Největší americká automobilka General Motors (GM) ve třetím čtvrtletí hospodařila s čistou ztrátou 2,98 miliardy dolarů (64,8 miliardy Kč) po zisku 2,77 miliardy dolarů před rokem.
Přesně. Prodej Opelu byl druhý velmi hloupý krok vedení GM hned po stažení Chevroletu z Evropy. A hlavně kombinace těchto dvou rozhodnutí je přímo na "přes hubu" těm, kdo o tom rozhodovali.
Chevrolet tady přece nic neprodává, jen tu některá jejich auta (spolu s jinými) někdo nabízí, tak jako dávno předtím, než Chevrolet přišel a zase odešel...
Číst přece umím, proto jsem napsal, že 2 česká sróčka, co prodávají i jiné značky, nepovažuji za oficiální zastoupení značky. Podobným způsobem se tu prodávají např. i novodobé žigulíky, přesto si nikdo netroufne tvrdit, že tu má VAZ oficiální zastoupení.
ono se v podstatě nic nezměnilo. Za doby kdy tu působili s více modely byly totiž jediné dva pravé Chevrolety HHR a Corvette a později Camaro a Corvette.
V Rusku maj navíc ještě Tahoe, tam se prodávaj tedy modely 3. Vše přes ofiko GM Europe spolu s Cadillacem.
No změnilo, mě (jak už z přezdívky plyne) zase nezajímají ony podle Tebe "pravé" Chevrolety. ;-) "Pravým" Chevroletem pro mě je švýcarský výrobce hodinek, ne jeho syn - imigrant. BTW Malibu 8. generace nebyl zrovna typicky korejec, myslím....
Já myslel že hodnota majetku je částka, za kterou se dá reálně prodat. Čili třeba že hodnota Opelu při prodeji za 5mld je 5mld, ne 8. Jak se pak příjde na hodnotu 8mld? No nejsem ekonom, ale celé mi to příjde bizarní.
Ne, hodnota a cena jsou rozdíl :-) . GM se Opelu chtělo zbavit, protože tabulkově dost prodělával, tak ho prodal "pod cenou", ale zároveň musí účetně odepsat všechny aktiva. Proto jim i přes celkovou ztrátu stoupla hodnota akcií. Jo, kapitalismus.
Kdepak, máš špatné info. Holden pouze ukončil výrobu modelů v Austrálii, nicméně značka na tamním trhu bude dále působit, jen všechny Holdeny budou dováženy odjinud a budou to zřejmě přelepené Buicky a Chevrolety