Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Galerie: BMW M135i dostalo příď z modelu M235i

Na stránkách fanoušků BMW se objevila zajímavá konverze. Sportovní hatchback M135i tam dostal příď kupé M235i. Ta se nám zdá pohlednější a celé auto tak vypadá zajímavěji.
Zpět na článek
7. 12. 2014 13:26
7. 12. 2014 13:38
7. 12. 2014 13:56
7. 12. 2014 14:14
7. 12. 2014 14:27
7. 12. 2014 13:50
7. 12. 2014 14:12
7. 12. 2014 14:13
7. 12. 2014 14:03
7. 12. 2014 14:17
7. 12. 2014 13:35
7. 12. 2014 20:33
7. 12. 2014 22:59
10. 12. 2014 15:27
Avatar - boost.
7. 12. 2014 13:26
Hmmm.
Samo o sobě je 2er zepředu moc pěkné, ale k hatchbacku mi ten předek nějak nesedí. Asi bych musel takový kus vidět v reálu.

Facelift jedničky by se měl objevit tenhle měsíc a původně BMW plánovalo jen lehké změny, ovšem kvůli feedbacku lidí se prý rozhodli provést rozsáhlejší plastiku. Já se nedivím. Bez M paketu a s halogeny vypadá 1er hrozně. :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - praděda7
7. 12. 2014 13:38
Re: Hmmm.
Nevím jak to funguje u tohoto vozu, ale i na pohled jednoduché přestavby (přehození plastového nárazníku) se často stávají "špatným snem"....mám své zkušenosti.... ;-\ Jinak si myslím, že díky dlouhému předku, z jedničky pohledný hatchback nikdy nebude.
Avatar - EauRouge
7. 12. 2014 13:56
Re: Hmmm.
Náhodou díky dlouhému čumáku, mi to přijde po stránce proporcí jako nejlépe vyvedený hatch. To, že je jinak trochu ošklivý je věc druhá, ale dlouhá kapota a kola v rozích karoserie mému oku chutnají. Rozhodné více, než když jsou kola posazená do pulky délky kapoty a autu přebíha přední okno rovnou do čumáku. Jinak co mi vadí více je ta masa nad předním kolem u normální 1/2er. Pokud si člověk nekoupí 35i tak to nevypadá úplně dobře.

PS: Tenhle výtvor mi hned připomněl "klaunskou botu" Z3 Coupé.
Avatar - boost.
7. 12. 2014 14:14
Re: Hmmm.
Chlapík s horní M135i nebyl první. Je jich víc a co vím, je to straight swap, žádný bastl.
Avatar - praděda7
7. 12. 2014 14:27
Re: Hmmm.
Čemu říkáš straight swap? Co světlomety a maska chladiče? A co všelijaké bracketry a wiring?
Avatar - Dinar
7. 12. 2014 13:50
Re: Hmmm.
Facelift jedničky je opravdu v rozsahu u BMW nevídaném, žádná kosmetika ale rovnou plastika. Přizpůsobení předku stylu akuálních bmw jedničce pomůže, osobně ale patřím k hrstce těch, kterým se 1er preface líbí, i když je fakt, že předek vyžaduje xenony.
Avatar - Ji/Ri
7. 12. 2014 14:12
Re: Hmmm.
Souhlas. Tenhle kousek je prostě dělozní :-)
Avatar - boost.
7. 12. 2014 14:13
Re: Hmmm.
V M paketu a s xenony mi předek také nevadí. A v kontextu toho, jak je M135i jako celek skvělé auto, to moc nevadí.

Teď bude mít jednička a trojka full LED světla jak jsem tak koukal na net. Tak snad budou i LED blinkry. >:D
Avatar - AUDIRS6
7. 12. 2014 14:03
Re: Hmmm.
Takyto tuning z tovarenskych dielov uznavam :yes:
Proste niekto nieje spokojny so seriovym vzhladom, vie, ze podobne modely dokazu vybiehat z fabriky aj krajsie, tak preco nie ? ;-)
Extremy tipu - M-Paket a 19" kola na 316d - to je zase druhy extrem >:-[]
Avatar - Dinar
7. 12. 2014 14:17
Re: Hmmm.
Viděl jsem 114i v mpaketu, "doba vymknuta z kloubů..." >:D ;-)
7. 12. 2014 13:35
Super SPZ
Super SPZ-ka >:D Neviem, či by ju u nás povolili >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
7. 12. 2014 14:27
Pohled ze zadu = Mini cooper
ze zadu Mini, ze předu BMW a z boku kočkopes
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 14:37
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Však taky Mini s 1 BMW sdílí dost komponent a podvozek taky
Avatar - Dinar
7. 12. 2014 14:52
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
I ty odborníku. >:-[]
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 15:47
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Tak Mini Coopera jsem měl, tak vím ne ;-) >:D
7. 12. 2014 17:43
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Mini má náhon na zadek????
