Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Frankfurt živě: Hyundai ix35 – První dojmy

Nový Hyundai ix35 znamená značný posun od nevýrazného avšak prodejně úspěšného Tucsonu. Jeho exteriér i interiér jsou typickou ukázkou moderního agresivního designu.
Zpět na článek
17. 9. 2009 18:00
17. 9. 2009 23:54
18. 9. 2009 00:30
19. 9. 2009 00:43
19. 9. 2009 07:27
19. 9. 2009 09:49
19. 9. 2009 10:44
19. 9. 2009 12:50
19. 9. 2009 13:32
19. 9. 2009 18:17
19. 9. 2009 19:13
19. 9. 2009 20:13
19. 9. 2009 22:38
19. 9. 2009 16:28
19. 9. 2009 18:22
19. 9. 2009 19:26
19. 9. 2009 20:18
19. 9. 2009 22:35
20. 9. 2009 00:37
20. 9. 2009 07:32
20. 9. 2009 10:16
20. 9. 2009 11:28
20. 9. 2009 18:41
20. 9. 2009 19:04
20. 9. 2009 19:25
20. 9. 2009 19:48
20. 9. 2009 19:53
20. 9. 2009 20:23
20. 9. 2009 23:00
21. 9. 2009 11:39
21. 9. 2009 15:05
20. 9. 2009 17:45
20. 9. 2009 18:45
20. 9. 2009 19:08
20. 9. 2009 19:46
20. 9. 2009 20:07
20. 9. 2009 23:07
21. 9. 2009 14:49
19. 9. 2009 19:49
19. 9. 2009 12:47
Avatar - twistedTSD
17. 9. 2009 18:00
docela good
tucson uz vypada strasne, tohle vypada docela dobre
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2009 20:42
Re: docela good
Taky si říkám, že s těma holkama je to auto na korejce celkem šumné.
Avatar - Ada je zase tady
17. 9. 2009 21:30
Tucson byl proti teto zrude krasavec
Vzdyt to vypada jak kreatura od rendliku. Fujtajbl! :no:
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2009 21:46
Re: Tucson byl proti teto zrude krasavec
Kecáš, Ádo! U jundaje je to podle mne velkej pokrok. Koleos vypadá, jak jundaj před deseti lety a víc. Neforemná bedna na malejch kolečkách. Pokud tohle bude mít cenovou politiku, jako santa fé, tak to bude dobře prodejná "kůga".
17. 9. 2009 22:36
Co mi to jen přípomíná
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
17. 9. 2009 23:28
Re: Co mi to jen přípomíná
Lancii Delta...
19. 9. 2009 12:50
Re: Co mi to jen přípomíná
Dobra predstavivost, nebo chlast ;-) >:D :yes:
17. 9. 2009 23:54
Kopie
Kdyby Hyundai pořád nekopíroval jen design a zkusil taky okopírovat nějaký pořádný motor, tak by to bylo ještě lepší. Nabízet SUV s 85 kW motorem je drzost, v dlouhým táhlým mu ujede i Fabia HTP >:D
Rozbalit vlákno
38
18. 9. 2009 00:30
Re: Kopie
Asiati a copyrajt je snad normálka, ne?
19. 9. 2009 00:43
Re: Kopie
Pro tebe může být Yeti třeba kabrio, ale odborná veřejnost ho řadí mezi SUV.
19. 9. 2009 07:27
Re: Kopie
No a jakou má v základní motorizaci výkon? >:D >:-[] :-!
19. 9. 2009 09:49
Re: Kopie
Řeč je o ix35. A když už sem taháš Yetiho, tak ten je o dost menší (lehčí), takže si může podobně výkonný základní motor dovolit.
19. 9. 2009 10:44
Re: Kopie
Jen porovnávám,zatím byl Yetty vždy brán jako konkurent i Tusconu,mimo jiné.Tuscon je větší a těžší,váha ix35 zatímnikde zveřejněná není,takže o tom rozhodnou až dynamické parametry.Jinak ta základní motorizace vyznívá pro oba stejně. ;-)
No a když jsme u toho Yettiho,není jeho design podobný něktérému ze SUV?
19. 9. 2009 12:50
Re: Kopie
Yeti je ,,male" SUV, vzdyt je to vice mene Roomsteroctavie s haldexem.....bude radove o 300-450 kg lehci nez tenhle ,,Ivanku kamarade, uplne novej Hunday ty vole"
19. 9. 2009 13:32
Re: Kopie
No pravdu máš,že Tuscon není žádný mrzáček,ale kus pořádného auta >:D
A váhově,jak to bude uvidíme,nebo jsi ho vážil?Sonáta má také poměrně malou váhu na svou velikost,takže vyčkejme soudu.
