Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

GeigerCars 300C SRT8 – kladivo na AMG a M Power

Miroslav Kudělka
Diskuze (170)
Chrysler 300C SRT8 je konečně tady a s ním přichází také první úpravy nabízené největším evropským úpravcem „amerik“. GeigerCars připravil decentní optiku a masivní posilování pod kapotou.

Chrysler 300C SRT8 je konečně tady a s ním přichází také první úpravy nabízené největším evropským úpravcem „amerik“. GeigerCars připravil decentní optiku a masivní posilování pod kapotou.

Ačkoli je Chrysler 300C SRT8 horkou novinkou, již je možno si na něj plánovat špičkové úpravy. GeigerCars.de se pustil do práce velmi intenzivně a již připravuje svou oblíbenou změnu. K motoru V8 6,1 doplní mechanicky poháněný kompresor. Společně s kapalinou chlazeným mezichladičem vzduchu a přeprogamovanou řídící jednotkou se koníky jen hrnou. Již sériových 317 kW (430 k) není právě málo, ale po zásahu úpravce je k dispozici plných 409 kW (556 k) při 5200 ot/min. Také hodnota točivého momentu 679 Nm při 4800 ot/min je již povšimnutí hodná. Tato síla katapultuje luxusní sedan či kombi z 0-100 km/h za skvělých 4,7 sekundy a žene jej rychlostí přes 300 km/h. Zvukovou kulisu tomuto zběsilému stádu dodává zcela nové výfukové potrubí s chromovanými koncovkami a kovovým katalyzátorem s nižším odporem.

Podvozek může být osazen buď jen kratšími a tvrdšími pružinami, nebo výškově nastavitelnými pružícími jednotkami i s tlumiči. Výsledkem je snížení vozu až o 50 mm. Připravují se také vysokovýkonné brzdy. Korunu podvozku dodávají chromované ráfky 9,5J x 22“ s pneumatikami 265/35 ZR 22 na všech kolech. Připravují se také kola o průměru 24“.

Jediným pouze vzhledovým doplňkem je chromovaná maska chladiče. Drobnou chybičkou všech těchto úprav je to, že kompletní tuning motoru bude k mání až na podzim letošního roku.

Miroslav Kudělka
Diskuze (170)
11. 6. 2006 12:21
Re: KÝČE NEBRAT
:yes:
10. 6. 2006 21:57
KÝČE NEBRAT
Chrysler 300 není fotogenickej. Na silnici je s ním setkání o moc příjemnější. Je to jiné auto... Je ovšem kvalitně jiné. Na můj vkus je příliš drzé, příliš namyšlené... ale své kouzlo má. Ovšem to, na co koukám nahoře... to s mým předznačeným soudem tedy neharmonizuje ani v jednom písmenu. Možná to má hodně koní... ale je to především neskutečnej kýč... není ani o čem psát... ježišmarja... M5... mě se rosej oči... a tady koukám na chromový kola... P.S. Slušelo by mu to... vedle maringotky na Matějský pouti...