Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v únoru 2011: Dovozové nižší střední vládl Golf

Místo Méganu je nejprodávanějším dováženým autem v nižší střední Golf. Nejlepší pětku opustil Cee'd ve prospěch Focusu.
Zpět na článek
14. 3. 2011 13:07
14. 3. 2011 20:32
14. 3. 2011 13:59
14. 3. 2011 14:58
14. 3. 2011 15:10
14. 3. 2011 15:43
14. 3. 2011 16:06
14. 3. 2011 16:58
14. 3. 2011 17:42
14. 3. 2011 19:46
14. 3. 2011 21:07
15. 3. 2011 10:00
15. 3. 2011 10:24
14. 3. 2011 14:09
14. 3. 2011 14:17
14. 3. 2011 14:37
14. 3. 2011 15:43
14. 3. 2011 14:56
14. 3. 2011 15:16
14. 3. 2011 15:18
14. 3. 2011 15:24
14. 3. 2011 15:26
14. 3. 2011 15:30
14. 3. 2011 19:20
15. 3. 2011 08:36
15. 3. 2011 12:07
15. 3. 2011 14:13
14. 3. 2011 15:41
14. 3. 2011 21:11
15. 3. 2011 09:40
15. 3. 2011 10:21
15. 3. 2011 10:41
15. 3. 2011 10:50
15. 3. 2011 10:45
14. 3. 2011 10:43
Poslední fotka je nejhezčí
[odkaz]
Rozbalit vlákno
14
Avatar - white label
14. 3. 2011 11:03
Re: Poslední fotka je nejhezčí
Copak, máš slabost pro četníky ze "SantTropé"... :-)

P.S. Konečně zase i u nás oba korejci až za Golfem, Meganem, Focusem...
Avatar - Emel
14. 3. 2011 11:25
Re: Poslední fotka je nejhezčí
No spíš není asi úplně k tématu :-).

PS: V jednoměsíčním srovnání to jsou bezvýznamné turbulence, stačí se podívat na výsledky leden + únor a už je to jinak... a vůbec, i30 je české auto ;-).
Avatar - white label
14. 3. 2011 11:39
Re: Poslední fotka je nejhezčí
To jsem samozřejmě pochopil, že tam chybí auto k tématu, proto i ten můj komentář... ;-)

P.S. Už jen fakt, že jde o relativně malý český trh, z toho žádnou "revoluci" nedělá, ať už za únor, nebo leden+únor, jde spíš jen o "momentální" trend u nás...
Jestli je i30 české auto? Asi tak, jako třeba plazma Panasonic vyrobená v Plzni... :-)
14. 3. 2011 14:49
Re: Poslední fotka je nejhezčí
je to stejně český jako škodovka..bohužel..
Avatar - white label
14. 3. 2011 15:05
Re: Poslední fotka je nejhezčí
Tak úplně stejné to určitě není. Jednak firmy jako Hyundai/KIA, nebo Panasonic tu nemají žádnou historickou tradici a navíc takový Hyundai tu má čistě jen výrobu, žádný vývoj apod.
14. 3. 2011 23:03
Re: Poslední fotka je nejhezčí
historie či značka je hezká,ale co je českýho teď? a podívej se kdo za tím vývojem stojí..pak možná pochopíš jak moc je škoda česká..nepíšu to protože bych z toho měl radost právě naopak..
Avatar - white label
14. 3. 2011 23:38
Re: Poslední fotka je nejhezčí
Škodovka tu má i svůj "vývoj", neříkám, že je ryze česká, ale pořád je česká nesrovnatelně víc, než ten Hyundai...
Avatar - Emel
14. 3. 2011 15:20
Re: Poslední fotka je nejhezčí
I30 Start přišla od února o bonus 30.000, což svůj vliv mít může... výsledek je i tak dost slušný.

