Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: VW Polo se jako lidový Golf představí v Ženevě na jaře 2009

Tento recept je dobře známý. Malé Polo se představí až po Golfu, kterému se v mnoha detailech podobá a do značné míry pak na trhu těží z jeho jména a vzhledu.
Zpět na článek
14. 10. 2008 09:09
neregistrovaný "Darth_Vader"
14. 10. 2008 11:13
14. 10. 2008 12:28
14. 10. 2008 12:41
neregistrovaný "Darth_Vader"
14. 10. 2008 13:08
14. 10. 2008 13:16
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:27
14. 10. 2008 13:22
14. 10. 2008 13:56
14. 10. 2008 14:13
14. 10. 2008 11:47
14. 10. 2008 12:02
14. 10. 2008 12:19
14. 10. 2008 14:44
14. 10. 2008 16:08
14. 10. 2008 18:26
14. 10. 2008 19:14
14. 10. 2008 12:22
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 12:26
14. 10. 2008 12:28
14. 10. 2008 13:23
14. 10. 2008 12:53
14. 10. 2008 12:56
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:08
14. 10. 2008 13:17
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:18
14. 10. 2008 13:33
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:36
14. 10. 2008 13:51
14. 10. 2008 17:34
14. 10. 2008 13:51
14. 10. 2008 14:20
14. 10. 2008 14:42
14. 10. 2008 14:58
14. 10. 2008 15:04
14. 10. 2008 14:44
14. 10. 2008 15:01
14. 10. 2008 15:05
14. 10. 2008 12:22
14. 10. 2008 12:29
14. 10. 2008 12:33
14. 10. 2008 12:59
neregistrovaný "FX_"
15. 10. 2008 07:11
14. 10. 2008 13:42
14. 10. 2008 13:53
14. 10. 2008 13:57
14. 10. 2008 14:15
14. 10. 2008 14:39
14. 10. 2008 14:50
14. 10. 2008 14:57
14. 10. 2008 14:57
14. 10. 2008 12:23
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:01
14. 10. 2008 13:05
14. 10. 2008 13:21
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:42
14. 10. 2008 13:51
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 14:08
14. 10. 2008 14:44
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 14:09
14. 10. 2008 15:34
14. 10. 2008 15:46
14. 10. 2008 16:12
14. 10. 2008 16:23
15. 10. 2008 08:15
16. 10. 2008 15:05
15. 10. 2008 12:56
neregistrovaný "barci"
14. 10. 2008 14:03
neregistrovaný "RayBan"
14. 10. 2008 22:09
14. 10. 2008 16:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 10. 2008 18:27
15. 10. 2008 09:07
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 09:08
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:02
neregistrovaný "FX_"
15. 10. 2008 10:30
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:47
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:52
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:56
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 11:04
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 11:16
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 12:30
neregistrovaný "FX_"
15. 10. 2008 10:25
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:43
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 11:08
neregistrovaný "Darth_Vader"
neregistrovaný "Darth_Vader"
14. 10. 2008 09:09
No nazdar
To zase bude Flame - Polo kral tridy vs Polo trapny prumer s nudnym designem :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
9
14. 10. 2008 11:13
Re: No nazdar
Král to může být (dost pochybuji) až se představí hlavně po designové stránce, technika nás ale nepřekvapí, známe převážně z Ibizi.
Avatar - T613
14. 10. 2008 12:28
Re: No nazdar
hlavně, když to zase nebude facelift auta z r.94 (nebo kdy vyjela ta kulatá řada)
neregistrovaný "Darth_Vader"
14. 10. 2008 12:41
Re: No nazdar
To bude pristi Ibiza ;-)
Avatar - T613
14. 10. 2008 13:08
Re: No nazdar
Seat spolupracuje s Audi ne? :-)
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:16
Re: No nazdar
Asi se budeš divit, ale tyto dvě automobilky si mají být koncernově nejblíže.
Avatar - T613
14. 10. 2008 13:27
Re: No nazdar
neber život tak vážně ;-)
14. 10. 2008 13:22
Re: No nazdar
Ten spolupracuje s každým, kdo mu dá něco levně výběhového..
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 13:56
Re: No nazdar
Jo, jenže ty krámy teď už berou jen na Balkáně.
14. 10. 2008 14:13
Re: No nazdar
Už ani tam ne, podívej se na prodeje, Leon, Toledo atd.. :yes:

Ale neboj, chápu velice dobře, takže můžeš mít radost, techniku bere kdekdo.
14. 10. 2008 11:47
POLOKRÁL
Přežij ještě tuhle zimu na sněhulích, na jaře se konečně odvážeš. Dnes žádný román, stačí jen pár písmen - GTI, TSI, DSG. Nejlepší může být jenom... jeden.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
40
Avatar - miromen
14. 10. 2008 12:02
Re: POLOKRÁL
Už nemusiš přeživat tuhle zimu. Par dni a mame tu krale FIESTU.
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 12:19
Re: POLOKRÁL
Fiesta není ani princezna, to ví každý.
14. 10. 2008 14:44
Re: POLOKRÁL
"Kazdy"? No nevim...
Avatar - iudex
14. 10. 2008 16:08
Re: POLOKRÁL
Prednedávnom som tu cítal nieco o tom, ze chces pocut argumenty, a nie vyhlásenia typu "to vie kazdý". A ajhla, co to necítam u Teba. Takze, daj do placu skutocnú argumentáciu, preco nie Fiesta.
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 18:26
Re: POLOKRÁL
>:-[] Ty teda budeš vážně bystrý chlapec.
Avatar - iudex
14. 10. 2008 19:14
Re: POLOKRÁL
To nie je odpoved, takze...
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 12:22
Re: POLOKRÁL
A disponuje výše zmíněnými vlastnostmi (jejich obdobou)?
Avatar - miromen
14. 10. 2008 12:26
Re: POLOKRÁL
Mysliš ty třipisemne cukratka. Ne a proč to je jako potom něco lepšejšiho nebo co.
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 12:28
Re: POLOKRÁL
Jasně, říká se tomu technologie.
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 12:56
Re: POLOKRÁL
Jde o možnosti volby. Kdo jich má více, ten vede. ;-)
Avatar - miromen
14. 10. 2008 13:08
Re: POLOKRÁL
To je ale blabol
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:17
Re: POLOKRÁL
Ano, to cos napsal nahoře. V tom s tebou souhlasím.
14. 10. 2008 13:18
Re: POLOKRÁL
T-JET, MJTD, BLUEandME, STOPandGO, NATURALPOWER...
vw to není. ;-)

