Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Francouzský tisk: Podvody s emisemi byly zjištěny u dvou milionů aut PSA

Skupině PSA hrozí pokuta pět miliard eur (přes 130 miliard Kč). Jeho mluvčí však použití podvodného softwaru pro měření emisí odmítá.
Zpět na článek
8. 9. 2017 21:40
8. 9. 2017 21:54
8. 9. 2017 21:56
8. 9. 2017 22:00
8. 9. 2017 21:55
8. 9. 2017 21:58
8. 9. 2017 22:48
9. 9. 2017 09:09
9. 9. 2017 11:14
9. 9. 2017 21:40
9. 9. 2017 12:12
9. 9. 2017 21:40
10. 9. 2017 00:47
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2017 15:11
Neurčité bláboly
Je to také nějaké neurčité ... je tam uvedena částka ale není řečeno od koho penále hrozí, kdo to spočítal a jak, to se u skandálu VW vědělo ...
Zase jen ubohý senzacechtivý článek, ČTK to Le Monde spolklo a Auto.CZ to jako poslední papouškuje po ČTK.
Místo aby třeba dali do pléna podrobnější popis "vznětového" motoru který se nakonec ukázal nebýt vznětovým ale prachsprostým zážehovým motorem s vyšší kompresí ........ to by lidi asi zajímalo více, páni redaktoři.
Ale to si člověk musí přečíst jinde, třeba na A utofór u.
Rozbalit vlákno
6
8. 9. 2017 15:19
Re: Neurčité bláboly
Skôr mám pocit, že už ide skôr o hon na čarodejnice. Proste niekto chce zneužiť aféru dieselgate a vytrieskať z automobiliek nejaké prachy. To je celé.
8. 9. 2017 15:26
Re: Neurčité bláboly
pointa je inde. Tvrdé, nereálne normy prinútili automobilky hľadať únikové cesty, všetky automobilky nejakým spôsobom obrblávali normy, Považujem za nefér, že to zatiaľ natriesklali len vw. Určite to robili všetky. Nefér je aj to, že teraz len vysajú z automobiliek politici ďalšie prachy.
8. 9. 2017 16:12
Re: Neurčité bláboly
Len Volkswagenu boli dokázané konkrétne kroky na konkrétnych motoroch. S poslednou vetou súhlas.
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2017 16:50
Re: Neurčité bláboly
Souhlasím s Vámi oběma. USA vytřískaly z VW pořádné LOVE. PSA je více soukromá organizace než Renault tak na ně tlačí víc. Přitom Renault je na tom v reálných měřeních podstatně hůř, 7 z 10 nejhorších modelů jsou od Renaultu. A Francie zdaleka nemá tolik peněz jako Německo, které asi může automobilky ušetřit. Tak Makronovi by se nějaký extra miliardový bonus určitě hodil.
A drzé PSA má peněz dost když koupilo Opel, tak budou mít i na "bonus" pro stát. Za drzost je třeba PSA potrestat. :no:
Avatar - _Karel_
8. 9. 2017 17:06
Re: Neurčité bláboly
Je to velmi jednoduché, stačí na to selský rozum, vidím to stejně. :yes:
Pokud by chtěli prokázat podvody (o kterých beztak sami věděli, psal o tom i SM dávno před DG), byl by to docela velký hospodářský problém jak pro Německo, tak pro Francii. A bylo by to (vzhledem k tomu, že o tom museli sami vědět) docela nefér.
Avatar - _Karel_
8. 9. 2017 20:38
Re: Neurčité bláboly
Kdo podle tebe chce vytřískat? To je francouzský úřad. Máš pocit, že když fr. úřad dá flastr až 5mld euro fr. firmě, tak je to v zájmu fr. státu? Pro ty automobilky to bude vážný problém. A tím se to stane problémem fr. státu. Mmch, za minulý rok byl čistý zisk celé PSA 1,7mld Euro.
8. 9. 2017 16:16
Nepřistoupím na update SW - krásně smrdím
Na idnes v diskuzi se jeden řidič chlubil, že byl vyzván k updatu SW svého TDI, aby tolik nesmrděl a že tam nepůjde.

Řidičům TDI se líbí, že jím ta auta smrdí a na nový SW nepřistoupí.

Neměl by tedy projít STK.
Musí existovat zákon, jak řidiče TDI přimět k updatu SW.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2017 16:46
Re: Nepřistoupím na update SW - krásně smrdím
Jo, a ono v ČR něco funguje? Leda tak EET, možná. Podívej se na Ťoka jak (ne)koná, neschopnost z něj čiší na dálku.
Jo zakázat kouření, to dokázali. To bylo ale jednoduché, tomu přece každý rozumí.
Ale toto je složitější problematika a tak se do toho nikdo nehrne.
8. 9. 2017 17:47
Re: Nepřistoupím na update SW - krásně smrdím
S postupným utlmením výroby a predaja dieslov sa tento problém utlmí tiež a časom sa na to zabudne. Ale určite za to ešte niekto zaplatí, to by nebola demokracia, aby nepresadila nejaké svinstvo.

S postupným utlmením turbobenzínov sa utlmí aj problém emisií turbobenzínov, ktorý emisnú aféru turbodieslov nahradí, aby boli dôvody na vírenie hladiny a priestor na finančné machinácie..

