Na českém trhu se začíná prodávat Volkswagen Golf GTI. Za sportovnější vzhled, přeplňovaný motor 2.0 TFSI a slušnou výbavu zaplatíme nejméně 761 100 Kč.
Takovýhle GTI na křižovatce udělám svým 3.0 R Outbeckem , protože protiprokluz mu sníží výkon a když ho vypne tak se mu kouří od gum a já jsem o několik délek napřed . Když GTI tak jedině IMPREZU STI pořádnou 4kolku , kamarád ji má všechny drobnosti dává do postraních kapes jinak to končí vzadu , doporučuji se svézt .
Jen tak pro informaci. Videl jsem video Top Gear, moc pekny s Alfou 147GTA ktera byla jeste upravena. Mela zvednutej objem na 3,7 vykon pres 320 koni a tahleta predohrabava mrcha udelala na jejich okruhu lepsi cas nez Impreza STi. Sice jenom o 0,1 s ale i tak se mi to nechtelo verit. Moc pekna kara!
Lepší je koupit Stilo Abarth-5 válců je 5válců.Ten přímovstřik od Wv musí mít kvalitní benzín.Stilo je za 550 000Kč a má v základu 170koníků,myslím,že 200 000Kč za nic si připlácet je moc.
Je to základ bez turba,turbomotor má 225Koní a není problém ho čipnout aby měl 270.WV má velmi nákladný provoz ,donuceným servisem,který se musí platit.U nás na český benzín bude golfu snížen výkon,a pojede jak octávka.Výš vůbec kolik stojí garančka při 80000Km a co tam vše mění-preventivně-např i vodní pumpu....kvalita WV,než něco budeš pomlouvat,tak si to ověř.
hlavně, že ty sis ověřil ty preventivní výměny všeho v 80 tis. km. i když možná to u WV tak opravdu funguje. Co vím ale jistě je, že u VW je to nesmyslná hovadina
Dělám v autoopravárenství,tak vým co předepisuje výrobce,jestli podnik dělá v ISO tak musí dodržovat všechny předpisy.Kdyby se to nevyměnilo,tak servis bere na sebe všechny škody co mohou vzniknout,a to si nikdo nevezme na triko,když zákazník nemá peníze,tak prostě tu garančku mu nepotvrdí.U Fiata je to jiný,tam při garančkách se mění olej a filtry a jeto.Co se posere tak je věcí majitele,jestli je to do roků tak to jde na triko Fiata
nejsom zo severu.Neboj,vodicak mam a golfa tiez(R32).Je to super kara.Sestra ma stilo,preto tvrdim,ze je to *!!!! Tym ale nehovorim nieco take,ze taliani su *a nemci bohovia.To nie.Alfa= . A ty mas aku karu???ty frajer......
asi si chcel napisat focus RS a nie ST.Lebo wrx spraska focus ST v pohode. Ale ved cas vsetko ukaze... Inak aky motor bude mat mazda MPS????-vykon,Nm,objem,... kto vie?napiste..
WRX STcko v pohode, jestli myslis RS, tak to mozna, ale RS se cenou blizi spis Impreze STi a ta zas Focusa RS da. O nejakym Stilu tady radsi ani nemluvte..
Už v mojich letech nejsu frajer ,ale na auta mám slabost,mám kappu 5válec v JTD přečiplou na 135Kw.To Stilo bych si půjčil,má to motor z koupé a je to čiplý asi na 270koní.
caves,mam alfu 156 2.4 jtd.Ide to fakt dost dobre. 175 koni je dost,ale chcel by som to cipnut.Chcem sa Ta spytat,ci ta tvoja chipnuta kappa nedymi alebo ci ten chip ma aj nejake neblahe ucinky...Diky
Je to čipnutý BIPOWREM nebo nejak tak-musel bych najít doklady je to firma někde v Jeseníkách,oni byli u kamoša mají více programů a ty si to vyzkoušíš a rozhodneš se projaký a potom to zaplatiš-měli jsme slevu,dělali 4auta zároven stálo to do 8000Kč.Nekouří a má to zátah jak prase.Prý to je spočítané,když se přidá ještě jaden mezichladič tak+15 koni
Ta cena je za jeden vůz!vyjde to,ale levneji než jiný počítač.Nevím na jaká auta to jde ,ale na Itali se to jen přeprogramuje-přehraje a tudíž se to může vrátit.
diky.U nas funguje firma GX-chiptuning.Neviem ci robia talianov,ale videl som od nich Leona.Mal 218 koni a okolo 500 Nmost dobre.Ale bola to stvorkolka.Este raz dik...
