Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Francouzské DS4 dostalo tři nové motory včetně dieselu 2,0 l se 133 kW

Model DS4 od francouzské značky DS spadající pod Citroën dostal tři nové motory, dva turbodiesely a benzinovou šestnáctistovku s automatem.
Zpět na článek
5. 2. 2015 11:01
5. 2. 2015 11:08
5. 2. 2015 11:27
5. 2. 2015 11:33
5. 2. 2015 15:55
5. 2. 2015 17:15
5. 2. 2015 17:16
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2015 10:38
1.6 121 kW
Kolik stojí u nás ten benzín s automatem? Koukal sem že v Německu je vod 27 750€
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
5. 2. 2015 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 12:55
Re: JEN PRO VAŠI INFORMACI SOUDRUZI :
jj
Ve FRANCII
v NĚMECKU
v BRITÁNII

SE JEDOVATÝCH DÍZLPOPELNIC [odkaz] KVALTEM ZBAVUJÍ [odkaz]

v NORSKU TAK JIŽ DÁVNO UČINILI [odkaz]

a v USA s DÍZLEM ani NEZAČALI >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D HADEJTE PROČ? [odkaz] ;-)
5. 2. 2015 11:01
2 nove disely
Myslel jsem, ze v Parizi budou zakazovat diesely
Rozbalit vlákno
22
5. 2. 2015 12:57
Re: 2 nove disely
Setrvačnost. Pokud se chtějí zbavit toho smradu, tak stejně budou muset víc prosazovat CNG-lpg-elektro. Jak jsou tenhle týden mrazy, tak diesely smrdějí ještě 2x tolik. To se fakt nedá - jedno nastartované moderní auto a smrad se drží v půlce ulice.
5. 2. 2015 13:42
Re: 2 nove disely
Nejlepsi je ridic nafty, co v -5 sedi v nastartovanem aute na parkovisti a kolem nej je smard jako u socialisticke chemicky
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2015 14:45
Re: 2 nove disely
Jj už aby to tady zakázali tak jako v Německu :yes:
5. 2. 2015 15:47
Re: 2 nove disely
Takže taxikáři asi zmrznou v autech. Myslíš, že takový zákazy bude někdo respektovat? A jak to chceš dělit? EURO3 může bejt nastartovaný a EURO2 už ne? A jak dlouho to bude trestný a jak dlouho ještě ne? Prostě nesmysl, kterýmu se můžu tak leda smát. >:D Seš blázen nech se vyšetřit.
5. 2. 2015 16:53
Re: 2 nove disely
Taxikari maji jezdit bud na Priusu nebo na CNG/LPG, pokud nechteji vylozene Leaf
Avatar - petrumr
5. 2. 2015 16:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 08:21
Re: 2 nove disely
A můžeš mi říct ty chytráku na co běží to nezávislý topení >:-[]
6. 2. 2015 08:28
Re: 2 nove disely
jsi si jisty, ze z naftového topeni jdou podobny jedy a zplodiny jako z naftového motoru, tedy hlavne NOx a saze, které v motoru vznikaji hlavne diky primemu vstriku do hodne stlacenyho a horkyho vzduchu??
6. 2. 2015 15:05
Re: 2 nove disely
Takže mi chceš říct, že když pálíš naftu v nezávislým topení, tak to produkuje jen voňavej čistej vzduch? Nejsem si úplně jistej jestli saze vznikají právě díky tomu, že se vstřikuje nafta pod velkým tlakem do horkýho vzduchu. Spíš bych řekl, že čím větším tlakem se do motoru stříkne a čím vyšší bude teplota hoření tím míň sazí bude motor produkovat.
Avatar - beibej
5. 2. 2015 18:51
Re: 2 nove disely
TAXIKÁŘ v Leafu... >:D to jsem spadl ze židle. To by musel vlastnit aspoň tři, aby je mohl točit. >:D
Avatar - Blue Sun
5. 2. 2015 19:28
Re: 2 nove disely
Vždyť to zákonem dávno zakázané je... Akorát to nikdo nepostihuje (jako spoustu jiných věcí).
5. 2. 2015 15:45
Re: 2 nove disely
jj možná lepší kdyby v tom zmrznul, že ty citlivko. Můžeš mi říct jak si mohl do dnešní doby vůbec přežít když ti donedávna smrděly na ulicích vyrachtaný Avie a Trambusy? O MHD hnaným naftovými motory radši ani nemluvím.
5. 2. 2015 15:48
Re: 2 nove disely
A kolik těch avií bylo? V každé 100 metrové ulici aspoň deset jako je dnes osobáků s dieselem? Někteří nechtějí přežívat, ale žít a dýchat co možná nejčistší vzduch. BTW citlivka jsi ty, protože by nezmrznul. Viděl jsi záběry od Stalingradu?

