GMC Sierra Hybrid: úsporný full-size pickup pro americký trh
Pick-up GMC Sierra Hybrid dosahuje podle amerických v městském provozu úspory paliva 40 %, průměrná úspora by měla být 25 %. Hybridní pohon kombinuje motor Vortec 6,0 V8 a elektromotor. Spalovací motor je vybaven technologií pozdního uzavírání sacích ventilů a odpojování válců při malé zátěži. Elektromotor může vůz pohánět sám až do rychlosti 48 km/h, a to i při tažení nákladu. Zároveň slouží jako generátor elektrického proudu při jízdě a při brzdění. Pro uložení energie slouží NiMH 300V baterie.
GMC Sierra Hybrid se bude dodávat pouze se čtyřdveřovou karoserií Crew Cab. Na výběr bude pohon zadních nebo všech čtyř kol, vždy spojený se čtyřstupňovou převodovkou a dvourežimovým elektrickým ústrojím. Díky hybridnímu pohonu, převodovce, malé pohotovostní hmotnosti, ale i úspornému elektrickému posilovači řízení (napětí 42 V) a kompresoru klimatizace, má Sierra Hybrid nejnižší normovanou spotřebu v třídě amerických full-size pickupů.