Lepší Panasonic z Plzně než z Číny, ne?
Avatar - white label
14. 3. 2011 15:33
Re: Poslední fotka je nejhezčí
To jo, ale asi nebude lepší Panasonic z Plzně, než by byl Panasonic z Japonska (pomineme-li aktuální zemětřesení). Ale hlavně co má společného s Čínou ten Hyundai? Myslíš, že je stejně tak lepší Hyundai z Nošovic, než Hyundai z (Jižní) Koreje? Pokud ano, tak proč?
Avatar - das_autos
14. 3. 2011 19:26
Re: Poslední fotka je nejhezčí
Korea zdražila a u nás se kouká na každou korunu a takovej Focus je drtí cenou,výbavou,jízdníma vlastnosma,vzhledem a užitnou hodnotou.Víceletá záruka po kterou se musí jezdit na servisky není taky žádná výhra. ;-)
14. 3. 2011 20:23
Re: Poslední fotka je nejhezčí
:yes:
Dneska jsem se projel I30 a upřímně nechápu lidi, co tomu dají přednost před golfem nebo focusem. Cenový rozdíl je minimální a focus je dnes nabízen za neuvěřitelně nízké ceny, tak proč kupovat ceeda nebo I30 za stejné peníze? Že by 7-letá záruka?
14. 3. 2011 21:39
Re: Poslední fotka je nejhezčí
tak to si nejsem uplne jist, vybavou urcite ne a ten jejich zakladni motor co nabizi neni rozhodne lepsi nez zakl motor u i30.a interier ve focusu je daleko hnusnejsi nez v i30 :-)
14. 3. 2011 23:19
Re: Poslední fotka je nejhezčí
no, každý má trochu jiný názor, pokud je ve focus s automatickou klimou, tak mi interiér přijde v pohodě, ale každý může mít jiný názor. Ale třeba kožený volant ve focusu je daleko příjemnější než v I30. Já chtěl jen říct, že pokud bude focus za stejnou nebo mírně vyšší cenu než I30 nebo ceed, tak beru jednoznačně focus a to nejen kvůli jízdním vlastnostem:-)
15. 3. 2011 06:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2011 13:06
Neni se cemu divit...
Korejci na novy rok nasadili vyssi ceny (specialne sveho casu jeden z nejprodavanejsich modelu - ceed), ktere v "necool" ceniku atakuji VW... a je logicke, ze prumerny cech si vezme za 350 spickoveho Golfa, nez prumerneho Ceeda, potazmo i30 (ta ale sveho KIA bratra tento mesic taky drti)...
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2011 13:07
Prodeje TSI
Vysvětlí mi kdokoli z koncernznalců rozdílné preference motorizací u Octavie a Golfu? Celkem mne to překvapilo, myslel jsem, že teď všeobecně frčí TSI, alespoň dle četnosti chvalozpěvů. Předpokládám, že většina TDI je u vozů v rámci firemních flotil
Rozbalit vlákno
3
14. 3. 2011 13:39
Re: Prodeje TSI
Většina Octavií a Golfů totiž putuje do firemních flotil, takže předpokládáš správně. :-)
14. 3. 2011 20:32
Re: Prodeje TSI
Golfy ve firemnich flotilach?
14. 3. 2011 20:52
Re: Prodeje TSI
JJ. Třeba firma, kde jsem donedávna pracoval, jich měla 20.
Oproti Oktávkám jich je míň, ale odhaduju, že minimálně polovina jde do firem.
14. 3. 2011 13:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - iudex
14. 3. 2011 14:58
Re: Seat
Asi to tak bude. Je tragédia, že Seat ani s modernou technológiou koncernu (TSI, DSG) za nízke ceny nedokáže Leony predávať. :no:
Avatar - white label
14. 3. 2011 15:10
Re: Seat
A na Slovensku je Leon ještě znatelně levnější, než u nás, třeba u Leonu FR/Cupra/Cupra R je to rozdíl poměrně velmi výrazný, pro který se určitě vyplatí kupovat na Slovensku, bohužel málo lidí o tom ví, takže je to ani nenapadne...