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 18:45
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Ne, klasiku a 4x4 a ono má nové BMW náhon na zadek ;-)
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 19:08
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
BMW 2 AT je předokolka s možností 4x4, nová 1 je předokolka, tak o co jde? Jde o bezpečnost především, takže BMW vyměklo před plačky blondýnek a dalo předohrab
7. 12. 2014 19:17
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Tak 1er F20 rozhodně předokolka není. Když už, tak "nová 1 bude předokolka" !!!!
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 19:33
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
A o čem furt mluvím nové Mini má s novou 1 a 2 mraky věcí společných
Nemůžu za to, že dva skalní "experti" neumí číst
7. 12. 2014 19:48
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Psal jsi, že Mini s BMW1 sdílí podvozek...což není pravda, takže secvakni paty a přestaň se tu chovat jako hulvát a trouba... ;-)
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 20:33
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Je nová 1 je předohrab
8. 12. 2014 11:15
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Co si představuješ pod slovem "nová"? Příští generace 1er bude FWD. Druhá, která je dnes na trhu (sice není nejnovější, ale většina si představí pod "nová" právě tuhle), je RWD. A i příští generace 2er Coupé/ Cabrio by pořád měla být RWD (pokud se něco nezměnilo).
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 20:34
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Je to pravda, studuj, z 1 se stane oybčejné Mini s větším prostorem
7. 12. 2014 20:54
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Studuj sam, a pokud mozno se zkus vyznat sam v sobe, moulo.
Clanek nahore je o SOUCASNE generaci BMW 1 = F20. Ta ma motor vpredu podelne a pohon zadnich (nebo vsech) kol.
S MINI ma spolecneho asi tolik, jako Fiat Punto s Maserati Quattroporte.
Takze pokud reagujes na soucasnou generaci BMW 1, a pises, ze ma s MINI (zde opet predpokladam, ze jde o soucasne, ne nejake budouci, ktere jeste neexistuje) spolecny podvozek - je to nesmysl.
7. 12. 2014 19:18
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Tu novou 1 jsi videl kde, prosim?
7. 12. 2014 19:46
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Klasika je motor vepředu a náhon na zadek, když už to chceš používat. To má BMW1 ne Mini...
Avatar - Dinar
7. 12. 2014 18:43
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
To budeš jeden z těch, co nevědí, kterou nápravu má jejich auto poháňenou. Musím říct, že v diskusi na serveru pro autofandy mě taková míra ignoranství dokáže překvapit. :-!
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 18:46
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
A co má co dělat poháněná náprava se shodnými autodíly, bože to je demence :no:
7. 12. 2014 18:50
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Demenci mas v trenkach.
Mini ma motor napric pred predni napravou, stejne tak prevodovku, vzadu ma vlecenou napravu (s vyjimkou verzi 4x4) - a nic z toho se nenachazi na BMW rady 1.
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 18:54
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Nápravy, brzdy, převodovky, motor, spojka, universální auto díly, počítač nic není shodné dle Tebe, hele zítra je pracovní den, skoč si do autorizovaného servisu BMW/Mini a kluci Ti to poví, tímto zde neplodnou diskusi končím :-)
7. 12. 2014 19:06
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
OK, radeji to skonc, at tu nejsi za absolutni pako. Psals, ze sdileji PODVOZEK a ja ti pisu, ze podvozek je naprosto odlisny, skoc si do toho servisu sam, pokud to na tebe nebude moc drahe. Napravy...Jasne >:D
7. 12. 2014 19:50
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
To nemá smysl ;-) Klučina napsal kravinu. Ví to, všichni ho na to upozorňují a on místo omluvy ze sebe ještě doborvolně dělá vola.
7. 12. 2014 20:47
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Takovej diskusni masochista >:D
Avatar - fOE
8. 12. 2014 08:08
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
pozde :-)
EDIT: ale tim snazenim se z toho nejak vybruslit aspon pobavil >:D
Avatar - white label
7. 12. 2014 21:10
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Hlavně ty motory a převodovky..., zkus dát podélně uložený R6 do MINI, anebo převodovku z 1er pro podélně uložený motor do MINI s motorem napříč.
Žádná současná 1er nemá FWD a ani po faceliftu mít nebude. 1er má logicky i jiný x-drive, než 2er Active Tourer. Místo aby ses omluvil za diskusní přešlap, děláš tu ze sebe donekonečna šaška.
Avatar - flyboyeda
7. 12. 2014 14:54
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
to píšeš jako by sis myslel že to nevím
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 15:47
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Aco já vím, že Ty to víš >:D
7. 12. 2014 17:43
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
...ty toho víš, to jsem rád. ;-)
7. 12. 2014 19:10
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Aspon ze se ti dva odbornici nasli, no ne?
Avatar - fOE
8. 12. 2014 08:10
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Vrana k vrane >:-[]
7. 12. 2014 18:42
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Dobra blbost >:D
Mrknul ses tomu svymu veteranu pod kapotu?