:-)
5. 2. 2015 16:01
Re: 2 nove disely
No já pamatuju, že na zasmradění ulice na půl hodiny stačila jedna. Mezi tím osobáky, který taky smrděly jak prase. A tak ty si jako myslíš, že já budu s malým dítětem, který spí v sedačce sedět kvůli nějakýmu pocemkamdeš, v promrzlým autě. Zapomeň! >:-[]
5. 2. 2015 16:34
Re: 2 nove disely
ty v aute spis, nebo co tam delas??
ja když mam nekde stat dyl jak 2 minuty, tak benzinak vypinam i když je venku třeba -10 a takhle bez problemu vydrzim ctvrt hodiny pripadne i se spicim dítětem v sedačce a když se ochladi, tak nastartutuju a za 5 minut je zase teplo.
co ale vidim kolem sebe, typicka vydunena hlava v rakovinometu necha ten svůj polotraktor bezet klidne pul hodiny i když je venku +20 a zamori vse okolo.
jednou sem takovymu debiloj co zaparkoval vedle me a smrdel tak, ze se to opravdu uz nedalo vydrzet vlez do auta a donutil ho aby ten svůj smrad vypnul. dival na me jako opravdovy *, asi ta jeho palice byla uz hodne vydunena...
6. 2. 2015 08:17
Re: 2 nove disely
No tak já nemám vyrumplovanej motor, takže to nesmrdí moc ani za studena a za tepla už vůbe ne, ale vlýzt mi takovej inteligent jako ty do auta, tak ti ji takovou křápnu mezi brejle, že si příště rozmyslíš terorizovat někoho cizího v jeho vlastním autě. To si dávej ve vlastním zájmu bacha na koho tyhle svoje výchovný metody aplikuješ, protože nejseš vůbec daleko od toho dostat v takovým momentě šeredně přes držku.
6. 2. 2015 08:40
Re: 2 nove disely
ty ses typicka vydunena hlava, ktera je za pravo umřít na rakovinu ochotna polozit i svůj zivot
6. 2. 2015 15:11
Re: 2 nove disely
Ty se hlavně klidni v tom sápat se násilím někomu cizímu do auta ty vyduněná hlavo, Nebo se může lehce stát, že pak budeš zbytečně přidělávat práci nějakýmu stomatologovi >:D
6. 2. 2015 19:19
Re: 2 nove disely
ryccardo, ve svem vlastnim aute si muzes delat co chces, jenom si zaved vyfuk do kabiny.
7. 2. 2015 22:48
Re: 2 nove disely
Taky ho máš zavedenej do kabiny? Jestli ne tak můžeš tak maximálně držet hubu. >:-[]
5. 2. 2015 16:52
Re: 2 nove disely
Avii jsem uz nekolik tydnu na silnici nepotkal, ale naftovych osobaku jsou tam desetitisice.
5. 2. 2015 15:15
Re: 2 nove disely
Auta nejezdí jenom po Paříži.
5. 2. 2015 11:08
koukám
Mám frantíky rád a sám jednoho citrouše vlastním, ale cena DS4 se silnějším dieselem mi teda přijde hodně sebevědomá, za tuhle cenu jsme v segmentu Mercedesu A nebo Audi A3.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2015 11:15
Re: koukám
Se srovnatelnou výbavou asi spíš ne. Teda doufám že ne >:-[]
5. 2. 2015 11:27
Re: koukám
veru nie - Mercedes A so srovnatelnou vybavou vyda cez 1 000 000 ;-)
Avatar - Blue Sun
5. 2. 2015 11:33
Re: koukám
Rozhodně ne. Při troše srovnání je A3 s odpovídajícím motorem a výbavou o cca třista tisíc výše...
Avatar - KANKUNEN
5. 2. 2015 11:50
Poleštěná a čiplá C4 za 800t
To je snad sranda.
Rozbalit vlákno
11
5. 2. 2015 12:21
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
o nic vacsia ako 3 valcova Fabka za 450 000...
5. 2. 2015 13:15
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
tak to by ses musel uz dost rozsoupnout abys tříválcovou fabii s litrovym motorem pod kapotou nakonfiguroval na 450k
5. 2. 2015 13:59
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
[odkaz]
5. 2. 2015 19:06
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
Je fakt, ze ta Fabka by mela byt tak o 100k levnejsi. Ovsem ten Citron tak o 300 - 400k :-)
5. 2. 2015 19:57
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
rakovinomet me vubec nenapad
davat do takhle malého auta sazomet je úchylka, která by se mela lecit
5. 2. 2015 13:02
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
Audi A3 je taky jen naleštěnej Leon, že...a stejně to zákazníci zacvakají..
5. 2. 2015 13:17
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
audi ma naskok diky technice
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2015 14:38
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
No ale ne proti Leonu kterej má stejnou techniku žejo? >:-[]
Avatar - KANKUNEN
5. 2. 2015 14:02
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
Naopak, Leon je okleštěné Audi.
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2015 14:30
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
Jako že audi bez koulí? :yes: >:D
Prosim tě připomeň mi nějaký audi s gulama >:-[]
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2015 14:32
Re: Poleštěná a čiplá C4 za 800t
V nejdražší výbavě s nejdražšim dieslem? Možná by měli přitvrdit, okta se dá nakonfigurovat i dost přes milion >:D
5. 2. 2015 13:13
komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
když do mest rakovinomety budou mit brzo zakaz (pariz je průkopníkem a naftaky z mest do par let chce vyhnat), a na pole je lepsi opravdovy traktor
Rozbalit vlákno
15
5. 2. 2015 13:33
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
Naštěstí všechny modernější diesely moc nevydrží a servisní náklady otevřou oči i lidem co se v technice vůbec nevyznají.
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2015 14:36
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
Nechápu to ale nevotevřou. I když s tebou souhlasim tak lidi v Evropě stejně kupujou furt další a další nafťáky
5. 2. 2015 15:54
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
Já myslím, že otevřou. Nový nafťáky jsou tak nepoužitelně komplikovaný, že se dá do pár let očekávat výrazný odklon zákazníků od nafty k benzínu. Já bych si už novou naftu taky nekoupil. Dojezdím ještě co mám a pak si koupím benzína.
5. 2. 2015 16:43
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
souhlas