Už víš, kdo tady vede? :yes:
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:33
Re: POLOKRÁL
Nevím, zkus to sem napsat.
14. 10. 2008 13:36
Re: POLOKRÁL
To budou ty v těch tabulkách "ostatní"...
14. 10. 2008 13:51
Re: POLOKRÁL
GTI, TSI, DSG, TDI, BlueMotion, 4Motion, 4XMotion. Vieme kto to tu vedie. ;-)
14. 10. 2008 17:34
Re: POLOKRÁL
GTI je technologie?Fakt odborníci :yes: >:D >:D
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 13:51
Re: POLOKRÁL
To první je na vodní kámen, ty další nevím, na bílý nebo na barevný?
14. 10. 2008 14:20
Re: POLOKRÁL
Hele u tebe mi stačilo přečíst si tvou "představu" o turboefektu spojenou s plynovým pedálem.. >:D
To byl blábol a nechtěj abych tě to vysvětloval, základní věci bys měl znát, pokud se tu tedy snažíš poučovat ostatní o triviálních věcech, jako je motor s tubodmychadlem. Tady není server receptáře na něděli.
14. 10. 2008 14:42
Re: POLOKRÁL
Trochu soudnosti a skromnosti by ti při tvojí dětinskosti a hlouposti slušelo a zvláště u Dinara. Sám si tady akorát předvedl, že umíš leda skákat panáka za školou po vyučování.
14. 10. 2008 14:58
Re: POLOKRÁL
No, od tebe jsem na téma automobil nečetl ještě ani řádku, ale jako třídní šašek ses chytil dobře. Jen tak dál.. ;-)
14. 10. 2008 15:04
Re: POLOKRÁL
Vidíš, alespoň něco, i když při tvojí hlouposti a přehledu není divu. Za tebou je ovšem jen černá díra a přínos pro společnost nula.
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 14:44
Re: POLOKRÁL
>:D Ty jsi na tom s nervama hůř než slavný fiatí guru. Pokud jde o turboefekt, máš spoustu prostoru v diskusích nebo na blogu podat svůj výklad, takto jsi než "hlásič".

A k těm pracím práškům, tak Naturalpower opravdu není na barevný potahy, je to čtrnáctistovka na zemní plyn, hmm, to je něco, blueeeme nabízí to, co každé lepší rádio resp. navigace vč. té, kterou mají aktuálně všechna VW, a pohledem do fiaťáckých debat zjistíš, že je v reálu problém vůbec připojit ve Fiatu běžnou flešku. A Stop and Go se pro punťu vůbec nenabízí. Co že to ten Fiat vede? ;-)
14. 10. 2008 15:01
Re: POLOKRÁL
Nemám potřebu zde prezentovat základní věci, známé všem, pro něž je automobilismus koníčkem. Ale měl sis dát pozor, než napíšeš takový nesmysl.
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 15:05
Re: POLOKRÁL
"Nemám potřebu zde prezentovat" je vidět, žes od Wolffguru dost pochytil, tohle byla jeho oblíbená zahajovací fráze. Přeloženo do češtiny, "když nic nevím, ani vám povědět nemůžu". Že, ty koníčku. ;-)
14. 10. 2008 12:22
Re: POLOKRÁL
Siestu, to ještě možná, ovšem pokud jde o auta, existuje jenom jeden Polokrál, král POLO. :yes:
Avatar - miromen
14. 10. 2008 12:29
Re: POLOKRÁL
Jo kral v koncernu WW protože ibiza ale hlavně fabie to jso teda extra pecky. >:D
14. 10. 2008 12:33
Re: POLOKRÁL
Koukám, že ty máš taky jednu... >:D ;-)
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 12:59
Re: POLOKRÁL
Aspoň tu zkratku koncernu bys mohl umět napsat, když už tu míníš o něčem diskutovat.
15. 10. 2008 07:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 10. 2008 13:42
Re: POLOKRÁL
GTI, TSI, DSG - hmm, to je všechno hezké, ale kolik za takového Polokrále s DSG budou poptávat? A kolik se jich tak prodá? Nebudu já pak, když si objednám Polo s HTP doplácet z v mojí ceně i na pár Hansů a Jurgenů, co si v Reichu z nudy koupí Polo s DSG? :'-(
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 13:53
Re: POLOKRÁL
Když na něco nemáš, tak si to nekoupíš, logické.
14. 10. 2008 13:57
Re: POLOKRÁL
Takže se láduješ jen turisťákem? Kdyby sis dal totiž T-bone, tak dotuješ i nějakou krávu. Kup si co chceš, je demokracie, není to ovšem důvod k nějakym "morálním" úvahám.
14. 10. 2008 14:15
Re: POLOKRÁL
no vy dva aby jste hned neměli nějakou odpověd :-)

myslel jsem to tak, že je sice fajn, že tam narvou všechno co mají k dispozici, ale to taky něco stojí. No a pak se ty náklady musí rozložit asi na celou produkci, že?
Já nemoralizuju, mně je celý VW putna, jenom jsem se zamýšlel nad jejich cenami.

Ale asi to budou mít dobře spočítaný.
14. 10. 2008 14:39
Re: POLOKRÁL
OK, ale pak to totiž vypadá, že co je dražsí, nebo lepší je vlastně zbytečný a proto je to levnější lepší.
14. 10. 2008 14:50
Re: POLOKRÁL
Navtechu, že ty mně chceš zmást ;-)

Neříkám, že co je dražší a lepší je zbytečný obecně, ale tohle je kategorie aut, kde se hraje hlavně na cenu. Proto mi příjde trošku nelogický tam implementovat vše co mám k dispozici a udělat seznam možné výbavy delší než mají japonci pro luxusní limuzíny. Ono to podle mně ty káry zbytečně předraží, a myslím tím hlavně tu největší skupinu co se bude prodávat v základu nebo lehce vybavena.
Ale jak říkám, VW asi nebudou úplný pitomci a mají to spočítané.

I když, kdyby dělali takové 12.HTP s DSG, plus kůže a xenony, nevím nevím jestli bych odolal :-!
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 14:57
Re: POLOKRÁL
Nejde o kůži a xenony, TSI DSG v autě B-segementu znamená pohodlné (automat) auto do města (spotřeba maloobjemového motoru bez navýšení klasic. automatem), se kterým ale bez problémů (dostatek výkonu) můžeš cestovat tisíc km po dálnici aniž bys umřel hlukem a zpoza kamionu v pravém, mohl vykouknout jen když je to z kopce.
14. 10. 2008 14:57
Re: POLOKRÁL
Já bych třeba auto bez automatu, kůže apod. nechtěl, stejně jako bych nechtěl takový auto ;-) Jsou lidi, co tu kůži i v takovym autě chtěj, nebo chtěj všechny tyhle věci a prostě malý auto. Tady maj možnost. Ano, pak jsou ty, co počítaj každou "pětku" a při ceně naditýho Pola skočí do holoty o kategorii výš a výš atd. Chápu, že tady jde spíš o "masy", co jim jde o cenu, ale většina ty možnosti výbav zaměňujou s kvalitou a podobnejma hláškama, jako že je to zbytečný. Zbytečný je fetovat.
14. 10. 2008 12:19
MODLITBA ZA POLOKRÁLE
Jsme rytíři nocí, jsme rytíři dnů.
Jsme meči tvých mocí, jsme ochránci snů.

