Geigercars.de – Corvette C6 ostrá jako břitva

Geigercars.de – Corvette C6 ostrá jako břitva

 
 

Evropská jednička v úpravách amerických vozů, firma Geigercars.de, představila komplexní tuning pro nový Chevrolet Corvette C6, který zatraktivnil jak vzhled, tak i výkonové parametry vozu.

Evropská jednička v úpravách amerických vozů, firma Geigercars.de, představila komplexní tuning pro nový Chevrolet Corvette C6, který zatraktivnil jak vzhled, tak i výkonové parametry vozu.

Již sériový Chevrolet Corvette C6 si svými tvary získává každého příznivce sportovních vozů, ale v německém Mnichově u Geigercars.de nabyli dojmu, že i tohle auto může vypadat ještě lépe. Vyvinuli proto sadu aerodynamických prvků, které nejen zlepšují chování vozu, ale dodávají mu i punc originality. Na příď byl osazen zcela nový nárazník s nově tvarovaným spoilerem, který zlepšuje proudění chladícího vzduchu k chladiči motoru, olejovému chladiči a výměníku klimatizace. Jeho spodní hrana navíc omezuje proudění pod vozem a tím i vztlak na přední nápravě. Záď dostala také nový nárazník se spoilerem, který má ve své spodní části zakomponován difuzor jehož úkolem je minimalizovat vztlak na zadní nápravě. Do spoileru jsou elegantně zabudovány čtyři kruhové koncovky výfuku, které mají průměr 110 mm. U nich je možnost volby buď jen koncovek, nebo kompletního výfukového systému včetně sběrného potrubí, které je součástí výkonového kitu pro motor.

Výkonový kit je sice na první pohled velmi jednoduchý, protože obsahuje optimalizované sací potrubí se sportovním filtrem, zmíněné výfukové potrubí, sportovní katalyzátory, lehčí setrvačník a přeprogramovanou řídící jednotku, ale výsledek je znát. Výkon motoru vyskočil o 33 kW (45 k) na zajímavých 328 kW (445 k). S těmito parametry dokáže zrychlit z 0-100 km/h za vynikající 4,0 sekundy a nejvyšší rychlost dosahuje hodnoty 307 km/h. Má to jen jeden háček a tím je cena, která činí jen za kit 8040 Euro ( cca 245 tis. Kč).

Ke zkrocení takové síly nabízí Geigercars.de také adekvátní brzdový systém. Na přední nápravu duté a příčně vrtané kotouče 355 x 32 mm s hliníkovými třmeny se čtyřmi pístky. Pro kola zadní nápravy jsou kotouče nepatrně menší – 345 x 32 a svírají je stejné třmeny jako vpředu. Na pomoc brzdám přichází také podvozek osazený tvrdšími pružinami a plynovými tlumiči, které snižují výšku vozu o 30 mm. Stabilitu v zatáčkách podporují ještě zkrutné stabilizátory na obou nápravách. Tento podvozek je kalibrován pro extrémní kola z nabídky úpravce, která mají na přední nápravě rozměr 9,5J x 20 a vzadu 10J x 20. Osazeny jsou pneumatikami 255/30 ZR 20 vpředu a 305/25 ZR 20 vzadu. Úprava podvozku přijde bez brzd na 10710 Euro (cca 325 tis. Kč) a brzdy na zhruba stejnou částku jako úprava motoru.

Geigercars.de má v nabídce i spoustu doplňků pro interiér, ale pro movité nadšence připravuje lahůdku v podobě konverze motoru na objem sedm litrů a výkon přes 500 koní…

Spolupracujeme s TipCars.com
OBRAZEM: V Praze se sešli odpůrci Sobotky a islámu, bylo jich jen pár stovek OBRAZEM: V Praze se sešli odpůrci Sobotky a islámu, bylo jich jen pár stovek

Centrum Prahy bylo v obležení desítek policistů. Kromě…

Skupina G7 Rusku připomněla povinnost plnit dohody z Minsku, hrozí přísnějšími sankcemi Skupina G7 Rusku připomněla povinnost plnit dohody z Minsku, hrozí přísnějšími sankcemi

Státy skupiny sedmi nejvyspělejších ekonomik světa (G7)…

Spojené státy se jako jediné ze skupiny G7 nezavázaly podpořit dohodu o klimatu Spojené státy se jako jediné ze skupiny G7 nezavázaly podpořit dohodu o klimatu

Šest ze sedmi zemí skupiny nejvyspělejších ekonomik světa…

 

Štítky Corvette Chevrolet

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Auta a film: Zde je přehled 30 nejznámějších spojení Auta a film: Zde je přehled 30 nejznámějších spojení

Také letos se do kin dostává řada filmů, kde se děj více…

BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

Mnichovská automobilka oficiálně představila BMW řady 8,…

 






 
Volkswagen Up! GTI poprvé naživo: Jedničkový Golf GTI je zpátky! (+videa)

Volkswagen Up! GTI poprvé naživo: Jedničkový Golf GTI je zpátky! (+videa)

Včera

Jenom málokterý sportovní hatchback má tak velkou skupinu zastánců, jako Volkswagen Golf GTI. Nový Up! GTI se vrací ke kořenům a vzpomíná na dobu před jednačtyřiceti lety.




Blesk.cz

„Znásilníte tři ženy, vezmu to na sebe,“ vtipkoval prezident před vojáky

„Znásilníte tři ženy, vezmu to na sebe,“ vtipkoval…

Filipínský prezident Rodrigo Duterte má evidentně smysl pro humor hodně za hranou. Například v pátečním projevu…

Zeman hřměl v Lidicích: Zbabělost vydáváme za multikulti toleranci

Zeman hřměl v Lidicích: Zbabělost vydáváme za…

Teroristické útoky v Evropě jsou dílem naší zbabělosti, která je vydávána za multikulturní toleranci, řekl…

 

iSport.cz

Vachoušek končí kariéru: Manželka ví, že domů nepřijdu důstojně

Vachoušek končí kariéru: Manželka ví, že domů…

Snažil se kontrolovat, ale neudržel se. Nešlo to. V očích se rychle objevily slzy, emotivní rozlučka s…

Takhle slaví Slavia! Pohár dostala na hvězdě, pokřik zvedl Tvrdíka ze židle

Takhle slaví Slavia! Pohár dostala na hvězdě, pokřik…

Pekelná atmosféra, rány z dělobuchů a především radost. Stadion Evžena Rošického na Strahově se otřásal v…

 

Reflex.cz

Startuje dotační “Dešťovka” za 100 milionů. Šetření vodou ale může znamenat zdravotní rizika

Startuje dotační “Dešťovka” za 100 milionů. Šetření…

Neschopnost dohlédnout důsledků legislativních aktivit i možných variant uplatnění příslušných projektů v reálné…

Ujetost roku: Pojišťovák s plnicím perem v nose

Ujetost roku: Pojišťovák s plnicím perem v nose

Výhodou rozvíjejícího se komiksového trhu v České republice – ano, stále jsme rozvojová země – není jen zvýšení…