P.S. Ještě koncem roku tomu tak bylo a věřím, že se to příliš nezměnilo.
Avatar - Johny.Rico
14. 3. 2011 15:43
Re: Seat
K tomu seatu... je to určitě nejztrátovější divize VW. Ani bych se nedivil, kdyby ji zavřeli. A krom toho - ty jejich auta jsou opravdu nehezké...
Avatar - iudex
14. 3. 2011 16:06
Re: Seat
Ano, Leon bol/je najzaujímavejší práve v lepších motorizáciách, napr. Cupra so 177 kW stojí 22800 eur a Cupra R so 195 kW stojí 24600 eur; porovnaj si to s obdobne motorizovanými Golfami.
P.S. U vás som to nezaregistroval, ale u nás sa oficiálne predáva i verzia R300 s výkonom 221 kW/300 koní za 26700 eur. Kde zoženieš toľko kní za takú cenu?
Evidentne ani to Leonu nepomáha. ;-\
14. 3. 2011 16:58
Re: Seat
Cupra/Cupra R/R300 to sú len čerešničky na torte. Keď nevedia predávať dosť "bežných" modelov s 1.6/1.4TSI, alebo aj TDI, tak ich športové mutácie nezachránia ani keby boli sebalepšie....
Avatar - white label
14. 3. 2011 17:42
Re: Seat
V rámci koncernu ani vrcholné Leony "sebalepšie" nejsou. Mají hlavně zajímavý poměr cena/kW, ale těch lidí, co touží po HH s designovým charakterem MPV logicky moc není, nemluvě třeba o kvalitě interiéru, který patří (v rámci koncernu) spíš k těm "lacinějším"...
Avatar - Leg
14. 3. 2011 19:46
Re: Seat
Tá Cupra R300 je myslím len "výmysel" slovenského importéra, ktorý načipuje štandartnú Cupru R na 300 koní a snáď sú tam ešte nejaké úpravy. Moc si to nepamätám, kedysi som o tom čítal na auto.sme.sk, tak snáď tu nekecám kraviny.

Tie ceny nielen ostrejších Leonov u nás sú až neuveriteľné (možno o nich práve Česi vedia a preto sa tam Leonov toľko nepredá :), aj keď u nás to určite tiež nie je žiadna sláva...), hlavne ak si ich dá človek do porovnania s rovnako vybaveným a motorizovaným Golfom (Octavia je niekde uprostred). Škoda, že pre mňa je vonkajší a hlavne vnútorný dizajn Leona neprekusnuteľný :-(
Avatar - Nerez
14. 3. 2011 21:07
Re: Seat
No, Leon na to že je to auto modelového roku 2004 zrovna levné není. I skladovky s 1.4 16V stojí kolem 340 tis. se střední vybavou. To je dost...
Avatar - iudex
15. 3. 2011 10:00
Re: Seat
Možno u vás, i keď ani tomu sa mi moc nechce veriť; v SR je momentálne Leon 1,4TSI v strednej výbave Reference za 12800 eur, čo máš cca. 315t. Kč. To je zadarmo.
Avatar - Nerez
15. 3. 2011 10:24
Re: Seat
Aha, musim se omluvit. Moje tvrzení vycházelo z návštěvy stránky zdejšího prodejce Seatu z doby 3 týdny zpět. Teď to slevnili na cenu, která se už dá považovat za přiměřenou.

