Ono v tychto "zapadnych" krajinach maju vacsinou konfiguratory. PDF (akciove) cenniky su hlavne vychodoeuropska zalezitost, pretoze mame male platy, tak mame nejake tie zlavy.
Skusil som ten ich konfigurator a najlacnejsia verzia je za 18550Euro - dobra plaka na to ze to nema ani radio (s mp3).Vyberies vybavu, motor a farbu a mas tam link na "Récapitulatif". co je rozpis vybavy, ktory si si nakonfiguroval.
[odkaz]
Prix total(TTC)
18 550,00 €
Bonus écologique selon le décret du 30 octobre 2013(NON INCLUS DANS LE PRIX)(TTC)
0,00 €
- Hors accessoires et hors services
- Promotion incluse
- Conditions de l\'offre
Equipements
Confort et fonctionnalité
- Sičge conducteur réglable en hauteur
- Climatisation + boite ŕ gants ventilée
- Banquette AR 2/3 - 1/3
- Direction ŕ assistance variable
- Lčve-vitres avant électriques
- Régulateur - Limiteur de vitesse
- Volant réglable en hauteur et profondeur
Equipements
- Allume cigare
Lignes et style
- Poignées de portes couleur caisse
- Coques de rétroviseurs extérieurs couleur caisse
- Boucliers avant et arričre couleur caisse
Sécurité et Conduite
- Airbags frontaux, latéraux AV et rideaux
- ESP
- Condamnation centralisée avec PLIP
- ABS avec REF et AFU
- Allumage automatique des feux de détresse
- Contrôle de Traction Intelligent
- Kit de dépannage provisoire de pneumatiques
Systčmes audio et télématique
- Pré-équipement radio avec 6 HP
Takže elektronická verze ceníku, nebo katalogu je východoevropská záležitost? >:D Konfigurátory jsou i v ČR (byť třeba ve starší verzi). Ale není to to samé, každé se hodí na něco jiného.
RENAULT byl, je a bude ve Francii vždy č.1. To dokládají po desetiletí jak statistiky, které hovoří suchými čísly tak také drtivá většina francouzů, kteří z francouzských automobilek považují RENAULT za tu nejlepší....
Peugeot a Citroen jsou, byli, a budou vždy jen příštipkáři....Ale "naštěstí" se mohou v některých statistikách jejich čísla sčítat jako PSA a pak předběhnout i RENAULT ale to jen díky užitkáčům od FIAT >:D
ono se není co divit, ta C4 je jako každý Citroen naprosto hrozný křáp a to prostě podbízivý design a materiály na oko nezachrání....I ten obstarožní Mégane je stále 100x lepší volbou!
Už to není za prvé státní automobilka, avšak drží si v ní stát podíl a za druhé musel nedávno francouzský stát nalít peníze evropských poplatnílů do záchrany soukromé, nekonkurence schopné PSA, která už raději měla skončit v propadlišti dějin a všechny ty zaměstnance a továrny by měli za ty peníze převést pod jedinou smysluplnou francouzskou automobilku - RENAULT !!!
Ty jseš komik. Lámací plastová karta, která nepozná, jestli je venku nebo uvnitř,.......Tu kartu už měl Renault v době, kdy PSA pomalu přišel s centrálem. Ale i ty to časem pochopíš. Bude ti stačit pár let s C4. :-):-):-)
Kartu som už pár krát v aute nechal a auto sa proste nezamklo. Takže ÁNO, auto "vie" či je karta vo vnútri, alebo vonku. Normálne ju nosím vo vačku, ale v prednom. V zadných vačkoch nohavíc nenosím (radšej) nič a ak by som tam už aj niečo mal(doklady, peňaženku, kartu...) netúžim si na čokoľvek z toho sadať. Za prvé sa to ničí a za druhé je to nepohodlné.
Ale naďalej sa tu môžeš utešovať ako dobre si kúpil a obhajovať svoju voľbu hlavne sám pred sebou. Bavíš excelentne... >:D
On Micimutr četl nedávno článek o klíčích a kartách na trhu. A tam se jako nevýhoda karet psalo přesně to, že se lámaly. Ale hned tam byl dodatek, že tohle bylo po pár letech vyřešeno a dnes je to bezproblémový... Takže tady zas jen hází internetový rozumy... Vlastní zkušenost nula nula nic...