podle me moderni naftaky budou po 5 letech provozu tezko prodejny, protože málokdo do nej bude ochotny lit desetitisice aby prosel technickou a navíc s vedomim, ze do města ho nepusti.
pak i ten, co kupuje novy auto pochopi, ze ten jeho rakovinomet bude po 3,4,5 letech prodejny jen s velkou slevou, a tak radsi koupi benzin.

jinak opravdu nechapu, proc clovek, kterej je ochotny koupit auto za milion+ a po 3 letech na nem při naslednem prodeji tratit minimalne polovinu ceny, není ochotny akceptovat maximalne o korunu na kilometr vyssi naklady na benzin, když ziska auto s vyrazne vyssi kulturou chodu motoru
Avatar - Blue Sun
5. 2. 2015 19:30
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
Jenže nové benziny s turbínou jsou taky překomplikované a oproti dieselu už nenabízí nic navíc. Jedině, že by se vrátily atmosféry.
5. 2. 2015 20:04
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
turbobenzin ma oproti turbonafte vyrazne vyssi vykon a vyrazne klidnejsi chod.
a cim je auto nižší kategorie, tim je ten rozdil vyraznejsi.
navic benzin ma stále vyrazne nižší plnici tlaky, nižší kompresy a predpokladam, ze většina benzinovych turbin je jednodussi kontrukce, tedy bez nataceni lopatek narozdil od sazometu. další potiz u naftových turbin je, ze s motoru litaj saze, coz sice u benzinovyho taky, ale v radove nizsim množství.