[odkaz]
14. 3. 2011 14:09
Golf
Skladovky s 1,2 TSI jsou už okolo 330 tis., tak pak nějak nechápu proč koukat po něčem jiném, kdo se za každou cenu snaží auto zvenku nějak zohyzdit - např. Auris s černýma klikama a zrcádkama .... Nepolemizuju s prodeji firmám, ale za tuhle cenu je golf, který je vnímám jako premiovka v nižší střední dobrou nabídkou pro fyzické osoby, které nepotřebují velký kufr .... pokud potřebují, pak Octavia Tour Familly stojí určitě za úvahu .... samozřejmě jsou zde výborné sportovní vozy jako Lamborghiny nebo Seat či vozy udávají trend jako KIA nebo Dacia .... každému dle jeho vkusu :-)
Rozbalit vlákno
14
14. 3. 2011 14:17
Re: Golf
...bych rekl, ze nepomerne lepsi motorizace, za plus minus stejny penize, je 1,4 t-jet v Bravu...
14. 3. 2011 14:37
Re: Golf
To je samozřejmě možné, ale my povrchní Rumuni jaktakž akceptujeme Ferrari ... ostatní italské značky nás nezaujaly .... ;-)
Avatar - iudex
14. 3. 2011 14:56
Re: Golf
No Toyota Ti základný Auris "zohyzdí" čiernymi kľučkami a zrkadlami, a VW Ti základný Golf zohyzdí 15´´ plecháčmi (Auris má 16´´ alu v základe - aspoň u nás). Alebo Ti ten VW "zohyzdí" základný Golf pastelovou nemetalickou farbou, za ktorú musíš priplatiť. ;-)
O "detailoch", ako že 6st. manuál máš v Golfe až v tretej motorizácii v poradí (77 kW TSI), zatiaľ čo v Aurise je už v najslabšom motore, ani nehovoriac. ;-)
14. 3. 2011 15:16
Re: Golf
Já nemám problém s plecháčema .... Auris je za výbornou cenu i v ČR s alu, jenom nevím proč tam dávaj ty černý zrcátka ... měl jsem corollu s 1,6, byla to taky terra a měla zrcátka i kliky v barvě .... a bylo to výborné auto .... a byla v červené bez příplatku .... teď mají jen bílou a fialovou ....
Avatar - Blue Sun
14. 3. 2011 15:18
Re: Golf
Černé kliky a zrcátka mě nebudou trápit, pokud auto bude mít dostatečnou výbavu. Co obsahují ty skladové Golfy, které si už nemůžu nijak doplnit? Pokud je to jen základní holátko, pak ta cena není zrovna výherní.
Avatar - Emel
14. 3. 2011 15:24
Re: Golf
Vzdávám to, tu větu se Seatem a LamborghinY nechápu. A i ten zbytek je nějaký zmatený.
Avatar - Blue Sun
14. 3. 2011 15:26
Re: Golf
Asi chtěl říci, že je blbost si kupovat cokoli jiného, když s Golfem dostáváš i kus toho Lamba... je to přece jedna firma, ne?
14. 3. 2011 15:30
Re: Golf
Ale prd ....chtěl jsem říct, že říkám jen svůj názor a nikomu, kdo touží po Galladru nebo Leonu nebo jánevímčem, nebudu nic vyvracet ....
Ta Toyota mě fakt štve, nejdřív drželi ceny strašně vysoko - já kupoval Corollu s obrslevou za 360 tis. .... teď nemůžu nějak překousnout ty ošlivý zrcátka .... mám smůlu, že jeden kousek parkuje ob auto u baráku ....
Avatar - Blue Sun
14. 3. 2011 19:20
Re: Golf
Jako smotat dohromady Golf, Seat a Lambo v jednom příspěvku s Octavií Family je konstrukce hodná fakt dobrého zboží...
15. 3. 2011 08:36
Re: Golf
To bude asi tím, že zrovna vybírám auto pro drahou .... >:D ....
Avatar - Emel
15. 3. 2011 12:07
Re: Golf
Aha, a ve výběru jsou dva rovnocenné sportovní vozy, ale nevíš, jestli se rozhodnout pro Lambo nebo pro SEAT. A nebo se vykašlat na sporťák a vsadit na toho, kdo udává trend - Dacii...
15. 3. 2011 14:13
Re: Golf
Jojo ... přesně tak ... vyhraje třetí supersportovní vůz - Mercedes C :-)
Avatar - Nerez
14. 3. 2011 21:11
Astraaa
Konečně se Astře zadařilo, jen tak dál. Ještě bych rád věděl procento Astry Classic III a nové Astry. Neví někdo?
Rozbalit vlákno
10
14. 3. 2011 21:47
Re: Astraaa
bohuzel. ale tu astru musis mit s turbem, jinak i moje babicka bude mit vetsi zrychleni (obzvlaste, kdytz specha..;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 3. 2011 22:58
Re: Astraaa
Jo, protože má nadváhu jako.... prase! Nechápu jak v dnešní době něco tak korpulentního vyjelo, zvlášť vedle střízlíků vypadá Astra jako XXXXL tlouštík, takže minimálně 103 kw turbo 1.4, aby to trochu jelo. A to v Německu jde koupit s 1.4 atmosférou... To už je konkurent pro HTP Fabii!
Avatar - Nerez
15. 3. 2011 09:40
Re: Astraaa
Atmosférická Astra 1,4 lze koupit i u nás. V neměcku 64kw a tady 74kW. Kolega jsi ji ted koupil, tak jdem zvědav jak pojede. Já mám minulou generaci Astry 1.4 atmo a dle propočtu výkon/hmotnost by to mělo jet + - stejně jak moje. A to v pohodě stačí. Tak uvidíme :yes:
Avatar - woody-alien
15. 3. 2011 00:13
Re: Astraaa
>:D :yes:

