Největší americká automobilka General Motors svolala do servisů k opravám ve třech různých případech celkem 1,5 milionu svých aut. Podobná situace se nevyhnula ani Volkswagenu.
Kolik že to svolává VW aut cca 165 tisíc? To jsou asi všechny prodané Pasáty v tomto období. On to ale VW koncert osvětlí. My nic to subdodavatel.
No a GM celou dobu co americká a potom i místní média útočila na Toyotu, vyráběl zmetky. Výrobky Toyoty označil tehdejší president USA Obama za nebezpečné a přesvědčoval obyvatele k nákupu amerických "spolehlivých" aut.
Výrobky co označil Obama za nebezpečné, tehdy prošly řadou testů i v Evropě a bylo konstatováno, že jsou bezpečné, a teď tohle.
Žádnému z výrobců to nepřeji, zvláště ne těm co jejich výrobky mohou škodit lidskému zdraví, ale kdo jinému jámu kopá, sám do ní spadne.
Souhlas s Toyotou. Rikalo se ze zadny mrtvy a porad se do ni navazeli. Jinak vw v tomto clanku nema skoro co delat, svetla jsou problem ano, ale z pohledu 300 mrtvych u GM je to prkotina. Tohle tutlat od 2001 je hodne drsne a asi to bude stat firmu hodne penez.
Víte co nechcete? D1 v levém pruhu rychlost tak cca 170 (předjíždím kolonu kamionů a nechci brzdit za mnou blikající A8, S-Klasse apod.) a najednou ups :-/ Co se to nestalo? Volant ztěžknul, brzdy téměř nejdou sešlápnout. Ideálka kamion vedle a dlouhá levotočivá zatáčka. 8-s . Zase na druhou stranu ty Cadillacy vypadají dobře :yes:
"1,6 milionu aut kvůli vadě na zapalování, která způsobila smrt nejméně dvanácti lidí"
Vážení redaktoři, procvičte si prosím angličtinu nebo aspoň čtěte celé články... Smrt nemělo za následek vada na zapalování (ignition - systém pro zážeh směsi), ale na spínací skříňce (ignition switch), která měla za následek nespuštění airbagů a při havárii