Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Global NCAP: Indický Chevrolet Enjoy bez airbagů nezískal ani hvězdičku!

Organizace Global NCAP do nárazových testů vyslala kompaktní MPV Chevrolet Enjoy určené pro indický trh. Výsledkem je nulový počet hvězd v ochraně dospělých cestujících a dvě hvězdy v ochraně dětí.
Zpět na článek
20. 3. 2017 11:17
20. 3. 2017 11:23
20. 3. 2017 11:45
20. 3. 2017 14:39
21. 3. 2017 00:00
20. 3. 2017 13:32
20. 3. 2017 10:21
Přísloví
Zde je vidět, že přísloví "Kde nic není, ani smrt nebere" neplatí zdaleka vždy. Například v Indii podle všeho není známé vůbec.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
20. 3. 2017 10:34
Enjoy your death
Prodávat v roce 2017 auto bez airbagu řidiče...je fakt ujeté.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - wakantanka
20. 3. 2017 12:05
Re: Enjoy your death
hm ... to je len snaha ponúknuť za čo najnižšiu cenu čo najviac auta >:D aj za cenu takýchto bezpečnostných ústupkov. Zrejme si na tých airbagoch v indii až tak veľmi nepotrpia. Ten kto na to má, ten nakúpi aj tak inde. Nerobil by som z toho vedu. Oproti hádam najrošírenejšieu autu v indii ako je Ambassador Hindustan je toto všetkým ale úplne inde.
Avatar - twistedTSD
20. 3. 2017 13:04
Re: Enjoy your death
Mohlo by být 100x více "jinde," pokud by jej vybavili aspoň jedním airbagem. Prostě mi přijde tragikomické zabít pasivní bezpečnost vozu kvůli jednomu pytli.
Avatar - wakantanka
20. 3. 2017 15:52
Re: Enjoy your death
No ale nie je to až tak dávno keď sme si aj my o nejakých airbagoch mohli tak prečítať akurát v dennej tlači. >:D A najviac sa predávali nové autá oholené na kosť aj bez rádia, pretože väčšina na ne proste nemala. V Indii je to hlavne a predovšetkým o peniazoch. Škoda či VW sa tam nevedia presadiť dlhodobo, pretože sú na miestne pomery dobre vybavené, bezpečné ale gro kupcov na ne proste nemá. A ak by som to pritiahol za vlasy ... miliarda ľudí, zrejme si miestna vláda vraví že 100 ľudí sem 100 ľudí tam. Ale rozumiem aj tvojmu argumentu.
20. 3. 2017 11:17
skelet ok
Podívejte se na skelet karoserie. Nic děsivého - u aut před ještě 30 lety se byla schopna zbortit i karoserie. Tady vše OK. Tedy vše - vidím že pás pustil pasažéry příliš dopředu. Podle mne je blbě nastavený prokluz na pásech.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dochtor
20. 3. 2017 11:23
Re: skelet ok
Tiež som názoru, že autu chýbajú akurát airbagy.
Nie pred 30 rokmi ale v roku 2000 vyzerali autá po crash teste aj takto:
[odkaz]
20. 3. 2017 11:45
Re: skelet ok
Ale třeba i takto.....
[odkaz]
20. 3. 2017 14:39
Re: skelet ok
A oboji vypada hur, nez ten chevrolet.
Avatar - narona
21. 3. 2017 00:00
Re: skelet ok
Problém bude spíš v tom, že se utrhla stěna za motorem a volant s tím ;-\
Avatar - vabis
20. 3. 2017 13:06
S1203, to byl jiny etalon
Oslnive to neni, prumerne taky ne. Ale ve srovnani s narodni chloubou casu nedavnych, S120 nebo S1203 jde o krasny vysledek. Do zeme, ktera ma hlad, jeji obcan nema co ztratit a je rad, ze muze sedet alespon v deformacni zone je to krasny vysledek. Osobne vyraznejsi problem nevidim.
Rozbalit vlákno
0
20. 3. 2017 13:32
Smysl auta
Mám dojem, že v Indii nějaký hvězdičky řešit nebudou. A proti malýmu skůtru je tohle super bezpečný povození...
Rozbalit vlákno
0