No a jestli má tvoje babička i solidní kufr, běhá na hliníkách a málo žere, tak má zaděláno na to stát se ideálem českého chalupáře. ;-)
15. 3. 2011 09:54
Re: Astraaa
tak to te muzu upozornit, ze to nepojede vubec...skoro tchyne ma ted novou astru, 1.4 74kw, a naprosta tragedie....to vazne vubec nejede...to moje kdysi paradni facko bylo v tomhle ohledu agilnejsi:-))) jinak, ta predchozi generace byla cca o skoro 500kg lehci..tam to je celkem v pohode....pritelkyne si ted kupuje Bravo a i ten nejslabsi motor 66kw je proti astre delo, jsem byl prekvapnej jak hezky to jede...
Avatar - Nerez
15. 3. 2011 10:21
Re: Astraaa
No, minula Astra 1,4 66kW má 1240 kg pohotovostní hmotnost, nová Astra 1,4 74kW má myslím nějakých 1370 + -. Rozdíl 130 kg a 8kW. Musím někdy vyzkoušet novou Astru at mám porovnání :-)
Avatar - iudex
15. 3. 2011 10:41
Re: Astraaa
Nemôžeš to porovnávať takto teoreticky, papierovo. Je síce pravda, že nominálne nová Astra 1,4 svoju vyššiu hmotnosť vyváži vyšším výkonom, ale stále objem zostáva a tým i krútiaci moment. Teda auto s cca. 130 Nm a 1240 kg bude subjektívne podstatne živšie (pružnejšie), ako auto o 130(!) kg ťažšie. Ja som jazdil 115k jedna-šestku a hoci to nebolo zlé, tie kone by som jej netipoval; bolo to subjektívne na úrovni 100k Focusa.
Avatar - Nerez
15. 3. 2011 10:50
Re: Astraaa
Ano, objem je pořád stejný, rozdíl nějakých 30 cm3. Starší 1.4 má 125nM a nová 1.4 130nM. Ale je pravda, že těch 130kg navíc, možna i víc je celkem solidní nálož
Avatar - iudex
15. 3. 2011 10:45
Re: Astraaa
Kľudne verím, že Bravo 66 kW je živšie, ako 74 kW Astra, a to z 3 dôvodov:
1. hmotnosť (rozdiel v prospech Brava cca. metrák),
2. 6st. prevodovka Brava vs. 5st. Astry,
3. celkovo "ekologickejšie", ťažšie sprevodovanie Astier, kde zbieranie sa do otáčok chvíľu trvá.
15. 3. 2011 10:52
Re: Astraaa
..urcite, ale jak jsem rikal, AStra v tomhle motoru skutecne NEJEDE..:-) musim rict, ze od doby facka, jsem nejel v linejsim aute...at radis co radis., at to tocis jak chces, porad stejna tragedie:-) a ze jsem opravdu uz jezdil v leccems....jinak auto je celkem hezky, bytelny, mozna trochu stisneny interier, ale velmi solidni auto...je zkratka to chce lepsi motorizaci nez zakldani....
Avatar - Ada je zase tady
15. 3. 2011 00:09
VW vítězí - jak normální!
Tak je to správné a tak to musí byť. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - marek.g
15. 3. 2011 06:53
Re: VW vítězí - jak normální!
pořadek a kazeň!tak je to spravne! >:-[]
Avatar - Emel
15. 3. 2011 12:08
Re: VW vítězí - jak normální!
Zase tak normální to není, podívej se na čísla za minulý rok... a vlastně i za tento rok.