Avatar - Egi
7. 12. 2014 21:15
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Když mi ukážeš jedinej díl, kromě olejového filtru a alternátoru, který má Mini společný s BMW 1, tak máš u mě pivo >:D bože chlape, Mini má motor stejnej s Peugeotem. Ano, nová jednička BUDE vycházet technicky z nového Mini, ale to je hudba budoucnosti. Současná jednička nemá s BMW společného nic, kromě mateřského koncernu
Avatar - AUDIRS6
7. 12. 2014 22:09
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Dalsi expert... ;-\
Tu mas pribliznu motorovu paletu Mini:
[odkaz]
lepsi odkaz som narychlo nezhnal, ale 1 mas iste - 1,6 z PSA su minulost :-!
Ako vidis, prevladaju 3 valce, a vsetky motory su BMW.
Avatar - Egi
8. 12. 2014 01:43
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
No super. A který z těch motorů, že se dává do BMW 1er? Současného BMW 1er?
8. 12. 2014 04:15
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
No, přeju ti hodně štěstí mu to vysvětlit :-)
Avatar - AUDIRS6
8. 12. 2014 07:46
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Na tom istom serveri 1 redaktor pisal, ze s tym trojvalcom 1,5 turbo uz mal cest v 1-er...
Ale to mna akosi moc netrapi, tak skus si to najst sam ;-)
Avatar - Egi
8. 12. 2014 15:06
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Možná kdyby sis to zjistil, tak ano, do 1er namontovali 1,5 tříválec, ale jen jako zkušební motor pro 2er AT a Mini. Vzniklo to v pár kusech, dokonce možná v jediném a na silnici se s tím rozhodně nesetkáš. Ukázali to jen proto, aby představili, tehdy nový tříválec BMW. Chlapci, opravdu přečtení jednoho článku vás neopravňuje k tomu poučovat ostatní.
Avatar - AUDIRS6
8. 12. 2014 15:54
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Hmmm, slovo chlapec so mnou pouzivali naposledy ludia uz hoooodne davno :-!
Tak ta pekne prosim, odpusti si to.
OK, takze 3 valec 1,5 turbo nesedi...a co tak 2,0 turbo z Coopra S, alebo SD (nafta) ? >:D
Ja si Martina 911 Turbo nezastavam, to si si uz mozno vsimol, zrovna tak sa ale ty pleties v motoroch, ake su pouzite v Mini a ze sa uz niektore prelinaju aj s BMW 1.
Casom to bude este viac. Ale to uz je druhy pribeh... :-!
Avatar - Egi
8. 12. 2014 17:51
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Chlapci říkám spoustě lidí a není to myšleno nijak urážlivě. Ale OK, tobě už tak říkat nebudu. K motorům. Jedná se o úplně jiné motory, než má současné 1er. Možná už ti mohlo napovědět to, že jsou zastavěny napříč a nikoliv podélně. Ano, nová 1er už bude mít tyto motory také, ale dnes opravdu v 1er nejsou a zatím ani nikdy nebyly motory, které používá 1er.
Avatar - Martin911Turbo
8. 12. 2014 09:46
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Přesně tak, BMW s PSA ukončil spolupráci v roce 2011
Avatar - AUDIRS6
8. 12. 2014 10:01
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
joo, noooo...
len by to este chcelo zamavat bielou zastavou a povedat tu 1 "sorry" za ten podvozok a predny nahon ... :-!
Bohuzial, predbehol si - nie moc potesitelnu - buducnost :-!
Avatar - Martin911Turbo
8. 12. 2014 10:11
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Já si za svým stojím
BMW není můj šálek kávy, nic z jejich portfolia mě neoslovuje, ale Mini co jsem měl tak BMW konstrukčně odfláklo pěkně a i další novější modely jakbysmet, uvidíme jak si povede ten nový co se prodává pár týdnů s tím vykuleným kukučem
Ano paleta eko motorů, to bude mor automobilismu...
Budu muset další městské přibližovadlo pořídit ještě s normálním motorem
8. 12. 2014 11:46
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Je to jednoduché. Chtějí vydělávat. BMW touží po maximálním zisku a šetří a šetří. Ve finále to odnese bohužel vždy jen zákazník.
9. 12. 2014 10:54
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
Znáš nějakou firmu, která to nedělá?
Avatar - Martin911Turbo
8. 12. 2014 09:49
Re: Pohled ze zadu = Mini cooper
BMW s PSA ukončili spolupráci v roce 2011
7. 12. 2014 14:39
Tak tenhle předek se povedl
Jen mi k celému autu nesedí zadek . Daleko lepší ke koncepci auta by pasovala záď ve stylu starého 2002tii Touring
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 2014 14:40
Tak tenhle předek se povedl
Jen mi k celému autu nesedí záď . Daleko lepší ke koncepci auta by pasovala záď ve stylu starého 2002tii Touring
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
7. 12. 2014 14:44
Re: Tak tenhle předek se povedl
Jinými slovy....žádný hatchback, ale combi........ ;-)
Avatar - flyboyeda
7. 12. 2014 14:55
Mini Cooper se mi nikdy nelíbil,ale
když se podívám na tohle BMW Mini cooper se mi zdá krásný
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 2014 17:42
Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Tahle změna se povedla a jejího tvůrce by mělo BMW vyznamenat, výsledek vypadá naprosto přirozeně.
A tak celej článek kazí pouze hloupý poznámky Edy a těch, co se domnívají, že Mini a BMW1 mají stejnej podvozek.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - m.z.