A je vidět, že tu kartu neměl nikdy v ruce a nezkoušel z NASTARTOVANÝHO auta vylézt s kartou v ruce...
Rozhodně ale nechceš, aby šlo odjet s autem bez klíčů (minimálně bez důrazného varování). Fakt je, že o nich máš přehled, když je musíš strkat do zapalování. Může to vést ke komickým situacím. Ne každý systém je tak promakaný. Bohužel.
Kartu mám tú lepšiu. Stačí ju mať pri sebe. Skúšal som raz zamknúť naštartované auto. Nešlo to. Akonáhle opustíš naštartované auto s kartou vo vačku, tak to začne dosť nepríjemne pípať. Ak ju zabudneš v aute, auto nezamkneš. A nedokážem si predstaviť, že by sa dala pri normálnom používaní tá karta zlomila. Fakt nie... :-!
Samozřejmě se i s druhou kartou počítá. Už jsem ti psal, že to vymýšlely chytré hlavy. A v manuálu to taky najdeš (u Renaultu). U Citroenu to taky časem vychytají. Třeba i s tvou pomocí.
Dvojklik na karte, alebo na kľučke dverí zavrie okná a zamkne auto. Po vypnutí motora cca 30s funguje ovládanie okien normálne a potom stačí stlačiť tlačidlo štart/stop a nestáť pri tom na brzde/spojke(podľa prevodovky) a všetká elektrika v aute nabehne. Čiže otváraš/zatváraš okná, počúvaš rádio...
Žádné překvapení se nekoná, stejně jako u nás i ve Francii vedou žebříček prodeje domácí značky. Úspěch Clia nepřekvapí, čtvrtá generace se Renaultu zkrátka povedla. Naopak mě trochu překvapila šestá nejúspěšnější Dacia Sandero, která tak předstihla i Polo, které je považováno za nejlepší auto dané třídy. To asi Dacia nepředpokládala, že se takto dobře Sandero uchytí i ve Francii. Francouzi si Dacii zkrátka oblíbili nejen kvůli nízké ceně, ale určitě také kvůli původu, protože Dacia patří pod křídla aliance Renault-Nissan. Protože jak je vidět z tabulky, tak na francouzském trhu to nefrancouzské značky nemají lehké, daří se pouze Vw, Toyotě a spřízněnému Nissanu.
Zajímavé také je, že mezi prvními patnácti modely není žádný korejský vůz. Čím to je, že se žádný korejský vůz neprosadil ve Francii?
tím, že žabožroutii jako jiné vyspělé národy Evropy se nenechají obří korejskou investicí do reklamy tak oblbnout jako "bodří" češi. Vsadili na design, letitou pratechniku skrytou oku, mediální masáž a úspěchy se masivně projevily ne náhodou právě v čechistánu >:-[]
O manipulaci bych nemluvil, stačí se podívat na sousední Rakousko kde má Kia podíl na trhu nějakých 2,8% a u nás má 3,4%, takže nic zvláštního v ČR. Hyundai tam má 7,2% a u nás 8,8%, takže opět žádný extrém vzhledem k tomu, že Hyundai je domácí montovna.
V Německu, na největším a nejnáročnějším trhu Evropy, má H/K daleko lepší podíl na trhu než PSA nebo Renault. Takže jejich podíl u nás není žádná zvláštní anomálie. A i když nemají dlouhou historii na těchto trzích jako francouzské automobilky tak si zde už stihly vybudovat lepší pověst co se kvality týče a to se samozřejmě projevuje na prodejích.
Aliance je aliance, porovnatelný je koncern Renault tedy značky Renault a Dacia a koncern Hyundai tedy značky Hyundai a Kia. A na německém trhu Korejci jasně vedou, navíc rostou, kdežto Renault tam i přes růst Dacie padá.
A když teda Renault vlastní více jak 50% dílu Nissanu a sdílejí spoustu mnoho dílů, tak to už nepatří do aliance? To je mi nějaký prazvláštní způsob měření.