Tváť záře nechť do očí slepců erb krásy vpaluje jen.
Než zhrzená gáže, co supi tvých zítřků, vede tvé kroky do jiných lén.

Tak vyrvi své srdce a zažhni ten grál,
pak ve slunci deště... přijede král.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 12:20
Re: MODLITBA ZA POLOKRÁLE
>:D Ta zhrzená gáže ti musela dát zabrat. :-) :yes:
14. 10. 2008 12:31
Re: MODLITBA ZA POLOKRÁLE
>:D To si piš... >:D Měl jsem "supy" a "léna", ale ta gáže, to byl vořech... :yes:
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 12:23
Re: MODLITBA ZA POLOKRÁLE
No neskutečné, tleskám. :-) :yes:
14. 10. 2008 12:31
Re: MODLITBA ZA POLOKRÁLE
;-) :yes:
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 08:12
Re: MODLITBA ZA POLOKRÁLE
Bravo básníče... ;-) krásně napsáno, jen tím králem nejsem si tak zcela jist... ;-)
Avatar - Atomas
14. 10. 2008 13:01
Polo
Přední část bude zmenšená obdoba nového golfu. Kolem bočních oken patrně přibude chromované rámování. Zadní část bude klasicky podle VW - nijaké, ale alespoň neurazí... Celkově bude působit dojmem solidního, leč obyčejného vozu pro široké německé masy...
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Dinar
14. 10. 2008 13:05
Re: Polo
Solidní vůz pro masy, hezká definice B-segmentu.
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:21
Re: Polo
Proč to omezovat jen na německé masy?
Avatar - Atomas
14. 10. 2008 13:42
Re: Polo
Protože středoevropané patrně za ty peníze sáhnou radši po ceedu, I30, C4 apod., Frantíci po francouzských kárkách a italové třeba po fiatech...
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 13:51
Re: Polo
Polo se ale neprodává jen v Německu. Jeho prodeje jsou poměrně vysoké i na jiných trzích.
Avatar - Atomas
14. 10. 2008 14:08
Re: Polo
Ok, měl jsem napsat pro široké evropské masy, zejména v německu >:-[]
neregistrovaný "FX_"
14. 10. 2008 14:44
Re: Polo
Vzhledem k síle německé ekonomiky je tento trh stěžejní nejen pro domácí automobilky. ;-)
14. 10. 2008 14:09
Re: Polo
Pridam par drobnych a namiesto ceedu alebo C4, I30 si radsej kupim Golfa. ;-)
Avatar - Atomas
14. 10. 2008 15:34
Re: Polo
Za prvé, pokud by takto uvažoval potenciální kupec Pola, tak by tento model neměl opodstatnění. Za druhé, zákazník vybírající si mezi vozy typu Polo, Fabia, Ibiza neblekotá o tom, že by si připlatil a koupil Golfa, nebo lépe, že by si připlatil ještě více a koupil Passata. Za třetí, pro člověka, který by uvažoval nad novým Polem je auto typu Ceed, I30, C4 více než dobrá alternativa... :-!
14. 10. 2008 15:46
Re: Polo
Potencialny kupec Pola nebude pozerat na C4, ceed lebo na nich nema ale bude pozerat po C3 alebo Riu. Polo stoji 316 tis, C4 a ceed stoji 400 tis. Rio je za 310 a C3 za 280. A ked uz ma tych 400 tak je lepsie este zohnat dalsich 50 a mam Golfa ktory na rozdiel od C4 ma aj nejake airbagy ( Golf 6 a C4 len 2 !!! ) a napr. na rozdiel od ceed ma klimu, elektriku atd.
Avatar - Atomas
14. 10. 2008 16:12
Re: Polo
Vycházel jsem z akční ceny Pola 1.2 51 kW za cca 275 tis. Kč. Kia Ceed začíná na 289 tis. Kč, C4 je v akci za 290 tis. Kč. Golf začíná na ceně 380 tisíc Kč, což už je pro potenciálního kupce vozu velikosti Pola značný rozdíl.
14. 10. 2008 16:23
Re: Polo
Mate ine akcie ako su v SR. U nas je VW v takych akciach ze C4 a ceed sa (aspon podla mna) neoplati. ;-)
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 08:15
Re: Polo
Jožki, že ty nám tu klameš??... ;-)
16. 10. 2008 15:05
Re: Polo
Golf : [odkaz]
C4 : [odkaz]
;-)
neregistrovaný "barci"
15. 10. 2008 12:56
Re: Polo
C4 1,4 16v vo výbave Image stojí 409000 Sk,má 6 airbagov,dvojzónovú klímu,tempomat,el. okná a zrkadlá(vyhrievané),rádio s CD,MP3,metalízu,hmlovky,centrál na diaľkové a dažďový senzor.To je dobrá výbava za tú cenu,nie?Cez citroen leasing je tam tuším ešte zľava 50000 Sk.
neregistrovaný "RayBan"
14. 10. 2008 14:03
Král nekrál
Tak už se nehádejte, dokud tam bude v základu slabý tříválec, tak o králi nemůže být ani řeč ... Mrkněte sem, někdo měl docela kliku [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
14. 10. 2008 22:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 10. 2008 16:46
Musím přiznat, že...
...jsem celou diskusi radši ani nečetl. Příspěvky se mi zdají stejně monotematické, jako design automobilky VW...

Současné Polo mě zarazilo svojí místy až fatální nespolehlivostí (neználkové ať se mrknou na tabulku dlouhodobých testů periodika AutoBild. A to už je něco, když se v NĚMECKÉM časopise na konci tabulky objeví NĚMECKÉ vozy... ;-) ). O designu jsem se již zmiňoval, teď je na řadě interiér. O kvalitním slícování nepochybuji, ale ty tvrdé plasty a přísná spartánská atmosféra mě silně iritují. Interiér je místo, kde řidič tráví při kontaktu s automobilem nejvíce času a podle toho by měl taky vypadat. Podvozek je laděn na komfortní notu, ale vybírání stopy mu už taky nejde nejlépe. To nejlepší jsem si nechal nakonec. Tříválcový zázrak 1,2. No coment... :-!