7. 12. 2014 18:06
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Pokud se facelift bude týkat jen karosařiny, je mi to putna, já jsem se vzhledem spokojený.
7. 12. 2014 18:35
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Mne ta prid na fotkach prijde dost mohutna, standartni 1er ji ma vyvazenejsi. Ale je fakt ze ta svetla, ktera v Mnichove navrhli na soucasnou jednicku jsou katastrofalni, a je pritom upln efuk, jestli jsou to halogeny, nebo bixenony, M-packet to jen trosku vyzehli, ale porad je to jeden z nehorsich predku na soucasnem trhu. Tvari se jako smutnej mops. Doufam ze se u BMW vzpamatuji a udelaji FL dle soucasneho designoveho jazyka, jinak ho A3 s Golfem smetou z povrchu zemskeho - a to by byla opravdu velka skoda.
Avatar - Dinar
7. 12. 2014 18:48
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Už jsem viděl obrázky, budeš spokojenej. ;-)
A nebuď na 1er před fl tak zlý, katastrofální ten čumák není, je jen svůj, mezi těmi obligátně pojatými předky konkurence je to originál. >:D :yes:
7. 12. 2014 19:14
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
A jo - original...takovy jako neotrely, jde svou cestou, ne jako ta nuda od konkurence...no tak ja to teda beru :-) :yes:

Uprimne cekam na dve veci: Jednak ten FL samoztny a jednak na manula, ktery by uz mel umet meziplyny, jako 2AT. Pak si klidne zapozuju se 116i s Mpacketem :-)
7. 12. 2014 19:51
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Kde jsou? ;-) Mě by se to takhle líbilo...
Avatar - Dinar
8. 12. 2014 08:50
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Ukazoval mi je prodejce, na tajňačku pod stolem, prej byli na infoškolení, tak si to blejsknul. ;-)
8. 12. 2014 09:05
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
A kdy s tím přijdou? Ještě před Ženevou? ;-)
Avatar - fOE
8. 12. 2014 09:53
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Blizi se to tomuto?
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Dinar
8. 12. 2014 10:30
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Ten druhý obrázek je reál, jednoduchý tvar mezi akt. 2er (bez toho zobáčku) a 3er. Takové úhledné, ale trochu očekávatelné. Mě se stávající předek líbí, ale chápu, že většině ne. ;-)
Avatar - fOE
8. 12. 2014 10:46
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Ja stavajici predek s Mpaketem a xenony akceptuji, ale pekny neni. Jakykoliv posun smerem ke kterymkoliv jinym BMW svetlum budu povazovat jako krok v pred.
Avatar - Ronault.
7. 12. 2014 20:52
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Že tys včera byl na nějakém srazu nebo fóru Alfy Mito? >:-[] >:D
Avatar - woody-alien
7. 12. 2014 21:02
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
>:D :yes:
7. 12. 2014 22:58
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
A co kdybychom se vyjadřovali jen k aktuálnímu tématu a neuráželi za všech okolností ty ostatní? Připadá mi to vždycky tak trochu jako diktatura názorů. Kdokoliv píše jinak, píše ostudně.

[odkaz]
[odkaz]

Já osobně se tak kloním k názoru, že spoustu komponent je sdílených. Proč by BMW dělalo pro nová MINI odlišný infotainment, odlišnou elektroinstalaci, řídící jednotky apod. S tím podvozkem je to přešlap, ale ono to opravdu vypadá, že nová jednička bude předo/čtyř-kolka. To, že mají připravenou UKL1 platformu a že jí sdílí mezi BMW 2 Active Tourer a 2014 MY MINI, to mi jako předběžný důkaz stačí. A pokud se bavíme o uživatelích jedničky, tak málokdo bude sedlat 135i. Tam asi bude XDrive...
Avatar - white label
8. 12. 2014 02:18
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Ohledně 1er je třeba primárně oddělit to, co aktuálně JE, a to co (v příští g. 1er) BUDE.
Avatar - Dinar
8. 12. 2014 09:01
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Kloň se k čemu chceš, fakta jsou jasná, pokud někdo napíše, že aktuální BMW1 a mini mají stejný podvozek, prostě se fatálně mýlí. Moje reakce byla k tomuto a ničemu jinému, tj. byla věcná. Srovnej ji s tím, cos zde na to konto následně vyplodil, myslím "dravce" a ty další plky, no, věcnost sama, ty diktaturo názorů. >:D :no:
8. 12. 2014 09:17
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Prostě se fatálně mýlí, tak musíš přispěchat s rákoskou a dát mu pořádně na pr...d.el. Člověče, tak Tebe bych na silnici potkat nechtěl. Jestli dáváš najevo svou neskonalou nadřazenost i v běžném provozu, pak potěš koště :no:
Jo a pokud jseš mistr ve "věcných" reakcích, tak proč potom reaguješ na mé příspěvky? Nedáváš to psychicky, přenést se přes ně?