No a potom sa začne riešiť elektrina a škodlivé vplyvy jej výroby a možno aj škodlivé vplyvy neustáleho nabíjania miliónov veľkých batérií... Veď zelení chcú tiež existovať...
8. 9. 2017 18:48
A "český tisk" co ?
Jenom papouškuje to co někdo někde napsal v novinách ? To ještě neznamená, že to tak je. Co takhle sehnat neoficiálně oficiální vyjádření toho úřadu ? Že někde něco vyšetřují kvůli podezření ještě neznamená, že něco opravdu najdou. Věřím, že VW fans upřímně věří, že najdou, aby v tom nebyli tak sami a nevyčnívali, to jo.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
8. 9. 2017 20:33
Re: A "český tisk" co ?
Máš nějaké relevantní info, že si Le Monde vymýšlí, když tvrdí, že výsledkem šetření úřadu je, že 2 miliony Peugeotů a Citroenů podvádí, za což jim hrozí 5 mld euro?
Vypadá to jako vycucané z prstu? Myslíš, že si franc. list dovolí bezdůvodně vydat takovou informaci, která má vliv např. na cenu akcií, a která by se jim tedy v případě lži mohla sakra prodražit? Opravdu máš takové info? Opravdu je francouzský tisk tajným agentem VW?
Avatar - WinDiesel
9. 9. 2017 11:12
Re: A "český tisk" co ?
Ano, myslím si že je to vycucané z prstu. Kromě fabulované částky tam není ani jedna konkrétní informace.
Avatar - _Karel_
9. 9. 2017 11:59
Re: A "český tisk" co ?
To není fabulovaná částka. To je nejvyšší možná pokuta. Nikdo netvrdí, že ji dostanou. Je to podobné, jako když napíší, že vrahovi hrozí 15 let. Kromě toho, že se to týká 2 mil. aut tam nejsou konkrétnější informace proto, že je to novinový článek a ne zpráva úřadu. To je normální. Stejně jako první zprávy o podvodu VW nebyly zcela podrobné. Nevidím na tom nic divného.
Představuješ si, že se jednoho dne někdo v redakci probudil a řekl si "dneska bych si mohl vymyslet něco o PSA, ať jim to zavařím" a šéfredaktor je idio.t, který to pustí, protože se vůbec nebojí případné žaloby?
Avatar - Vij67
8. 9. 2017 21:40
Brusel
Asi by se meli zamyslet v Bruselu, co tam vymysleji za pi.oviny. Ekologie je dobra vec, ale meli by se na to divat realne. Ve vsech prospektech, jakekoli znacky, budete cist ze spotreba je od 3,5 do 4,5 l/100 km. Ale vsichni vime, ze takovou spotrebu nikdy nikdo v realnem provozu nedosahne. Tak proc nuti automobilky k vykazovani nerealne spotreby?!? Kdyby stanovili CO2 na realnou spotrebu 5,5-6,5 l/10 a tuto hladinu dale postupne snizovali, tak dosahnou vetsiho efektu.
Rozbalit vlákno
12
8. 9. 2017 21:54
Re: Brusel
tady nejde o spotřebu, ale o jedovaty NOx.

v CR ale je a ještě bude velky problem rakovinotvorne PM z naftaku bez DPF, kterých se v nemecku zacinaji houfne zbavovat, přitom bez DPF muze byt legalne i "jen" 8 let stare auto, coz pro většinu cechu je auto vonici novotou...
jestli nezasáhne vláda, staneme se ještě vetsim smetistem nez jsme s dopady na zdravi a zivoty lidi..
Avatar - pallas
8. 9. 2017 21:56
Re: Brusel
v ČR to ale evidentne problém nie je, keď nedávno policajti odmietli zadarmo ponúknuté zariadenie na meranie emisií
8. 9. 2017 22:00
Re: Brusel
jj, je to na bliti.
přitom staci bila rukavice a sahnout do vyfuku a hned je jasny, jestli tam dpf je a jestli je funkcni.
v CR není chut tohle resit, to radsi at všichni pochcipame
Avatar - pallas
8. 9. 2017 21:55
Re: Brusel
v tomto ale práve Peugeot/Citroen/DS vyšli "s kožou na trh" a zmerali reálnu spotrebu svojich áut. A zároveň upozornili na to, aby kupujúci neverili zázračne nízkym číslam spotreby, ako sa uvádza na prospektoch - a že bežne uvádzané hodnoty spotreby sú namerané v laboratóriách, za ideálnych podmienok.

[odkaz]
8. 9. 2017 21:58
Re: Brusel
zajimavejsi by bylo, kdyby zverejnili produkci jedovatých oxidu dusiku v realnym provozu, kdy dyzly s euro6 v prekracuju laboratorni limit v realu prumerne vice nez 6x
8. 9. 2017 22:48
Re: Brusel
ty ses jak nasi politici. resis marginality a podstatne veci ti unikaji.
9. 9. 2017 09:09
Re: Brusel
co je to podstatne??
největší problem soucasnych dyzlu jsou emise jedovatých NOx.
to se verejne propira uz 2 roky
Avatar - WinDiesel
9. 9. 2017 11:14
Re: Brusel
Tyto tabulky naměřených hodnot byly zveřejněny ADACem, ale koukám ty o tom nevíš.
9. 9. 2017 21:40
Re: Brusel
realny emise jedovatého NOx zverejnil kde kdo, proc to ale neudelal PSA??
9. 9. 2017 12:12
Re: Brusel
ja nevim, jestli mas problemy s pameti, uz jsem ti to tu psal opakovane. :no:
9. 9. 2017 21:40
Re: Brusel
takze zase jen plkas
10. 9. 2017 00:47
Re: Brusel
no a to je ta krasa nazorove plurality: podle meho soudu tady plkas ty. >:-[]