Vrátím se k prvnímu příspěvku,jestliže Fabie HTP zrychlí z 0 na 100 za 15 sekund tak toto bude určitě rychlejší... a o to v této diskusi jde-dynamika. ;-)
19. 9. 2009 18:17
Re: Kopie
S tím Tusconem nepřeháněj. Kus pořádnýho auta si představuju jinak ;-)
IX35 se 115 koňmi se bude dle mě zrychlením z 0 na 100 taky přibližovat 15 sekundám.
19. 9. 2009 19:13
Re: Kopie
Jedna ze starých verzí s dvoulitrem měla 83kW a akcelerace z 0-1OO pod 14sekund,nová 1,7 bude snad lepší né. ;-)
19. 9. 2009 20:13
Re: Kopie
Jestli bude zrychlení 14 či 15 je jedno, bezpečně s tím předjedeš leda traktor ;-) Nová bude jistě těžší, takže zlepšení moc nečekej.
19. 9. 2009 22:38
Re: Kopie
Hmotnost je nyni neznámá,takže tyto úsudky ponechávám stranou.A vlastně je to jedno,zda za 11,12,13,14,15s.
Avatar - escorpion
19. 9. 2009 16:28
Re: Kopie
Pokiaľ kopírujú a nám zákazníkom to ponúknu za priaznivú cenu, tak nie je čo riešiť. Držím im palce. Motory majú na špičkovej úrovni, takže nemusia kopírovať, majú vlastný vývoj.
Ktorá atmosférická 1,4 má viac ako 80 kW ? Alebo 1,6 93 kW ? Tieto parametre sú úplne dostačujúce...
[odkaz]
19. 9. 2009 18:22
Re: Kopie
Jasný, každej ať si kupuje co chce. Někdo dává přednost jezdit v Hyundaiech na nákupy k Vietnamcům, někdo zas upřednostňuje originál :-)
Úpřímmně, tyhle základní motory 1,4 a 1,6 mě vůbec nezajímají. Kde mají nějaký výkonný 2 litr anebo nízkoobjemový motor s turbem?
19. 9. 2009 19:26
Re: Kopie
Výkonný dvoulitr?Co vznětový 132kW dobrý ne.Někoho zase nemusí zajímat maloobjem s turbem.Buď mám technicky složitější,úspornou,přitom dost kultivovanou dostatečně výkonnou naftu,nebo jednodušší,přitom poměrně výkoný benzin.Záleží kdo kam jezdí,zda dlouhé štreky,či cmrndačky přes město nebo na okresce,vše má své.
Osobně turbo nechci a kdyby tak jdu do dieslu,i když zatím jsem benzínový.
Takže každého zajímá něco jiného,jisté je,že Hyundai je nyní na vysoké úrovni a ten test to jen dokazuje.
Ale souhlas s tím každý ať utrácí své peníze za co chce,vždyť jsou jeho.
19. 9. 2009 20:18
Re: Kopie
132 kW na nejmíň 1500 kg těžký auto je pro mě pořád málo...
Ještě mi ukaž ten test, ve kterým píšou, že Hyundai je nyní na vysoké úrovni a v čem?
19. 9. 2009 22:35
Re: Kopie
Tak se podívej na odkaz Vlada z dnes 16.28.
20. 9. 2009 00:37
Re: Kopie
Přečetl jsem si ten test, autor vybral vítěze na základě ceny a délky záruky. Jinak jsem se nedočetl nic, v čem by i30 převýšila Focus nebo Golf, jen že se jim vyrovná. Musíš brát ale v potaz, že se testovali základní verze, i30 už nemá víc co nabídnout narozdíl od Golfa nebo Focuse.
20. 9. 2009 07:32
Re: Kopie
Základní verze?To snad ne,on je základ u 308 Premium,Focusu GHIA,i30 Style,Golfu Comfortline?Ani motorizace nejsou základní.Řekl bych spíše,že jde o to nejprodávanější,pro drtivou většinu zákazníků,těchto automobilek použitelná konfigurace.Takže když pak jsou vlastnosti víceméně shodné,je v pořádku,když rozhodne cena,případně další bonusy,jako,je třeba záruka.Že Golf má třeba verzi GTI ještě neznamená,že i základní verze,nebo nejprodávanější jsou lepší.