Mají dokonce stejného šéfa. Ze stejnou logikou by VW přišel o třetinu prodejů, protože v Číně taky mají jen 50%. Navíc ten jejich partner dělá i pro jiné značky a jejich vztah tedy není tak silný jako ten v alianci.
tak jak píši, tam kde má výrobce přes 50% v čínské firmě tak se počítá do produkce, tam kde má podíl pod 50% tak se nepočítá. To se netýká jen Číny ale celého světa. Například dokud měl VW jen 47% v Porsche tak se produkce Porsche do VW nepočítala, od chvíle získal majoritu tak se produkce Porsche počítá do celkových čísel VW. Stejné je to třeba mezi Fiatem a Chryslerem, nebo bylo mezi GM a Saabem. Když naopak majoritu ztratí tak se přestane počítat. Dlouhá léta měl VW minoritu v MANu a nevyráběl nákladní auta, před rokem či tak nějak získal majoritu a o té doby se v jeho číslech objevují i náklaďáky a autobusy.
Někdy v pololetí 2013 byl stav následující
Volkswagen (China) Investment Company Ltd vlastníci VW AG 100%
Volkswagen Finance (China) Company Ltd. vlastníci VW AG 100%
Volkswagen Beijing Center Company Ltd. vlastníci VW 70%, Automobile Repair Company Beijing 30%
Volkswagen FAW Platform Company Ltd. (Powertrain) vlastníci VW 60%, FAW 40%
FAW-Volkswagen Sales Company Ltd. vlastníci VW 99%, FAW 1%
Volkswagen FAW Engine (Dalian) Company Ltd. vlastníci VW 60%, FAW 40%
Volkswagen Automatic Transmission (Dalian) Company Ltd. vlastníci VW 100%
Volkswagen Transmission (Shanghai) Company Ltd. vlastníci VW 60%, FAW 20%, SAIC 20%
Shanghai Volkswagen Powertrain Company Ltd. vlastníci VW 60%, SAIC 40%
SAIC-Volkswagen Sales Company Ltd. vlastníci SAIC 50%, VW 30%, SVW 20%
Volkswagen Import Company Ltd.vlastníci VW 100%
FAW-Volkswagen Automotive Company vlastnící VW (20%), VW (China) Invest (10%), Audi AG (10%), FAW (60%
Takže až na dva podniky má všude majoritu. Samozřejmě aktuální stav může být nepatrně jiný.
Zajímavá čísla, ale bohužel jsou celkem k ničemu. Jde jen o nějaké dceřiné společnosti. V Číně nemůže mít žádná zahraniční automobilka majoritu a nemá ji tedy ani VW. VW dle tvé logiky tedy přišel o třetinu výroby. V případě společného podniku s FAW má jen 40%, méně než Renault v Nissanu.
Jistě, to co produkuje SAIC-VW a FAW-VW se VW nepočítá protože tam nemá majoritu. Projdi si Best selling cars, někde je to tam okomentované jak se to kalkuluje.
Ale to jsou právě ty společné podniky, které VW v Číně má a které produkují všechny čínské VW, Audi, Škodovky,... To, co jsi uvedl ty, jsou jen dceřiné firmy jedné ze součástí (VW) těchto společných podniků.
Už ti to asi moc nemyslí. Jde o dceřiné firmy jen jedné části společného podniku s čínským partnerem. VW vyrábí v Číně auta ve dvou společných firmách - VW-FAW a VW-SAIC. Ani v jedné nemá majoritu, protože to dle čínských soudruhů nejde. Až se vyspíš, tak ti dojde.
Ano jde o dceřiné firmy VW, který má společné podniky se SAIC a FAW. V těchto společných podnicích, které dělají všechna koncernová auta má VW minoritní podíl. Už ti to došlo?
VW má některé firmy společné, přičemž někde má majoritu, nekde minoritu některé má 100% vlastněné takže je vlastní výhradně bez společníka. Někde se vyrábí motory, někde převodovky, někde další díly, některé díly se dováží, a v některých se montuje pro více automobilek jako třeba v Kolíně pro PSA, a Toyotu. Už ti to došlo?
Nikde nepíši, že Nissan není v alianci s Renaultem. Píši, že nelze srovnávat alianci (Renault-Nissan) a koncern Hyundai, protože obecně nejde srovnávat alianci a koncern (jakékoliv). Koncern je jedna entita, která eventuálně ovládá další značky (v tomto případě Hyundai ovládá Kia nebo Renault Dácii), protože tam vlastní majoritu (více než 50%). Aliance je volné sdružení dvou nebo i více firem, kde ani jedna strana nemá majoritu a jsou to tedy dvě firmy které se pouze rozhodnou spolupracovat.
