I když prodeje naftového Chevroletu Cruze v USA zaostávají za konkurencí, Chevrolet ještě nehází ručník do ringu a plánuje představit více naftových modelů pro trh, kde vždy vládly benzinové vozy.
krom velkých pikapů a dodávek to v soboních vozech žádné úspěchy netrhá a trhat nebude. Zkušenosti s orpavami nula, časté omyly zákazníků natankujících benzín místo nafty, drahý servis, malé zkušenosti s turbem, dražší nafta jako palivo, místy i s horší dostupností a konzervatismus.
Promluvil odborník všech odborníků. Přání otcem myšlenky.
Jako obvykle lze pouze konstatovat - "psi štěkají ale karavana kráčí dál" ......
Smůla Bariku budeš to muset "swallow" .
me staci se optat znamich co v US dlouhodobe zijou abych vedel jak jsi mimo :-) jinak je uzasne jak dokazes trollit na vicero forech o dieselech v us, na Google jses docela slavnej a tvoje posty o nesmyslech to radi nahoru >:D
Žijem v USA už 17 rokov, takže si dovolím sa k veci vyjadriť. Barík má v podstate pravdu. Dízel v osobných autách, teda okrem VW je v USA prakticky nepredajný a nemá ani zmysel ho na tomto trhu ponúkať. Z dôvodov, ktoré Barík už celkom presne vystihol. Ja len dodám, že pri striktných emisných normách, kde auto musí mať DPF je kúpa dízla absolútny nezmysel. Sám som rozmýšľal nad Jeepom v dízli, no praktické prekážky v jeho používaní ma odradili. Len pre zaujímavosť, u Jeepa Grand Cherokee s dieslom pod kapotou je návratnosť oproti benzínovej verzii až po 160 tisíc kilometroch, samozrejme za predpokladu že sa dovtedy nevyskytnú nepredvídané náklady, ktoré návratnosť odsunú do nedohľadna.