Genesis aktuálně rozšiřuje paletu svých modelů směrem dolů a sedany G90 a G80 doplňuje čerstvá novinka v podobě modelu G70. Ten má na mušce v první řadě BMW řady 3 a vedle něj pak i Audi A4, Mercedes-Benz třídy C nebo Jaguar XE.
...na první pohled to vypadalo jako nová MAZDA 3/6 >:D Když už chce hujdaj / genesis excelovat, chtělo by to svébytný design :'-( škoda, genesisu jsem fandil, v USA má moc dobré prodeje, ale tohle... no nevím 8-s
jj, akorá jsem si to říkal taky, být tam logo Lexusu, nikdo by neřekl, že tam nepatří... Jen přemýšlím, kde jsem viděl podobná zadní světla >:D Jestli se nepletu, mělo podobné BMW 2 Coupé před FaceLiftem... Škoda no, celkově auto až na tu rozšklebenou záď vážně sportovně vypadá, interiér vypadá mooooc dobře a mooooc se mi líbí, ale nikdo nepozná, že je to Genesis :'-( Ono sice moc dnes vymýšlet svébytný design je težké, každé auto má kus toho či onoho, ale přeci jen, když Lexus oddělil jakžtakž design od Toyot, mohl hjondéé udělat to samé... Hodně se mi ale zamlouvý směr, kam jde s motory. Nejsou to žádná prdítka, ale rozhodně nedělají ostudu, jako litrový prdík třeba ve focusu >:D Prostě pořád to ještě má solidní a vcelku velké motory :-)
na to jde Hyundai správně, místo naleštěných prdů se zoufalou technikou (Ford-Vignale, PSA-DS) nabízí plnotučnou techniku a nejspíše se bude snažit konkurovat lepší cenou ve srovnání s D3. A to je asi jediná cesta, která může přinést ovoce pokud to vydrží takto dělat dostatečně dlouho (alespoň 2-3 generace modelů).
Jsem zvědavý na cenovku. Ta nejsilnější verze je kvalitně našlapaná. Představa, že s tím proženeš třeba 440i a bude to mít na kapotě logo Huyndaie je správně punková:)
zas toho by som sa uplne nebal... BMW ladi svoj chassis tak dlho, ze by som sa uplne neobaval, ze by mu dal debakel... Giulia QV si prisla tiez na to iste aj ked je skvelym a urcite emocionalnejsim pocinom, tak na prilnavost prednej napravy a citelnost si oproti M3 pripadne M4 stale neskrtne...
kazdopadne odvazny pocin, korea je fakt agresivna natura... vidiet to na marketingu a rozmachu uplne cohokolvek... je jedno ci samsung, HK alebo bomby 8-s
to by musel ukradnut kompletne know how a na to jeden clovek nema, hlavne musi vychadzat z celej platformy ktoru ma u HK k dispozicii... nie je to len o ladeni ako takom, v tomto pripade je ladenie v zmysel navrhu a vyroby celej napravy aj celeho chasis ...
ja zas o jazdnych vlastnostiach je jedno ci M3, alebo 3ka 340i 440i a pod... ´´Představa, že s tím proženeš třeba 440i ´´ - to si myslel len na dialnici v priamke? ja skor jazdne vlastnosti v zakrutach pripadne okruh
Přesně tak, cesta je to dobrá, pokud budou rozumně pracovat s cenou, 10-15% pod zavedenou konkurencí, mají dobrou šanci, samotné auto vypadá dobře, a snad bude i dobře jezdit. Každopádně každá nová zadokolka s šestiválcem zaslouží :yes:
Ano, máš pravdu. Sice ten design není bůhvíjak originální, ale zas tam není nic rušivého. Řekl bych, že to je optimální kombinace německé kvality s italským nádechem elegance. A v Americe a domácí Koreji se to bude prodávat samo.
Souhlas, v designu bych si dovedl představit větší dotaženost a jemnost detailů, nicméně to je co píši, je potřeba postavit pořádný technický grunt (to udělali) a na něm pak vylepšovat ve faceliftech a nových generacích jak ten design, tak třeba jízdní vlastnosti nebo šíři nabídky jednotlivých verzí. Opačný přístup, kdy se vezme mainstreamová plečka a na ní se navěší milion chromovaných cingrlátek a dovnitř se nacpou dvě tuny umělé kůže je nesmyslný, nefunguje a v konečném důsledku vede spíše k zesměšnění dané značky než k nějakému opravdu vážnému průniku do prémie. Tady vidím, že mají dvě zásadní vstupní ingredince pro budování prémie, technický základ a asijskou zabejčilost nebo vytrvalost (to úkázali jasně v mainstreamu), kdy je předpoklad, že se jen tak při prvním klopýtnutí nevzdají a to jsou dvě zcela zásadní věci. S blbou technikou může být výrobce vytrvalý jak chce a skonči s posměchem, s perfektní technikou ale ležérností a neschopností vytrvat v dalších generacích skončí úplně stejně. Tady je po dlouhé době předpoklad, že se konečně někdo v dlouhodobějším horizontu může D3 přiblížit a klidně ji i ošklivě pozlobit (ne hned, ale v dalších generacích).
vidim v tom Infiniti aj mazdu aj bmw .... no proste taky je dnes svet aut... kazdy chce byt uz vsetkym.... len akesi povodne caro jedinecnosti a vlastneho seba sa v autach uz vytraca prec... ale tak giulia ma presne ten isty problem.. nahana a okukuje superov lenze tym padom uz prestava byt sama sebou .. ja u nej tu skutocnu alfu uz necitim ani nahodou ... a to uz ani nehovorim o tom ze ta maska na tomto genesise je doslova akoby z beznej i30... ktore nam tu uz docela v hojnom pocte jazdia aj ako nejake firemne "dodavky" ... akoze cakal som viac vlastneho stylu.. podobne ako giulia aj toto je vo vysledku take akesi "globalne" az sterilne... za mna radsej arteon.. je sice kusok kostrbaty a mozno posobi miestami ako pre starcekov ale je sam sebou a nekopci nikoho ... ma svoju dusu ma svoj charakter... je vlastne v tomto uplne dokonaly a svojsky a sam sebou :yes:
V celku pekné auto až na tie zadné svetlá. Oproti štúdie, je ale až príliš komerčné. Pokial by si zachovala vonkajšie línie a svetlá so štúdie, tak aj uvažujem nad kúpou. Takto je to v tej predpokladanej cene asi jedno či BMW3, Mercedes C alebo toto, tak asi na Genessis neostane veľa kupcov. Vravím, pokial by mal odvážnejší dizajn so štúdie, tak klobúk dolu. To predsa dávnejšie urobil aj Range Rover -EVOQUE a oplatilo sa !
Pekne a silne... Hyundai slape, uz to nie je ta Korea z pred 20 rokov ...Mal som davno Korejca ked nas zaplavili lacne nexie a Espera k tomu by som sa radsej nevyjadroval predsa len piseme rok 2017.... >:D