáším úředníky, kteří riskují naše peníze ve svých osobních hloupých přích, kdy si navzájem s jinými hlupáky ukazují svaly ...
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Ham.
27. 7. 2013 22:09
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Jsou to Hujeři a opravdu vyvolají obchodní válku na kterou jako slabá země dojedou. Blbé je, že to oslabuje pozici celé Evropy vůči silným hráčům jako je US nebo Čína. Proboha zájem Evropy potažmo EU by měl být vykopat DuPont zpátky za oceán, ať si ty drahé srágory prodávají GM a Fordu a tady si schválit to, co jednak nebude drahé jak sviňa a druhak to, co dá možnost zapojit se do dodávek evropským chemickým koncernům a tretjak to, co nebude hořet jasným plamenem.
Avatar - Atlis
27. 7. 2013 22:38
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
slaba zeme? ndpc :D :D :D tak ten je dobry :D
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 09:06
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
V porovnání s Německem dost slabá země.
28. 7. 2013 11:10
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
deutschland deutschland über alles... :no:
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 11:19
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Nevím proč do toho zatahuješ fašistické reminiscence, to že je dnes Německo hospodářsky daleko silnější než Francie je holý fakt a snadno doložitelná skutečnost.
28. 7. 2013 11:59
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Skutečnost je taková, že ani to Německo na tom není bůh ví jak... dost možná líp jak Francie, ale žádná hitparáda to není. V rámci možností je na tom dobře.
Mimochodem tahle první část německé hymny nemá nic společného s fašismem a vznikla dříve než se začali náckové roztahovat... ti náckové kteří výklad této věty naprosto změnili ve svůj prospěch a proto byla zakázána a použil jsem tuto větu proto, že stále většina lidí vidí v Německu nějakou spásu a vzor... přitom není co brát a kdo má rozum dávno pochopil, že jediná výhodná investice se nachází na východ od našich hranic.
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 14:43
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Ano, spoléhat se musíme sami na sebe, protože Německo není žádná spása a dojná kráva. Situace kdy Němci platí dluhy, které dělají jiné země se rychle blíží ke konci, protože takováto pozice Německa je na domácí politické scéně již neudržitelná.
Ovšem vzor Německo určitě je, koho jiného bys chtěl mít za vzor jako evropská země než nejvýkonnější a nejdravější ekonomiku. Brát si vzory z Číny nebo Ruska je v Evropě nefunkční/nerealizovatelné.
28. 7. 2013 15:56
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Brát si vzor z rozvojové země, jako je Čína, je v Evropě bohudík opravdu nerealizovatelné.
Avatar - MarTin1
28. 7. 2013 11:59
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Měl by sis trošku přečíst aktuální hospodářské výsledky Francie.... Nejsilnější a nejzdravější země Eurozony je Německo pak dlouho nic. Francie si řeže větev sama pod sebou a díky tomu socialistovi co tam teď je už ne pilkou ale rovnou motorovkou....
27. 7. 2013 22:46
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
A "vykopání" před, nebo za oceán není obchodní válka ? V Americe se Mercedesy neprodávají ? Prodeje Mercedesů na Moravě americký výpadek nevyrovnají, "ty sviňa"... Oni si to vyříkají a za rok si na to nikdo nevzpomene.
28. 7. 2013 06:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 09:23
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Budeš se divit ale Ham má pravdu. A myslel to obrazně, pokud existují alternativy, proč si nechat od Dupontu nasadit monopolní ohlávku?
Vzpomeneš si na to jednou, až si v klimaservisu řeknou o 15000 za výměnu nebo doplnění chladiva.....
28. 7. 2013 09:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 16:10
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Ona tam byla jistě dohoda ........... ale padá to hlavně na EU
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 09:09
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Ne, není. Současný stav je takový, že EU přistoupila na monopol DuPontu a nikdo jiný nesmí nabízet chladivo automobilkám. Nastavení pravidel normálního konkurenčního prostředí, kde automobilkám bude moci nabídnout chladivo kdokoliv není obchodní válka, ale volná hospodářská soutěž.
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 09:24
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Což o to, nabízet by směli, ale jiní výrobci to neumí a kvůli patentům ani nesmí vyrobit.
28. 7. 2013 06:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 7. 2013 09:01
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Mít tu jen auta made in EU to by byly cenovky >:D Ale můžeme žít s pocitem hrdého evropana! >:D
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 09:19
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
DuPont není v normální pozici dodavatele do EU, ale v pozici monopolního dodavatele nového chladiva do EU. A to jenom díky hloupé politice EU, která přijala látku vyvinutou DuPontem (jistě zcela nezištně) jako jedinou možnou/povolenou při vědomí, že právo na její výrobu má pouze tato jediná firma. Výsledkem je že nová látka je mnohonásobně dražší než dosud používané plnivo a možná je ještě nebezpečná (tvrdí Daimler). I kdyby byla bezpečná, tak krok EU z pohledu hospodářské soutěže a konkurenceschopnosti EU je fatální selhání.