Avatar - Dinar
8. 12. 2014 10:41
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Martin911 napíše, že mini a 1er mají stejný podvozek, moje reakce je "i ty odborníku", jeho, "já vím, páč jsem mini měl", moje "to pak nepoznáš rozdíl mezi předo a zadokolkou", on pak píše něco o demenci...
hm,
tohle je fakt projev mé "neskonalé nadřazenosti". >:D

Co je ale tragedie, to tvé posunutí věci z roviny znalostní někam úplně jinam, do roviny řízení auta, to je skok hodný největších diskusních demagogů.
Co jiného, než právě věta, "tebe bych na silnici potkat nechtěl" (přitom nemáš jedinou informaci o tom jak se v provozu chovám) je projevem neskonalé nadřazenosti?! :-! :no:
8. 12. 2014 11:07
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
A zase jsme u toho. Takže nově jsem diskuzní demagog. >:D No tak jo, když Ti to udělá dobře. Já to mám na háku.
Nemám jedinou informaci o tom, jak se v provozu chováš, to ale nevyvrací větu, že bych Tě nechtěl na silnici potkat. Jsem si jistý, že kdybych náhodou udělal v provozu nějakou menší chybu, odnesl bych si to od Tebe urážením a nadávkami. Ty se totiž ani jinak chovat neumíš (alespoň tedy v diskuzích). Nechováš se jako profesionál, který to jednou vysvětlí a pak se k tomu už nevrací - pokud někdo nepochopil, že se sám zmýlil. Musíš ho za každou cenu přivést do nějaké slepé uličky a tam si na něm pořádně "pochutnat".
Za co já bojuju je slušnost v diskuzích. Proto tady přispívám už jen sporadicky. Je to tady samý "demagog" "ignorant" "*" a já nevím co ještě. Vzorem slušných diskutujících jsou pro mě jiné kapacity. Vyznají se v autech, dokážou člověka taktně opravit a nasměrovat a zároveň se chovají velmi slušně.
Avatar - fOE
8. 12. 2014 11:11
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
[odkaz]
Avatar - Dinar
8. 12. 2014 14:25
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Pokud se na diskuse necítíš, nepiš! To je logické řešení, a k tomu zbytku, takt atd., platí, co jsem ti napsal níže o špičce nosu, tím rádobykorektním slovníkem to nezachráníš, jen to nízké sebevědomí kořeníš pokrytectvím. ;-)
Avatar - woody-alien
8. 12. 2014 10:50
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Celý špatně. A rád ti to převedu do silniční roviny, když už jsi s tím začal. MartinTurbo v téhle diskusi není žádnej zmatenej děda, kterej ti to sekne do pruhu, protože tě nevidí. On ti hodí prasáckou myšku a místo zablikání na omluvu tě nádavkem vybrzdí. Na takovýho je potřeba pořádně zatroubit. To není agrese, jen ze sebe nenechat dělat vola.

Pokud někdo plácne blbost, má to uznat. To je vše. A ne kolem sebe kopat s odkazem na demenci.
Avatar - Martin911Turbo
8. 12. 2014 11:53
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Ani jedno ani druhé s žádným autem které jsem měl včetně Porsche jsem nedělal, páč jsem slušný řidič a mám najeto kolem půl milionu km
Pouze když řidič se syndromem TDI musí za každou cenu mě předjet, jen pro pocit že předjede Porsche, tak to dostal sežrat, takže tak
Avatar - white label
8. 12. 2014 12:48
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Měl by sis možná pořídit nějakého diskusního "tlumočníka", woody přece logicky nepíše o tvém chování na silnicích, ale o tvém chování v této diskusi, viz jeho: "A rád ti to převedu do silniční roviny," a "Pokud někdo plácne blbost, má to uznat. To je vše.".
8. 12. 2014 15:15
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Dva dny po sobě kondiciogram nic moc, tak třeba zítra ;-)
Avatar - Martin911Turbo
8. 12. 2014 15:39
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
Neboj, až bude řeč o Porsche tak bude vše ok >:D
8. 12. 2014 16:22
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
:-) :yes:
8. 12. 2014 15:15
Re: Výbornej námět pro FL a ostudná diskuze
;-) :yes:
7. 12. 2014 20:13
Setkání fanoušků
Pro některé jedince je vlastnictví BMW úplná škoda. Jsou lidé, kteří nikdy nepochopí, jaká je filozofie pravého řidiče těchto strojů. Musí to být dravec a mít koule na pořádné sešlápnutí plynu k podlaze. Každé BMW dává miliony jemných informačních impulzů, co se děje pod zadnicí nadupaného jezdce a ti, kteří si myslí, že můžou mít BMW třeba jen pro běžnou jízdu, těch je mi líto. Nikdy neokusí to, co dělá KLASICKÁ, opakuji KLASICKÁ koncepce pohonu s tělem posádky. BMW a jeho řidič dravec je jedno tělo a jedna duše. Stroj, který poslouchá mikrometrové záchvěvy svalové soustavy jezdce (dravce). Správný řidič je jen ten, kdož má BMW a samozřejmě ten, kdož kočíruje pouze jednu, tu správnou nápravu. Prostě KLASICKOU koncepci. A motor kámo? Ten musí mít šest v řadě, nemusí se nikomu vysvětlovat, co tím míním. Pro některé lidi je vlastnictví BMW úplná škoda. Stejně jako mi to napsal jednou na Autorevue jeden řidič (dravec - plnokrevník s koulema s nickem WP). Stydím se, že se svým čtyřválcovým dieslem jezdím po silnici normálně jako člověk a ne jako dravec, ne jako profesionál. V roce 16 nebo 17 odejdu z klubu těch, kteří sedlají modrobílou vrtuli a už se tam nevrátím. Nejsem pravej řidič BMW. Neumím jezdit v normálním provozu jako dravec. A pamatujte vy neználci, do kterých se mistři aut tady v diskuzi obouvají. Vše, co BMW dělá, je vrcholem umění. Preciznost a kvalita, kam se člověk podívá.

