Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: GM a Fiat rozvedeni zn. dohoda za 1,5 mld. eur

Definitivní rozchod koncernů Fiat a General Motors nakonec skončil dohodou, za kterou americká strana zaplatila 1,55 miliardy Euro. S rozpadem aliance končí také skupina Fiat-GM Powertrain.
Zpět na článek
15. 2. 2005 06:28
neregistrovaný "freeman"
15. 2. 2005 06:52
neregistrovaný "Fans"
15. 2. 2005 10:49
neregistrovaný "corvette"
15. 2. 2005 11:00
neregistrovaný "Marko"
15. 2. 2005 10:55
neregistrovaný "honza"
15. 2. 2005 10:18
neregistrovaný "Marko"
15. 2. 2005 11:04
neregistrovaný "xoxo"
15. 2. 2005 07:13
neregistrovaný "Mike Tom"
15. 2. 2005 13:30
neregistrovaný "pavel"
16. 2. 2005 18:41
neregistrovaný "petrumr"
18. 2. 2005 20:32
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2005 20:34
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
neregistrovaný "freeman"
15. 2. 2005 06:28
Koniec
Tak toto je koniec Fiatu. Taliani si to dobre uvedomovali a preto tlačili GM do odkúpenia. Ale Amici s nimi vyhúpali. Problem je taký, že Fiat sa už pomali nepredáva ani v Taliansku a tobôž v EU.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Fans"
15. 2. 2005 06:52
Re: Koniec
Kdo že s kým "vyhúpal", zajímal jsi se vůbec trochu o tuhle kauzu?? Nazval bych tě dalším "odborníkem". Od prvopočátku bylo jasné, že Fiat nikdo nechce prodat, ale že se bojuje o peníze. Kde jsi slyšel, že se Fiat neprodává? Prodává se míň, ale důležitý je taky profit a né jenom počet - odborníku.
neregistrovaný "corvette"
15. 2. 2005 10:49
Re: Koniec
...a už si počul o tom, že FIAT predáva IVECO?....prečo asi?
neregistrovaný "Marko"
15. 2. 2005 11:00
Re: Koniec
Ak to robi, tak z dovodu pokracujucej restrukturalizacie koncernu, a z potreby sustredit sa na core-biznis. Z toho dovodu ide predavat aj niektore dalsie dcerske fa., vratane vyrobcov autokomponentov.
neregistrovaný "honza"
15. 2. 2005 10:55
Re: Koniec
NO ty jsi taky odborník.... než začneš mluvit o profitu tak si zjisti nějaká data

Fiat
Burzovní data (v EUR)
Kurs akcií k 2. 2. 2005 5,91
Max./min. za 12 měsíců 7,01/5,22
Změna od počátku roku + 0,08 %
Data k 30. 9. 2004 (v mil. EUR)
Tržby 34 156
Provozní zisk -237
Čistý zisk -1 212
Počet zaměstnanců 160 915
Další údaje
Zisk na akcii -2,41 EUR/akcie
Výnos vlastního kapitálu -26,86 %
Hlavní akcionáři (v %)
Ifil-Finanziaria di Partec 30,061
Dodge & Cox 3,009
Zdroj: Bloomberg

General Motors
Burzovní data (v USD)
Kurs akcií k 2. 2. 2005 37,05
Max./min. za 12 měsíců 50,04/35,85
Změna od počátku roku -7,94 %
Data k 31. 12. 2004 (v mil. USD)
Tržby 193 452
Provozní zisk 5 049
Čistý zisk 3 691
Počet zaměstnanců 326 000
Další údaje
Dividendový výnos 5,42 %
Výnos vlastního kapitálu 13,70 %
Hlavní akcionáři (v %)
State Street 18,005
Capital Research and Management 13,059
Zdroj: Bloomberg
neregistrovaný "Marko"
15. 2. 2005 10:18
Re: Koniec
Fiat na tom nie je az tak strasne (a teraz uz vobec nie) - boli a su automobilky, ktore boli "nad priepastou viac" - v 90.rokoch Chrysler (ten dokonca tak, ze v 1992 jeho prezitie zalezalo na rade limuzin LH - zle jazyky tvrdili ze to znamenalo Last Hope), a dnes napr. Mitsu. Naviac fiat je na zaciatku obrovskej modelovej ofenzivy. Inak cela tato kauza je velmi zvlastna. Predvcerom som si cital podmienky kupy platne pre GM a boli desne. Neviem ako to niekto mohol podpisat. cele to vyzera akoby to bol majstrstyk Fiatu, ktory GM donutil v slabej chvili podpisat divoku zmluvu s vedomim, ze ked sa z toho GM vyspi bude calovat.
neregistrovaný "xoxo"
15. 2. 2005 11:04
Re: Koniec
To je fakt. Konečne jeden rozumný príspevok oproti kadejakým domienkam a dohadom. Len škoda, že takéto informácie neponúkajú aj " fundovaní novinári "
neregistrovaný "Mike Tom"
15. 2. 2005 07:13
???
Proboha, co to je "v Korey"?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pavel"
15. 2. 2005 13:30
?
"si na základě dohody ponechává klíčová aktiva v oblasti vznětových motorů, společný podnik Fiat-GM Powertrain, podobně jako společný nákup komponentů však končí."

Jak tomu rozumet?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrumr"
16. 2. 2005 18:41
Re: ?
co by asi dával GM do Saabu,oplů atd-jedné se o multijety,ale podvozky asi nebudou stejný,ale pod pojmem komponent ja rozumým např.ABS,airbag,klimu,převodovku i motor?
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2005 20:32
bez titulku
Tak jestli tomu dobře rozumím tak GM zaplatil Fiatu za akcie, a teď mu platí zase aby se toho co koupil zbavil?
A to je GM v zisku? No potěš koště.
To se Fiatu zas něco povedlo. Doufám že získané peníze nedaj do rychlejch obměn svých nejmenších modelů. Rád bych si koupil novou Pandu a bude nějakej rok trvat, než na ni našetřím (tak 5-10 let))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
18. 2. 2005 20:34
Re: bez titulku
Tak jestli tomu dobře rozumím tak GM zaplatil Fiatu za akcie, a teď mu platí zase aby se toho co koupil zbavil?
A to je GM v zisku? No potěš koště.
To se Fiatu zas něco povedlo. Doufám že získané peníze nedaj do rychlejch obměn svých nejmenších modelů. Rád bych si koupil novou Pandu a bude nějakej rok trvat, než na ni našetřím (tak 5-10 let)