musim priznat, ze jsem zatim neslysel ze benzinovy turba odchazej jedno po druhyum, jako to je u naftaku. snamy problém s retezama u tsi se netykal samotného principu turbobenzinu, ale spatne konstrukce, zrejme je jiz vyreseno ..
6. 2. 2015 07:28
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
Problem je v tom, ze slozite naftaky se umi, protoze uz se delaji leta, zatimco slozite benziny ne, protoze je to novinka. Staci se podivat na dnesni BMW, pokud chce clovek motor s alespon nejakou zivotnosti tak musi koupit sestivalcovou naftu ta stale s mensimi opravami najede 300.000 km, pokud chce alespon neco odjezdit nez auto streli do AAA, tak ctyrvalcovou naftu, ta se rozpadne po 200.000 km a jenom blazen koupi benzin, ktery je na vymenu nekde kolem 100.000 km.
6. 2. 2015 08:18
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
hod sem odkaz na hodnověrnou statistiku ze turbobenzin od bmw odejde po 100tis km.
ono je asi taky nefer porovnavat pretezovanou 1.2tsi s pohodovou 2.0tdi u typicke oct.
turbobenziny samozrejme vychazeji i ze zkušenosti ziskanych u turbochrochtaku a tsi mají uz skoro 10 letou historii (nepocitam do toho 1.8t).
a jak jiz pisu vyse, problémy s tsi se netykaji primarne turba, ale retezu, coz by jiz mělo byt vyreseno, alespoň jsem o podobnem problemu u novych 1.2tsi nebo 1.4tsi neslysel a verim, ze mnohe mají za sebou jiz hodne přes 100tis km.
6. 2. 2015 15:00
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
Tak za prvé složitý nafťáky se nedělají léta, ale teprv chvíli a za druhý benzín je výrazně jednodušší i když má turbo.
6. 2. 2015 14:54
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
Klidnější chod ano, míň sazí ano. Tlaky a komprese je nižší ale on je na to diesel zase stavěnej takže celej motor je masivnější, aby ty komprese a tlaky vydržel, takže v tom problém není. Turba u dieselů nijak zvlášť neodchází ani naklápění lopatek není problém. (nehledě na to, že benzín to má možná taky. Dá se s tím dosáhnout vyrovnanýho plnícího tlaku v rámci většího rozmezí otáček.) Nikdo tu netvrdí, že benzínovej motor je špatnej, tak ho tu nemusíš obhajovat.
5. 2. 2015 20:11
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
Nové benzíny se dělají i bez turba. Tlaky v palivové soustavě jsou i u přímovstřikových nižší asi 10x. Močovinu nepotřebují jako některé diesely, jsou lehčí, takže se tolik podvozek a gumy odcházejí méně.
6. 2. 2015 14:57
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
To je zase moudro. Nevšiml jsem si, že by mi na naftovým autě odcházely rychlejc gumy než na benzíňáku. A podvozek jsem krom uložení stabilizátoru za pár set nemusel na 215000 ještě vůbec řešit. Takže tohle tvoje tvrzení kulhá na obě nohy.
6. 2. 2015 08:24
Re: komu chtej tyhle plecky s motorem z traktoru prodavat
Myslíš jako, že turbo znamená překomplikovaný motor?
5. 2. 2015 15:55
Re: optimism
CNG bude růst, BMW se chystá šlápnout na plyn s elektromotory, EU6 je za rohem,..
Avatar - petrumr
5. 2. 2015 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
5. 2. 2015 17:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0