Ještě k tomu dieslu,132kW se ti zdá málo?Octavia RS,čili u nás vzývaný sporťák má kolik v naftě?125kW,Superb naftový vrchol 125kW a já se zde trochu upsal,protože Hyundai nemá v tomto dvoulitru 132kW ale 135kw,čili minimálně slušné.Rozhodně se nemají za co stydět.
20. 9. 2009 10:16
Re: Kopie
Základní verzí jsem myslel motory, protože atmosférická 1,4 pro tuto třídu není motor. Spíš by mě zajímalo, jak by se třeba podvozkově vyrovnala i30 s konkurencí s výkonnějším motorem, tam už by těžko konkurovala třeba stavitelnýmu podvozku u Golfu ;-) Ale těžko hodnotit auto, který za vrchol sportovnosti považuje atm. dvoulitr se 140 koňmi.
132kW je málo u SUV. Projeď se prvně se 1600 kg těžkým 4x4 SUV a pak hodnoť. Ideál jsou motory jako nabízí Tiguan 2,0 TSi, Kuga 2,5T, Forester XT atd. Ideální pro klidnou svižnou jízdu s dostatkem výkonu.
20. 9. 2009 11:28
Re: Kopie
1,4není motor pouze u VW u jiných jsou podstatně lepší.V drtivě většině prodejů jak Focusu,308,i30,Golfu to bude právě ta 1,6 ideální motorizací,modely RS,GTI apod. je pouze okrajová záležitost,jinak se můžeme bavit,že jedině Impreza s vlastnostmi,jak jízdními,tak silou bez kompronisu a nic jiného,když chceš sportovnost.Běžné užívání,většinou řidičů je jiná věc,než sportovní náčiní.Kdo si chce vybrat,tak si vybere,kdo si nechce vybrat,tak si nikde také nevybere.
K těm dieslům.Octavia RS má být sportovní auto,váží přitom také přes 1500kg,takže s těmi 125kW co?Superb střední třída,také to není zrovna lehké auto,na dálniční přesuny,by se také hodilo něco silnějšího v dieslu,ne jen těch 125kW.Vždyť ty auta jsou hmotnostně podobná.ix35 bude mít sice asi o něco větší čelní odpor,ale je už spíše určená také na silnice než do terénu.Nemusí to být navíc úplně poslední motorizace.Navíc podívej se i zde na Auto.cz je srovnání Tiguana 2,0TSi a Kugy 2,5T i tam se uvádí,že jde o pouze okrajové motorizace,takže ix35 na tom bude poměrně dobře.Když to bude trh vyžadovat,tak dá silnější,což zatím není třeba.Děláš předčasné závěry s čím nemáš prokazatelnou zkušenost.
20. 9. 2009 18:41
Re: Kopie
U i30, i u Focusu 1,4 taky není motor pro tuto třídu. Pořád hodnotíš podle ČR,tady je možná nejprodávanější ta 1,4, ale v Evropě jsou to výkonnější motory a v těch Hyundai zaostává.
Jenže u Octávie i Superbu nejsou diesly vrcholovou nabídkou, můžeš šáhnout po daleko výkonnějších benzinech (navíc to nejsou čtyřkolky), kdežto u Hyundaie je těch 135 kW vrcholem a z tohoto pohledu je to málo. Doufám, že už mi dále nebudeš předhazovat škodovky, bavíme se o Hyundaii. Turbobenzíny jsou sice u SUV okrajové motorizace, ale kdo chce jezdit bezpečně, musí mít dostatečně výkonný motor a ten Hyundai nenabízí ;-)
20. 9. 2009 19:04
Re: Kopie
U všech čtyř zástupců nižší střední se motory 1,4 nabízejí,to je základní motorizace.Nejprodávanější a to samozřejmě západněji od nás je ta 1,6 v benzínu a vlastně i v naftě.Větší objemy už jsou zase pouze okrajové,jako ta základní 1,4-ka.Takže ten test je zaměřen zcela správně na hlavní produkci.
Mohli by tam dát třeba 3-litr diesel,v Tusconu byl benzínový šestiválec,ale proč?Když bude dynamika s těmito dostačující.
Škodovku,i když nadsázkou,jsi sem zatáhl ty,tak se držim tématu,že HTP na tohle mít nebude.Neznáš jediný údaj dynamiky,ani si s tím nemohl jet,zatím vaříš jen z vody,takže diskuse je nesmyslná.Otázka je co tam chtějí dát,ne že nemají. ;-)
Avatar - Ronault.
