Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Věřitelé GM nesouhlasí s výměnou dluhopisů, bankrot se blíží

Největší americká automobilka General Motors se zřejmě nevyhne bankrotu. Vedení automobilky totiž potvrdilo, že mu nevyšel záměr přesvědčit věřitele, aby přistoupili na výměnu dluhopisů za akcie.
Zpět na článek
28. 5. 2009 00:34
neregistrovaný "yaroukh"
28. 5. 2009 02:20
neregistrovaný "yaroukh"
28. 5. 2009 13:25
neregistrovaný "yaroukh"
28. 5. 2009 17:02
neregistrovaný "yaroukh"
28. 5. 2009 23:34
neregistrovaný "FR34K"
28. 5. 2009 23:40
neregistrovaný "yaroukh"
28. 5. 2009 01:10
28. 5. 2009 08:47
28. 5. 2009 10:39
28. 5. 2009 11:08
28. 5. 2009 13:25
28. 5. 2009 16:29
30. 5. 2009 17:04
neregistrovaný "yaroukh"
28. 5. 2009 00:34
Další velké automobilky v USA na tom ale nejsou o mnoho lépe
> Akcie General Motors se dnes na newyorské burze propadly o více
> než 15 procent na 1,22 dolaru. Ještě před rokem přitom stály
> více než 18 dolarů. Další velké automobilky v USA na tom ale
> nejsou o mnoho lépe.

Tak to je, diplomaticky řečeno, velice nešťastná formulace. 8-s Akcie F jsou na 3-5násobku toho, kde byly na začátku roku; a Chrysler se vůbec veřejně neobchoduje.
Rozbalit vlákno
10
28. 5. 2009 00:45
Re: Další velké automobilky v USA na tom ale nejsou o mnoho
No a jaká je tvoje myšlenka? Jako že Dedlift si má hledat novou ikonu?
neregistrovaný "yaroukh"
28. 5. 2009 02:20
Re: Další velké automobilky v USA na tom ale nejsou o mnoho
Hele, přiznej se - že na tebe už jde trochu spaní?
28. 5. 2009 02:40
Re: Další velké automobilky v USA na tom ale nejsou o mnoho
Hele, přiznej se, že si někde něco zkopíroval a nevíš si s tim rady, co?
neregistrovaný "mates"
28. 5. 2009 11:02
Re: Další velké automobilky v USA na tom ale nejsou o mnoho
Ja myslim, ze to co napsal je snadno citelny. Teda pokud clovek umi/chce cist.
neregistrovaný "yaroukh"
28. 5. 2009 13:25
Re: Další velké automobilky v USA na tom ale nejsou o mnoho
Co ti neni jasný na konstatování, že akcie Fordu za poslední kvartál znásobily svojí hodnotu? (Byl jsi slabý v matematice?)
Nebo potřebuješ přeložit to o Chrysleru? (Byl jsi pozadu i v českém jazyce?)

Baví mě, jak tu některý lidi promítaj svoji neznalost na ty okolo sebe. :-)
28. 5. 2009 20:00
Re: Další velké automobilky v USA na tom ale nejsou o mnoho
Myslenka je od slova myslet. >:D Mysl, duse, psychika, inteligence, intelekt, vedomi, Ne nevedomi a spani. >:D
Avatar - peter222
28. 5. 2009 15:22
Re: Další velké automobilky v USA na tom ale nejsou o mnoho
Tiež by som chcel byť akcionárom GM ved´ aj Ja si rád zarobím. ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
28. 5. 2009 17:02
Re: Bez legrace - co ti brání?
Zajdi do pobočky některý z brokerskejch firem, zařiď si účet a můžeš se do toho pustit. (Strávil jsem tam 10min, a nestálo mě to ani korunu. Živěj je poplatky z transakcí, což bejvá $10 za uskutečněnej obchod, a marže na převodu měn, pokud převod chceš.)
Svoje portfolio spravuješ real-time na webu, takže od z(ne)hodnocení tvejch úspor tě dělí jen vlastní hlava a myš. :-)

Nebo můžeš zkusit nějakej ten "anonymní" systém, a ani nikam nemusíš chodit. (Jeden takovej jsem zkusmo nainstaloval, nebudujmenovat, ale odradilo mě, že provozovatel měl marži i na akciích.)

Ale GM bych kupoval jenom "pro legraci". Rozhodně bych netvrdil "nemůže se stát, že bys na tom vydělal", ale asi bych to bral jako sázku do loterie, nic od toho nečekal, a byl pak třeba příjemně překvapenej. :-)
neregistrovaný "FR34K"
28. 5. 2009 23:34
Re: Bez legrace - co ti brání?
Zařizovat si obchodní účet u zdejších "brokerů" může snad jen člověk, co si totálně neváží svých peněz. Ve srovnání s brokery za louží je zdejší "nabídka" jen banda zlodějů s mizernými službami. :-!
neregistrovaný "yaroukh"
28. 5. 2009 23:40
Re: Bez legrace - co ti brání?
Můžeš být konkrétnější?
28. 5. 2009 01:10
Ouha
No já do toho moc nevidim, ale co teď říkali na CNN a BBC, je to tam asi už vážně v prd.eli :-( ;-\
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2009 08:47
Ach yo
Hm tak to vypada, ze osud spousty prima znacek a zajimavejch produktu je znacne nejisty - skoda jich je :'-(
Rozbalit vlákno
4
28. 5. 2009 10:39
Re: Ach yo
Ale toto jednání na to nemá vliv. Jde vlastně jen o to, kdo bude provádět rozdělení, rozprodej a současně řídit výrobu a prodej aut. Zda to bude dělat současný managment za pomoci státních subvencí nebo přímo státem delegovaní správci za státní peníze.
28. 5. 2009 11:08
Re: Ach yo
Takze od tohoto se neodviji zdali GM bude existovat tak jak ho zname ci ne ?

Vubec to nesleduju
28. 5. 2009 13:25
Re: Ach yo
jedine co se stane, bude ze zaniknou nebo se odprodaj znacky ktere nejsou dulezite pro GM dobudoucna, takze GM tak jak ho zname existovat asi nebude, ale rekneme vetsina znacek ktere ted GM podsebou ma bude i nadale fungovat, zaniknou jen ty opravdu nejvic navzajem parazitujici, takze Pontiac, Saab a asi Saturn
28. 5. 2009 16:29
Re: Ach yo
Mně to trochu začíná připomínat situaci s americkými aerolinkami - PanAm zkrachoval (či vyhlásil konkurs, už si to nepamatuji) a stala se z něj jakousi transformací tuším Delta. Tohle bude něco podobného.

Navíc může nastat situace, že v rámci bankrotu se zbaví přítěží typu zaměstnanecké důchodové "pojišťovny" a jiných zatěžujícíh aktivit, takže ti chudáci, co měli peníze na důchod od GM se asi budou muset "uskrovnit".

Jenom jsem nepochopil, jak zatěžuje GM dealerská síť. To si GM prodává auta samo ve vlastní režii? Myslel jsem, že distribuce je v rukou jiných právních subjektů...
Avatar - Righ
30. 5. 2009 17:04
Magna
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0