Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prodej Volkswagenu Golf V jde v ČR do finále: Skladové vozy začínají na 320.000,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (38)
Krátce před startem prodeje šesté generace Volkswagenu Golf je ve skladech ještě několik set Golfů páté generace. Slevy v řádu desítek tisíc z nich dělají přímé konkurenty zvýhodněným ceníkům Toyoty, Kie i Škody.

Pohled do seznamu skladových vozů na stránkách dovozce ukazuje, že se prodejci předzásobili cenově dostupnými modely výběhového Golfu. To, co ještě před několika měsíci stálo přes 400 tisíc Kč, se dnes prodává za 320 tisíc. Několik desítek skladových vozů má sice pouze základní motor 1,4 (59 kW), ale právě ten bude dobrou alternativou třeba podobně oceněným Fabiím, základním modelům Kie Cee'd nebo Toyoty Auris.

Základní výbava Trendline obsahuje standardně čelní, boční a hlavové airbagy, ABS, MSR a ASR, klimatizaci Climatic s poloautomatickou regulací, rádio RCD 210 s CD a MP3 přehrávačem nebo elektrické ovládání oken vpředu i vzadu. Volkswagen k posledním Golfům V přidal multifunkční ukazatel, malý kožený paket (tříramenný kožený volant, hlavice řadicí páky a madlo ruční brzdy v kůži), vnější zpětná zrcátka, nárazník a boční ochranné lišty lakované v barvě vozu, klimatizaci Climatronic s automatickou regulací, loketní opěrku vpředu s odkládacím boxem a pro většinu modelů i metalický lak.

Ondřej Láník
Diskuze (38)
3. 12. 2008 17:32
Re: Tak teda...
Souhlas.Když musíš v autosalonu sjednávat slevy,je to jak na arabském trhu (nebo u vietnamského stánkaře?).
Není nad ceníky i když s akčními slevami,ale platí jasně co je psané,po danou dobu.Je to férovější a hlavně civilizovanější řešení.
3. 12. 2008 16:52
Re: Tak teda...
a to podla teba nie je vnucovanie, keď ti zakaždým budú dávať ďalšiu a ďalšiu zľavu? Čo si o tom mám myslieť, keď po piatich návštevách som schopný stiahnúť cenu o 10-15%? Ja by som si pomyslel, že ma s prepáčením chceli dobre natiahnúť a skúšali čo znesiem. A keby som nežadonil o tú zľavu, tak sa na mne kráľovsky nabalia.

Takže asi tak... :-!
3. 12. 2008 16:43
Re: Tak teda...
toto je trošku zcestné. To že VW predá v EU viac automobilov je myslíš zásluhou čoho? Ja myslím, že hlavným faktorom tu je povod. VW je doma v Nemecku, najvačšom trhu EU. K tomu pripočítaj ešte Rakúsko a Švajc. Takže skoro 1/3 trhu EU je preňho domácí trh. A to je sakra vela.
Keď si pozrieš predaje vo všetkých EU krajinách, uvidíš, že na niektorých Renault predá viac. A to napr. Renault bol myslím importér č. 1 do Reichu!

Je otázne, kto kolko na jednou aute zarobí. Toto neviem. Ale to že Renault dáva obrovské zlavy, nemusí znamenať, že majú nižšiu ziskovosť na jednom vozidle. Ono totiž tá ilúzia sociálneho štátu (VW má stále vačšinu závodov v Reichu), niečo stojí.

Ale to je jedno. Páči sa ti VW - kúp si ho. Nepáči sa ti - kúp si niečo iné. :yes:
3. 12. 2008 15:11
Re: Tak teda...
Mne pristup Renaultu prichadza skor ako prosikanie. Prosim prosim kupte si ma mame taku aj taku zlavu. Cena je samozrejme nastavena na kazdy trh ale vsetky trhy su tlacene do predaja : 100 predanych aut na nejakom trhu akcie neovplyvni ale 100 z jedneho 250 z druheho 420 z tretieho atd uz ano. PS:Idem este makat a aj Klaudius mi nakazali ze mam sklapnut tak ... ;-)
3. 12. 2008 15:07
Re: Tak teda...
Klidek. Silou-mocou nemusim, staci ze si pozriem cisla a vidim kto to robi lepsie. Ale skor nez sklapnem tak par cisel : v SR 1-10 mesiac - VW 6945 prihlasenych vozidiel, Renault 4966 prihlasenych. Zapadna Europa 1-8 mesiac : VW 1 272 tis prihlaseni Renault 905 tis.