A teď neironicky a ne pod vlivem drog. Samosebou to 1er potřebovala jako sůl. Doladit přední část a pokud dravci, jako Dinar, Webpaja a Mariachi (tedy aspoň jeden z nich) viděli 1er po FL a tvrdí, že změn je spoustu, pak se těším na výsledek. Poladit interiér, aby si konečně oblékl prémiový kabátek a začal být konkurencí pro A3 a klasické malé a zábavné BMW s prémiovým stylem je na světě. Cena vždy odpovídala a bude odpovídat prémiové značce a taky opravdu složitému a vyladěnému podvozku, ale tady se jeden nesmí divit, že milion je na toto auto pomalu málo...

K samotnému obrázku. Naprosto bez legrace si myslím, že je to hodně moc pěkné. Takto se mi to líbí a proto miluji třeba své auto. Dlouhá kapota a krásný výraz "ve tváři".
To je přesně ten přístup, který obdivuji a kvůli kterému je u mě na první příčce v designu BMW5 Touring.
Rozbalit vlákno
17
7. 12. 2014 20:30
Re: Setkání fanoušků
Ty jsi se do toho obul...po svým ;-) Jezdit v normáním provozu jako dravec, to je symbol správnýho vlastníka BMW? Promiň, ale začínáš mi připomínat Adu :-)
Avatar - Martin911Turbo
7. 12. 2014 20:35
Re: Setkání fanoušků
Samozřejmě to je synonymum BMW řidiče >:D
7. 12. 2014 20:40
Re: Setkání fanoušků
Boze do ceho jsi to talent na psani dal..? :-)
Mimochodem jsem o sobe nikdy netvrdil, ze jsem dravec a pokud to v tvem podani znamena to, co pises, tak ani dravec nejsem a ani byt nechci. O 1er po FL jsem tady ja netvrdil nic, ale je tu jeden devetsetjedenactkrat preplnovanej, kterej uz ji snad i projel a vi na tutifruti, ze je to predokolka, vlastne jen prevlecene (jeho) MINI. Dejte si rande.
A ne, ze se zase urazis a vsecko tu po sobe smazes >:D
7. 12. 2014 22:26
Re: Setkání fanoušků
Napadá mě něco o potrefené huse ;-) Ne, já nesoudím jako zdejší diskutující, protože Tě neznám. Třeba si jeden z těch řidičů, kteří i přes vlastnictví BMW chovají se na silnici prostě jako gentlemani a ukazují veskrze rytířské chování = jsou vzorem pro ostatní.
Včera jsem jel na Louny. Všichni jsme jeli ve vláčku naprosto spořádaně, až na opravdového řidiče. Ten všechny přes plnou předjel se svou X6. Pak jsem vyjížděl sjezdem do centra Loun a normálně jsem se rozhlédl a vjel a po třech sekundách jsem byl předjet trojkou z roku 87 nebo 90, které se do obce s padesátkou jak vyšitou přiřítilo tak nejméně ve stopadesáti. Aby to nebylo málo, v Lounech u Billy vystupoval celkem svižně mladíček z další - jiné X6, když ji předtím zaparkoval přes dvě invalidní parkovací místa. Měl na to prostě koule. Vlastně jsem si na to zvyknul. Jsou tady a mají pokřivené vnímaní světa.
Na co jsem si ale nezvykl je, že když někdo má jiný názor v diskuzi, tak je prostě zesměšněn. Jak jinak si lze vysvětlit výrazy "ignorantství", "šašek", "vůl", když někdo napíše něco, co jen vzdáleně může poškodit automobilku BMW.
Jak víš, já jsem se snažil po sté a po sté padesáté upozornit v diskuzích na dost konstrukčních chyb u BMW řady 5. A výsledek? "jezdíš ve čtyřválci, *, nestěžuj si na detaily šašku, auto je tady kvůli ježdění a ne kvůli olizování plastů". Adekvátní reakce na kritiku? Možná pro dravce, ne pro člověka, který dokáže pochopit přešlapy jeho oblíbeného výrobce.
A ano, vše jsem smazal. Poté, co jsem si vyzkoušel na M track days M5 a M6 a napsal blog o tomto zážitku. Reakce? "Jak si můžeš dovolit recenzovat M5 a M6 po pár kilometrech?" Kdo z těchto dravců tehdy pochopil, že jsem psal blog o zážitku z jednoho dne, o tom jak to měli organizované a o chování aut na této krátké projížďce? Nevím, možná nikdo, možná někdo. Ale málokdo pochopil, že jsem psal o zážitku a nerecenzoval vozy.