Není totiž pravda to co tvrdíš, že Renault vlastní více jak 50% Nissanu. Renault drží v Nissanu 44,4 % a drží tedy minoritu. Nissan křížově drží 15% v Renaultu a drží zde také minoritu. Proto se to také nazývá aliance a ne koncern. Kdyby Renault držel více jak 50% jak píšeš ty tak by to byl koncern Renault a Nissan by byla jen jedna ze značek tohoto koncernu, protože by ji Renault ovládal skrze majoritu. Ovšem neovládá a majoritu zde nemá. Nissan je prostě samostatná firma, kde Renault nemá majoritu. Aliance je i mezi Renaultem, Nisanem a Mercedes-Benzem (Renault drží tuším 1,54% a Nissan 1,54% v Daimleru a vice versa Daimler drží stejné podíly v Renaultu a Nissanu). Stejně tak je aliance BMW-Toyota a hromada dalších (PSA-GM). V některých případech partneři drží vzájemně nějaký minoritní podíl, v některých případech nedrží žádný podíl a tvoří aliance. Prostě aliance (sdružení dvou a více firem) je něco principiálně jiného než jakýkoliv koncern, který ovládá nějaké značky skrze majoritu.
Aliance má však více podob a zrovna aliance Renault-Nissan je hodně úzká. Ghosn je šéf Renaultu i aliance. Myslíš, že tebou zmiňované aliance mají nějakou řídící strukturu. Aliance Renault-Nissan je svou strukturou i chováním spíš koncernem, i když se Renault s Nissanem rozhodli, že nikdo z nich nebude mít majoritu.
Aliance může mít milion podob, záleží jenom na tom co si partneři napíší do alianční smlouvy. Koncern je ale pořád něco jiného, tam nejsou žádní partneři, tam prostě šéfuje jedna firma a dělá si se svými značkami co uzná za vhodné, zruší je (Holden v rámci GM), prodá je (jako prodal GM Saab), restrukturalizuje je (jako GM činí s právě s Chevroletem nebo Fiat s Chryslerem). Nic z toho nemůže udělat aliance, protože tam o takovýchto zásadních krocích rozhodují samostatně akcionáři příslušných firem, nikoliv aliance.
V Rakousku mají velice zajímavé statistiky - vozidla se dělí i podle země výroby.
Takže u Škody vidíš Česko a Slovensko, u Kia/Hyundai vidíš Korea, Česko, Slovensko, Turecko, Indie apod.......
Korejce a Škodovku nenajdeš ani v první padesátce. A to tam mají hodně agresivní cenovou politiku. Ještě agresivnější než Renault u nás. A stejně jako Renaultu u nás tak i Škodovce a korejcům ve Francii nízká cena stejně nepomůže. :-)
Máš pravdu a ještě bych dodal, že Škoda si dělá velkou reklamu každý rok na Tour de France, kterou sleduje celá Francie a i přesto to nepomůže Škodě k lepšímu umístění prodejnosti.
ma priznam sa velmi prekvapilo a prijemne prekvapilo, sandero je skutocne pekne a pristupne a sympaticke auto, klobuk dole, svoju ulohu splni spolahlivo a cenovo je ovela dostupnejsie ako konkurenti, uspech proste musel prist :yes:
trosku ma sklamala 208micka ale stale svoj nazor nemenim - proste som si isty ze keby mala 208micka kombik tak porazi aj clio a 208 je pre mna osobne lepsim a zaujimavejsim autom uz v zaklade ako clio za tym si stojim, problem vidim vo vyssej zzakladnej cene a chybajucom kombiku ( predsa len frantici maju radi taketo natiahnute budky ) , takze 90 tisic 208miciek nakoniec nie je ziadne velke sklamanie
priznam sa cakal som viac od golfa, ktory snad v ziadnom state eu nie je tak hlboko ako prave vo francuzku, co je celkom zaujimava situacia
Základní cena 5. dv. P208 je nižší než u Clia. Příčinu nižších prodejů hledej jinde. Stejné je to i s tou P2008 ( je taky levnější než Captur), které jsi taky předpovídal, že porazí Captur. Prognózy ti moc nejdou. :-)
Toppere, kde jsi vyčetl, že Francouzi mají raději kombíky u B segmentu??? To je právě důvod, proč 208 není v kombajnu. Západní trh nemá zájem. Tyhle malý kombíky ve Francii potkáš minimálně.