Je jasné, že jsem celou dobu psal o současné generaci, která právě dobýhá do cílové rovinky a popravdě řečeno, je to znát. Hlad Pola po nové generaci je zcela nezanedbatelný. Polo i přes novou generaci to bude mít na trhu velmi těžké. Vlivem nové Fiesty, Ibizy ale i stále skvělých borců Grande Punta, Clia, Mazdy 2 a na domácím trhu i Fabie, se bude muset o zákazníky celkem poprat...
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2008 18:27
že Vás to baví
Polo bude opět průměrným autem, těžícím, jak už napsal autor článku z pověsti většího brášky (pokud se povede, tak opět bude kanibalizovat prodeje Golfu, tak jako tomu bylo v počátcích V- generace). Technika stejná jako u Ibizi, vzhled horší.
Neřešil bych auto, které nejspíš nikoho nezajímá. Pouze někteří jedinci se snaží vyvolat flame. O tom o kom se mluví žije. O Polu by se asi jinak ani nepsalo.
P.S. Nezbývá než přát fanouškům VW (kteří mají daleko do kapsy), aby se Polo aspoň trochu povedlo, něco z té "balšoj techniky" jako je to GTI :-) taky dostalo... No snad se zarytým fanouškům bude líbit, ostatním je asi nové Polo prostě ukradené. Tak je to se vším. Jen dohání konkurenty třídy.

P.S. Pokud vím, tak DSG není počin VW, stejně TDI (a tím bych se už v současné době opravdu nechlubil). Prostě ten náskok díky technice tam není. Snad už s novou generací přijde aspoň těch 5 hvězd v EuroNcap, dyť to je už ostuda i za výběhové ceny. Lituji ty co naletěli. Jediné, čím se zde Dinár může opravdu ukájet je možnost volby. Řekl bych poslední to Mohykán mezi argumenty, které mají hlavu a patu. Ale jak je téma na konkurenčním serveru. Chtěl bych vidět toho b.ba, co si koupí za 900 tisíc v akci Octávii (dnes už ve standardní výbavě) s motorem se 77 kW. Ale ta volba tu je. :yes:
Rozbalit vlákno
102
14. 10. 2008 19:29
Re: že Vás to baví
Tohle vyznělo, jako by se Polo vlastně vůbec neprodávalo.

Wolffe, trošku objektivity by neuškodilo. Polo je 10. nejprodávanějším autem Evropy (mimoto Punto je 9.).
Žádná kanibalizace se nekoná. VW má v top 10 ještě Golfa, který je mnohem výš.

Takže slova o autě, které vlastně "nikoho nezajímá", jsou slušně řečeno trapné.

Zbytek nekomentuji, to jsi zase ulítl.
14. 10. 2008 20:56
Re: že Vás to baví
Na ty čísla nevím kde si přišel (možná tak letošní - a to ještě ne celý rok). Mimochodem, Punto bylo min. celý jeden rok 1. - 3. nejprodávanějším autem Evropy, což Polo nebylo ani náhodou. Paradoxně stejně jako Golf se Polo prodává teprve teď dobře za víceméně dumpingové ceny. Neulítl sem, jen někteří jedinci mají problémy s vnímáním. Prostě Polo je a bude v Evropě až ten třetí vzadu (tedy po P207, Cliu a GP a snad i Fistě). O Golfu se tady nikdo nebavil, snad jedině v tom kanibalizování. A to je pravda. Samotný marketing VW tenhle problém řešil. Stačí si najít dobové články (tedy doby uvedení Golfu V a Pola na trh). Než začneš zase někoho napadat, tak si laskavě zjisti fakta. Nemusím to dělat neustále za tebe.
Víc nemám touhu tento flame Vámi uměle vyvolávaný podporovat, ať si tady mastíte co chcete a jak chcete. Svoje sem napsal. To auto mne a myslím, že mnoho dalších nezajímá.
14. 10. 2008 21:39
Re: že Vás to baví
Co napsat... Snad jen, zjisti si fakta. Tohle je splácanina dojmů a přání bez reálného základu. Aspoň se koukni na tabulky prodejů za rok 2007. Třeba. Tam jsou Punto a Polo docela blízko sebe. Čemuž asi neuvěříš.
15. 10. 2008 07:28
Re: že Vás to baví
No podívat bych se mohl, ale nevím co bych tím získal. Polo je jistě za Puntem. Polo prodejní čísla dohání za poslední rok. Trošku pochybuji o tom, že jsou v roce 2007 blízko sebe. V roce 2008 jistě, v roce 2007 o tom pochybuji, hledat to nebudu na to nemám čas se prodírat ACEAou..., ale věřím ti. Chleba levnější nebude. Pokud si myslíš, že i milionové prodeje (které nikdy Polo nedosáhne ho udělají kvalitnějším autem, nechám tě v tom žit, já s tím problém nemám. Obecný názor na Polo sis tady asi mohl přečíst. V opozici jsi akorát ty, inflační měna, technologie GTI >:D, a člověk co ze sebe před chvilou udělal hlupáka, tedy Navtech. JAk ybch to tak shrnul... anonymní pisatelé bez názoru.
14. 10. 2008 21:51
Re: že Vás to baví
Nezajímá a je to román, jak do Haló noviny >:D
14. 10. 2008 21:49
Re: že Vás to baví
Pokud jsem zde někde registroval hlubokost kapes při výběru auta, tak si to byl především ty. Pro pár korun si s naprostym klidem zahodil veškerý svoje morální zásady a charakter. A ty "zbytečnosti" o kterých píšeš si do auta rád dá někdo, co chce malý auto a nemá kapsy děravý, nebo za tu Oktávku ten "blb", co ti dal práci, aby sis mohl nalízovat na deset let to svoje. :yes:
15. 10. 2008 07:22
Re: že Vás to baví
Deception nemá aspoň svoje názory, ale aspoň není hloupý hulvát jako ty. Jen si se ztrapnil.
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 08:54
Re: že Vás to baví
Nebuď na navtecha zlý wolffe. Jenom mu sedáš na lep. Nebuď tolik sebestředný a nauč se určité názory dle tebe hloupých lidí přecházet s blahosklonným úsměvem. Jinak tě to stojí jen a jen zbytečné rozčilování. Je vidět že doposud jsi neuzrál, máš se ještě co učit, makat na sobě a jazykově také nebudeš dostatečně vybavený. No koneckonců pokud bys v tom neměl jasno, znám jednoho doktora který ti to vysvětlí... ;-) :-) >:D
15. 10. 2008 09:28
Re: že Vás to baví
>:-[] >:-[] >:-[]
Jojo, taky znám... >:D >:D
Jo samozřejmě. Jen sem chtěl aby se tady zybtečně neztrapňoval. Nepochopil. Pohoda. Už ho v tom nechám. V té jeho pravdě :yes:
15. 10. 2008 08:55
Re: že Vás to baví
Wolffe, to že napíšu pravdu a tobě to logicky neni po chuti neni hulvátství, ale čistá pravda. Mě je úplně fuk, co tady plácáš, nebo presentuješ, mě vadí tvoje pokrytecký a charakterový vlastnosti.
Avatar - iudex
15. 10. 2008 08:15
Re: že Vás to baví
No neviem presne, o com bola problematika kúpy auta s Wolfom, ale ako som pozrel, kúpil dobre vybavené a motorizované auto a ze sa ho snazil kúpit co najlacnjsie, je len prirodzené. A leasing... u nás si za hotové kupujú iba tí, co povod penazí akosi nevedia preukázat.
BTW, aké auto si mal v jeho veku Ty?
15. 10. 2008 08:40
Re: že Vás to baví
Nemá cenu se s těmito lidmi bavit. O nich si může udělat obrázek každý sám. Bůh ví jestli nějaké auto mají. Teda u některých vím co mají, a žádné zázraky to nejsou.

