Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: General Motors plánuje více dieselů pro americký trh

I když prodeje naftového Chevroletu Cruze v USA zaostávají za konkurencí, Chevrolet ještě nehází ručník do ringu a plánuje představit více naftových modelů pro trh, kde vždy vládly benzinové vozy.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
8. 8. 2014 09:16
Minoritní alternativa
krom velkých pikapů a dodávek to v soboních vozech žádné úspěchy netrhá a trhat nebude. Zkušenosti s orpavami nula, časté omyly zákazníků natankujících benzín místo nafty, drahý servis, malé zkušenosti s turbem, dražší nafta jako palivo, místy i s horší dostupností a konzervatismus.

nečekám žádné velké rozšíření nafty >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - WinDiesel
8. 8. 2014 10:36
Re: Minoritní alternativa
Promluvil odborník všech odborníků. Přání otcem myšlenky.
Jako obvykle lze pouze konstatovat - "psi štěkají ale karavana kráčí dál" ......
Smůla Bariku budeš to muset "swallow" .
8. 8. 2014 12:52
Re: Minoritní alternativa
tak to ty budes tedy odbornik vsech odborniku co >:D
Avatar - WinDiesel
8. 8. 2014 16:20
Re: Minoritní alternativa
No vzhledem k tomu že toto říká Neználek všech Neználků, proti Tobě tedy jistě. :-!
9. 8. 2014 09:28
Re: Minoritní alternativa
me staci se optat znamich co v US dlouhodobe zijou abych vedel jak jsi mimo :-) jinak je uzasne jak dokazes trollit na vicero forech o dieselech v us, na Google jses docela slavnej a tvoje posty o nesmyslech to radi nahoru >:D
9. 8. 2014 12:17
Re: Minoritní alternativa
jj
vadných šmejdů spalovacích a taky TESLA letos přechází na režim 35.000 ks ročně

NEMAME RADI GM CO ZNIČILO EV1 A POŠLAPALO DOBRO. JE TO JEDNOU PRO VŽDY A MĚLY HO NECHAT V 2009 ZKRACHOVAT UŽ Z PRINCIPU
8. 8. 2014 20:36
Re: Minoritní alternativa
Žijem v USA už 17 rokov, takže si dovolím sa k veci vyjadriť. Barík má v podstate pravdu. Dízel v osobných autách, teda okrem VW je v USA prakticky nepredajný a nemá ani zmysel ho na tomto trhu ponúkať. Z dôvodov, ktoré Barík už celkom presne vystihol. Ja len dodám, že pri striktných emisných normách, kde auto musí mať DPF je kúpa dízla absolútny nezmysel. Sám som rozmýšľal nad Jeepom v dízli, no praktické prekážky v jeho používaní ma odradili. Len pre zaujímavosť, u Jeepa Grand Cherokee s dieslom pod kapotou je návratnosť oproti benzínovej verzii až po 160 tisíc kilometroch, samozrejme za predpokladu že sa dovtedy nevyskytnú nepredvídané náklady, ktoré návratnosť odsunú do nedohľadna.
Avatar - anti99
8. 8. 2014 14:49
Re: Minoritní alternativa
fantasticke ako plany Sergia Marchoneho /?/ s Alfou alebo Fiatom