Belgická továrna automobilky Opel má před sebou nejistou budoucnost a o jejím dalším osudu bude rozhodovat zvláštní tým expertů General Motors. Řekl to ve středu šéf společnosti GM Europe Nick Reilly.
přítomnost GM v antverpách se datuje do roku 1924, je tedy starší než akvizice opelu (1928). bylo to jedno z prvních montážních míst amerických aut v evropě - začínalo se chevrolety. koncern v místě vystřídal několik stanovišť, v 60. letech vzrostla produkce opelů do té míry, že v antverpách byl pro ně postaven samostatný závod (do té doby se vše montvalo v jedné fabrice). a právě o tuhle montovnu nyní jde
Když jsi tak dobrej v nepochybování, mohl bys mi PLZ říct, jak se bude vyvíjet cena zlata v průběhu následujícího půlroku? Díky!
Jen bych ti rád připomnel, že to není tak dávno, kdy se ve sra4kách plácal Fiat.
ja si myslim ze by Fiat rusil miesta taktiez..ide o to ze Opel potrebuje zvysit efektivnost, vyraba malov porovnani s mnozstvom zamestnancov. TUto vyrobu vie pokrit mozno aj 10-12000zamestnancov menej, oni vsak nie su super efektivny a myslim si ze tych 8-9000 je realne cislo, plus- co ked sa dopyt zvysi? tu je nejaka rezerva,ale toto nie je vecou koncernu, plitiky a tak. cisto ekonomika, kes