P.S. Nemám auto na leasing... ;-)

Víc už nemá opravdu cenu toto téma přiživovat. JE to jediný jejich cíl, aby to tady žilo pod tématy o VW (každý ať si udělá obrázek sám).
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 08:48
Re: že Vás to baví
Zdar Wolffe ty jeden Fiate.. ;-) Tak jak jezdí Bravíčko?
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 09:07
Re: že Vás to baví
Mam pocit ze se ukazalo ze zdejsi Fiati Fanda kaze vodu a pije vino- proslychalo se tu totiz ze prohani Focuse
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:14
Re: že Vás to baví
Houby Focus - to se tu jen snažil mást nevědomé. Svoje divadýlko sehrál jak Josef Kajetán. Nicméně dnes sedlá skutečně Bravo... ;-)
15. 10. 2008 09:17
Re: že Vás to baví
Jojo, sem spokojený. Jezdí to fakt hodně pěkně. Zatím si nikdo nestěžoval. Už sem tam vychytal pár vychytávek (jako follow me home, kdy nemusím v garáži vůbec rožnout a tak). Spotřeba taky dobrá. Pohodové auto.
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:29
Re: že Vás to baví
Wolffe a upřímně, našels už nějakou chybku anebo drobnost co by tě sraLa??
15. 10. 2008 09:37
Re: že Vás to baví
No jak sem psal.
Sedadlo spolujezdce je zbytečně vysoko (Aby se tam vlezla schránka). Něco mi tam málinko ťuká jako by v tapecírunku u sky window a nebo v pravém sloupku u držáku pásu (za jízdu třeba 3x po brněnských výmolech) jinak žádné pazvuky ani při přejezdu kolejí. Nevím jestli to mám řešit nebo se na to vyprdnout, není to nic strašného. Snad ještě AQS (automatické hlídání kvality vzduchu) není automaticky zaplé po nastarování, když je vyplý kompresor klimy. Musíš to znovu zapnout. A přijde mi, že je hodně citlivé, protože stačí jet za nějakým TDI, tak se hned uzavírá přívod vzduchu do kabiny a dlouho trvá, než se zase znovu ten přívod vzduchu z venku obnoví. Jinak strašně se špiní záď auta. Opravdu hodně. Na žádném mém jiném autě to tak není. Asi opravdu koupím ty originální lapače nečistot. To jsou asi všechna negativa co mne teď napadají. Nic víc. Jinak výborné.
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:48
Re: že Vás to baví
posez jak na verpánku (rozuměj vysoký) měly všechny Fiaty co já pamatuju, stejně jako chrastění v tapecírungu. V tom bych problém nehledal. Zato ten problém klimy s přepínáním vnitřního oběhu vzduchu by mi asi brzo lez na nervy. A ohledně zadělané zádi?? To je problém většiny hatchbacků. Doporučuju zadní zástěrky a menší křídlo na odtokovou hranu zadních dveří.... ;-)
15. 10. 2008 09:55
Re: že Vás to baví
Tak ve starém Bravu se sedělo celkem nízko. Tady je to mnohem víš (možná dědictví ze Stila). Ta Klima není problém. Pokud máš full automatický režim, pak to odpadá, co sem psal. I v režimu auto to funguje jako klasická klima ve všech ostatních autech. Ten režim AQS je tam jako by navíc.
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 10:02
Re: že Vás to baví
Vždycky když jedu za nějakým zástěrkářem, je mi líto designéra, který se piplal s každým detailem, každou hrankou třeba těch blatníků, vše musí sedět, proporce, celková silueta, a pak přijde nějakej jouda a prdne mu na to dílo dva resp. čtyři kusy černé gumy a vytvoří tak dokonalý stodvaciášek. :-) ;-)
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:05
Re: že Vás to baví
Hele nech toho, nech toho!! :-! O stodvaciášek se tu neotírej ty jeden designére piplálisto... ;-) Je vidět, že jsi ještě velmi mladý, nezkušený a především za deště nevyježděný.... >:D
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 10:15
Re: že Vás to baví
Já zásadně sedany, panéé! :-) ;-)

Ale tu teorii, jak se autům se zástěrkami za deště nešpiní zadek bys mohl rozvinout, to by mohlo být zajímavý čtení.
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:18
Re: že Vás to baví
když já tu nechci lakovat. Zástěrky se přiznám, zatím ještě nemám. A také nejezdím hatchback. Takže jsem jen názorově čerpal od souseda co má Fábku a tvrdí, že zástěrky mu zaručí výhled zadním oknem bez použití stěrače... ;-)
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 10:39
Re: že Vás to baví
...znal jsem jednoho, co tvrdil, že pes, který štěká nekouše...atd. Jistě víš z čeho to je. :-) ;-)
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:40
Re: že Vás to baví
jsem taky znal jednoho milého maltézáčka co hodně štěkal a panička tvrdila že nekouše. Jenže ten šmejd mě kousnul.... ;-)
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 08:49
Re: že Vás to baví
Audi A4 bratko... ;-)
Avatar - iudex
15. 10. 2008 11:56
Re: že Vás to baví
Hovorís za seba alebo za Navigacného technika? Kazdopádne, potom klobúk dolu. :yes:
15. 10. 2008 09:00
Re: že Vás to baví
U vás je to asi tak, že kdo má "cash" na auto, je v podstatě zloděj? Kde to žiješ? Ulámbátár? Tyhle moudra si nech na domovní schůzi.