Takže si to opravdu pořádně nastuduj ať si zde neshazuješ svou extratřídní inteligenci.
28. 7. 2013 09:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 09:46
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Politika EU není žádná "náhoda". Tomu, že úředníci EU dali čirou náhodou monopol do rukou DuPontu nevěřím. Je to asi stejná náhoda, jako když tunel Blanka se x-krát předraží a stavaři říkají mi nic, mi muzikanti to všechno magistrátní úředníci. Na uplácení musí být vždy dva.

Vykopat monopolní firmu není obchodní válka, ale nastavení běžné hospodářské soutěže, kterou se často a právem ohání USA. Já nemluvím o žádných clech nebo uzavření hranic, já mluvím o tom, že EU sama sobě nadiktovala monopol jedné firmy. I kdyby DuPont byla třeba holandská firma tak je to špatně a EU by měla zasáhnout. To že je DuPont zrovna z USA je celkem detail.
28. 7. 2013 09:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 7. 2013 11:16
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Že je to náhoda tomu nevěří asi nikdo, ale Gilgit má pravdu, že výhánění za hranice nemá smysl. Zahraniční (čti mimoevropské) firmy jsou velkým přínosem... vyšší konkurence, nižší ceny, širší výběr... bohužel v tomto konkrétní případě ne. Vina leží více na EU protože se nechá podmáznot... DuPont jen této necharakternosti využil. Musíme si zamést nejprve před vlastním prahem.
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 11:22
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Jaký je přínos pro konkurenceschopnost Evropy dát monopol US firmě?
Tento monopol DuPontu naopak ceny zvýšil, a razantně, na několikanásobek v porovnání se starým chladivem.
Vina vždy leží na obou, na tom co bere i na tom co maže.
28. 7. 2013 12:02
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Vždyť píši že: "bohužel v tomto konkrétní případě ne" ;-) kdyby to nebylo cinknutý byla by přítomnost DuPontu vítaná... osobně pochybuju o té vysoké ceně té "revoluční" kapaliny... podle mě bude dost nadsazená (úplatky něco stojí a je třeba uzmout i něco pro sebe)
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 14:48
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
No a proč ti vadil můj výrok o "vykopání" takové společnosti z EU, která se prosadí do role monopolu pomocí úplatků? To jako má EU sklapnout patky, zasalutovat a dalších 10-15 let se na ten monopol dívat? Na jedné straně mluvíš o přínosu konkurenčního prostředí a na druhé straně když jej někdo řízeně zlikviduje tak mu fandíš. Trochu schizofrenní.
28. 7. 2013 16:29
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Špatně jsem to pochopil, já to vzal tak že to myslíš obecně ne jen jednu konkrétní firmu.
27. 7. 2013 22:40
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Jste si jistý že víte o čem píšete a znáte fakta ?
Avatar - Egi
28. 7. 2013 00:01
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Človíčku zlatá, vždyť vy to máte celé nějaké pokroucené. Tady přece nejde o motory a ani o to, jestli jsou auta nebezpečná. jde o náplň do klimatizací. Ta, kterou používá Mercedes-Benz sice při úniku ničí atmosféru, ale ta, která je nařízení EU zase může vzplanout a při hoření se oxidací přeměňuje na kyselinu fluorovodíkovou, která může zabít posádku. nehledě k tomu, že zdaleka ne všechny motory Mercedesu jsou původem z Renaultu. Být vámi, nejprve bych něco přečetl v odborné literatuře, než napíšete větu, která z Vás udělá hlupáka
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 09:33
