Zvenku docela ujde, takový jednoduchý ale líbivý.Akorát ráfky se mi nelíbí. Ale ten interiér hodně obyč. na sportovní model a naprostá tragédie ty karovaná sedadla 8-s
Jasně, tradiční prvek zejména I. (ale i u II.) generace Golfu GTI a klasický "retroprvek" jeho V. a VI. generace. Dyť to by mohlo být téma na samostatný článek, o čem by se dalo psát podobně třeba u H/K netuším... ;-)
Jaká tragedie?! To je ten styl, ta tradice, na kterou navazuje a kterou můžou všichni kolem závidět, proto je taky GTI x let etalon této třídy. A právě takové detaily, jako červená linka nebo kárované sedačky tvoří legendu. A už vůbec nechápu redakci, proč se jí zdá GTI cabrio nenápadné? Jak by se mělo GTI odlišovat více? Tuzingovými radlicemi a žehlícími prkny vzadu? Právě ty detaily, o nichž hovořím výše to vy víc než vynahrazují a podle nich znalec pozná, s kým má čest. GTI není auto, jež by mělo někomu něco dokazovat.
Jj a ani jeho majitelé (mám na mysli originální nevytuzené verze) zpravidla nemají potřebu dokazovat si něco, nápadným/výstřednějším vzhledem svého hh, právě naopak, "efekt" vlka v rouše beránčím s bonusem relativní uživatelské přívětivosti/praktičnosti/schopnosti být i autem na každý den, to je základ už původní nečekaně úspěšné filosofie Golfu GTI. ;-)
Přesně, ale já například nevidím nic dobrého na až moc "vyšperkovaných" verzích některých aut. Často jsou úpravy nepovedené a modelu spíš uškodí, navíc to rychleji stárne a je moc nápadné. Tenhle přístup VW je mi o hodně sympatičtější.