Pokud nevíš přesně, jak to bylo s Wolffem, tak to nech plavat a už vůbec to nespojuj s těma morálníma kolik by kdo měl mít, aby v očích druhýho uspěl.
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:07
Re: že Vás to baví
Klid kuchtíku! Už jsi od včerejška umyl nádobí, oškrábal brambory a založil na guláš ty jeden lenochu líná?? >:D
15. 10. 2008 09:22
Re: že Vás to baví
Nemam co umejvat, to já tady jen machruju a přitom žeru wolfy :yes:
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:27
Re: že Vás to baví
Hele voe, ta nedělní treska na flóře vůbec nebyla špatná... ;-)
15. 10. 2008 09:31
Re: že Vás to baví
Co bylo? jen treska?
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:40
Re: že Vás to baví
Tak teda jo. Trochu jsme se s Janou (mojí ženuš) rozšoupli. Začlo to tebou tolik chválenou smaženou treskou, následoval grilovaný okoun a končili jsme garnáty na grilu. K tomu salátek s tuňákem. Lehčí obžíračka za hromadu peněz. Polivku jsem nedal a sendvič s kyselejma rybama taky ne. Tak snad příště. Ale chutnalo. A moc... ;-)
15. 10. 2008 09:50
Re: že Vás to baví
Tak to si tam byl určitě přes 500 :yes: Zvláštní je, že venku to stojí stejně, nebo víc a připadá mi, že je to levny.
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:08
Re: že Vás to baví
No stálo to přes šest stovek. Ale nevyčítal jsem si je, fakt nám moc chutnalo. Nicméně to byl asi můj nejdražší bufáč v životě. Ale jak ty píšeš, v cizině zaplatíš za jídlo dvacku éček a chrochňáš si, jak ses za ne moc draho báječně najed. Tady zacvakáš třeba pětikilo a sere tě jak to bylo drahý i když dobrý... ;-)
15. 10. 2008 10:30
Re: že Vás to baví
>:D :yes:
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:41
Re: že Vás to baví
Navtechu neskáknem na pívo?
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 09:08
Re: že Vás to baví
Neurazej Mongolsko to ma jednu z mala pravicovych vlad v regio a i pres nepriznive podminky ( prirody, sousedi) ma i solidni rust HDP
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:15
Re: že Vás to baví
Hele ty jeden solidní růste, že tě pošlu zpátky do jurty... >:-[]
15. 10. 2008 09:19
Re: že Vás to baví
Aspoň by sis měl nechat poradit a neztrapňovat se a nekecat víc, než je nezbytně nutné. :'-(
15. 10. 2008 09:20
Re: že Vás to baví
Myslíš od tebe, co koupit za auto?
15. 10. 2008 09:25
Re: že Vás to baví
Ne. Já nikomu neradím co si koupit za auto. To si musí každý zhodnotit sám. Já můžu pouze napsat svoje zkušenosti, případně odpovědět na otázky ohledně užívání toho s čím zkušenosti mám. Spíš sem myslel rady nepsat osobní útoky na osobu, o které nevíš vůbec nic. Ztrapňuješ se tak víc než je nutné.
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:28
Re: že Vás to baví
klíííííííííííd... ;-)
15. 10. 2008 09:28
Re: že Vás to baví
Wolffe, že si nevidíš do huby tady dokázalo několik odkazů a proto jsi v kategorii "obecně známý", jako je třeba Karel Gott v showbusinessu, kdy ho zná skoro každý, aniž by ho například poslouchal. Toho se nezbavíš.
15. 10. 2008 09:30
Re: že Vás to baví
Jo bulvár, tvůj denní chleba. Chápu. Tak hodně štěstí :yes:
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:34
Re: že Vás to baví
Co pemprska, nezapomněls vyměnit?? ;-)
15. 10. 2008 09:38
Re: že Vás to baví
Mluvíš tady o hulvátství a sám si nevidíš do huby. Asi ti uniklo, že řeč je o tobě, protože vyměnit charakter za svoje ideály, to může jenom slaboch největšího kalibru.

Wolffe, styď se alespoň, jakej jsi srab a že vyměníš vlastní mámu za koženej volant pro pár šupů a neschovávej se za svoje chatrný vtípky, buď jednou chlap!
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:44
Re: že Vás to baví
seš nějak vostrej na toho našeho wolffa. copak, špatněs vstal?
15. 10. 2008 09:52
Re: že Vás to baví
Já jsem v pohodě, jen nemam rád, když se prostitutka chová, jako dáma a nechce si to přiznat. Jinak je mi to úplně fuk.
neregistrovaný "FX_"
15. 10. 2008 10:02
Re: že Vás to baví
Opět katalyzátor Pierro, který se účastní diskuze, aniž by se ho týkala.
Nech je, je to jejich problém. ;-)

Prvda je ta, že Navtech píše úžasný blog. Já jako gurmán tleskám. :yes:
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:12
Re: že Vás to baví
FX opět komentátor, kterého se nikdo neptal na názor... ;-) Jo souhlas ať si to vyříkaj, jsou to už velký a vopálený kucka... :-)
S tím blogen souhlas. Nechceš založit navtechovi fanklub?? ;-)
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 10:16
Re: že Vás to baví
Já bych si klidně zaplatil členství, když někdo umí... :yes:
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 09:33
Re: že Vás to baví
navtechu já tě taky znám aniž bych tě někdy viděl či poslouchal... >:-[] Jseš prostě takovej náš božskej Kája... Prostě obecně známej a toho se hned tak nezbavíš... ;-)
Avatar - iudex
15. 10. 2008 10:43
Re: že Vás to baví
Klid dedo, vidím, ze som tal do zivého... neber to tak vázne, je to len internetová diskusia >:D >:D
BTW odpoved k tomu autu som akosi nedostal...
15. 10. 2008 11:06
Re: že Vás to baví
U mě se socialistickobolševickejma větam vždycky zatneš do živýho, to se spolehni. Nevim kolik je Wolffovi, my mohli mít řidičák od 18 let. Dneska je to evidentně dřív. ;-)
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 09:57
Re: Plačky naší Wolffkačky
Chápu, že se to těžko čte, myslím údaje v článku o novém polu, top podvozek (viz. Ibiza) technika - bezkonkurenční DSG převodovky, podobné v dané třídě nikdo nenabízí (a někteří vůbec), špičkové motory TSI a TDI, vychytávky typu aut. parkování či parkovací kamery nebo systém proti opuštění pruhu, jedna z vůbec nejlepších navigací na trhu, natáčecí bixenony, a vůbec poprvé v autě B-segmentu adaptivní podvozek. Těžko říct, koho z aktuální konkurence by mělo Polo tímto dohánět.

Takže náš Fiatguru, jež jako Fénix vstal z popela spálené objednávky na bravo jen díky zásahu prozřetelnosti v podobě vydyndané slevy na skladovku, nám zde opět uvařil svůj mentální eintopf v podobě blábolů o tdi, audi (náskok díky technice), pěti hvězdách a to vše zakončeno octavií za 900. Vskutku relevantní příspěvek znalce pod článkem o Volkswagenu Polo.
15. 10. 2008 10:06
Re: Plačky naší Wolffkačky
[odkaz]

Víc nehodlám opravdu komentovat.
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 10:10
Re: Plačky naší Wolffkačky
>:-[] >:-[] Jasně, to je argument jako řemen, i když pominu, že tu mluvíme o VW Polo, oktávka s neexistujícím motorem a nesmyslnou cenou, nějaký zmatený inzerát na webu. Ještě jsi měl dodat, že i tvoje přítelkyně nad tím kroutila hlavou, a to ji oktávky vůbec ale vůbec nezajímají.
15. 10. 2008 10:20
Re: Plačky naší Wolffkačky
Ale jo, chyby v inzerátu jsou, hovoří jen o schopnostech těch lidí (ona tam asi je chyba jen ta, že místo 1,9 napsali 2,0). Ale o tom to není. Je to jen ukázka nesmyslné možnosti konfigurace vozu, kterou tady TY stavíš jako velké plus. Podle mne je to hovadina. Jasné, ty máš vždycky pravdu a víš, že je to takhle nejlepší... S Polem to rozhodně souvisí víc, než urážky člověka kterého neznáš. Ale mne to nějak nevadí, akorát to o tobě něco vypovídá.
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:30
Re: Plačky naší Wolffkačky
Nevidim proc by mela byt tahle konfigurace nesmyslna- co je spatneho chtit Skodovku v kuzi a s automatem- Pokud to nekdo chce tak at si ji koupi stejne jako pokud nekdo chce Bravo v kuzi tak at si ho koupi
15. 10. 2008 10:36
Re: Plačky naší Wolffkačky
Tak už stojíš ve frontě?
:-)

