nechápem kto si za také prachy kúpi nejaký noname supersport, image - 0 bodov, záruky a servis - 0 bodov, jazdné vlastnosti - ??, bezpečnosť - ?? :-! Teda, už mi to začína byť jasné prečo s tým idú do USA... tam sa klientela nájde >:D
Naprosto s těbou súhlasím. Hovadina z Thajska by asi v Európe ťažko našla odbyt. Ja by som z thajska bral tak akurát riadnu šlapku čo ma preženie v postěli a nie takýto nězmysel na kolesách... ;-)
v USA su ovela mensie naroky na homologizaciu a kadejaku upravu aut a tak podobne, preto tam jazdi tak vela skladaciek, takze tam sa to najskor uchyti.
Vy už jste s tím autem jeli, že jste to tak sesuli? Jasně, o výrazném úspěchu v Evropě pochybuje i výrobce, jinak by neposílal většinu produkce do USA, osobně si dokonce myslím, že těch zbylých sto kusů je určeno pouze pro asijský trh, ale na fotce to vůbec nevypadá špatně. Navíc lze jen těžko apriori odsuzovat auto jen kvůli tomu, že pochází ze země kterou máte zafixovanou kvůli úplně jiné obchodní komoditě. PS: Jinak, proti CSW vůbec nic nemám. ;-)
ja proti Thajsku nič nemám, ja len tvrdím že keď máš na výber tak volíš to o čom si myslíš že je lepšie... To by ti potom mohli stačiť aj "Adibasy" alebo "Reblocky" od vietnamcov a nie originál značkové boty (za ktoré pustíš niekoľkonásobne viac), účel spnia asi rovnako... :-!
heh, adibasy a reblocky su z ciny. Ale adidasy a reeboky su prave z toho thajska a z vietnamu.. Takze jediny s kym mozes vydrbat si sam... S MNCs nevydrbes :-!
>:D to nemyslíš vážne... Nejde o to kde sa fyzicky boty ušijú ale o materiál, technológiu, výstupnú kontrolu, A-test, zdravotná nezávadnosť... takže je to na tebe, ako pri autách, z bodu A do bodu B sa odvezieš aj na Š105L... ;-)
No to je ale *.. typicky thajsky.. Jako by tehle noname aut nebylo dost.. pro koho to je ? ze pro mne ne jsem pochopil... ale nevim proc by si nekdo takovou nevzhlednou priseru kupoval... Tak mozna to par tuzingaru nadchne... kdo vi.. vlastne se podobna blbost mela vyrabet i v CR... Tak se nemuzeme divit...