Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Gemballa GT 3.8 l – 911 zase trochu jinak

Miroslav Kudělka
Diskuze (7)
Světoznámý úpravce vozů Porsche, německý Uwe Gemballa, se zařadil do plejády firem, která již připravily základní tuning pro nové Porsche 911. Jeho dílo se vyznačuje decentním sportovním šarmem a více než dvacítkou koní navíc.

Světoznámý úpravce vozů Porsche, německý Uwe Gemballa, se zařadil do plejády firem, která již připravily základní tuning pro nové Porsche 911. Jeho dílo se vyznačuje decentním sportovním šarmem a více než dvacítkou koní navíc.

Jelikož od představení nového Porsche 911 ještě neuplanulo příliš mnoho času, tak ani u Gembally ještě nestihli připravit plnohodnotné technické úpravy, ale i tak je jejich dílo zajímavé. Optické doplňky byly pečlivě optimalizovány v aerodynamickém tunelu, takže také plní svou technickou funkci. Na přídi je nový nárazník se spoilerem s většími chladícími otvory. Víko zavazadlového prostoru dostalo sací otvor pro ventilační jednotku. Na bocích jsou velké nástavce prahů s otvorem pro přívod chladícího vzduchu k zadním brzdám a konečně na kapotě motoru je osazen mohutný spoiler zvyšující přítlak zadní nápravy.

Podvozek dostal nové dvojité vinuté pružiny z nerezi, vpředu je výztuha mezi podběhy a zadní pomocný rám nesoucí nápravu dostal nové tužší silentbloky. Nechybí také příčné zkrutné stabilizátory na obou nápravách. Celkový obrázek upraveného podvozku doplňují 19“ ráfky. Díky zcela přepracovanému výfukovému potrubí se čtyřmi kruhovými koncovkami se podařilo zvýšit výkon motoru o 23 koní na 278 kW (373 k), což modelu GT 3.8 l napomáhá ke zrychlení z 0-100 km/h za 4,7 sekundy a nejvyšší rychlosti 295 km/h. Akceleraci mimo jiné vylepšuje také systém zkracující dráhy řadící páky o 40 procent. Interiéru zase dominuje malý volant průměru 340 mm doplněný hliníkovými pedály a koberci s logem úpravce.

Miroslav Kudělka
Diskuze (7)