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Obávám se, že za hlupáka tady budete vy, človíčku stříbrná. Když zmiňuji motory, myslím tím ty motory, které Renault vyrobil ale neprodá je díky rozhodnutí vlastní vlády. Samozřejmě že VŮBEC NEJDE O CHLADIVO, ale to byste musel umět číst mezi řádky.
Je to prostá odplata za to, že si Německo dovolilo lobovat za své výrobce vozidel, kterým se (s vyšším CO2 daří, zatímco francouzským výrobcům (s nižším CO2) se NEDAŘÍ.
Logika je tedy následující:
1 - dostaňme povinnou úroveň CO2 za pomoci EU na nižší čísla, nám to pomůže, Němce to poškodí.
2 - a safra, nevyšlo to, Němci si to prolobovali, musíme to na ně nějak navlíknout
3 - a vida, DAIMLER nesplňuje požadavky EU - pojďme to Němcům vrátit přes Daimlera
Nu pagadi, Daimler !!!!!!!!!!! :-)
28. 7. 2013 12:04
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
K těm motorům... vyrábí je vůbec ještě francouzi? >:-[]
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 16:12
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Třeba ne >:-[] No pokud by Mercedes jen převzal know-how a vyráběl je v Německu, to by byl problém >:D
28. 7. 2013 16:31
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Já jen jestli ty motory nebuší Španělé někde v pomerančovým sadu nebo turci. :-) Ve Flins se myslím, dělá jen Clio. Megane dělají španělé, Latitude a Koleos korejci, Twingo je tuším ze Slovinska, Dáčka v Rumunsku...
28. 7. 2013 16:50
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
Espace, Laguna, Scénic a dodávky ve Francii. Motory také ve Francii. Navíc bych Renault a Francii v dnešní době snad ani nespojoval. Vždyť ani ve vedení snad ani žádný Francouz není. :-)
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 19:00
Re: Typické hovadské rozhodnutí úředníků ...
No, teď mne napadá že některé motory 1,5 dCi se mohou dělat v Rumunsku a některé v Africe. Oni mají motorů K9K asi 120 variant.
A na ty Španěle pozor, v pomerančovém sadu buší opravdu jen pomeranče. Minulý rok jsem Španělsko v létě projel křížem krážem a oni jsou o 2 levly výše než my, na stejné úrovni jako Frantíci a na rozdíl od Itálie není na tom jih ani o chlup hůře.
Na rozdíl od Frantíků netrpní nadměrným národním cítěním, takže když jsou v h.a.j.z.l.u., dovedou si to přiznat a zabrzdí s mzdovými náklady.
Pracovití jsou také. Proto tam VŠICHNI teď převádějí výrobní kapacity.
Avatar - flyboyeda
27. 7. 2013 22:32
To je trapné od francouzů,
zbytky francouzských automobilek budou rozmetány na prach německými, tuhle válku francouzi nemůžou vyhrát
Rozbalit vlákno
35
28. 7. 2013 06:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - flyboyeda
28. 7. 2013 08:17
Re: To je trapné od francouzů,
Aha takže nemáš Opel, ani Ford, máš teda francouzské auto ?
28. 7. 2013 09:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - flyboyeda
28. 7. 2013 10:09
Re: To je trapné od francouzů,
Tak to je mi tě líto , když to nevidíš

Neodpověděl jsi mi ale na mou primitivní otázku:

Máš auto francouzské automobilky?
28. 7. 2013 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - flyboyeda
28. 7. 2013 10:41
Re: To je trapné od francouzů,
Máš auto japonské automobilky?
28. 7. 2013 09:06
Re: To je trapné od francouzů,
A čím konkrétně ty německé automobilky zníčí francouzskou konkurenci? Trochu tuto hlubokou myšlenku rozveď. :-)
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 09:36
Re: To je trapné od francouzů,
A Vy jste pane slepý?

Vžďyť k tomu již dochází !!!!!!!!!
Podívejte se na ekonomickou formu VW, BMW a DAIMLERu a podívejte se na PSA (hrůza a děs) a Renault (přežívá díky Nissanu a Dacii).