20. 9. 2009 19:25
Re: Kopie
Johnne, kašli na to, aby to bylo OK, tak by to muselo mít vepředu ten modrý ovál ;-)
20. 9. 2009 19:48
Re: Kopie
No já moc času na tyto diskuze nemám,ale když už,tak se u toho bavim.
20. 9. 2009 19:53
Re: Kopie
Dobře, udělám ti radost a řeknu, že s motory 1,4 a 1,6 se Hyundai vyrovná německýmu mainstreamu, ale pokud chceš auto s opravdovým motorem (pro tuto třídu alespoň 150 koní), tak toho se od Korejců nedočkáš.
Jo u ix35 vařím z vody, ale jelikož jsem nějaký SUV projel, tak říkám, že s 135kW na cca 1600 kg těžký auto žádnou páradu neuděláš a na předjíždění si udělej hodně času...
20. 9. 2009 20:23
Re: Kopie
Parádu bych dělal s jiným autem.Řekl bych že na to jdou mazaně ani propadák ani špička,ale celé to pak musíš vztáhnout k ceně.Tuscon nebyl motory také kdovíco,jen průměr,ale prodejnost měl dobrou,prodělečný pro fabriku také nebyl.Takový střed,ale poměrně úspěšný,o to nakonec jde ne?
No a až nám sem začnou vozit auta pro parádu a pořádně nadupaná,což může být v horizontu 5 let,tak nevím co si některé automobilky počnou.Nezapomeň,že zatím si zde budují pouze základy pro své budoucí prodeje.Rozjeté ve vývoji mají dnes snad všechny technologie a to je pořádný záběr,od převodovek typu CVT,DSG k palivovým článkům,elektromobilům,hybridům,Turbo-GD… snad nic,tak se máme na co těšit.
20. 9. 2009 23:00
Re: Kopie
Tomu snad nemůže věřit ani ten největší koreomil jako seš ty >:D Nezapomeň že Hyundai je Lowend a nemůžou si jen tak z ničeho nic přijít byť jen s HH a konkurovat GTI nebo ST, natož myslet ještě o třídu výš. Na to jim jim chybí image, historie, zkušenosti. Hyundai už to jednou v Evropě zkusil s Coupe a jakej to byl propadák. Možná v Americe se prosadí, ale v Evropě v nejbližších letech těžko. Když evropské nadupané modely výrazně neohrozily v prodejích ani japonci (a ti umí auta s velkým A), tak pochybuju, že z korejců budou mít v evropě vítr :-)

Pozn. pro jistotu to zopakuju, myslím tím sportovní modely.
21. 9. 2009 11:39
Re: Kopie
"Když evropské nadupané modely výrazně neohrozily v prodejích ani japonci (a ti umí auta s velkým A), tak pochybuju, že z korejců budou mít v evropě vítr"
A presne o to tu ide, Japonci robia dobre auta, a europanom, ako si Ty to nestaci, nie preto, ze by sa europe nevyrovnali, co aj mozno neboli lepsi, ale proste si zaslepeny a aj keby evidentne naky korejsky model bol lepsi, ako europsky aj tak by si tvrdil opak.
21. 9. 2009 15:05
Re: Kopie
Nevím,jestli jsem koreomil,ale začali mně jejich auta zajímat,před asi 6 lety,a musel jsem změnit na ně názor,který byl dříve podobný tvému.Hyundai dnes už není lowend,i ten test to dokazuje,modelové portfolio taktéž.Image už mají vybudovanou docela solidní a stále na ní pracují.Evropa je nacionální,proti USA o tom žádná,proto to zde nebudou mít snadné.Samozřejmě u čistě sportovních modelů to bude delší doba než 5let.Když píšeš o japoncích,tak nezapomeň,že některé jsou i v Evropě doslova ikony.Počet prodejů je něco jiného,ne každý chce sporták.Navíc stále srovnávat kvalitu,dle prodejů,když jeden stále hraje na domácím hřišti a druhý ne je nesmysl.Zahrň domácí trhy obou,nebo nezávyslý vyspělý trh,nebo globál.
20. 9. 2009 17:45
Re: Kopie
Ještě dodám k adaptivnímu podvozku,první kdo ho začal používat v sériové proddukci bylo Mitsubishi v Galantu roku 1987,jako první elektronicky řízený. ;-)
Dle tohoto je nejlepší automobilka jasná a to Mitsubishi,protože z toho co nabízela už před 22 lety teprve teď,s tím zpožděním nemůžeš být,přitom ještě předloni to bylo jedno.