8. 12. 2014 07:50
Re: Setkání fanoušků
Hele, nevim, jestli to neni moc slozite a jestli to je vubec nutne vysvetlovat, ale minimalne v mem pripade pokud nekoho nazvu moulou, nebo necim podobnym, tak to neni k vuli tomu, ze se dotkl BMW, ale proto, ze napsal blbost a odmita to uznat.
Mne zase prudi ridici ojetych korejskych SUV, kteri maj (asi) pocit, ze maj skoro X6 a jejich chovani na ceste tomu odpovida - pred par dny jsem jednoho zavodnika ze SantaFe vezl do Poruby, nebot predjizdel tak SUVerenne, ze skoncil prede mnou v prikope a nebyt faktu, ze jsem ridil BMW, asi bych tam skoncil s nim.
Nicmene by mne ani nenapadlo na zaklade takoveho zazitku zobecnovat a pokladat rovnitko mezi "jakykoliv majitel korejskeho SUV" a "dement".
A BTW.: asi nejvetsi hovado, ktere jsem na ceste za posledni dobu potkal (vyjma policejnich hovad v Superbu ) ridilo uplne nenapadny Opel Insignia kombajs.
Pletes si pricinu a nasledek - BMW nemuze za to, ze ma nekdo pokrivene vnimani sveta a chova se jako hovezi dobytek, ten clovek by se tak choval i za volantem Felicie na plyn. To, ze si takova sorta lidi voli bavoraky, Audi a podobne premiovky je dano faktem, ze na to maj skvaru.
Ja se na silnici chovam jak to moje situace vyzaduje a okolni situace dovoluje, tedy asi jako cca 99% ostatnich lidi, at uz ridi cokoliv.
Avatar - Dinar
8. 12. 2014 08:56
Re: Setkání fanoušků
Musíš to mít těžký, pravděpodobně přišel nějaký úspěch, který´s úplně nečekal, nejsi jaksi schopen sám sebe brát jako úspěšného člověka, a tak se pořád oháníš, šermuješ a vymezuješ. Nízké sebevědomí, tvůj problém, BMW do toho netahej, ostatní taky ne, je to jen k pousmání. ;-)
8. 12. 2014 09:13
Re: Setkání fanoušků
Důležité v Tvém příspěvku je to slovo "pravděpodobně". Chováš se tady jako král všech králů. Analyzuješ a rozebíráš ostatní diskutující a vytváříš jen a pouze domněnky. Ničím nepodložené kecy. Neberu Ti, že velmi dobře rozumíš autům, ale jako psycholog jsi spíše k pláči. Moje úspěchy do toho netahej. A jestli já něco napíšu k BMW nebo k ostatním, tak je to čistě má soukromá věc. Pokud píšu v rámci zásad slušného chování (jestli vůbec znáš pojmy slušnost, pokora, skromnost), tak vyjadřuji svobodně svůj názor. I kdybych napsal, že BMW je ta nejhorší automobilka na světě, pořád to bude můj názor a jediné, co s tím Ty uděláš je, že budeš vulgární.
Nízké sebevědomí rozhodně nemám a mé úspěchy jsou kontinuální. Jenom mě tak trochu vytáčí takoví ti všeználci, ze kterých stříká testosteron na tři míle daleko...
Avatar - Dinar
8. 12. 2014 10:20
Re: Setkání fanoušků
Špička nosu, to je dálka, na kterou nedohlédneš. Moje reakce na nesmysl o podvozku byla s úšklebkem ale strohá. Příjemci stačilo se za ten nos chytit a bylo to odbyto. Pokud se někdo diví, že reaguju smajlíkem na něčí tvrzení, "že stoprocentně ví, protože měl" a přitom zablábolí v něčem, co je z hlediska znalostí o autech o naprostý základ (předokolka vs. zadokolka), pak ať chodí diskutovat na "Kůň a pes".

Cos tu následně vyplodil ty, tyhle rádobypsychologické rozbory o dravcích... >:D vážně si troufáš o někom psát, že je k pláči??!! A aby ses v tom neplácal, vědomosti s testosteronem nesouvisí, a že tobě chybí sebevědomí, na to není třeba být psychologem, jestli je to ale kvůli chybějícím koulím (testosteron) jak naznačuješ, to nevím. :-!
Avatar - woody-alien
8. 12. 2014 10:45
Re: Setkání fanoušků
Vývoj téhle diskuse je jednoznačný. TurboMartin napsal blbost, dost překvapivou na to, že je to server o autech, a když jsi to bez urážek okomentoval, začal se vykrucovat a psát o demenci. Uznat svůj omyl je zřejmě nad jeho síly.

Stealthův postoj moc nechápu. Takové sebemrskačství je mi cizí. Převedeno mimo prémii je to jako bych si koupil Oktávku a preventivně si v diskusích sypal popel na hlavu za to, co vyváděj obchoďáci v Octavii na silnicích. Důležité snad je, jak se chovám já sám. V Bavoráku nebo ve Velorexu.
8. 12. 2014 10:50
Re: Setkání fanoušků
Ironie (řec. eironeia, zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. Je na posluchači nebo čtenáři, aby si toho všiml a rozuměl podle toho.

V literatuře je ironie způsob výsměchu. Mimoto je užívána za účelem kritiky, pro kterýžto účel mluvčí často používá termíny zdánlivě kladné v úmyslu devalorizovat předmět hovoru. Vzhledem k přirozené zdvořilosti člověka nebývá užívána opačně ve strachu o špatné pochopení i přes změny intonace nebo použití interpunkce
Avatar - Dinar
8. 12. 2014 14:32
Re: Setkání fanoušků
Stačí, už tu všichni sedíme na zadku a nedutáme. :*)
8. 12. 2014 10:59
Re: Setkání fanoušků
Jinak děkuji za slušnou reakci. Vážím si toho. Ten postoj není sebemrskačský. Chtěl jsem tou ironií naznačit, že před časem mi napsal kdosi na Autorevue, že kvůli lidem jako já BMW hodně vyměklo a přibližuje se Audi. Napsal to člověk s nickem WP (možná je to blbost, ale připomnělo mi to nick WebPaja). Tak mě napadlo napsat ironickou vložku na toto téma. To, že je to ironie jsem napsal hned v druhém odstavci. Je tam taky něco o drogách, ale ve skutečnosti jsem zrovna pil jenom mátový čaj ;-)
No a co ten pisatel chtěl naznačit? Že jsem si koupil BMW a světe div se - nedriftuju v něm na silnici a ani nikomu neukazuju, že zrovna já jsem při penězích a že ostatní jezdí v popelnicích. Takže chci říct, že prostě mezi tyto dravce nepatřím a ani nechci patřit, protože jsou směšní. To další s označením dravců u tří nicků jsem - přiznám se - psal s jistou dávkou provokace a čekal, kdo z nich se toho chytne a kdo bude mít vnitřní sílu se nad tím nepozastavovat...
8. 12. 2014 14:53
Re: Setkání fanoušků
Stealthe, nebudu sem kopírovat diskuzi z jinýho webu, ale evidentně se ti pletou nicky. Nikdy!!! neposuzuju finanční kondici diskutujícího, nikdy!!! bych nenapsal, že pokud nejsi dravec, nemáš v BMW co dělat.
Zklidni se trochu, hm? ;-)
8. 12. 2014 10:47
Re: Setkání fanoušků
Vůbec nepřekvapuješ. Zase urážka. Víš, co je smyslem naší diskuze? Ty řekneš: "máš nízké sebevědomí". Já Ti napíšu: "rozhodně nemám". Ty napíšeš "tobě chybí sebevědomí". Nezlob se, ale to je vážně k pláči. Zamysli se nad sebou, třeba se ti rozsvítí.
Avatar - Dinar
8. 12. 2014 14:30
Re: Setkání fanoušků
Zase to pokrytectví? S rozbory "silničních dravců", jako reakcí na mou odpověď martinovi911, jsi tu začal ty (svou diskusní část s martinem911 jsem nahoře, myslím jasně, rekapituloval), se škatulkováním a urážkami v balenými v hávu korektní mluvy jsi v tomto svém dravčím "rozboru" začal ty... je to jen otázka té špičky nosu, ty si na ni prostě nevidíš, rozsvítilno. :-!
8. 12. 2014 14:50
Re: Setkání fanoušků
Ano, podobnost není čistě náhodná. Na konkurenční web jsem přispěl jako WP a to co jsi tam znovu napsal mě akorát dokáže překvapit.
A ano, pro tebe jsou opravdu Audi lepší, lpět tolik na interiérech, nejdu do ničeho jinýho.
To, že si někdo koupí BMW neznamená a nikdy jsem nenapsal, že bude jezdit smykem v každý zatáčce apod. Stejně tak, pokud hledáš klid a pohodlí, pak jsi ten typ zákazníka na kterýho se vývojáři bavoráku v poslední době zaměřují. Preference posunu k co nejklidnějšímu a nejméně namáhavýmu řízení je u BMW patrná a i ty podle všeho co píšeš právě tuto vlastnost vyhedáváš.
Nech si narážky, srovnej svoje koule a neposuzuj jejich velikost u ostatních, přečti si znovu celou diskuzi, kdo se tu v prvopočátku choval jako pubertální fracek a uvidíš svět minimálně této diskuze zcela jinak. ;-)
7. 12. 2014 20:33
woow
kráásny, fantastický, úúúžasnýýýý. tý predná maska a svetlá, no nádhera, tak nad týmto by v BMW mali skutočne uvažovať.... Kiež by to mali taký noštek, začnem o ňom vážne uvažovať :-)
Rozbalit vlákno
1
7. 12. 2014 22:59
Re: woow
Souhlasím, fakt to vypadá božsky :yes:
10. 12. 2014 15:27
líbí
Za mě 1*
Rozbalit vlákno
0