Ale já neříkám, že je na tom něco špatného. Jen jsou zde jedinci co tvrdí, že jsou špatné automobilky, co takovouto kombinaci nenabízí. Což není pravda. Pro mne za mne ať si kdo někdo klidně koupí fechtla ze zlata za milion.
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 10:42
Re: Plačky naší Wolffkačky
Je to opačně, je tu jeden co mele o podprůměrnosti auta, které nabízí víc než konkurence, o tom, že ta konkurence je špatná, tu nikdo nemluví, to je jen Wolffkačkova argumentační obezlička.
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:47
Re: Plačky naší Wolffkačky
Samozrejme ze je treba dat moznost volby co kdo chce at si to ma moznost koupit. Z meho pohledu je spatna automobilka co mi neda moznost volby benzinu nad 2 litry- at je jejich nabidka v jinych ohledech vyborna sorry nemam zajem :*)
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:49
Re: Plačky naší Wolffkačky
y jsi mi ale zhýčaknej panáček... ;-) tak dva litránky jsou mladému pánovi málo?? >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:52
Re: Plačky naší Wolffkačky
4 piva umi dat kazde ucho ale 5 uz jen tak nekdo neumi ;-)
15. 10. 2008 10:54
Re: Plačky naší Wolffkačky
2 litry jsou pro děti ;-) Leda pokud má turbo, jak komínovou rouru!
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:56
Re: Plačky naší Wolffkačky
Turbo, Kompresor nebo je to Vysokootackovej ;-)
15. 10. 2008 10:59
Re: Plačky naší Wolffkačky
Mě točí dýzl někdy i 4tisíce, to je už taky pěknej cvrkot! >:D
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 11:02
Re: Plačky naší Wolffkačky
Mě točí stará Blažková, když se motá na pavlači s hadrem a koštětem. Točí to tam taky za čtyři tyčky měsíčně a když se naSere, tak je to cvrkot, o kterym se vám ani nezdálo.. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 11:04
Re: Plačky naší Wolffkačky
Vis co mi s dieselem muzes ;-)
15. 10. 2008 11:12
Re: Plačky naší Wolffkačky
Ujet, to je jasný ;-) >:D >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 11:16
Re: Plačky naší Wolffkačky
Jasne ty jeden Brebto ;-)
15. 10. 2008 11:25
Re: Plačky naší Wolffkačky
Frrrrrrrrrrrr... Už tě neslyším! Šlápni na to! >:D ;-)
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 10:33
Re: Plačky naší Wolffkačky
Typická wolffí kouřová clona, s polem to nijak nesouvisí, za kolik se dá nakonfigurovat taková pětistovka se všemi možnými fičůrkami, za šest set? No, a? Jakou to má souvislost s jeho kvalitami nebo třeba kvalitami Fiatu Bravo? Žádnou...
Polo vyjede na špičkovém podvozku se špičkovými motory a špičkovými převodovkami, to je základ hodnocení každého auta, navíc nabídne prvky, které konkurence v dané třídě nenabízí. Tohle prostě nekoresponduje s tvojí větou, že bude jen dohánět konkurenci. Klasický wolffí nonsens, který nevyjadřuje nic než tvé antipatie k VW a zcela míjí realitu.
15. 10. 2008 10:41
Re: Plačky naší Wolffkačky
Povíme si to až vyjede, ano? Teď mi to přijde jako spíše tvoje zbožná přání (i s odkazem an Ibizu). Budou věci o kterých se budeme moci objektivně bavit (DSG atd..., které už v té době bude mít Punto nejspíš taky, stejně jako systém stop and go atd...). Na tom, jestli je podvozek lepší na Polu nebo na Puntu, případně zda-li je lepší HTP, či základní 1,2 v Puntu se asi neshodnem. Ale to asi není ani třeba. Nauč se respektovat v jistém ohledu názory druhých.
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 10:49
Re: Plačky naší Wolffkačky
Demagogická otočka, klasika. Ty sem dáš splácaninu o podprůměrnosti něčeho, cos neviděl, a o čem můžeš mít informaci jen z toho, co je v článku, napíšeš, že to bude jen dohánět konkurenci a pak mě tu chceš mlátit po hlavě větama "povíme si to až vyjede?" nebo "DSG bude mít punto taky" >:-[] ty jsi opravdu komik, ty respekte!
15. 10. 2008 11:21
Re: Plačky naší Wolffkačky
Nakonfiguruj mi POlo s DSG, s TSI a dalšími položkami tebou uváděných věcí. Nakonfiguruj mi Polo se sedmi airbagy, nakonfiguruj mi Polo se prosklenou střechou... Seš trapný. Zavádím hatelist. Ať se ti daří. Nehodlám tě podporovat v tvých nesmyslech.
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 12:07
Re: Plačky naší Wolffkačky
>:D To jsou konce, to jsou konce, nic lepšího než chtít konfigurovat auto, které je nahoře na obrázku v maskovacím hábitu, už naše fiatí řepa nemá. Tak už mě teda v mých nesmylech nepodporuj, hateliste. ;-)
15. 10. 2008 12:05
Re: Plačky naší Wolffkačky
Začni u sebe s turboefektem, tomu ses nějak vyhnul, srovnej základní výbavu Octavie s Bravem resp. Fabie s GP, tam je kámen úrazu, tam vidíš rozdíly.
To víš švihadla na oknech a manuálně nastavitelná zrcátka u Fiatu nehledej, nenajdeš je. Stejně jako auto bez palubního PC, pro takové "social verze" zajdi vedle, do Škodovky.
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 12:08
Re: Plačky naší Wolffkačky
Turboefektu se vyhýbáš ty, zatím jsi jen plácnul... a nic. Docela se na to těším. ;-)
15. 10. 2008 12:13
Re: Plačky naší Wolffkačky
Já se nemusím vyhýbat, pro mě je samozřejmý význam tohoto slova, ale u tebe tomu tak, jak se zdá není.