Je zvláštní kam si chodí ale VW pro inspiraci.Adaptivní podvozek-Mitsu,přímý vstřik benzinu-Mitsu,turbo plus přímý vstřik benzinu-Mitsu.Možná toho najdeme více.Mitsubishi je průkopník nových technologií.Podivné. :-!
20. 9. 2009 18:45
Re: Kopie
To je argumentace jak noha. Abychom se dále nemuseli nesmyslně vracet do historie, tak ti napíšu, že pásovou výrobu aut zavedl Ford a ostatní automobilky vyrábí podle Fordu až dodnes :-!
20. 9. 2009 19:08
Re: Kopie
No tak mi řekni,zda jsi vyžadoval před 5 lety auto pouze s adaptivním podvozkem.Řekl bych,že ti byl nějaký adaptivní podvozek volný.Tak proč ho musím mít dnes?Z důvodů nějakého marketingu?Proč když 20let ti to nechybělo.
Je to také spíše argument na kopírování v tvých příspěvcích.Podle všeho kopíruje techniku VW.
20. 9. 2009 19:46
Re: Kopie
Před 10 lety jsem taky nevyžadoval DVD nebo Bleu-ray a spokojil jsem se s VHS ;-)
Navíc jsem nepsal, že ho musím mít. Jen, že ho VW oproti Hyundai nabízí a s ním se vzdálí v jízdních vlastnostech Hyundaii na míli daleko.
20. 9. 2009 20:07
Re: Kopie
Ale DVD a VHS před 10 lety to je polkuhávající srovnání,tě DVD-ček tu moc nebylo.Adaptivní podvozek nabízel i Citroen(ovšem trochu jiný systém),takže dostupné.
To byla spíše reakce na to tvé stálé kopírování.Stačí znát historii těchto automobilek a zjistíš,že Hyundai zprvu vyráběl v licenci (ofico licence)Fordu,později začal spolupracovat s Mitsubishi,velmi inovační firma.Spolupracují (GEMA) vlastně dodnes,jen žák přerůstá pomalu učitele přes hlavu.To tak někdy bývá.Mně osobně celkem na značkách nezáleží,jen mě někdy nastartují řeči o kopírování a podceňování.
A opravdu si myslíš,že by Hyundai v nižší střední nepoužil adaptivní podvozek,kdyby to bylo rozhodující kritérium pro většinu?Podle mně,kdyby to bylo pro většinu,tak ano,pokud jen okrajově,tak ne.
20. 9. 2009 23:07
Re: Kopie
Máš to v hlavě trochu pomotaný. Já myslel jen kopírování designu u Korejců, že si nedovedou najít svou vlastní cestu. Co se týče techniky, vždycky někdo přijde s něčím jako první a když se to ujme, použijí to jiní. Nebo chceš snad ostatním automobilkám vyčítat, že použivají po Volvu tříbodový bezpečnostní pásy???
A co se týče adaptivního podvozku, je sice hezký, že ho mělo jako první Mitsu, ale k čemu jim to bylo, když to narozdíl od VW neuměli prodat.
21. 9. 2009 14:49
Re: Kopie
Pokud je kopírován design,stačí když dotčená automobilka dá kopírující k soudu.Už to tu bylo,naposledy BMW a nějájá čínská firma.Neděje se tak,čili je to pouze tlachání.
Jasně,že se technika kopíruje,ale každý musí jít svou cestou,kvůli patentům,aby došel ke stejnému cíli.
A adaptivní podvozek v Galantu.Ty víš kolik prodali s ním kusů?Víš kolik jich prodá VW?Ale ujmulo se to,rychle následovali další,i trochu jiné systémy.
19. 9. 2009 19:49
Re: Kopie
Ještě dodám,že ta 1,6GDI pochází pravděpodoně ze společného vývoje s Mitsubishi,které vlastně rozpoutalo tu přímovstřikovou benzínovou mánii.A kdo má vlastní zkušenost,tak mi dá za pravdu,že staré GDI,i když bylo podstatně dříve než FSI (holt kopie nemusí dosahovat kvalit originálu),bývalo výborné,jak výkonově (na tu dobu),tak spotřebou(to platí dosud)na rozdíl od FSI.Takže se dá očekávat opravdu kvalitní motor,nikoliv jen papírově.
19. 9. 2009 12:47
Jeee hele
Kuga s vyzehlenou karoserii >:D to je narez >:D .
Rozbalit vlákno
0