V továrně turecké firmy Tofas A.S. byla spuštěna produkce nového globálního modelu firmy Fiat, který se již zanedlouho objeví v prodeji na německém, španělském a finském trhu.
Fakt sa podarilo...vyvazene tvary, ktore sa dnes uz len-tak nevidia a ku tomu 500L kufor...hmmm co viac si priat...ak na to nahodia nejaku rozumnu cenu bude to bomba
Můžeš specifikovat latinsko-americký look? Co ti konkrétně vadí? Můžeš být konkrétnější? Mě jediné co vadí je to vykrojení u budíků přístrojové desky...No zase bude kam dát mobil a navi... Ale vzhledově to ruší... Jen mě zajímá, v čem je ten look, teda. Buď prosím konkrétnější, děkuji. Jinak to je pozitivuma nebo negativum?
hádám, že to patřilo mě, takže jen stručně. Všechny velmi populární malé sedany v jižní americe jsou krapet jiné než co známe z evropy a proto se 9z10 do EU vůbec nevozí. Je to stejná otázka, jako severoamerický nebo asijský look. -> auto z jiného kraje, které evropskému oku moc nelahodí. Fullstop ;-)
No trošku argument pro argument, protože tohle auto vypadá úplně jinak než tebou zmíněná Corsa s namontovaným kufrem... Ale budiž, vyvracet ti to nebudu. Na svůj názor (menšinový) máš právo.
Na základě fotek si auto netroufnu posuzovat, na fotkách všechno vypadá super a reálné auto bývá trochu jiné. Některé auto je na fotkách podivné a v reálu vypadá líp, záleží na barvě, kolech....no a Photoshop dokáže taky zázraky. A naopak to samozřejmě platí taky. Kdosi tady před pár dny psal, jak byl zklamán, když viděl hatchback Brava - na fotkách byl super - v reálu (jeden příspěvek byl ze Slovenska, druhý byl na základě výstavy v Letňanech), takže si asi počkám na letošní Brno. Nicméně, když si vzpomenu na loňské rozpaky s prodejem bezesporu vydařeného Focuse sedan a uvědomím si, že na silnici jsem ho viděl skutečně velice vyjímečně, tak si myslím, že marketing do toho asi nepůjde...u nás prostě vládnou kombíky a hatchbacky. Zásadní otázka tedy není za kolik a kdy, ale jestli se tohle auto vůbec ojeví na našem trhu. Řada fiatů, které se v Turecku, ale i jinde (např. globální Palio) vyráběly k nám totiž (pokud mě pamět neklame...) vůbec nepřišly.
Vypadá pěkně, s 1.4 T-Jet to pěkně i pojede. Časem by se tam hodila i 1,6 JTD jako výkonnější alternativa právě tomu benzínu. Italové to prostě umí, to se musí uznat. Další blaho na oči bude Bravo v kombíku. To bude taky pěknej mazec. Woffe za 400 by byla super, uvidíme jestli se bude dovážet i k nám...
Dovazet se nemusi - v EU mame volny pohyb zbozi krom jineho, tak proc to nevyuzit. Klidne si muzes Lineu zakoupit treba treba ve Spanelsku hned, nebo pozdeji v Polsku kam se bude dovazet. Jestli ji importer pusti na cesky trh je otazka, ale dle me nikterak podstatna ;-)
Na to, že je to sedan na bázi Grande Punta, nevypadá vůbec špatně. Narozdíl od konkurence v segmentu malých sedanů nevypadá jako když zadek namontovali na HB. Znalci poznají, že ano, ale není to jako násilím přivařený. Jen aby na ve skutečnosti vypadal jako na obrázku :-)
Kdyby to klucí Italský/turecký radši udělali jako liftbacka, docela vážně by se o tom dalo uvažovat... Takhle nevím nevím... To už se mi tedy nové Bravo líbilo víc (ale to už by muselo být, aby se mi to líbilo víc, než Bravo, protože to se jim hodně povedlo, aspoň vizuálně určitě).
vypadá líp než pětkovej golf italové prostě umí a konečně to je i kvalitní .ještě že jsou pryč doby Tipa Una a Tempry jsem zvědavej na ceny ale podle cen Bravy to nebude určitě špatný
na Tipo mě nesahej ! to byla bezva kára (na svoji dobu)
proti golfu je samozřejmě s výjimkou pár korejců každý auto hezký, takže s tím bych to vůbec nesrovnával
Takhle má vypadat malej sedan a né ty hrúzy jako Logan,Thalie,Fabie sedan nejošklivější auta na trhu,Jo a dnes jsem viděl v reálu novou Bravu a je fakt nádherná :yes:
Tak v prvom rade nove Bravo, Brava je minulostou. A na sedan si radsej pockaj v reali, zdanie moze klamat. Co ked bude este krajsi ako na fotkach... :-)
...Pod kapotou Fiatu Linea se objeví moderní pohonné jednotky plnící emisní normy Euro 4. Nový Fiat bude ze začátku vybaven benzínovou 1,4 8V o výkonu 57 kW (77 k)... to je moderny motor mozno v Turecku, ale tu 8-s ? asi jediny vhodny motor pre tak velke auto bude na uvod 1.4 turbo. Inak celkovy tvar ok, len zadny previs by som skratil, alebo aspon odlahcil naraznik.
a Cena?? manual klima by mala byť samozrejmosťou,a tie blbosti na ovladania radia etc na volante sa radosťou oželiem
a kde vyrábajú dnes kde sa viac oplatí a čínska OCTAVIA Volkswagen?!