Organizace Global NCAP do nárazových testů vyslala kompaktní MPV Chevrolet Enjoy určené pro indický trh. Výsledkem je nulový počet hvězd v ochraně dospělých cestujících a dvě hvězdy v ochraně dětí.
hm ... to je len snaha ponúknuť za čo najnižšiu cenu čo najviac auta >:D aj za cenu takýchto bezpečnostných ústupkov. Zrejme si na tých airbagoch v indii až tak veľmi nepotrpia. Ten kto na to má, ten nakúpi aj tak inde. Nerobil by som z toho vedu. Oproti hádam najrošírenejšieu autu v indii ako je Ambassador Hindustan je toto všetkým ale úplne inde.
Mohlo by být 100x více "jinde," pokud by jej vybavili aspoň jedním airbagem. Prostě mi přijde tragikomické zabít pasivní bezpečnost vozu kvůli jednomu pytli.
No ale nie je to až tak dávno keď sme si aj my o nejakých airbagoch mohli tak prečítať akurát v dennej tlači. >:D A najviac sa predávali nové autá oholené na kosť aj bez rádia, pretože väčšina na ne proste nemala. V Indii je to hlavne a predovšetkým o peniazoch. Škoda či VW sa tam nevedia presadiť dlhodobo, pretože sú na miestne pomery dobre vybavené, bezpečné ale gro kupcov na ne proste nemá. A ak by som to pritiahol za vlasy ... miliarda ľudí, zrejme si miestna vláda vraví že 100 ľudí sem 100 ľudí tam. Ale rozumiem aj tvojmu argumentu.
Podívejte se na skelet karoserie. Nic děsivého - u aut před ještě 30 lety se byla schopna zbortit i karoserie. Tady vše OK. Tedy vše - vidím že pás pustil pasažéry příliš dopředu. Podle mne je blbě nastavený prokluz na pásech.
Oslnive to neni, prumerne taky ne. Ale ve srovnani s narodni chloubou casu nedavnych, S120 nebo S1203 jde o krasny vysledek. Do zeme, ktera ma hlad, jeji obcan nema co ztratit a je rad, ze muze sedet alespon v deformacni zone je to krasny vysledek. Osobne vyraznejsi problem nevidim.