Ne čínská, ale ruská podivnost! SUV Ataman postavil GAZ. Proč zůstalo jen u prototypu?
22
/
34
Prohlédnout znovu
Ne čínská, ale ruská podivnost! SUV Ataman postavil GAZ. Proč zůstalo jen u prototypu?
Ne čínská, ale ruská podivnost! SUV Ataman postavil GAZ. Proč zůstalo jen u prototypu?
|
acz
GAZ 2307 (1995)
|
acz
GAZ 2307 (1995)
|
acz
GAZ-2308 Ataman (1996)
|
acz
GAZ-2308 Ataman (1996)
|
acz
GAZ-2308 Ataman (1996)
|
acz
GAZ-2308 Ataman (1996)
|
acz
GAZ-2308 Ataman (1996)
|
acz
GAZ-2308 Ataman (1996)
|
acz
GAZ-2308 Ataman (1996)
|
acz
GAZ-2308 Ataman (1996)
|
acz
GAZ-2308 Ataman (1996)
|
acz
GAZ-230 810 Ataman Jermak (1999)
|
acz
GAZ-230 810 Ataman Jermak (1999)
|
acz
GAZ-230 810 Ataman Jermak (1999)
|
acz
GAZ-230 810 Ataman Jermak (1999)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (1999)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (1999)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (1999)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (1999)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (1999)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (1999)
|
acz
GAZ-230 812 Ataman Jermak (2000)
|
acz
GAZ-230 812 Ataman Jermak (2000)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (2004)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (2004)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (2004)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (2004)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (2004)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (2004)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (2004)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (2004)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (2004)
|
acz
GAZ-3106 Ataman II (2004)
|
acz
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. V čínském SAIC Motor
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky