Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Geely Emgand EC7: Prvním západoevropským trhem čínského sedanu bude Itálie

David Bureš
Diskuze (20)
Čínský sedan bude v Itálii stát 12 tisíc euro, v přepočtu tedy zhruba 307 tisíc korun.

Čínská automobilka Geely International Corporation letos oznámila vstup na britský trh. Velká Británie však nakonec nebude první západoevropskou zemí, kde se vozy této značky budou prodávat. První totiž bude Itálie, kde prodej vozidel Geely bude zahájen na počátku roku 2012.

Prvním prodávaným modelem značky bude v Itálii sedan EC7. Ten bude na Apeninském poloostrově stát 12 tisíc euro, v přepočtu tedy zhruba 307 tisíc korun. Cena tohoto vozu se ve Velké Británii má pohybovat okolo částky 10.000 liber (cca 293 tisíc korun). V Itálii má být na auto nabízena pětiletá záruka nebo záruka na ujetí 150 tisíc kilometrů.

Později má následovat EC7 ve variantě hatchback, nové městské vozidlo a crossover. V následujících dvou letech chce Geely vybudovat v Itálii síť asi 300 servisních míst.

Na čínském trhu je Geely Emgand EC7 nabízeno se zážehovým řadovým čtyřválcem o objemu 1792 cm3, který je naladěn na 102 kW v 6200 min-1. Vrchol točivého momentu 172 Nm leží v 4200 min-1. Motor je kombinován s manuální převodovkou, nebo s bezstupňovou převodovkou.

Ve Velké Británii má být Geely Emgand EC7 prodáván i s benzinovým 1,5litrovým motorem. Je pravděpodobné, že tato jednotka bude k dispozici i v Itálii.

Čínský sedan je dlouhý 4.635 mm, široký 1.789 mm a vysoký 1.470 mm, rozvor náprav činí 2.650 mm.

Geely Emgand EC7 letos mnohé překvapil, když v nárazových zkouškách Euro NCAP získal čtyři hvězdičky. Nejlepší výsledky vůz předvedl v ochraně dětí a asistenčních systémech. Vylepšit je však potřeba především ochranu nohou cestujících vpředu a podobně jako u řady konkurentů zapracovat na zlepšení ochrany chodců.

David Bureš
Diskuze (20)
23. 12. 2011 20:17
Re: Je to tu...
Lenže Kórejci sem neliezli na 3x a neťahali nazad s hanbou. Ako dlho je to už od prvého pokusu Číňanov predávať v Európe? A ako dlho to trvalo Kórejcom, kým sa vyrovnali európskej konkurencii?
Číňania si najprv povesť pokazili - a získavať ju budú len ťažko a pomaly. Na žiadny boom to rozhodne nie je a nebude. Aspoň nie v dohľadnej dobe.
23. 12. 2011 06:41
Re: Predsudky predsudkami...
Kua nestraš! :-( Problém je, že všichni asiati neuznávají něco jako duševní vlastnictví, a Japonci i Korejci vyrostli právě na tomto. Čína to, díky blbečkům nenažraným z evropských automobilových koncernů jen zopakovala. Měli všichni málo zisků, mysleli že urvou Čínu pro sebe a nyní to vypadá, že Čína jim urve jejich tradiční trhy. Frantíci, Nemčouři, Američané, ti všichni do Číny dovezli své technologie na výrobu aut aby je tam mohli vyrábět- kolik to je let? Deset? Maximálně a výsledek se dostavil Čína jim vše ukradla a už se díky volnému obchodu- za kterým stáli taktéž nenažraní majitelé EU firem, tlačí zpět.
Jenže, to, že Číná neuznává něco jako duševní vlastnictví, patenty a ochranné známky, to vše ti šéfové věděli!! :no:
Avatar - Atlis
23. 12. 2011 00:23
Predsudky predsudkami...
...ale davam bolsevikovi jednu, maximalne dve generacie (citaj tak 3-4 roky) a Winterkorn, bude na autosalone v Zeneve merat metrom vzdialenost od volantu k spataku v cinakovi.

japonci ovladli svet za pol storocia, korejci cistia znacky s "historiou" po menej ako polovici a cinania vytru oci vsetkym za menej ako desat.

nehadzme si hviezdy pred oci. ak to bude ako tak vyzerat, bude to ako tak bezpecne a bude to lacne, ludia budu kupovat auta aj zo zimbabwe...
Avatar - Atlis
23. 12. 2011 00:18
Re: Je to tu...
jo, to hovorili aj o korejcoch...
Avatar - Ham.
22. 12. 2011 16:48
Re: čínsko americká okupace
Fiasko domácích. Čajna to bude mít dost usnadněné.