Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
1
/
155
Prohlédnout znovu
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW E65 bylo první s ovládáním i-Drive
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Příplatkové komfortní sedačky jsou impozantní. Místo tvrdé základní kůže Nasca však znalci preferují měkčí Merino či Nappa.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Většina E65 má vůle v podvozku, které však méně citlivý řidič díky skvělému odhlučnění moc nevnímá. Jejich kontrola je nutnou součástí každé servisní inspekce.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hrozivý modrý kouř způsobují opravdu jen tato malá těsnění dříků ventilů - takzvané simerinky. Čeští specialisté jejich výměnu zvládnou i bez demontáže hlavy válců.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hezky je vidět systém hydraulických stabilizátorů, ale také rozsáhlé úniky oleje z motoru. Často naleptají i ramena.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Většina E65 má vůle v podvozku, které však méně citlivý řidič díky skvělému odhlučnění moc nevnímá. Jejich kontrola je nutnou součástí každé servisní inspekce.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
I z motoru testovaného vozu už masivně unikal olej. Jako první to odnese alternátor. Takových „mrtvolek“ mají v Žerotíně pro výstrahu už více.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hrozivý modrý kouř způsobují opravdu jen tato malá těsnění dříků ventilů - takzvané simerinky. Čeští specialisté jejich výměnu zvládnou i bez demontáže hlavy válců.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Problémy se stěrači způsobuje rezavějící osička. Specialisté si ji nechávají vyrábět nerezovou.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Velmi důležitá je pravidelná kontrola a čištění odtoků.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
I z motoru testovaného vozu už masivně unikal olej. Jako první to odnese alternátor.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Levá strana zavazadelníku představuje uzel problémů. Obvykle sem na měniče DVD vyteče olej z jeho hydraulického pohonu. A sídlí zde zesilovač systému Logic 7, který časem slábne.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Jaroslav Važanský vystudoval počítače a mechatroniku. Na snímku s originální lahvičkou oleje do ovládání kufru, která má mnohem levnější náhradu přímo od Shellu.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Pístnice aretace dveří se v BMW mění jen jako celek. Přitom postačí dát do nich nové silentbloky.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Řez hydraulickým stavěcím mechanismem aktivního stabilizátoru Dynamic Drive. Naklápí se čerpáním oleje do komor.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Při koupi nechte zahřátý motor běžet pár minut na volnoběh. Pak prošlápněte plyn. Modrý kouř znamená opravu za 30 000 Kč
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Dům Jaroslava Vážanského v Žerotíně poznáte podle několika zaparkovaných E65/E66. Jinde už tato BMW k vidění moc nejsou.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
BMW 750i
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Když se to umí, vejde se do zavazadelníku i 103litrová nádrž na LPG bez zmenšení jeho objemu. A plnicí hrdlo se schová vedle palivového.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?