Nevím, kdo si takovýhle káry kupuje :-/ Focus ST i tohle GTi jsou podle mě akorat strašně předražený hloupý na předek těžký nedotáčivý předohraby... (bohužel jsem nejel ani v jednom,jinak jsem projezdil snad vše srovnatelný ) Jestli předohrab cca 200 hp, tak snad jedině starou "driftovací" Integru T-R. Kdybych měl tolik peněz, tak volím nový WRX,a když už FWD,tak Stilo Abarth + kompresor (pětiválec nemá až na spotřebu slabší místo, to se musí vážně zažít ) ), a nebo solidní oldschool v podobě super Coswortha, Celicu GT4 nebo spíš EVO 6. U těhle aut to turbo jaksi nepostrádá smysl ...
Upřímně řečeno to nový GTi je super až na to debilní FSi pod kapotou, udělali by líp kdyby tam dali něco většího, třeba nějakej šestiválec, hlavně aby to bylo na BA 95. Jo Fiaty sou k *, měl sem Bravo HGT, takže vim o čem mluvim. Já osobně mám teď OCTAVKU RS komlplet upravenou - snížen, gumy SP 215/35 R17 na dyskách OZ, brzdy brembo,... moc toho původního neni hlavně větší turbo z Leona Cupra, čiplá jednotka od ABT, vejfuk Remus... celkem by to mělo dát něco okolo 250 koní, ale za tejden mi to známej změří na stolici tak se uvidí. Neni nad to uzpůsobit si auto k obrazu svému...
šestivalec bude v R34(možno to bude nakoniec R36)-malo by to mat okolo 280-300 koni. A len poznamka na okraj-mas naozaj rozmery pneu 215/35 R17??? trochu divne...Ved seriovo davaju na RS-u 17-palcaky s pneu 205/50 a na priplatkove 18-tky(225) davaju 40-gumu.Takze na tych 35 to musi vyzerat dost divne(nevyzeraju trochu male?????).........
Já nevím,ale octávku upravenou??????to je stejný jak maratonec si vezme na záda krosnu.To je teda lepší ten golf,než přeplácat rodinej liftbag a vyjde to ještě na větčí prachy a ten kufr je strašně přetáčivej-autokarosáři o tym vyjou.
Jsou sice o něco menší než původní, ale o mnoho líp seděj, jen si musim dávat pozor na díry, je to fakt nízkej profil, jeden disk jsem už musel nechat předělávat. Byla to výhodná koupě, jemně jetý za 30 000,- (disky+gumy) ...
"!Jo Fiaty sou k *, měl sem Bravo HGT, takže vim o čem mluvim. "
Já HGTčko mám 2 roky a tohle bych opravdu neřekl: K sumarizovatelným záporům může patřit snad jen neinformovanost o výměně rozvoďáku (motor ven NEmusí), strašně těžkej předek(stačí dát do zádu stavitelný tlumiče) a vysoká spotřeba (Když kupuju 20V dvoulitra na "ježdění", tak ten litr dva oproti 2.0 16V snad nějak zkousnu). Jelikož mám ročník 96, tak mi ještě vadí nepřítomnost později montovaný špéry. Jak jsem psal už vejš, projezdil jsem toho opravdu hodně a ze srovnatelnejch motorů(auto jsem vybral právě kvůli němu) by mě víc potěšil akorát čtyřválec 2,3 z M3 E-30, i když ten už je taky asi někde "jinde"..
Dovolím si tedy poupravit slova majitele RSka: Fiaty jsou dnes auta jako jakýkoli jiný, záleží na tom, jestli vás zviklá poměr cena/výkon...
muj nazor je ten ze je to dobre nabouchana kara, videl sem jich uz par jezdit ale musim ric ze na silnici to vypada moc dobre, a tad v nemecku se daj sehnat uz odost levneji, a v priplatkove vybave uz neni nic extra, a myslim si ze 200koni je 200koni. a spotreba, o te ani nemluvim....(je to setrny a rychly).