Kdepak, tudy cesta nevede. Rádoby univerzální, těžký a drahý kočkopes se nemůže chytit i když je silně dotovaný. Aby si pár boháčů mohlo jezdit v drahém "ekoautě", musí se jim na to složit všichni daňoví poplatnící a kupci mnohem levnějších aut. Jak chytré...
Měli by spíš oprášit GM EV-1, tento lehký městský elektromobil s dojezdem až 250 km prostě měl smysl: [odkaz]
S dnešními bateriemi mohl zvládnout klidně 500 km na jedno nabití a na to by už hodně lidí slyšelo.
Je běžné, že automobilky hledající nové cesty technického vývoje, jsou terčem pomluv od konkurence, která raději než velké sumy do vývoje, investuje menší sumy do PR. Toyota na tom byla stejně. Dnes už si ji ale nikdo netroufne zpochybňovat kvůli vývoji auta s podivným pohonem jménem Prius.
Rozpočítat náklady na sérii vyrobenou po několika prvních měsících výroby je opravdový nesmysl. To by bylo prodělečné každé auto na trhu. Kdyby takto uvažovala Toyota, nikdy by svůj hybridní pohon nepostavila. Ten pohon, který dnes prodává po stotisících, který postupně rozšiřuje do všech modelů a který je přímou a logickou cestou k plugin hybridu a dále v budoucnosti k elektromobilu. A stejně jako se "analytici" mýlili v případě Priusu, mýlí se i v případě Voltu.