Proč si myslíte, že francouzská vláda tak reaguje, vždyť je to křeč.
28. 7. 2013 09:44
Re: To je trapné od francouzů,
Jasně Renault je na tom zle >:D Letos se už určitě položí jak už Áda tvrdí 20let.
Avatar - flyboyeda
28. 7. 2013 09:52
Re: To je trapné od francouzů,
francouzské automobilky existují jenom díky těm velkým ne-farncouzským automobilkám, proto reakce Francie na zákaz prodeje ne-francouzkého auta je idiotský

Velcí hráči ne-francouzské automobilky zatím mají v plánu nechat francouzské automobilky na živu, jakmile se ale plány velkých ne-francouzských automobilek změní,
francouzské automobilky zmizí

a požírači žabých stehýnek na to dojedou doslova a do písmene
28. 7. 2013 10:00
Re: To je trapné od francouzů,
Ano Renault žije z prodejů motorů pro Mercedesu a proto se musí Mercedes zníčit... to je logická myšlenka hodná dnešního parního dne. >:D
Avatar - flyboyeda
28. 7. 2013 10:10
Re: To je trapné od francouzů,
Ne Mercedes si začne vyrábět motory sám a Renault se pude klouzat
28. 7. 2013 10:24
Re: To je trapné od francouzů,
Neboj ;) Renault bude zásobovat motorama avto VAZ, Nissan, Samsung, Dacii a Hi-flexem bude zásobovat celou jižní ameriku jako do teď ;-) O budoucnost Renaultu strach nemám. Ten tě s přehledem přežije ;-)
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 16:16
Re: To je trapné od francouzů,
Ale toto přesně francouzská vláda dělá !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :no: :no: :no:
28. 7. 2013 16:35
Re: To je trapné od francouzů,
Dost možná, ale Renault nežije z toho co od něj odkupuje Mercedes. Mimo motory ještě Kangoo který Mercedes prodává jako Citan a vypadá příšerně.
28. 7. 2013 16:55
Re: To je trapné od francouzů,
Nechci tady někoho odsuzovat nebo hájit. Jen by asi bylo dobré, aby bylo jasné, zda je chladivo zakázané nebo povolené. Buď bude zakázané pro všechny nebo pro všechny povolené. Nic mezi tím, jako je to teď. K tomu vyjasnění snad francouzská aktivita může přispět.
Avatar - flyboyeda
28. 7. 2013 09:53
Re: To je trapné od francouzů,
A o tom jestli se Renaultu povede, nebo ne , nezávisí na Renaultu
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 16:14
Re: To je trapné od francouzů,
To je ale Áda se nedočká protože Renault včas vstoupil do Nissanu a koupil Dacii. :-)
Avatar - flyboyeda
28. 7. 2013 16:29
Re: To je trapné od francouzů,
ALe PSA se konce dočkám
28. 7. 2013 16:36
Re: To je trapné od francouzů,
Aliance PSA možná, samotných značek Peugeot a Citroen určitě ne.
Avatar - flyboyeda
28. 7. 2013 16:57
Re: To je trapné od francouzů,
Uvidíme
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 19:01
Re: To je trapné od francouzů,
Doufám že ne, PSA mám rád.
Avatar - flyboyeda
28. 7. 2013 19:58
Re: To je trapné od francouzů,
PSA je finančně na dně už teď , ale nemyslím si že by je nechaly padnout , většinou se vždy někdo našel, kdo nějakou automobilku zachránil
Avatar - flyboyeda
28. 7. 2013 09:55
Re: To je trapné od francouzů,
Slepý není, proto má brýle, ale zaslepuje ho ta francouzská vlajka v pozadí
Avatar - MarTin1
28. 7. 2013 11:57
Re: To je trapné od francouzů,
Víš proč?? Protože socialisticá Francie svoje automobilky už x let dotuje.... kdežto němci fungují bez nějaké státní pomoci. Renault má kliku v tom, že kromě MB je v alianci resp koncernu s japoncema, kdežto PSA je celkem v loji.... na každém autě prodělvá 500 až 2000 euro.
28. 7. 2013 12:07
Re: To je trapné od francouzů,
Čili Nissan a Mercedes dotují Renault? >:D Proč to dělají? Charita? >:D
Fungují němci bez státní podpory? A kdo první vyrukoval se šrotovným? ;-)
Avatar - MarTin1
28. 7. 2013 12:14
Re: To je trapné od francouzů,
Nikdo nemluví o dotaci od MB a Nissanu, ale o tom, že ta aliance má synergické efekty pro všechny a ten kdo je v soušasné době potřebuje nejvíce je Renault, protože MB má jeden rekord za druhým.

