GM si zaregistroval další označení motorů LT: Chystají se nové small blocky?
Označení "Small Block", jakkoli je Evropanovi, vzhledem k tomu, že se jedná o vidlicový osmiválec, nepochopitelné, se stal v Americe legendou a nyní vše naznačuje tomu, že tradice bude vesele pokračovat i nadále. Průzkum spisů ochranných známek totiž ukazuje, že General Motors přidal k dosud platným ochranám LT4 a LT88 také LT5 a LTX.
Motor LT5 V8 5.7 vyvinutý Lotusem, dával GM do Corvette ZR-1 v letech 1990-1994 měl výkon až 302 kW a předpokládá se, že nově ponese tento kód kompresorem přeplňovaná varianta aktuálního LT1 V8 6.2, jenž pohání novou Corvette. Mohla by mít výkon kolem 700 k (522 kW) a dostat by ji mělo nové Corvette ZR1.
V případě označení LTX půjde nejspíš o "crate engine", tedy o motor, určený pro závodní účely a dodávaný týmům v bedně, stejně jako je tomu v případě LSX.
Současně se množí informace, že kód LT4, používaný v modelech Corvette Grand Sport, SLP Pontiac Firehawk a Chevrolet Camaro SS od roku 1996, respektive 1997 se vrátí jako pohonná jednotka pro budoucí ostré Camaro 2015 a to s větším výkonem, než mělo doposud Camaro ZL1.