Ale co ta základní výbava? Na tu totiž nemůžeš namítnout vůbec nic.
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 12:24
Re: Plačky naší Wolffkačky
Asi nějaký nový význam slova nevyhýbat se. Napadls mě, že jsem napsal nesmysl, ale bez schopnosti to jakkoliv dokázat, věty "já nemusím nic prezentovat" jsou dobré tak pro debatu s tvým guru, tady jsi s nimi jen pro srandu králíkům. ;-)
neregistrovaný "FX_"
15. 10. 2008 12:30
Re: Plačky naší Wolffkačky
Typický A2. Ty taky utečeš z diskuze jak pes se staženým ocasem, když něco plácneš. Neukazuj na druhé. :no:
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:21
Re: Plačky naší Wolffkačky
Tak to byl dobrej fór. TéDéÍčko se slevou za míli... >:D No jsem zvědavej jak dlouho tam tuhle potvoru budou mít a kolikkrát ještě budou muset sundat cenu... >:D >:D
15. 10. 2008 10:50
Re: Plačky naší Wolffkačky
To ti taky nedovolí tvoje "kešeň", podle který nakupuješ auta a kážeš tady něco jinýho ;-)
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:15
Re: Plačky naší Wolffkačky
tak tohle bylo opravdu veliké... Dinare až vyrostu chci být také tak zralý a ucelený v názorech jako ty... >:-[]
Avatar - Dinar
15. 10. 2008 10:19
Re: Plačky naší Wolffkačky
No, myslím, že ty už nevyrosteš. ;-)
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:24
Re: Plačky naší Wolffkačky
Tak to mě ještě neznáš. Já to cítím jak zraju a názorově rostu... ;-) Chlape nebudeš teď někdy meškat v Praze?
15. 10. 2008 10:44
Re: Plačky naší Wolffkačky
Ty sis dal jednu tresku a už by si chtěl na Karlovu universitu, co? >:D
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:47
Re: Plačky naší Wolffkačky
mě už na UK nevezmou. Jediná šance je počakt pár let a přihlásit se na univerzitu třetího věku. Navtechu, byly příjimačky těžký?? ;-)
15. 10. 2008 10:51
Re: Plačky naší Wolffkačky
Já nevim, já jsem na ní už od r.85 za 10 litrů
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:59
Re: Plačky naší Wolffkačky
Tak ještě vydrž prťka dalších dvacet let a pak se tam sejdem... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:25
Re: Plačky naší Wolffkačky
Na druhou stranu Pierro ja fandim Volvu a koupil jsem si Volvo a nezajimalo mne co mi nabizi jinde a jakou mi jinde daji slevu. Mates je na Jagy tak jde po Jagu a taky se jinam nediva. Allessio je na Subaru tak neresi VW. Pokud jsem fanda nejake znacky a chci ji tak neresim jestli mi u Fordu dajii o 500 KC vetsi slevu. Ty kdyz si pujdes pro novou A4 budes koukat jestli ti u Lexu daji zimni gumy gratis a pokud ano odvrhnes co jsi celou dobu tvrdil a pujdes s klidem do Lexu?
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:29
Re: Plačky naší Wolffkačky
Vadere, je vidět, že jsi názorově ucelený a zralý jedinec. Má odpověď zní: Do Lexe se zimákama navíc nepudu. Ale do delty s příplatkovými letními bych šel. A pokud dojde na novou A4 slibuju, že katalogy Lexus rituálně spálím a salonu se budu vyhýbat jako čert kříži... ;-)
15. 10. 2008 10:31
Re: Plačky naší Wolffkačky
Fanatické iracionální chování. Mohu být fandem někoho, mohu vidět více plusy než mínusy... Ale nesmím být zaslepený fanatik. Pokud tomu tak pak je, pak si kupuješ produkt, protože ho chceš a ne protože ho potřebuješ (i když v dnešní době je chtít skoro totéž co potřebovat). Ale to je na dlouhou debatu. No zjevně to spousta lidí není schopná pochopit... Nevidím prostě důvod kupovat třeba A4 v momentě, když konkurence bude mít lepší produkt za lepší cenu. ALe jo takový lidi jsou. Potom se s nimi nedá tady ani bavit, protože svůj nákup umí zdůvodnit jen marketingovými žvásty ve stylu náskok díky technice.
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 10:43
Re: Plačky naší Wolffkačky
Pokud trvdim ze Fiatr je natolik super ze v podstate nema konkurenci tak se prece nebudu koukat po menecenne konkurenci a nebudu resit slevy ;-)
Avatar - Pierro
15. 10. 2008 10:45
Re: Plačky naší Wolffkačky
Já jsem fandou Borhy a Brožové a také vidím hlavně ty plusy. Mám rád chytré blondýnky... >:-[]
Avatar - iudex
15. 10. 2008 10:59
Re: Plačky naší Wolffkačky
No, nie je to celkom tak. Je pravdou, ze ak som fanatický prívrzenec jednej znacky, chovám sa tak, ako si napísal, a nezaujíma ma svet okolo. V drvivej vacsine prípadov má vsak clovek, ktorý si ide kúpit auto, troch-styroch kandidátov, ktorých ide otestovat a rozhodne sa na mieste (podla pocitu, ako mu auto sadne, ako sa k Tebe správa predajca, ci ktoré auto je momentálne v akcii o sto litrov lacnejsie). Potvrdzujú to i ludia ma moje.auto.cz, kde kazdý tretí kúpil nieco iné, nez bol jeho katalógový favorit.
neregistrovaný "Darth_Vader"
15. 10. 2008 11:08
Re: Plačky naší Wolffkačky
No Ale pokud jako zde nekteri masivne propaguji Fiat - prohlasuji ho za bezkonkurencni znacku a pak premysli o koupi Focusu tak neco neni v poradku ;-) . Prece pokud je neco tak Top tak se nemuzu extra ohlizet na cenu a musim byt pripraven si neco priplatit proti konkurenci
15. 10. 2008 16:15
Re: Plačky naší Wolffkačky
Já s tebou Vader souhlasím. Když mám jasného favorita, tak si nekoupím konkurenci jenom proto, že tenhle měsíc má akci -100litrů.

Počkám měsíc dva, než sleva bude i na miláška a jede se :yes: >:D
Avatar - iudex
15. 10. 2008 17:35
Re: Plačky naší Wolffkačky
Stále uvazujete v intenciách favorit - outsider. Je jasné, ze ked si chces kúpit BMW 1, lebo chces prémiovku, BMW je Tvoj detský sen, preferujes spickové jazdné vlastnosti, na pár deci v kufri Ti nezálezí, nekúpis si Hyundai i30 len kvoli akciovému rádiu. Ja hovorím o beznej situácii, ked chces auto spĺnajúce urcité Tebou vybrané kritérá, ci uz je to tradícia, image alebo výkon motora a to Ti automaticky výber zúzi na pár áut. A tam uz je to skor o pocite. Naviac výstizne to uviedol jeden uzívatel na moje.auto, ktorý chcel celý zivot BMW, a ked nan nasetril, zviezol sa, zistil, ze to vlastne nie je to, co mu vyhovuje a nakoniec skoncil v Lexuse GS 430.