Jistě šrotovné, je to forma podpory ano, ale furt to není přímá dotace jedné automobilce jako je případ těch Francouzských.
28. 7. 2013 13:35
Re: To je trapné od francouzů,
A on Renault od státu něco dostává? Nebo snad dostává víc než VW a spol.?
28. 7. 2013 16:37
Re: To je trapné od francouzů,
Jeden rekord za druhým a nemá prachy nebo schopnosti na vývoj motoru a malýho užitkovýho auta?
28. 7. 2013 13:39
Re: To je trapné od francouzů,
To je ta logika místních všeználků. Ty pokud budeš vlastnit nějaký podnik, tak tě ten podnik bude dotovat. Budeš prostě vykořisťovatel, kterého zaměstnanci musí živit. :-)
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 09:33
Re: To je trapné od francouzů,
:yes: :yes: :yes:
28. 7. 2013 18:05
Re: To je trapné od francouzů,
Citace: Zbytky francouzských automobilek budou rozmetány na prach německými.

Komentář: To je teda gól! Ve Francii se stále auta vyrábějí a vyrábět budou jakkoliv se to VW fans nelíbí. Co se týká Renaultu. Vážení čtenáři, uvědomme si, že koncern Renault je čtvrtý největší výrobce PKW na světě(Podle mých zpráv). Řídí ho Francouz Eric Basset (RE: pogo26). Podnik, který investuje miliardy francouzských eur do vývoje vlastních automobilů, LKW, sportovních vozů, své značky a do koupi dalších automobilek včetně oživení legend jako Alpine a posilování svého postavení. Může si to dovolit podnik v insolvenci? V případě PSA je to však sporné. Rodina Peugeotů vlastnící a řídící koncern PSA požádala GM o vedení podniku. Uvidíme, jak to dopadne. Avšak PSA se vzmáhá a představování nových modelů 208, C4, 308 to jen dokazuje. V každém případě Němci francouzské vozy nerozmetají a v mnohém je rádi budou následovat jako ostatně mnozí. Němci, pokud vím, stále nepřekonali na Nuerburgringu slavný Renault Mégané RS Sport. Kdo vyrábí motory do F1? Ach ano, jezdí přece na skvělé TSI :-D
V Německu se zrodil motor, ale ve Francii automobil.
28. 7. 2013 18:32
Re: To je trapné od francouzů,
Eric Basset je sice Francouz, ale šéfuje jen Renaultu u nás. Doufám, že mu to půjde mnohem lépe než jeho taky francouzskému předchůdci. Ten tady svým marketingem, zaměřeným na nízkou cenu, Renault skoro zlikvidoval.
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2013 19:06
Re: To je trapné od francouzů,
Renault investoval obrovské prostředky do elektromobilů, které se ale v Evropě nechytily. Na rozdíl od Němců, kteří EV nevěří, vesele jedou dál a sílí, zatímco RSA chybí kapitál na vývoj, protože ho všechen nacpali do EV.

To Francouze strašně štve - oni - inovátoři, kteří chtějí nabídnout úžasný produkt EV a změnit dějiny automobilizmu, zůstali nepochopeni a DOPLÁCEJÍ na svoji PROGRESIVITU, zatímco Němci, s vysokými emisemi CO2, pouze vylepšující současný produkt, BODUJÍ NA VŠECH STRANÁCH.

Proto ta strašná křeč Francouzských socialistů.
28. 7. 2013 20:14
Re: To je trapné od francouzů,
Ak myslis Cugnotov parovoz, tak ano. Ale ak auto s piestovym motorom s vnutornym spalovanim, tak prvy automobil zostrojil nejaky Benz, ale nie Mercedes Benz >:D a prvym vodicom bola zena, Benzova zena. Renault vymyslel drevenu nahradu napravy. Zostrojil ju z nohy nejakej festovnej stolicky z krcmy pri trati zavodu Pariz - niekde. Uz vtedy teda francuzske strojarstvo stalo za.... Terajsia produkcia R okrem koleosu sa mi celkom paci, az na ten znak , za to platit nebudem 8-s . Ale ked ma zena nastve ...